Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg HusmanHagberg Malmö Agnes Andersson

Agnes Andersson
en del av HusmanHagberg Malmö

När ni träffar mig, märker ni snabbt att jag brinner för nya utmaningar och att alltid leverera högsta service för mina kunder. Jag förmedlar både bostadsrätter och villor över hela Malmö och med personligt engagemang, glädje och drivkraft kommer jag vägleda er genom er bostadsaffär och se till att ni känner er trygga genom hela processen. Genom att vara uppriktig och lyhörd mot alla parter eftersträvar jag inte bara en lyckad affär utan även en återkommande affär och det är få saker som gör mig gladare än en rekommendation från en riktigt nöjd kund. Målsättningen med varje uppdrag, utöver att ge säljarna bästa möjliga betalt, är att det för samtliga parter ska kännas problemfritt och spännande att byta bostad. Välkomna att kontakta mig om ni vill veta mer!
Kronborgsvägen 2
217 42 Malmö — Visa karta

Vad tror Agnes att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 32 kunder tycker om Agnes Andersson

• Michael H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes sålde vår bostadsrätt på Limhamnsvägen snabbt och effektivt till begärt pris! Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Ulrika K skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Innan denna undersökningen kom tänkte jag faktiskt på att spontant skriva till Agnes för berömma henne för hennes proffsiga och samtidigt högst personliga bemötande vid köpet av min framtida lägenhet. Jag har varit i kontakt med många(!) mäklare den senaste månaden och Agnes är den, för mig, klart bästa av dem alla. Tydlig utan att vara för säljig/pushig, lösningsorienterad, ställde upp på extra visningar med kort varsel, tog reda på vad som gällde rent lagmässigt med vem som ansvarar för vad i en renovering mm.
    Jag kan med värme rekommendera Agnes både för köpare och säljare. Läs mer
  • Erik Mikael H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes var alltid tillgänglig och informativ under mitt och min sambos köp av lägenhet. Är nöjd med hur allt gick till! Läs mer
  • Sandra B skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes sålde min lägenhet, en 2:a vid Pildamsparken.
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt, och fick förtroende och bra kemi med henne snabbt.
    Hade förväntningar av att allt skulle gå snabbt och smidigt och sälja för en viss summa, jag kan bara säga att Agnes levererade på alla punkter och jag kommer rekomendera henne framöver. Läs mer
  • Gerry J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt villa
    Agnes klockren
    Agnes skötte allt till 100 % Läs mer
    2018-06-04 Agnes A svarar Gerry J
    Kul att höra att du är nöjd! Vi ses igen när det är dags för tillträde. Ha det fint!
  • Margareta D
    Margareta D skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har bara pratat på telefon med Agnes men är mkt nöjd med hennes bemötande. Min dotter är den som träffat Agnes för försäljning av vår lgh i Lund och hon är också nöjd! Agnes var bortrest så hon höll i en visning och hennes kollega Johan höll i tre tror jag. Pratade även med honom på telefon och även han mkt trevlig! Rekommenderar dom båda gärna! Har själv använt Husman Hagberg i Göteborg (Emma och Kristian)för försäljning av mitt hus och det var på den vägen vi valde att anlita samma firma vid denna försäljningen! Läs mer
    Johan R gillar detta
  • Lilian P skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Allting fungerade perfekt tack Läs mer
    2018-03-08 Agnes A svarar Lilian P
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Alexander O
    Alexander O skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej underbar service, vi stötte på en del klydd med olika köpare men Agnes fixade allt utan problem och var alltid trevligt och tillmötesgående. Jag kommer utan tvekan att rekommendera Agnes till andra. Hon var underbar 👌 Läs mer
    2018-03-08 Agnes A svarar Alexander O
    Tack för din superfina rekommendation, Alex! Det värmer verkligen. Tack för din tålmodighet. Trots en del strul på vägen tog vi det i hamn till slut. Vi ses när det är dags för tillträde :)
  • Perdes H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    en bra mäklare med leende på läppar :D Läs mer
    2018-03-08 Agnes A svarar Perdes H
    Tack för ditt fina omdöme, Perdes :) Vi ses igen när det är dags för tillträde på lägenheten. Tveka inte att kontakta mig för en kostnadsfri värdering i framtiden!
  • Morten M skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jeg er tilfreds, hun er tålmodig og kommunikerende. Läs mer
    2018-03-08 Agnes A svarar Morten M
    Tack för ditt omdöme, Morten! Vi ses i nästa vecka då du äntligen får nycklarna till din nya lägenhet.
