John Nilsson

John Nilsson

John Nilsson är mäklare på HusmanHagberg Boden

John Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-11. John Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 163 omdömen med ett betyg på 4.6. John Nilsson har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

163 omdömen om John Nilsson

Rebecka S
Sålde sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Torpgärdan

Trevlig, duktig och effektiv. Är mycket nöjd!

Ulrika G
Köpte sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Mjölkudden

Väldigt bra bemötande. Påläst och kunnig om fastigheten. Kontaktbar och lätt att prata med. Gjorde extra insatser för att kunna möta oss som kunder, tex att möjliggöra en försäljning av en fastighet som inte låg ute till försäljning. Vi är väldigt nöjda och skulle varmt rekommendera John i framtiden.

Axel Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Björkskatan

Emilia S
Hamptjärnsmoran

Mycket nöjd, lätt att få tag i, snabb på att svara. Lyhörd med våra tankar/planer/förväntningar, men ger också egna tankar och idéer för att hjälpa oss fram. Slutpriset över förväntan tack vare att John är engagerad och säker på sitt jobb. Skulle rekommendera John till alla som funderar på att sälja.

Emil J
Hamptjärnsmoran

John är en man på rätt plats, väldigt duktig och väldigt proffsig i sitt yrke. Han vet vad han pratar om och han är strukturerad hela vägen från första kontakt till sälj. Mycket nöjd med honom!!

Jesper V
Sålde sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Centrala Boden

Blev väldigt bra bilder, skötte allt felfritt

Emma L
Köpte sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Sävast

Upplevde att man blev dumförklarad, framförallt i budgivningen då han blev upprörd över ett bud och skulle då ”läxa” upp oss i hur en budgivning fungerar. Inte alls tillmötesgående. Kommer inte anlita han vid försäljning. Detta var vårat första bostadsköp så vi förväntade oss en trevlig, snabb och allert mäklare, detta var raka motsatsen. Han fick oss att känna oss väldigt dumma när vi hade dialog med honom.

Ulf J
S:a Svartbyn

Mycket kompetent och lyssnande mäklare, han gav mig många bra råd som jag också anammade.

Liselott T
Sävast

Bra bemötande. Vi hade nog förväntat oss en helgvisning och kanske skyltar utomhus. I övrigt var allt toppen.

Krister T

Bra bemötande Löser problem Uthållig i ansträngningar att sälja Bra kontakter