Robin Lindqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 10 Läs vad Robin Lindqvist

• Hans Tomas K sålde sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå

2020-07-06

Nyborgs skärgård
    Kanonbra! Kommer rekommendera andra att anlita Robin, proffsigt & så välbemött Läs mer
  • Hamdia A sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-29

4:a
    Näsbyn
    Blivit bemött mycket trevligt och professionellt ifrån Robin. Min lägenhet blev såld snabbare än förväntat. Läs mer
  • Anders O köpte sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-26

Näsbyn
    Proffsigt bemötande!
    Är mycket nöjd! Läs mer
  • Zana C köpte sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-24

Pålänge - Kalix
    Vi köpte ett landställe. Robin var väldigt professionell, tillmötesgående och kunnig.
    Kändes trygg att ha han att vända sig till. Läs mer
  • Dennis B köpte sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-24

Pålänge - Kalix
    Vi har köpt vår sommarstuga med hjälp av Robin Lindqvist som vart väldigt hjälpsam under hela processen. Han fick vårt köp att kännas väldigt tryggt och gick noggrant igenom allt vid kontraktsskrivning.

Vi kan varmt rekommendera Robin Lindqvist och skulle själva anlita honom vid en försäljning. Läs mer
  • Mårten R köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-05

Kalix - Centrum
    Jag var på jakt efter en 1:a och nappade på en bostadsrätt som i stort sätt var såld men ej signerad, efter att R vart i kontrakt med säljaren öppnades den för budgivning till glädje både för mig och säljaren. Läs mer
  • Sara Maria Marlene R sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-04

Djuptjärn
    Robin mäklade vår villa i ett traditionellt villaområde på ett engagerat sätt. Trots försäljning när Covid-19 restriktionerna var som starkast hade vi fler intressenter än med tidigare mäklare (sommaren 2019) och fick vårt utgångspris. Läs mer
    Robin L gillar detta
  • Lina K köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå

Kalix - Centrum
    Köpt en lägenhet. Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt. Han var alltid tillgänglig för att svara på mina frågor och mycket hjälpsam. Läs mer
  • Erika C
    Erika C sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå

Töre - Kalix
    Professionell och tillgänglig mäklare med kunden i fokus. Vi sålde vår bostad och Robin uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
  • Viktor L
    Viktor L sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå

Kalix - Centrum
    Sålt en lägenhet. Har haft lite kontakt med mäklaren vid tidigare tillfälle, han har bemött mig mycket väl vid alla tillfällen. Förväntningar satte vi tillsammans och resultatet landade ungefär där, så mycket nöjd.

/Viktor Läs mer

Senaste försäljningarna