  • Eva F skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej! Agnes har på ett professionellt sätt tagit sig an försäljningen av min lägenhet. Jag bjöd in tre olika mäklare som fick presentera sin idé om försäljningen, arvode presentation m.m och Agnes var den som drog längsta strået. Hon var påläst, tydlig och hade en bra strategi i min mening. Agnes är positiv och glad och har under resans gång återkopplat på ett bra sätt i de olika försälningsstegen. Jag har inget negativt att tillägga. m v h Eva Frisk Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Eva F
    Eva,
    Det var fantastiskt roligt att läsa ditt omdöme om mig och min tjänst. Jag tackar ödmjukast för förtroendet att sälja din fina lägenhet och ska se till hålla uppe den här standarden i hela affären ut. Ha det bra så hörs vi snart igen!
  • Markus Silfverberg F skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes har varit helt fantastisk. Hon har alltid gått att få tag på och verkligen visat sitt intresse att besvara mina frågor och funderingar i med detta var min första gång som säljare. Jag är grymt nöjd med servicen och bemötandet som Agnes utgav. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Markus Silfverberg F
    Tack för din fina rekommendation, Markus! Det är roligt att höra att du är så nöjd. Vi ses snart igen!
  • Filippa B skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hon kändes lugn och lät en ta sin tid när man kollade på lägenheten. Var lagom på Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Filippa B
    Hej Filippa,
    Kul att ni är nöjda! Nu dröjer det inte länge tills ni får flytta in i er nya lägenhet. Vi ses snart :)
  • Lovel K skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Trevlig och duktig mäklare. Vi upplevde affären som snabb och smidig utan komplikationer. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Lovel K
    Hej Lovel,
    Vad kul att höra att ni är nöjda! Vi ses igen när det är dags för er att flytta in i ert nya hem!
  • Denis P skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    En mäklare som är lätt att komma i kontakt med. Klar, tydlig och professionell och trevlig. Det var kort och gott av mig. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Denis P
    Tack för din rekommendation, Denis. Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet!
  • Dariusz S skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Trevlig att träffas och ha inköp av bostadsrätt genomfört av henne Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Dariusz S
    Hej!
    Kul att ni var nöjda med min insats. Hoppas att ni trivs i lägenheten! Tveka inte att höra av er om ni i framtiden vill ha en kostnadsfri värdering.
  • Linn J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Ordning och proffsigt hanterat. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Linn J
    Tack för din rekommendation, Linn. Jag hoppas att du trivs i ditt nya hem! Tveka inte att höra av dig om du vill ha en värdering av din lägenhet. Vi ses!
  • Mansour A skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes har visat sin professionella sida genom hela affären från första mötet till sista mötet med köparen. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Mansour A
    Tack för de fina orden Mansour. Hoppas allt är bra med dig och hälsa familjen så gott från mig!
  • Lisa J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag träffade mäklare från flera firmor men fastnade för Agnes trevlig bemötande, lugn och kunskap. Hon var alltid positiv och proffsig och hjälpte mig till en toppenförsäljning. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Lisa J
    Så roligt att läsa din rekommendation, Lisa. Jag tackar för ditt förtroende!
  • Dennis K
    Dennis K skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes är en väldigt duktig mäklare som noggrant lyssnar på sin kund och agerar professionellt på alla sätt.

Jag kommer anlita Agnes även vid nästkommande bostadsförsäljning.

Tack din insats! Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Dennis K
    Tack för ditt förtroende, Dennis! Vi hörs när det är dags för nästa försäljning, tills dess hoppas jag att du ska trivas i ditt nya hem :)
  • Jesper H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes är ambitiös, professionell, smidig och med tydlig rimlighetstänk i t.ex vad som var ett bra utgångspris och även i vad jag kunde förvänta mig i slutpris. Inga överord och med stort kundperspektiv i vilka tiläggstjänster (styling mm) som kunde rekommenderas för en så liten lägenhet som denna.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Jesper H
    Jesper, jag tackar för de fina orden och rekommendationen. Hoppas att vi träffas även i nästa lägenhetsförsäljning. Ha det bra!
  • Annette B skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej Agnes är en jättetrevlig och duktig mäklare. Jag fick stort förtroende för henne redan vid första mötet. Jag ska absolut rekommendera henne om någon jag känner ska sälja/köpa bostad. Allt gick väldigt smidigt till vid min försäljning och det finns inte goda ord nog.

