Mäklare Norrbotten Luleå HusmanHagberg Luleå John Nilsson
John Nilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2017-12 - 2018-11

Läs vad 22 kunder tycker om John Nilsson

• Anders G köpte sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    40m²
    Pålänge - Kalix
    Helt okej, bra service och bemötande. Läs mer
  • Birgit H sålde sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    513m²
    Gültzauudden
    Min man och jag har sålt ett hyreshus med läkarmottagning och stor enfamiljsbostad centralt i Luleå.
    John har haft ett vänligt och omsorgsfullt sätt och gett oss goda råd om hur vi skulle förbereda försäljningen.
    Han har svarat väl mot våra förväntningar och genomfört en snabb och bra affär. Läs mer
  • Leo H
    Leo H sålde sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    513m²
    Gültzauudden
    Lulea Ejdern7 såld igår.
    John var rask och kunnig. Slutomdömme om några månader Läs mer
  • Vlad T skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Träffat honom vid flera tillfällen på olicka visningar. Vi har höpt ett 2 planshus med 2 andra vänner. Det var inte jag som var i direkt kontakt med John, men jag skulle rekommendera HH och John till andra som vill sälja/köpa bostad. Läs mer
  • Catharina Elisabeth L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt en Villa. (Bytte från annan mäklare, då vi var väldigt missnöjda med dennes sätt att hantera sitt uppdrag) John däremot, har varit mycket professionell, engagerad och trevlig! Han har lyssnat på våra önskemål och skött försäljningen på ett mycket föredömligt sätt. Det har varit oerhört värdefullt för oss att han snabbt har återkopplat till oss och svarat på alla våra frågor och funderingar som har dykt upp under tiden, oavsett om de varit stora eller små. Vi kan varmt rekommendera honom och ger honom toppbetyg som mäklare! Läs mer
  • Tore F
    Tore F skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    På ett imponerande sätt har John bistått oss. Först kom han med det geniala att starta med - Kommande försäljning. När det sedan var dags för fotografering visade han en talang högt över genomsnittet. Såg detaljer som vi aldrig tänkt på och presentationen blev helt suverän. Under processen har han på ett ödmjukt och korrekt sätt hållit kontakten med oss. HH’sorganisation är självklart också en styrka när frågor som vi haft behövt svar . Slutligen stugan blev snabbt såld !!!! Läs mer
  • Amanda E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpte lägenhet. Mycket bra, informerade, skötte kontakten på ett aktivt sätt, svarade på frågor. Riktigt bra och positiv. Vänder mig gärna till honom igen när det är dags att sälja. Läs mer
    John N gillar detta
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    We are a dinamic and busy family. We met many good real estate agents in our quest to buy a house. But John was the best fitting our needs. Prompt, engaged and professional. He worked tirelessly with our demands and got exactly what we wanted. We will also sell our apartment with him. 100% recommended. Läs mer
  • Marina H skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John har på ett mycket professionellt sätt hjälpt till med försäljning av min bostadsrätt på 4 rok i Luleå. Jag fick kompetent stöd i beslutsprocessen och bra tips under försäljningen, precis som förväntat. Läs mer
    2018-05-28 John N svarar Marina H
    Tack vad roligt att höra, hoppas ni ska trivs bra i Piteå nu!
  • Ronnie J
    Ronnie J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Fick ett väldigt bra bemötande hela vägen, allt ordnades efter överenskommelse, nån mindre detalj som var fel i texten ordnas direkt. Kändes väldigt tryggt och fick hjälp med två väldigt kompetenta stylister som han snabbt ordnade fram. Rekommenderar husman Hagberg Läs mer
    John N gillar detta

Senaste försäljningarna