Johan Runnerström
Registrerad mäklare sedan 2017-01-09
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-22
2019-07 - 2020-06
Jag har ett stort idrottsintresse och tävlingsinstinkt som tillsammans med ett glödande intresse för affärer, bostäder och människor gör att yrket som fastighetsmäklare passar mig ypperligt. Jag får ofta höra att energi, hängivenhet och service personifierar mitt arbete och person. Det viktigaste för mig är att du som säljare, köpare eller spekulant alltid skall känna dig helt nöjd med mitt arbete som fastighetsmäklare. Oavsett vem du än är så vill jag ha ditt förtroende och att vi skall ha en långsiktig relation gällande din bostadskarriär. Läs mer

Läs vad 33 Läs vad Johan Runnerström

• Emma S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö

2020-07-06

Kirseberg
    Köpt en 2a. Trevlig mäklare som levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Elsa Birgitta N sålde sitt hus med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö

2020-06-05

Riseberga
    Jag har sålt min villa och Johan skötte affären på bästa tänkbara vis. Engagerad och omsorgsfull! Läs mer
  • Johan R sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö

2020-05-27

2.5:a
    Hästhagen
    Säljare av bostadsrätt. Professionellt bemötande och fantastisk tillgänglighet. Vi är väldigt nöjda med Johans insats. Läs mer
  • Manhal A sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö

2020-05-14

Rosengård
    Jag tycker att han är Snabbt och smidigt Läs mer
  • Sammie T
    Sammie T köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö

2020-04-12

Segevång
    Köpte en bostad i Malmö, utmärkt service, klockren att jobba med, Inga konstigheter.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Katia W sålde sitt hus med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö

2020-04-12

Oxie Kyrkby
    Venlig og imødekommende, skaber en god tryghed for os om sælgere af vores hus. Kan varmt anbefales. Läs mer
  • Raouf S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö

2020-04-10

Segevång
    Trevligt person bra sammerbete Läs mer
  • Kaisa L köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö

2020-04-10

3:a
    Vikhem
    Köpt bostadsrättstadhus.
    Johan ger ett mycket positivt intryck. Artig, informativ, och mycket snabb med sin återkoppling. Framför allt inte påträngande.
    Rekommenderar honom gärna .
    Kaisa larsson Läs mer
  • Jesper H köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö

2020-03-27

Värnhem
    Grym mäklare! Köpte min första bostadsrätt genom Johan. Allt gick smidigt och enkelt. Rekommenderas! Läs mer
  • Ann-kristin I sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö

2020-02-27

2.5:a
    Slottsstaden
    Sålt en 2,5 lägenhet i Slottsstaden. Jag blev mycket bra bemött
    av mäklaren. Mina förväntningar uppfylldes helt och Johan var mycket tydlig med vad som gällde. Detta gäller även vid försäljningen där vi upplystes både skriftligen och muntligen vad som gällde. Johan har dessutom ett behagfullt och lugnt sätt, vilket gjorde att jag kände mig trygg med att låta honom sälja min lägenhet. Jag kan därför varmt rekommendera Johan som mäklare.
    Ann-Christin Isaksson Läs mer

Senaste försäljningarna