Per-Henrik Thurban
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
Jag har jobbat som mäklare i Malmö sedan 2007 och från och med 2015 är jag nu Franchisetagare för HusmanHagberg Malmö. Från vårt kontor som ligger i hjärtat av Malmö på Kronborgsvägen har jag nära till de flesta områdena i Malmö. Dockan, Västra Hamnen och Ribersborg är områden som ligger mig lite extra varmt om hjärtat då det är i dessa områden som jag har förmedlat flest bostäder genom åren. Mina kunder beskriver mig som serviceinriktad, engagerad och tydlig, vilket har gett mig många rekommendationer och nya affärer genom åren. Välkommen att bli nöjd du med! Läs mer

Läs vad 38 Läs vad Per-Henrik Thurban

• Ivo Achu N köpte sitt hus med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2020-02-23

I bought or I am in a process of buying a house. Per has acted professionally in our dealings so far. Läs mer
  • Evangelia I sålde en tomt med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-11-22

Bara Backar
    Sålt en tomt via Per-Henrik och köpt en tomt som Per-Henrik förmedlade. Snabbt och smidigt skött. Vår tomt blev såld innan den ens kom ut på hemmet. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Thomas D köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-09-18

Lund - Centralt
    Kanon på alla sätt!
    Snabb återkoppling på alla frågor och ett vänligt bemötande. Läs mer
  • Annette Marie A köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-09-16

Limhamn - Ön
    Köpt bostad
    Bemötandet var mycket trevligt
    Han är en väldigt bra och förtroendeingivande mäklare Läs mer
  • Mikael Leonard H sålde sitt hus med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-08-19

Västra Hamnen
    Pelle har förmedlat 5 olika objekt åt mig.
    Är en seriös och kompetent mäklare som håller det som utlovats.
    Har ett stort kontaktnät genom sin erfarenhet Läs mer
  • Muhamed S köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-05-29

Kulladal
    Ett proffs helt enkelt! Gör de möjligt för alla partnerna att bli nöjda med affären Läs mer
  • Jonas S köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-05-20

Dockan
    En påläst och proffsig mäklare som gav ett tryggt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Elisabet T köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-03-31

Gula Höja
    Hej,
    Tyvärr har jag inte varit i kontakt med Per-Henrik. Per-Henrik var på semester så vi hade kontakt med Matthias istället. Läs mer
  • Rada T sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-03-07

Almvik
    Sålt en bostadsrätt. Trevlig och bemötande. Skulle gärna rekommendera honom till vänner och bekanta. Har gjort ett bra jobb. Stort tack till Per-Henrik Thurban. Läs mer
  • Robert F
    Robert F köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-03-04

Almvik
    Är mycket bra mäklare jag vill rekomendera att min kompisar Läs mer

Senaste försäljningarna

Runstensvägen