Mäklare Norrbotten Luleå HusmanHagberg Luleå John Nilsson
2018-02 - 2019-01

Läs vad 28 kunder tycker om John Nilsson

• Roger Verlander skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-02-14

John är en super engagerad mäklare som är lättillgänglig hela tiden. Vi är väldigt nöjda med HusmanHagberg i Luleå och kommer rekommendera John Nilsson till alla vi känner. Läs mer
  • Shabbir L köpte sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-02-13

3:a
    90m²
    Kronan - Lulsundsberget
    I have purchased and apartment, The broker was very cooperative and helpful in his dealing. Our expectations are fullfilled, he has been an excellent support and guided us with the purchase and procedure. Läs mer
    John N gillar detta
  • Pia H köpte sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-01-25

90m²
    Köpt fritidshus.
    Bemötandet var inte OK kändes som man inte var så viktig som kund då man inte köpte något dyrare objekt.
    Visningen var inte bra då mäklaren som var där inte hade den information om huset som man bör ha på en visning.
    Saknade planritning i presentationen över fastigheten.
    Efter köpekontraktet var påskrivet kändes det som att han blev trevligare. Läs mer
    2019-02-08 John N svarar Pia H
    Hej Pia!
    Tråkigt att du kände så men jag informerade ju om att jag var tvungen att ta hjälp av en kollega som visade dig då du inte hade möjlighet att komma på de ordinarie visningarna och att det var nästan 15 mils resväg, så inte helt lätt att klämma in i schemat. Vi gick igenom alla dina frågor och min upplevelse var att du var belåten med svaren och vi hade ju kontakt på både kvällar och helger =)

Hoppas du kommer ha mycket glädje av huset och trivas i den fina miljön!
  • Inger R
    Inger R skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-01-10

Personligt engagemang, goda råd- och tillgänglighet under hela affärsprocessen, från sammanställning av prospekt, bra kommunikation under tiden till slutförande av affärsuppgörelse mellan säljaren och köparen. Läs mer
  • Göran Ö
    Göran Ö sålde sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2018-12-21

120m²
    Karlsvik
    För lite kontakt med oss som säljare. Bokade visningar utan att kontaktat oss om det var ok. Var ganska okunnig om huset för att kunna marknadsföra det på ett bättre sätt. Har själv fått gå in och informera intressent om huset pga att John inte visste svaren på frågorna. Slutlig köpare sa att det var tack vare att Jag som säljare tog mig tid att informera om huset och dess historia som gjorde att dom bestämde sig. I övrigt korrekt i sitt bemötande mot oss. Läs mer
    2019-01-06 John N svarar Göran Ö
    Hej!
    Vad tråkigt att ni upplevt det att ni inte fått den återkoppling ni önskade, inte min avsikt men i den här tuffa marknaden kanske för mycket fokus hamnade på tillgänglighet, återkoppling och dialog med spekulanterna. Ni hade ett unikt hus med mycket historia vilket gör det lite svårare att ha samma djupgående kunskap om allt som gjorts och hänt samt vem som bott i huset under årens lopp som er som ägare, därför uppskattade jag verkligen att ni var så behjälpliga i dialogen kring det med paret som köpte huset.

Hoppas ni trivs bra på nya adressen!
  • Kristoffer K sålde sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2018-12-13

2:a
    55.5m²
    Centrum
    John sålde min lägenhet i tuffa tider. Han ställde upp på många visningar och jag kan inte förvänta mig mer. Läs mer
  • Anders G köpte sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2018-10-13

40m²
    Pålänge - Kalix
    Helt okej, bra service och bemötande. Läs mer
  • Birgit H sålde sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2018-10-12

513m²
    Gültzauudden
    Min man och jag har sålt ett hyreshus med läkarmottagning och stor enfamiljsbostad centralt i Luleå.
    John har haft ett vänligt och omsorgsfullt sätt och gett oss goda råd om hur vi skulle förbereda försäljningen.
    Han har svarat väl mot våra förväntningar och genomfört en snabb och bra affär. Läs mer
  • Leo H
    Leo H sålde sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2018-10-12

513m²
    Gültzauudden
    Lulea Ejdern7 såld igår.
    John var rask och kunnig. Slutomdömme om några månader Läs mer
  • Vlad T skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2018-06-29

Träffat honom vid flera tillfällen på olicka visningar. Vi har höpt ett 2 planshus med 2 andra vänner. Det var inte jag som var i direkt kontakt med John, men jag skulle rekommendera HH och John till andra som vill sälja/köpa bostad. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tallundsvägen