Mäklare Norrbotten Luleå HusmanHagberg Luleå John Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 42 Läs vad John Nilsson

• Anneli Marjanna H sålde sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-07-01

Södra Sunderbyn
    Jag sålde mitt vackra hus som jag lagt min själ och omsorgsfullt renoverat under 20 års tid. Jag fick rekommendationen att anlita John från en god väninna som också är mäklare.
    Jag hade svårt att greppa personen John i början för han är inte den sortens säljare som öppnar sig och pratar onödigt mycket. Men när jag insåg hur han arbetar så är John en mäklare som sätter väldigt tydlig fokus på objektet, kunden och gör sitt uppdrag enastående bra. Han är alltid tillgänglig och återkommer snabbt med svar. John har ett estetiskt öga för detaljer vilket är ett extra plus. John är en fin person som även förstår att trösta en för det kan vara väldigt känslofyllt att sälja sitt hus efter så många år. Jag kan varmt rekommendera John. Läs mer
    John N gillar detta
  • Peter Jan-Olof V sålde sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-06-29

Måttsund
    Vi har både köpt och sålt villa av John. Han ger allt han kan till sin kund. Svarar på alla frågar, lsöker reda på ringer runt och fixar svaren på kluriga frågor, Finns tillgänglig dygnet runt svarar fast han är ledig. Man känner sig speciell och uppvaktad. Jag skulle varmt tekomendera John till alla jag känner som ska sälja eller köpa fastighet. Läs mer
  • Jan S sålde sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-06-26

Hällbacken
    Sålde ett hus som jag lagt ner min själ på att bygga för 4år sedan.Johns bemötande,intresse,samt vilja att få en nöjd är ovanligt att uppleva.

Han är väldigt öppen och målar ej upp en bild med massa drömmar som sen lämnar en besviken.Gjort massa efterfoskning innan första besöktet,prisuppgiften han gav mig på vad vi kan sälja för i dagens marknad stämde på kronan

Så mina förväntningar bemöttes precis som målats upp
    Skulle rekomendera han till vem som helst,finns massa duktiga mäklare i staden.Bara väldigt ovanligt att ha som ej leker höjdare utan är ödmjuk.En som alltid är tillgänglig,till och med bryr sig om ens välmående Läs mer
    John N gillar detta
  • Anders Joel R sålde sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-06-21

Lulsundet
    Har sålt ett radhus u. källare på egen tomt. 4 rum med kök o. matplats . Söderläge, Ca 2 km från Luleå centrum.
    Mäkl. John N: mötte mej alltid med blicken vid tilltal, alltid rakt och koncist vilket ingav förtroende för mej . Han "kostade"
    mer men när jag talat med honom några ord ansåg jag att
    jag väljer John N. för uppdraget. Tiderna hade också börjat bli kärvare. Läs mer
    John N gillar detta
  • Christoffer S köpte sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-06-13

Måttsund
    Köpt Hus av John som har vart tillgänglig och med i hela processen från visning till signering!
    John är snabb och tillgänglig när man har frågor och upplyser en snabbt vid eventuella frågor, ett trevligt bemötande och tryggt köp!

Om jag hade vetat det innan så hade han fått sälja min lägenhet =) Läs mer
  • Jan P sålde sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-05-20

Gültzauudden
    VI har sålt två hus på Udden i Luleå. Det gick väldigt bra och John var mycket bra trevlig och korrekt. Om vi ska sälja någon fastighet i framtiden så är det nog John som kommer att få uppdraget. Läs mer
    John N gillar detta
  • Marlene B sålde sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-05-19

Lulsundet
    Jag har sålt ett radhus och blev mycket bra bemött av John. Blev bemött på ett personligt och engagerat sätt. Förväntningarna var redan höga som han uppfyllde med bravur. John brinner verkligen för sitt jobb. Han är snabb på att svara på mina frågor oavsett om jag mailar eller sms:ar. Jag kan varmt rekommendera Husmanhagberg Luleå och just John Nilsson.
    / Marlene Bolstad Läs mer
    John N gillar detta
  • Mari-Anne P köpte sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-04-25

Centrum
    Köpt bostadsrätt, säljer villa.
    Vi känner stor tillit till John i båda uppdragen, känns trygg och stabil och är lyhörd för både behov och krav hos säljare och köpare. Bemöter kund/säljare med respekt så här långt.
    Hade inga förväntningar. Detta är en ny mäklarkontakt. Vi har köpt och sålt fastigheter i Luleå vid 19 tillfällen. Samtliga köp och sälj har vi gjort via mäklare som varit kända för oss. John är en ny aktör för oss men håller måttet så här långt, lyhörd och stabil, troligen rätt färsk i branschen med lever upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Roger L
    Roger L köpte sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-04-01

Östermalm
    Vi har blivit bemötta på bästa tänkbara sätt både vid försäljning och köp av bostad Läs mer
    John N gillar detta
  • Maria L köpte sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-03-30

Östermalm
    John hjälper oss att sälja vår villa, vi har även köpt ny bostad, ett parhus, via John. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fått, han är en mycket professionell mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Furumovägen