Anton Scholander
Registrerad mäklare sedan 2019-05-21
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-31
2019-07 - 2020-06

Läs vad 6 Läs vad Anton Scholander

• Erica B köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö

2020-06-08

Västra Hamnen
    Anton ger snabb återkoppling och är engagerad i hela processen. Läs mer
    Anton S gillar detta
  • Carl A sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö

2020-06-05

Västra Hamnen
    Jag har sålt min lägenhet med anton. Han är en professionell och kunnig mäklare. Anton har alltid varit tillgänglig och alltid svarat på alla frågor jag haft. Han har även lagt ner mycket tid på förmedlingen och lyckats sälja till ett bra pris trots omständigheterna.

Jag skulle rekommendera Anton till alla personer som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
    Anton S gillar detta
  • Niclas W sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö

2020-05-12

Holma/Hyllie
    Jag har sålt en Bostadsrätt.
    Anton var väldigt snabb och tydlig med att följa upp med information om vad som hände gällande lägenheten och alla processer som ingick i säljandet.

Jag rekommenderar honom stark eftersom jag kände mig trygg med hans hanterande gällande min bostad. Jag kände även att han jobbade på bra med bokningen av visningar, vilket gjorde min tillvaro mindre stressad. Läs mer
    Anton S gillar detta
  • Bengt R köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö

2020-03-25

Segevång
    Bra bemötande och mycket tjänstvillig. Dock hade det varit bra att veta vilka seriösa bud som fanns. Jag antar att det är fråga om policy från Byrån, och då kan inte Anton lastas för detta.

Det blev ingen affär till slut efter besiktning, men jag har gärna kontakt med Anton i framtida köp/sälj ärenden. Läs mer
  • Martina B
    Martina B köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö

2020-02-03

Augustenborg
    Nyinflyttad i Malmö köpte jag just en lägenhet som såldes med hjälp av den ansvarige mäklaren Anton Scholander på HusmanHagberg.

Innan mitt slutgiltiga val hade jag pågående kontakt inkluderat budgivning med flera mäklare gällande olika intressanta säljobjekt.

Min upplevelse av Anton Scholanders förhållningssätt gentemot mig som potentiell köpare är följande:

Anton uppträder högst professionellt, engagerat, målmedvetet, säljinriktat och detta helt utan självhävdelsebehov eller några charmerande 'locka-köparen-fraser'.
    All nödvändig information, under hela försäljningsprocessen, förmedlas av Anton med konsekvent tydlighet, sakkunnighet och i synnerhet med största respekt och ödmjukhet för både köparen och säljaren.

Om ca två år kommer jag att flytta in i en nybyggd lägenhet. Jag vet redan nu vem jag kommer att vilja anlita för försäljning av min lägenhet i Augustenborg. Anton Scholander.

Gratulerar HusmanHagberg till en mycket kompetent mäklare samt ger Anton Scholander mina varma rekommendationer för framtida förmedlingsuppdrag.

Vänligen,
    Martina Benejova Läs mer
    Anton S gillar detta
  • Thérése S sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö

2020-01-31

Augustenborg
    Anton har varit mycket flexibel, effektiv och tjänstvillig på alla upptänkliga sätt. Affären sköttes snabbt och jag kände mig hela tiden trygg med att han tog hand om allt dygnet runt faktiskt! Anton är en behaglig och vänlig person som det var lätt att känna förtroende för. Jag har ingenting att anmärka på. Läs mer

Senaste försäljningarna

Mastgränd