Axel Rudolfsson

Axel Rudolfsson

Axel Rudolfsson är mäklare på HusmanHagberg Mölndal

Axel Rudolfsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Axel Rudolfsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Axel Rudolfsson har haft 3 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-02 - 2022-04

Läs vad 5 Läs vad Axel Rudolfsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Axel Rudolfsson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-04-06 Verifierad kund
    Axel var en jätte trevlig person som kan sköta sitt jobb! Rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Rudolfsson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-04-06 Verifierad kund
    Lugn och metodisk, ger ett tryggt intryck!! :D
    2022-03-11 Verifierad kund
    Axel har skött försäljningen på ett betryggande sätt och har varit noga med att hålla mig informerad från start. Han har alltid funnits tillgänglig och har fått mig som säljare att känna mig väldigt trygg i processen. En riktig stjärna!
    Tusen tack! Det gör mig himla glad att höra att du är nöjd med mitt arbete! Axel Rudolfsson
  • Jasminka S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Rudolfsson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-03-09 Verifierad kund
    Axel har varit föredömlig och alltid funnits tillgänglig och anträffbar vid eventuella frågor. Han har varit involverad och hjälpt oss väldigt mycket och han har alltid känts som en trygg punkt genom hela köpesprocessen
    Himla roligt att höra! Det är alltid roligt att få vara en del av processen med er och ni känner att jag hjälpt till med det ni har önskat! Axel Rudolfsson
    • Kvarnby-Mölndal
    2022-03-08 Verifierad kund
    Axel skötte försäljningen på ett betryggande sätt och höll mig informed genom hela processen.
    Det känns himla bra att höra Johannes, jag är glad att vi fick till en försäljning där du känner dig nöjd! Axel Rudolfsson