Christoffer Tangen

Christoffer Tangen

Christoffer Tangen är mäklare på HusmanHagberg Mölndal

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Christoffer Tangen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 83 omdömen sedan 2017-11-09. Christoffer Tangen har haft 16 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

83 omdömen om Christoffer Tangen

• Väldig proffsig och trevlig. sålde min lägenhet med vinst på bara några dagar. kan starkt rekommendera Christoffer!
    Jonas B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2020-08-11
    • 52.0 m²
    2020-08-11
  • Christoffer har gjort att våran köpupplevelse har varit över förväntan. Han har varit tillgänglig och lyhörd under hela processen. Hans sätt att kommunicera skapar lugn och förtroende. Affären har gått snabbt och smidigt till. Kan bara rekommenderas på alla sätt och vis. /Kenan
    Kenan R köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2020-06-17
    • 4:a
    • 91.0 m²
    • Bosgården
    2020-06-17
  • Christoffer hjälpte oss att sälja vår lägenhet, och han var väldigt enkel att ha att göra med genom hela processen. Vi upplevde honom som professionell och duktig, och han var villig att gå the extra mile för att göra både oss och köparna nöjda. Vi skulle varmt rekommendera honom.
    Rebecka B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2020-06-13
    • 58.5 m²
    • Toltorpsdalen
    2020-06-13
  • Köpt kedjehus i Mölndal. Blev trevligt och professionellt bemött både vid visning och senare genom hela processen. Tycker att våra förväntningar har infriats.
    Fredrik L sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2020-05-07
    • 116.0 m²
    • Lindhaga
    2020-05-07
  • Var köpare till ett radhus där Christoffer var mäklare. Mycket pedagogisk och gav tydliga svar på mina frågor. Hjälpsam och gav trygghet genom hela köpet. Mycket nöjd med den hjälp vi fick
    Christoffer T köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2020-03-16
    • 5:a
    • 121.0 m²
    • Kungsbacka - Tölö
    2020-03-16
  • Jag och min sambo har köpt lägenhet! Christoffer Tangen vad väldigt duktigt proffsigt mäklare! Jag är väldigt nöjd med den servicen som jag har fått av mäklarbyrån!
    Zhengis M köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2020-02-22
    2020-02-22
  • Jag har sålt mitt hus i Onsala. Jag valde mäklare Christoffer Tangen efter att ha mött honom på en husvisning i Kungsbacka. Han ingav ett lugnt, stabilt och professionellt intryck och jag valde därför honom som mäklare till min husförsäljning. Jag är nöjd över mitt val av mäklare då Christoffer lett mig igenom visning och försäljningen på ett proffsigt och tryggt sätt utifrån mina önskemål. Att sälja mitt hus har varit känslosamt och jag upplever att Christoffer har gav mig den tid jag behövde utan att "pushat" på försäljningen. Jag kan därför varmt rekommendera Christoffer Tangen som mäklare./Lisette Tellin
    Lisette W sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    • 150.0 m²
    • Onsala
    2020-02-21
  • Köpt en tvårumslägenhet i Mölndal tillsammans med min dotter. Blev mycket bra bemött, både proffsigt och trevligt. Christoffer levde väl upp till förväntningarna. Han var noggrann och säkrade att vi alla ”var med”, svarade på frågor och gick igenom allt på ett sätt som skapade trygghet. Totalt en bra upplevelse!
    Marie G köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    • 53.0 m²
    • Bosgården
    2020-02-21
  • Duktig mäklare, tillgänglig, trevlig och lösningsorienterad!
    Malin B köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2020-02-20
  • Vi har både köpt och sålt våran bostadsrätt med Christoffer som mäklare. Han ger direkt ett seriöst intryck och man märker att det är en jordnära och lugn person. Jag måste säga att han överträffade våra redan höga förväntningar när vi sålde våran lägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda. Tack Christoffer!
    Carl B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal

Senaste försäljningarna

Splintvedsgatan