Ida Larsson
Registrerad mäklare sedan 2018-05-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 11 Läs vad Ida Larsson

• Maria A köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2020-07-15

3:a
    Proffsigt, seriöst och vänligt utfört! Läs mer
  • Sarah S köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2020-07-08

Hyllie
    Jag kontaktade först Ida för att jag ville köpa en bostad där hon var ansvarig mäklare. Mitt första intryck av henne var väldigt trygg så jag valde att även anlite henne för att få min egen lägenhet såld.

Min upplevelse har varit bra och Ida har lagt ner mycket tid för att hjälpa mig få det jag önskade där jag var nöjd som både säljare och köpare. Läs mer
    Ida L gillar detta
  • Maria N sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-12-13

4:a
    Rörsjöstaden
    Vi har precis sålt vår bostadsrättslägenhet. Ida Larsson skötte det hela med bravur. Ida är väldigt enkel att samarbeta med och jag känner att jag fråga om "allt" utan att verka dum. Det är lätt att prata med Ida och jag fick ett stort förtroende för Ida redan vid första personliga kontakten.
    Ida är rätt kvinna på platsen som mäklare!!! Läs mer
    Ida L gillar detta
  • Patricia B sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-11-29

Gullviksborg
    Bostadsrätt. BRÅ bemött. Ja. Jag är nojd Läs mer
  • Josefin H sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-10-17

2:a
    Ellstorp
    Empatiskt, trevlig och duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Cendresa T sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-09-13

Gullviksborg
    Helt fantastisk människa. Lyssnade verkligen på det man sa, var alltid tillgänglig ! Läs mer
  • Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-09-08

2:a
    Rörsjöstaden
    Sålt bostadsrätt, Blev bemött positivt, professionellt och kunnigt. Kände mig trygg. Läs mer
  • Thelma S köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-08-26

Ellstorp
    Köpt min första lägenhet med hjälp av Ida Larsson på HusmanHagberg. Blivit fantastiskt bemött av henne, alltid tillgänglig och svarar snabbt på alla ens frågor och fick mig att känna mig trygg genom hela processen! Läs mer
  • Julia A sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-08-22

Ellstorp
    Sålde min bostad på Värnhem/Ellstorp. Ida är en otroligt duktig och påläst mäklare som verkligen överträffade mina förväntningar. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Jag rekommenderar Ida till alla som ska sälja sin bostad! Har bara positivt att säga om Ida!! Läs mer
  • Mirsade H sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-06-03

Fosiedal
    Jag har såld min lägenhet, och att ha Ida som mäklare det var underbart, hon kan göra allt och snabbt, bästa mäklaren Läs mer

Senaste försäljningarna

Vendelsfridsgatan