Ida Larsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 9 Läs vad Ida Larsson

• Maria N sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-12-13

Rörsjöstaden
    Vi har precis sålt vår bostadsrättslägenhet. Ida Larsson skötte det hela med bravur. Ida är väldigt enkel att samarbeta med och jag känner att jag fråga om "allt" utan att verka dum. Det är lätt att prata med Ida och jag fick ett stort förtroende för Ida redan vid första personliga kontakten.
    Ida är rätt kvinna på platsen som mäklare!!! Läs mer
    Ida L gillar detta
  • Patricia B sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-11-29

Gullviksborg
    Bostadsrätt. BRÅ bemött. Ja. Jag är nojd Läs mer
  • Josefin H sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-10-17

Ellstorp
    Empatiskt, trevlig och duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Cendresa T sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-09-13

Gullviksborg
    Helt fantastisk människa. Lyssnade verkligen på det man sa, var alltid tillgänglig ! Läs mer
  • Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-09-08

Rörsjöstaden
    Sålt bostadsrätt, Blev bemött positivt, professionellt och kunnigt. Kände mig trygg. Läs mer
  • Thelma S köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-08-26

Ellstorp
    Köpt min första lägenhet med hjälp av Ida Larsson på HusmanHagberg. Blivit fantastiskt bemött av henne, alltid tillgänglig och svarar snabbt på alla ens frågor och fick mig att känna mig trygg genom hela processen! Läs mer
  • Julia A sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-08-22

Ellstorp
    Sålde min bostad på Värnhem/Ellstorp. Ida är en otroligt duktig och påläst mäklare som verkligen överträffade mina förväntningar. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Jag rekommenderar Ida till alla som ska sälja sin bostad! Har bara positivt att säga om Ida!! Läs mer
  • Mirsade H sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-06-03

Fosiedal
    Jag har såld min lägenhet, och att ha Ida som mäklare det var underbart, hon kan göra allt och snabbt, bästa mäklaren Läs mer
  • Dino M sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-15

Almhög
    Ida gjorde ett otroligt bra jobb. Jag behövde inte oroa mig över något alls. Hon tog fram allt material, träffade potentiella köpare och återkopplade på hur det gick samt hjälpte mig fatta ett bra beslut. Jag fick bra råd på småsaker jag skulle åtgöra för att få upp värdet på mig lägenhet och viktigast av allt fick jag mer än det priset jag ville sälja för.

Ida har mina bästa och varmaste rekommendationer! Läs mer

Senaste försäljningarna

Lugna Gatan