Läs vad 17 Läs vad Ida Larsson

• 2020-12-11
    Ida gjorde ett jättebra jobb under hela försäljningen, hon kom in med bra energi och såg till att hela affären var effektiv. Hon var lätt att nå under hela processen och engagerade sig i försäljningen samtidigt som hon gav rätt förväntningar och bra tips på hur jag skulle förbereda bostaden. Rekommenderar helt klart Ida som mäklare!
    Mattias B
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Segevång
  • 2020-11-09
    Enkelt, trevligt och snabbt! Allt sköttes perfekt.
    Otto A
    • 1.5:a
    • 28.0 m²
    • Pildammarna
  • 2020-10-14
    I am happy. And Ida did hers job well done .
    Shahriar ghahramani
    Shahriar G
    • 76.0 m²
    • Almhög
  • 2020-10-02
    Lägenhet på Gamla Väster, mycket professionellt och trevligt bemött. Hon har gjort det där lilla extra för mig som är köpare. Säljaren (som är hennes kund) har inte varit lätt att göra med. Hon har mött de förväntningar jag haft så här lånt. Affären är ju inte färdig än. Önskar dock att upplysning om servitutet till MKB-fastigheten skulle varit mer transparent ...
    Annette Marie W
    • 83.0 m²
    • Gamla Väster
  • 2020-09-13
    Jag sålde en 2:a på Söderkulla i Malmö. Min bild av Ida är: Målinriktad, engagerad, förtroendeingivande, lugn och lätt att samarbeta med.
    Peter F
    • 2:a
    • 61.0 m²
    • Söderkulla
  • 2020-08-13
    Ida is a professional and trustworthy agent and we she did a great job in finding a good customer for our flat. Both us and the buyer were happy with the deal, and this is the most important thing.
    Roozbeh F
    • 70.5 m²
    • Ellstorp
  • 2020-07-15
    Proffsigt, seriöst och vänligt utfört!
    Maria A
    • 70.5 m²
    • Ellstorp
  • 2020-07-08
    Jag kontaktade först Ida för att jag ville köpa en bostad där hon var ansvarig mäklare. Mitt första intryck av henne var väldigt trygg så jag valde att även anlite henne för att få min egen lägenhet såld.

Min upplevelse har varit bra och Ida har lagt ner mycket tid för att hjälpa mig få det jag önskade där jag var nöjd som både säljare och köpare.
    Sarah S
    • 78.0 m²
    • Hyllie
  • 2019-12-13
    Vi har precis sålt vår bostadsrättslägenhet. Ida Larsson skötte det hela med bravur. Ida är väldigt enkel att samarbeta med och jag känner att jag fråga om "allt" utan att verka dum. Det är lätt att prata med Ida och jag fick ett stort förtroende för Ida redan vid första personliga kontakten.
    Ida är rätt kvinna på platsen som mäklare!!!
    Maria N
    Patricia B
    • 81.5 m²
    • Gullviksborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte