Ida Larsson

Ida Larsson

Ida Larsson är mäklare på HusmanHagberg Malmö

Ida Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Ida Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 5.0. Ida Larsson har haft 21 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 33 Läs vad Ida Larsson

2021-09-21
    Från första stund allt var enkelt och jag fick hjälp fast jag var utomlands på semester. Det var inga problem att ordna allt då Ida fixade och skickade papperna.
    Tack för all hjälp så länge.
    2021-09-01
    Ida satte rätt värde på bostaden och fick uppdraget som resulterade i snabb försäljning. Hon kom med tips till fotograferingen och visningar ,var engagerad och skötte allting exemplariskt!
    • Fosiedal
    2021-08-09
    Hon var bra på alla sätt! Helt underbart!
    • Gullviksborg
    2021-08-07
    Hej !

Ida Larsson har visat under vårt samarbete en professionalism på högsta nivå, dubblerat av en jätte trevlig kundbemöttande attityd. För mig var en 100% tillfredsställande upplevelse som ledde till en blixttransaktion med alla parterna nöjda.
    Ida Larsson är, utan tveka, en mäklare som alla företag i branschen skulle vilja ha i sin team.
    Stort tack för HusmanHagberg och speciell för Ida för er insats !

Med vänliga hälsningar
    Victor Savoiu
    • Kroksbäck
    2021-06-20
    Hon var duktig och svarade snabbt men budgivningen tog väldigt lång tid men det var nog säljaren och de andra som budade som dröjde. Vi är nöjda med mäklaren iallafall :)
    • Kroksbäck
    2021-06-18
    Hon var mycket trevlig och allt hon förklarade var tydlig. Vi fick allt information under budgivningen.
    Även om fotografen hade missat några bilder från gården hon hade i sin arkiv och kompletterade när vi sa till henne. Totalt är vi mycket nöjda med henne.

Mvh Roland & Jasmen
  • Rohina S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    2021-06-11
    Välbemötande duktig, kunnig väldigt profficionelt.
    Väldigt nöjd med Ida på grund av att hon sköt så bra sitt arbete så vi släppte all stress av visning m.m. lägenhet såld för mer än utgångspris.:)
    • Ellstorp
    2021-06-10
    Vi från köparsidan upplevde Ida som mycket proffsig! Rak, tydlig och förtroendeingivande och alltid snabb på bollen.
    2021-06-10
    Vi fick av Ida en väldig positiv och bra bemötande. Hon var trevlig, kunnig och professionell.

Våran förväntningar var inte så höga eftersom vi hade testat med en annan mäklare i tre månader med många visningar utan tur.

Ida förmågade att sälja lägenheten på första dagen till ett högra pris än utgångspris. Som tårta på tårta fick vi också råd om eventuella kommande köp. Kanon bra jobbat Ida. Vi är extremt nöjda.

Mohammad & Rohina Sahebzadah
    • Nydala
    2021-05-12
    Hej,
    Vi har köpt en 4 rums lägenhet som vi tycker mycket om tack vare Ida gick allt så smidigt och våra förventnningar blev uppfyllda.Ida är en mäklare som strålar ut positiv energi mycket trevlig,vänlig lugn och välbemötande.Hon besitter mycket kunskap ,är en jätteduktig mäklare vilken vi kan varmt rekomendera.Ida är mycket naturlig och trevlig vilket gör att allt går på det bästa sättet och alla blir glada och mycket nöjda.