Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg Malmö Per-Henrik Thurban
Per-Henrik Thurban
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01
Jag har jobbat som mäklare i Malmö sedan 2007 och från och med 2015 är jag nu Franchisetagare för HusmanHagberg Malmö. Från vårt kontor som ligger i hjärtat av Malmö på Kronborgsvägen har jag nära till de flesta områdena i Malmö. Dockan, Västra Hamnen och Ribersborg är områden som ligger mig lite extra varmt om hjärtat då det är i dessa områden som jag har förmedlat flest bostäder genom åren. Mina kunder beskriver mig som serviceinriktad, engagerad och tydlig, vilket har gett mig många rekommendationer och nya affärer genom åren. Välkommen att bli nöjd du med! Läs mer

Läs vad 26 kunder tycker om Per-Henrik Thurban

• Nelda B sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-02-19

145m²
    Dockan
    Pelle har på ett föredömligt sätt hjälpt oss att sälja vår unika lägenhet i Dockan. Han har agerat professionellt och trovärdigt i alla delar av processen. Pelle har ett ödmjukt och tillmötesgående sätt som upplevs personligt men ändå objektivt. Han har med råge levt upp till våra förväntningar på hur en bostadsaffär ska hanteras. Vi kan varmt rekommendera Pelle som mäklare. Läs mer
  • Claes B sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2019-02-19

145m²
    Dockan
    Pelle är en mycket skicklig mäklare och har utfört mäklaruppdraget på ett bra sätt. Han har ett bra bemötande, är informativ, har en god förmåga att läsa av marknaden, arbetar effektivt och är saklig.
    Han har genomfört försäljningen effektivt och på kort tid, vilket varit bra för oss som säljare.
    Vi har använt Pelle i tidigare försäljningar med lika gott resultat.
    Kan därför varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Teddy L
    Teddy L sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-22

119m²
    Min erfarenhet av Pelle begränsar sig till rådgivning kring kontraktsskrivning inom en affär som vi som säljare och våra vänner som köpare själva ritat upp. Där var dock hans hjälp mycket välkommen, vilket tillsammans med professionellt och vänligt bemötande ger ett gott betyg. /Teddy Läs mer
  • Lioudmila G sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-19

51m²
    Ellstorp
    Per-Henrik så mycket hjälpa mig,att sälja min lägenhet på Nobelvägen 147. Han är mycket duktig,punktlig,ärlig.Han har mycket respekt till kunderna och jag har Stort förtroende för honom .Jag är mycket glad att Per—Henrik har varit min mäklare! Lycka till Per—Henrik ock hans kollegor påHusmanHagberg i Malmö! MVH Ludmila Grönlund. Läs mer
  • Alexandra T sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

119m²
    Generöst, proffsigt och trevligt! Läs mer
  • Ileana N
    Ileana N sålde sitt hus med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

135m²
    Virentofta
    Har sålt mitt hus på Bertil Muhrs gatan
    18. Mycket bra bemötande, bra erbjudanden, han kan sin sak och har fått mig att känna trygghet med försäljningen
    Tack Pelle Läs mer
  • Johanna B köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

80.5m²
    Kulladal
    En bostadsrätt. Allting gick smidigt och effektivt. Lätt att få kontakt och man får all relevant information samlat.

Kändes bättre än tidigare erfarenheter från andra mäklare. Läs mer
  • Jessica S sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

80.5m²
    Kulladal
    Hej!

Jag sålde en bostadsrätt 3:a på Kulladal. Tyckte att mäklaren kändes trygg och pålitlig i sitt bemötande. Han försökte inte konstra till det, utan berättade om för och nackdelar med visningar o dyl. Träffade några mäklare innan, men dom kändes som om dom satt och läste innantill. Kändes inte så proffsigt. Så..jag är helnöjd.. Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-16

80m²
    Västra Hamnen
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Pelle. Han var professionell i alla steg och allt har gått smidigt och utan problem. Behöver jag hjälp av en mäklare igen så ringer jag honom. Läs mer
  • Ingrid E köpte sitt hus med hjälp av Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-16

102m²
    Bunkeflostrand
    Vi har köpt hus,blev bra bemött och tyckte att han levde upp till förväntningarna.
    Inga konstigheter, lätt att prata med och lätt att få tag i om det var något man undrade. Läs mer

Senaste försäljningarna

1:a