Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg Malmö Agnes Andersson
Agnes Andersson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
När ni träffar mig, märker ni snabbt att jag brinner för nya utmaningar och att alltid leverera högsta service för mina kunder. Jag förmedlar både bostadsrätter och villor över hela Malmö och med personligt engagemang, glädje och drivkraft kommer jag vägleda er genom er bostadsaffär och se till att ni känner er trygga genom hela processen. Genom att vara uppriktig och lyhörd mot alla parter eftersträvar jag inte bara en lyckad affär utan även en återkommande affär och det är få saker som gör mig gladare än en rekommendation från en riktigt nöjd kund. Målsättningen med varje uppdrag, utöver att ge säljarna bästa möjliga betalt, är att det för samtliga parter ska kännas problemfritt och spännande att byta bostad. Välkomna att kontakta mig om ni vill veta mer!

Läs vad 42 Läs vad Agnes Andersson

• Elin J köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-05-09

Pildammarna
    Jättetrevlig och professionell. Känns trygg inför detta stora köp. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    Agnes A gillar detta
  • Linnea P köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-04-23

Pildammarna
    Agnes bemötande gentemot mig har varit bra. Bra service och snabba svar på frågor jag undrat kring.
    Köpte nyligen en lgh på Roskildevägen i Malmö Läs mer
    2019-04-23 Agnes A svarar Linnea P
    Hej Linnea,
    Vad roligt att du är nöjd! Vi ses snart igen när det är dags för inflytt :)
  • ANNELIE B skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-04-15

Bra mäklare när jag köpte min förra bostad. Dessvärre inte nöjd vid försäljningen av samma lägenhet. Upplevde Agnes som passiv under försäljningsprocessen, trots att hon var medveten om att jag hade en tidsfrist att sälja inom. Detta påpekade även den mäklare jag köpte min nya bostad av, hon ringde även till Agnes och påpekade detta. Knappt två veckor innan tillträde var köparens medlemskap inte beviljat, det beviljades först efter det att jag sa till Agnes. I föreningen ska tillsynsbesiktning göras innan tillträde, detta hade Agnes inte bokat med föreningen när det återstod fyra dagar till tillträde och jag blev tvungen att själv boka det. Läs mer
    2019-04-23 Agnes A svarar ANNELIE B
    Hej Annelie, tack för din input. Tråkigt att du är besviken och jag vet att det blev stressigt för dig. Dessvärre hade jag inte så många spekulanter att jobba med i försäljningen och den här vintern har en försäljningstid på tre veckor varit vanligt förekommande i Malmö. Jag hoppas ändå att du är nöjd med det pris du fick för lägenheten, som var en bra bit över snittpriset i föreningen. Vad gäller godkännande av medlemskap och bokning av tillsyn kan jag hålla med om att kommunikationen mellan mig och HSB inte fungerade då de inte svarade trots mina kontaktförsök via de kommunikationskanaler som är avsedda för den typen av ärenden. Efter händelsen har styrelsen börjat ta kontakt direkt med mig för att boka tillsyn så vi får hoppas att det fungerar felfritt i framtiden! Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • Ingemar L sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-04-07

Vi har såld en 3-rumslgh med mycket bra läge och hiss från markplan. Vi ville gärna att försäljningen skulle ske så snabbt som möjligt. Våra förväntningar om försäljningsresultat infriades med råge.

Agnes höll oss löpande informerade vilket vi verkligen uppskattade. Vi kände oss trygga med Agnes som mäklare. Läs mer
    2019-04-23 Agnes A svarar Ingemar L
    Hej,
    Tack för det trevliga omdömet och de fina blommorna jag fick!
  • Nils B köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-04-05

Ribersborg
    Vi har köpt ett ”renoveringsobjekt” ganska spontant, vi är nöjda med hennes insats. Nu ska hon förhoppningsvis sälja vår nuvarande lägenhet.
    Det känns bra🙂 Läs mer
  • Helen J sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-03-18

Toftängen / Husie
    En trevlig o "mjuk" mäklare som inte är den påstridiga typen men som är kunnig och bestämd. Hon är tålmådig och det togs jättefina foton. Vi är jättenöjda med Agnes. Läs mer
    2019-04-23 Agnes A svarar Helen J
    Hej Helen! Tack för det fina omdömet. Kul att ni är nöjda!
  • Birgitta O köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-03-17

Toftängen / Husie
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev väl mottagen av mäklaren vid visningen. Ett positivt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-04-23 Agnes A svarar Birgitta O
    Hej Birgitta,
    Tack för din rekommendation! Vi ses när det är dags för inflytt!
  • Kira V köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-02-25

Nobeltorget
    I was buying an apartment and met Agnes at the very first viewing. She was kind enough to explain everything to me in English. I don't have much experience with realtors, but I expected a firm handshake and for the realtor to know about details of the house (from how bidding works to the recycling possibilities) and I got what I needed. She also laughed at my bad jokes, which is always appreciated.

During the selling situation she was impartial and professional. She even suggested me to take a friend with me to translate to make sure I had an unbiased opinion on the contract.

I would have appreciated a contract in English, so I hope that will happen at some point. Läs mer
    2019-04-23 Agnes A svarar Kira V
    Hi Kira, Thank you for kind words! I hope you will enjoy your new apartment. See you!
  • Heidar H sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö

2018-11-05

Kirseberg
    Vi har sålt en bostadsrätt i Malmö. Hela försäljningsprocessen har gått otroligt smidigt tack vare gott stöd och professionell hantering av vår mäklare. Vi har även fått utförlig information löpande om det som hänt, så vi har hela tiden känt att vi har koll på vad som kommer att ske härnäst. Läs mer
    2018-11-06 Agnes A svarar Heidar H
    Hej Heidar,
    Kul att ni är nöjda med min insats. Det är alltid kul med ett så fint omdöme!
  • Gordana S köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-25

Slussen
    Köpt lägenhet. Bra bemötande!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-05 Agnes A svarar Gordana S
    Hej Gordana,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt bemötande. Vi ses snart igen!

Senaste försäljningarna

Ellenborgsvägen