Mvh Annette Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Annette B
    Hej Annette,
    Tack så hemskt mycket för de fina orden. Jag hoppas allt är bra med dig!
  • Fredrik J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mycket bra!
    Trevlig, tillmötesgående och bra kontiunerlig kommunikation. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Fredrik J
    Hej Fredrik,
    Tack så mycket för din rekommendation!
    Hoppas vi träffas i er nästa bostadsaffär!
  • Kristina W skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes var tillgänglig, snabb och noggrann. Läs mer
    2018-01-31 Agnes A svarar Kristina W
    Hej,
    Tack för det fina omdömet! Hoppas ni fått ordning i lägenheten och att ni ska trivas de stunder ni är där :)
  • Rebecka N skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mycket bra! Tillmötegående. Professionell. Lagom "nyfiken". Skulle definitivt använda henne om vi ska sälja vårt boende i framtiden. Läs mer
    2018-01-31 Agnes A svarar Rebecka N
    Hej Rebecka! Tack för det fina omdömet. Hoppas att ni trivs i lägenheten!
  • Alireza J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Väldigt nöjd med Agnes Andersson som mäklare och
    jag rekommenderar henne som mäklare.
    Väldigt sympatisk och professionellt och även vissa
    tider var jag i tvivlar och hjälpte oss att känna säker
    och trygg med bostadsrätt köpet. Läs mer
    2018-01-31 Agnes A svarar Alireza J
    Hej Alireza!
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda med min insats. Tack för de fina orden!
  • Sheila Sarabia J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Väldigt professionell. Bra kommunikation. Hjälpsom Läs mer
    2018-01-11 Agnes A svarar Sheila Sarabia J
    Kul att höra att ni är nöjda, Sheila! Nu siktar vi på att få allt klart inför tillträdet då vi ses igen. Ha det bra så länge!
  • Anna H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes Andersson på HusmanHagberg har skött sitt uppdrag utmärkt! Hon är lätt att få tag på, alltid behjälplig, tydlig och proffsig. Jag träffade flera mäklare innan jag bestämde mig för vilken jag skulle välja, vilket medförde att jag hade höga förväntningar. Dessa förväntningar har Agnes levt upp till. Jag är nöjd och kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2018-01-11 Agnes A svarar Anna H
    Hej Anna! Tack för de fina orden, det är så kul att höra att du är så nöjd :) Jag önskar dig stort lycka till med ditt nya boende och de fortsatta studierna! Vi hörs snart igen angående kapitalvinstberäkningen.
  • Johanna T skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    En bra och trevlig mäklare som man blir väl bemött av :)
    Bra på att informera och vägledande under hela försäljningen. Läs mer
    2018-01-11 Agnes A svarar Johanna T
    Hej Johanna! Så kul att du är nöjd med min insats :) Hoppas allt blir bra i den nya lägenheten!
  • Marie L skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Proffsigt, vänligt och kunnigt bemötande. Lätt att få kontakt. Snabb affär. Läs mer
    2018-01-11 Agnes A svarar Marie L
    Hej Marie! Vad kul att ni är nöjda med mitt bemötande. Vi ses på måndag för att gå igenom det sista!
  • Peter R skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Utmärkt bemötande. Kundfokuserad.
    Mycket god mäklarkompetens. Läs mer
    2018-01-11 Agnes A svarar Peter R
    Det är roligt att läsa ditt omdöme angående min mäklartjänst, Peter. Lycka till i framtiden!
  • Ulla-Maj N
    Ulla-Maj N skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag är mycket nöjd med Agnes Anderssons engagemang, tillgänglighet och genomförande i allt som rörde försäljningen av min bostadsrätt. Hon jobbar seriöst, är inkännande och kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-01-11 Agnes A svarar Ulla-Maj N
    Tack för de fina orden Ulla-Maj! Jag hoppas allt är bra med dig och att du ska trivas i det nya sommarhuset.
Johan Berglund
Agnes Andersson