Läs vad 88 Läs vad Christoffer Tangen

• 2021-01-09
    Jag har köpt en lägenhet i Mölndal och jag kan inget annat än att rekommendera Christoffer. Han ger ett mycket trevligt och förtroendeingivande intryck, och jag upplever att han varit mycket behjälpsam med att svara tydligt och pedagogiskt på alla mina frågor.
    Kajsa K
    • 56.0 m²
    • Jungfruplatsen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
  • 2021-01-08
    Jag har sålt en bostadsrätt i Mölndal med Christoffers hjälp. Han är väldigt trevlig och lätt att prata med och lätt att ha att göra med. Han känns kunnig och påläst och är duktig på att förklara alla delarna i en bostadsaffär. Det känns som att han genuint tycker att detta är roligt och att han verkligen vill hjälpa till så att det blir en bra affär för alla parter. Han har verkligen lagt ner mycket jobb för att det ska kännas bra och det har det gjort hela vägen. Han är mycket kommunikativ och öppen vilket gör att jag har känt mig trygg genom hela affären. Jag är mycket nöjd!
    Karin L
    • 56.0 m²
    • Jungfruplatsen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
  • 2020-12-31
    Sålde Radhus i Lindome.
    Christoffer har bemött oss på ett mycket fint sätt. Han har varit noga och mycket tillgänglig när vi har haft frågor och när något varit oklart.
    Husförsäljningen gick snabbt och jag upplevde att hela processen var väldigt proffsig. Kände mig trygg med Christoffer och det arbete han utförde.

Jag kan varmt rekommendera Christoffer.
    Paul Peter Holger K
    • 122.0 m²
    • Lindome
  • 2020-12-31
    Vi har sålt vårt radhus i Lindome. Fick en rekommendation att anlita Christoffer Tangen och vill gärna sända den rekommendationen vidare till andra som ska sälja.
    Han gjorde en omfattande research redan inför vår första träff och har varit nästan nitisk i sitt arbete med att undersöka och följa upp alla "lösa trådar" för att kunna vara förberedd och svara på frågor kring vårt hus. Det gjorde att allt flöt på mycket väl under hela processen. Stringens vad gäller information kring lagar och regler, så att vi haft ett gott underlag för att kunna ta olika beslut. Flexibilitet för att komma upp med lösningar för att tillgodose behov hos både oss och köparna, vilket ledde till en snabb och smidig affär där alla blev nöjda.
    Christoffer Tangen har varit synnerligen tillgänglig och behjälplig hela vägen och vi har känt att affären har varit högt prioriterad.
    Vi är så nöjda man kan bli med vår husaffär och med vår mäklare.
    Monika K
    • 122.0 m²
    • Lindome
  • 2020-11-25
    I bought an apartment recently through Christoffer and it was quite an easy and pleasant experience. We had an early showing of the apartment, followed by early bidding, and just one day later we were signing the contracts at the HusmanHagberg office. Despite all documents being in Swedish - not my native language - we went through thoroughly to clarify in English, which was much appreciated. I think that all of the questions I came with were answered. I would be happy to recommend this realtor to anyone!
    Amanda J
    • 58.5 m²
    • Toltorpsdalen
  • 2020-08-11
    Väldig proffsig och trevlig. sålde min lägenhet med vinst på bara några dagar. kan starkt rekommendera Christoffer!
    Jonas B
    • 52.0 m²
    • Hills
  • 2020-06-17
    Christoffer har gjort att våran köpupplevelse har varit över förväntan. Han har varit tillgänglig och lyhörd under hela processen. Hans sätt att kommunicera skapar lugn och förtroende. Affären har gått snabbt och smidigt till. Kan bara rekommenderas på alla sätt och vis.

/Kenan
    Kenan R
    • 4:a
    • 91.0 m²
    • Bosgården
  • 2020-06-13
    Christoffer hjälpte oss att sälja vår lägenhet, och han var väldigt enkel att ha att göra med genom hela processen. Vi upplevde honom som professionell och duktig, och han var villig att gå the extra mile för att göra både oss och köparna nöjda. Vi skulle varmt rekommendera honom.
    Rebecka B
    • 58.5 m²
    • Toltorpsdalen
  • 2020-05-07
    Köpt kedjehus i Mölndal.
    Blev trevligt och professionellt bemött både vid visning och senare genom hela processen.
    Tycker att våra förväntningar har infriats.
    Fredrik L
    • 116.0 m²
    • Lindhaga
  • 2020-03-16
    Var köpare till ett radhus där Christoffer var mäklare. Mycket pedagogisk och gav tydliga svar på mina frågor. Hjälpsam och gav trygghet genom hela köpet. Mycket nöjd med den hjälp vi fick
    Christoffer T
    • 5:a
    • 121.0 m²
    • Kungsbacka - Tölö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte