Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg Malmö Johan Runnerström
Johan Runnerström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11
Jag har ett stort idrottsintresse och tävlingsinstinkt som tillsammans med ett glödande intresse för affärer, bostäder och människor gör att yrket som fastighetsmäklare passar mig ypperligt. Jag får ofta höra att energi, hängivenhet och service personifierar mitt arbete och person. Det viktigaste för mig är att du som säljare, köpare eller spekulant alltid skall känna dig helt nöjd med mitt arbete som fastighetsmäklare. Oavsett vem du än är så vill jag ha ditt förtroende och att vi skall ha en långsiktig relation gällande din bostadskarriär. Läs mer

Läs vad 20 kunder tycker om Johan Runnerström

• Marcus L
    Marcus L skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde min lägenhet på Lägatan. Otroligt trevligt bemötande och en hårt arbetande mäklare. Jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Pehr W skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Utomordentlig insats med stor lokalkännedom. Läs mer
  • Ahmed A
    Ahmed A sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Högaholm
    Jag har sålt en bostad. Mäklaren var kunnig och bemötte mig väl och förklarade om hur han ska sälja på priset jag önskat "och till och med mer än jag önskat mig". Mäklaren har uppfyllt mina förväntningar och sköte försäljning på professionellt sätt, så jag inte behövde oroa mig om något. Jag hade en bra upplevelse och tänker kontakta Johan Runnerström igen ifall jag eller någon jag känner vill sälja eller köpa en fastighet. Läs mer
  • Jessica D köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Dockan
    Köpt en två i Dockan. Blev vänligt bemött, han var tillgänglig hela tiden, pålitlig och hjälpsam. Läs mer
  • Björn G sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Lund - Centralt
    Johan hjälpte oss att sälja en lägenhet i Lund. Johan agerade professionellt från första stund och höll oss informerade på ett jättebra sätt genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Eva B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Gyllins trädgård
    Korrekt trevlig och pålitlig. Läs mer
  • Lisbeth P köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Gyllins trädgård
    Köpt lägenhet. Allt har funkat bra och han har varit hjälpsam. Läs mer
  • Eva N skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    En bostadsaffär är en stor affär och då är det skönt att få hjälp av någon som har koll. Det har Johan!
    Han är trevlig, tydlig och lugn. Han kan sin bransch och visar engagemang. Läs mer
  • Gunilla S skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt lägenhet i Malmö.
    Bra, saklig, effektiv mäklare.
    Bara+++++++ Läs mer
  • Sebastian D skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde vår lägenhet på Ellstorp i Malmö. Vi hade ytterliggare några mäklare hemma men det var Johan som fick vårt förtroende! En lyhörd person med känsla för vad kunden vill ha. Vi kunde inte fått en bättre mäklare!

Vi rekommenderar Johan starkt! Läs mer

Senaste försäljningarna