Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg Malmö Per-Henrik Thurban
Per-Henrik Thurban
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Jag har jobbat som mäklare i Malmö sedan 2007 och från och med 2015 är jag nu Franchisetagare för HusmanHagberg Malmö. Från vårt kontor som ligger i hjärtat av Malmö på Kronborgsvägen har jag nära till de flesta områdena i Malmö. Dockan, Västra Hamnen och Ribersborg är områden som ligger mig lite extra varmt om hjärtat då det är i dessa områden som jag har förmedlat flest bostäder genom åren. Mina kunder beskriver mig som serviceinriktad, engagerad och tydlig, vilket har gett mig många rekommendationer och nya affärer genom åren. Välkommen att bli nöjd du med! Läs mer

Läs vad 33 Läs vad Per-Henrik Thurban

• MUHAMED S köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-05-29

Kulladal
    Ett proffs helt enkelt! Gör de möjligt för alla partnerna att bli nöjda med affären Läs mer
  • Jonas S köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-05-20

Dockan
    En påläst och proffsig mäklare som gav ett tryggt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Elisabet T köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-03-31

Gula Höja
    Hej,
    Tyvärr har jag inte varit i kontakt med Per-Henrik. Per-Henrik var på semester så vi hade kontakt med Matthias istället. Läs mer
  • Rada T sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-03-07

Almvik
    Sålt en bostadsrätt. Trevlig och bemötande. Skulle gärna rekommendera honom till vänner och bekanta. Har gjort ett bra jobb. Stort tack till Per-Henrik Thurban. Läs mer
  • Robert F
    Robert F köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-03-04

Almvik
    Är mycket bra mäklare jag vill rekomendera att min kompisar Läs mer
  • Chiara M köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-02-25

Västra Hamnen
    I bought an apartment. Per was very nice and always available for all my questions. Very clear in explaining the process (it was the first time for me to buy an apartment, so this was very important for me). He was also very nice and available in helping me with the language, since I don't speak Swedish, he translated everything for me, which I really appreciated. Läs mer
  • Ida B köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-02-24

Hyllie
    Köpte en lgh av Per-Henrik, kan rekommendera honom. Bra bemött, professionell mäklare, alltid tillgänglig. Läs mer
  • Nelda B sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-02-19

Dockan
    Pelle har på ett föredömligt sätt hjälpt oss att sälja vår unika lägenhet i Dockan. Han har agerat professionellt och trovärdigt i alla delar av processen. Pelle har ett ödmjukt och tillmötesgående sätt som upplevs personligt men ändå objektivt. Han har med råge levt upp till våra förväntningar på hur en bostadsaffär ska hanteras. Vi kan varmt rekommendera Pelle som mäklare. Läs mer
  • Claes B sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-02-19

Dockan
    Pelle är en mycket skicklig mäklare och har utfört mäklaruppdraget på ett bra sätt. Han har ett bra bemötande, är informativ, har en god förmåga att läsa av marknaden, arbetar effektivt och är saklig.
    Han har genomfört försäljningen effektivt och på kort tid, vilket varit bra för oss som säljare.
    Vi har använt Pelle i tidigare försäljningar med lika gott resultat.
    Kan därför varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Teddy L
    Teddy L sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-22

Min erfarenhet av Pelle begränsar sig till rådgivning kring kontraktsskrivning inom en affär som vi som säljare och våra vänner som köpare själva ritat upp. Där var dock hans hjälp mycket välkommen, vilket tillsammans med professionellt och vänligt bemötande ger ett gott betyg. /Teddy Läs mer

Senaste försäljningarna

Jakob Persvägen