Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg Malmö Agnes Andersson
Agnes Andersson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11
När ni träffar mig, märker ni snabbt att jag brinner för nya utmaningar och att alltid leverera högsta service för mina kunder. Jag förmedlar både bostadsrätter och villor över hela Malmö och med personligt engagemang, glädje och drivkraft kommer jag vägleda er genom er bostadsaffär och se till att ni känner er trygga genom hela processen. Genom att vara uppriktig och lyhörd mot alla parter eftersträvar jag inte bara en lyckad affär utan även en återkommande affär och det är få saker som gör mig gladare än en rekommendation från en riktigt nöjd kund. Målsättningen med varje uppdrag, utöver att ge säljarna bästa möjliga betalt, är att det för samtliga parter ska kännas problemfritt och spännande att byta bostad. Välkomna att kontakta mig om ni vill veta mer!

Läs vad 34 kunder tycker om Agnes Andersson

• Heidar H sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    36m²
    Kirseberg
    Vi har sålt en bostadsrätt i Malmö. Hela försäljningsprocessen har gått otroligt smidigt tack vare gott stöd och professionell hantering av vår mäklare. Vi har även fått utförlig information löpande om det som hänt, så vi har hela tiden känt att vi har koll på vad som kommer att ske härnäst. Läs mer
    2018-11-06 Agnes A svarar Heidar H
    Hej Heidar,
    Kul att ni är nöjda med min insats. Det är alltid kul med ett så fint omdöme!
  • Gordana S köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    66m²
    Slussen
    Köpt lägenhet. Bra bemötande!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-05 Agnes A svarar Gordana S
    Hej Gordana,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt bemötande. Vi ses snart igen!
  • Michael H sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    89m²
    Ribersborg
    Agnes sålde vår bostadsrätt på Limhamnsvägen snabbt och effektivt till begärt pris! Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-11-05 Agnes A svarar Michael H
    Kul att ni är så nöjda med resultatet i försäljningen!
  • Ulrika K köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    89m²
    Ribersborg
    Innan denna undersökningen kom tänkte jag faktiskt på att spontant skriva till Agnes för berömma henne för hennes proffsiga och samtidigt högst personliga bemötande vid köpet av min framtida lägenhet. Jag har varit i kontakt med många(!) mäklare den senaste månaden och Agnes är den, för mig, klart bästa av dem alla. Tydlig utan att vara för säljig/pushig, lösningsorienterad, ställde upp på extra visningar med kort varsel, tog reda på vad som gällde rent lagmässigt med vem som ansvarar för vad i en renovering mm.
    Jag kan med värme rekommendera Agnes både för köpare och säljare. Läs mer
    2018-11-05 Agnes A svarar Ulrika K
    Hej Ulrika,
    Det är fantastiskt roligt att läsa ditt fina omdöme. Det ger mig en påminnelse om att hårt slit lönar sig, och att man kommer långt med att vara trevlig, ärlig och genuin. Jag hoppas verkligen att ni ska trivas i er nya lägenhet. Skicka gärna bilder på resultatet efter renovering :)
  • Erik Mikael H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes var alltid tillgänglig och informativ under mitt och min sambos köp av lägenhet. Är nöjd med hur allt gick till! Läs mer
  • Sandra B skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes sålde min lägenhet, en 2:a vid Pildamsparken.
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt, och fick förtroende och bra kemi med henne snabbt.
    Hade förväntningar av att allt skulle gå snabbt och smidigt och sälja för en viss summa, jag kan bara säga att Agnes levererade på alla punkter och jag kommer rekomendera henne framöver. Läs mer
  • Gerry J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt villa
    Agnes klockren
    Agnes skötte allt till 100 % Läs mer
    2018-06-04 Agnes A svarar Gerry J
    Kul att höra att du är nöjd! Vi ses igen när det är dags för tillträde. Ha det fint!
  • Margareta D
    Margareta D skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har bara pratat på telefon med Agnes men är mkt nöjd med hennes bemötande. Min dotter är den som träffat Agnes för försäljning av vår lgh i Lund och hon är också nöjd! Agnes var bortrest så hon höll i en visning och hennes kollega Johan höll i tre tror jag. Pratade även med honom på telefon och även han mkt trevlig! Rekommenderar dom båda gärna! Har själv använt Husman Hagberg i Göteborg (Emma och Kristian)för försäljning av mitt hus och det var på den vägen vi valde att anlita samma firma vid denna försäljningen! Läs mer
    Johan R gillar detta
  • Lilian P skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Allting fungerade perfekt tack Läs mer
    2018-03-08 Agnes A svarar Lilian P
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Alexander O
    Alexander O skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej underbar service, vi stötte på en del klydd med olika köpare men Agnes fixade allt utan problem och var alltid trevligt och tillmötesgående. Jag kommer utan tvekan att rekommendera Agnes till andra. Hon var underbar 👌 Läs mer
    2018-03-08 Agnes A svarar Alexander O
    Tack för din superfina rekommendation, Alex! Det värmer verkligen. Tack för din tålmodighet. Trots en del strul på vägen tog vi det i hamn till slut. Vi ses när det är dags för tillträde :)

Senaste försäljningarna

Västanväg