Mäklare Norrbotten Luleå HusmanHagberg Luleå Ola Nyberg
Ola Nyberg
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 11 kunder tycker om Ola Nyberg

• Per Håkan Cristoffer S sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt en villa, 1 1/2 plan med källare
    Trevligt bemötande, därför vi valde Ola. Läs mer
  • Katarina L köpte sitt hus med hjälp av Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Ola Nyberg hjälpte mig att köpa mitt fritidshus. Han har ett proffsigt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Hans Tommy N sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Unbyn
    Jag har sålt en fastighet.
    Mycket bra bemötande hos Ola.
    Han levde upptill mina förväntningar.
    Upplevelsen sen Ola tog över var att det gick väldigt fort. Läs mer
    2018-10-04 Ola N svarar Hans Tommy N
    Roligt att du känner dig nöjd och jag tackar för förtroende jag fick att förmedla din fastighet. Lycka till med allt så hörs vi om inte annat när det är dags för deklaration.
  • Roger K
    Roger K sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Harads
    Vi har inte så stor erfarenhet av husförsäljning men vi är nöjda det gick ganska fort en annan husmäklare sa åt oss det var svårt att sälja hus i Harads efter den beskrivningen ringde vi husman hagberg. Läs mer
    2018-10-01 Ola N svarar Roger K
    Tack för förtroendet att sälja ert fina och mycket väl omhändertagna hem. Varmt lycka till på er nya adress när det är dags för flytt.
    Hälsningar/Ola
  • Petter L köpte sitt hus med hjälp av Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Smärtfritt enkelt och bra att ha och göra med. Lätt att få tag i och hjälper till med det mesta. Så bra! Läs mer
    2018-10-01 Ola N svarar Petter L
    Tack för omdömet och nöjet att få förmedla denna fantastiska fastighet och byggnad till dig. Hoppas du ska trivas riktigt bra.
  • Lena N skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Har sålt en lägenhet i Luleå. Min mäklare tog hand om allt eftersom jag var utomlands. Han skötte det mycket professionellt. Samtalet vi hade innan försäljningen var tydligt och informativt. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-08-13 Ola N svarar Lena N
    Hej, tack för omdömet och förtroendet. Lycka till i ert nya hem och ha det riktigt bra, jag finns tillgänglig om det är något ytterligare jag kan hjälpa er med.
  • Stefan T skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Om det blir aktuellt att anlita en mäklare igen kommer jag definitivt att anlita Ola igen. Han är alltigenom professionell. Mina varma rekommendationer!
    /Stefan Törnlund Läs mer
    2018-07-12 Ola N svarar Stefan T
    Ett nöje att få möjligheten att förmedla din bostadsrätt som inte ens hann komma ut på marknaden och att få arbeta med dig. Vi hörs om inte annat när det är dags för deklaration.
    Ha en fin sommar/
  • Johanna M skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt bostadsrätt med Ola Nyberg som mäklare. Mycket bra bemötande, serviceminded och tillmötesgående. Kunnig och duktig på att förstå och matcha objekt efter behov. Jag är mycket nöjd och kan tänka mig att anlita Ola Nyberg i framtiden. Läs mer
    2018-07-12 Ola N svarar Johanna M
    Hej,tack för omdömet, hoppas att bostaden ska uppskattas både av dig och din fyrfota vän
  • Sabine M skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Rekommenderar starkt Ola som mäklare. Läs mer
    2018-06-28 Ola N svarar Sabine M
    Tack för förtroendet att jag fick att jobba med er och hitta nya ägare till ert fina hus. Lycka till och hoppas vi ses
  • Ronja J skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Han är tydlig, hjälpsam, trevlig och är lätt att få tag på. Mycket bra mäklare, rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-05-09 Ola N svarar Ronja J
    Tack för omdömet, hoppas att ni ska trivas bra i området och välkomna till Luleå.

Senaste försäljningarna

Smalbyvägen