Anton Scholander

Anton Scholander

5.0 i betyg av 8 omdömen

Anton Scholander är mäklare på HusmanHagberg Malmö

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Anton Scholander har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 8 omdömen sedan 2020-01-31. Anton Scholander har haft 8 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 8 Läs vad Anton Scholander

• jag har köpt en bostadsrätt på ett rum av anton sholander på husman hagberg. Anton har varit fantastisk mot mig som förstagångs köpare då jag inte har haft någon direkt rutin på bostadsköp. Har anton alltid varit tillgänglig både på mail och telefon samt förklarat saker jag undrat över han har alltid haft ett proffsigt bemötande mot mig som köpare en toppenmäklare som jag kan rekomendera till andra.
    Martin T köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-08-10
    • 38.0 m²
    • Segevång
    2020-08-10
  • Vi sålde en lägenhet i Lund. Vi är jättenöjda med mäklaren, då han har ett trevligt och lugnt bemötande. Jag trodde att det skulle vara jobbigt att sälja lägenheten, men tack vare mäklaren har det varit smidigt, tryggt och enkelt. Vi är supernöjda!
    Emilia G sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-07-20
    • 37.0 m²
    • Linero
    2020-07-20
  • Anton ger snabb återkoppling och är engagerad i hela processen.
    Erica B köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-06-08
    • 54.0 m²
    • Västra Hamnen
    2020-06-08
  • Jag har sålt min lägenhet med anton. Han är en professionell och kunnig mäklare. Anton har alltid varit tillgänglig och alltid svarat på alla frågor jag haft. Han har även lagt ner mycket tid på förmedlingen och lyckats sälja till ett bra pris trots omständigheterna. Jag skulle rekommendera Anton till alla personer som ska sälja sin lägenhet.
    Carl A sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-06-05
    • 54.0 m²
    • Västra Hamnen
    2020-06-05
  • Jag har sålt en Bostadsrätt. Anton var väldigt snabb och tydlig med att följa upp med information om vad som hände gällande lägenheten och alla processer som ingick i säljandet. Jag rekommenderar honom stark eftersom jag kände mig trygg med hans hanterande gällande min bostad. Jag kände även att han jobbade på bra med bokningen av visningar, vilket gjorde min tillvaro mindre stressad.
    Niclas W sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-05-12
    • 52.5 m²
    • Holma/Hyllie
    2020-05-12
  • Bra bemötande och mycket tjänstvillig. Dock hade det varit bra att veta vilka seriösa bud som fanns. Jag antar att det är fråga om policy från Byrån, och då kan inte Anton lastas för detta. Det blev ingen affär till slut efter besiktning, men jag har gärna kontakt med Anton i framtida köp/sälj ärenden.
    Bengt R köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-03-25
    • 38.0 m²
    • Segevång
    2020-03-25
  • Nyinflyttad i Malmö köpte jag just en lägenhet som såldes med hjälp av den ansvarige mäklaren Anton Scholander på HusmanHagberg. Innan mitt slutgiltiga val hade jag pågående kontakt inkluderat budgivning med flera mäklare gällande olika intressanta säljobjekt. Min upplevelse av Anton Scholanders förhållningssätt gentemot mig som potentiell köpare är följande: Anton uppträder högst professionellt, engagerat, målmedvetet, säljinriktat och detta helt utan självhävdelsebehov eller några charmerande 'locka-köparen-fraser'. All nödvändig information, under hela försäljningsprocessen, förmedlas av Anton med konsekvent tydlighet, sakkunnighet och i synnerhet med största respekt och ödmjukhet för både köparen och säljaren. Om ca två år kommer jag att flytta in i en nybyggd lägenhet. Jag vet redan nu vem jag kommer att vilja anlita för försäljning av min lägenhet i Augustenborg. Anton Scholander. Gratulerar HusmanHagberg till en mycket kompetent mäklare samt ger Anton Scholander mina varma rekommendationer för framtida förmedlingsuppdrag. Vänligen, Martina Benejova
    Martina B
    Martina B köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-02-03
    • 39.0 m²
    • Augustenborg
    2020-02-03
  • Anton har varit mycket flexibel, effektiv och tjänstvillig på alla upptänkliga sätt. Affären sköttes snabbt och jag kände mig hela tiden trygg med att han tog hand om allt dygnet runt faktiskt! Anton är en behaglig och vänlig person som det var lätt att känna förtroende för. Jag har ingenting att anmärka på.
    Thérése S sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-01-31
    • 39.0 m²