John Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2008-11-06
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 73 Läs vad John Nilsson

• Camilla J sålde sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-29

Sävast
    Sålt villa. Bra bemötande och tät kontakt. Bra förslag till förbättringar i bostaden och effektiv handläggning och försäljning. Läs mer
  • Rex S köpte sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-10

Antnäs
    Duktig driven mäklare, inget svammel, smidig affär. Köpte ett hus för 205 tusen över utgångspris och vi är nöjda säljarna var nöjda, som det ska vara helt enkelt
    //Rex Sturk Läs mer
    John N gillar detta
  • Joakim P
    Joakim P köpte sin stuga med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-07

Siknäs - Kalix
    Köpte en sommarstuga vid havet.
    Mycket professionellt och trevligt bemötande,
    gav fel info om några smådetaljer annars hade han fått full pott i betyg.
    Mycket nöjd med affären. Läs mer
  • Kenneth E sålde sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-03-11

3:a
    Jag ville sälja lägenheten för ett bra pris och John lyckades snabbt sälja till ett pris som överträffade min förväntan. Läs mer
  • Ehsan A köpte sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-02-26

3:a
    Har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt tillmötesgående och professionell. Mäklaren levde definitivt upp till förväntningarna då jag var ute efter en snabb affär.
    Sammantaget väldigt professionell , lyhörd och tillgänglig. Läs mer
  • Anna Kristina B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-02-19

Otrevlig och förminskande i telefon.
    Okunnig om historian i fastigheten t ex om stambyten, takbyten. Svarade mest bara "ja" eller "bra" på alla frågor, kunde inte utveckla så mycket.
    Skulle aldrig köpa av honom igen. Läs mer
    2020-02-20 John N svarar Anna Kristina B
    Hej!
    Jag kan tyvärr inte hitta dig i våra system, vill självklart kontakta dig för att gå igenom din upplevelse och få höra vad som hänt så hör gärna av dig till mig.
    Vänliga hälsningar
    John
  • Britta O köpte sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-12-27

2:a
    Centrum Varvet
    Köpt Västra varvs gatan i Luleå,jag tyckte nog att han kunde berätta mer om lgh fast jag köpte den osedd , typ förrådet var den låg m.m.enda jag tyckte han var intresserad var att få in handpenning så fort som möjligt fast det var jultider m m, lite mer intresse om köparen m m Läs mer
  • Lisa Ö sålde sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-12-25

2:a
    Centrum Luleå
    Toppen Mäklare, snabbt, smidigt och enkelt. Läs mer
  • EMANUEL A skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-12-08

Köpte lägenhet via John. Mycket professionellt bemötande. Återkopplade snabbt vid alla frågor och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Carina W
    Carina W sålde sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-11-22

Ersnäs
    Ersnäs 14:14
    Tog emot på bästa sätt, 😄👍🏼 Vi ångrar bara att vi inte valde honom som vårt första alternativ. Men vi har lärt oss & vi ör enormt tacksamma för att vi blev Bernt emottagna en andra gång. Han var toppen bra! Vi är super nöjda.
    Han förstod oss och hjälpte oss på bästa sätt utifrån det. Tusen tusen rack! Läs mer

Senaste försäljningarna

Aprikosvägen