Christoffer Tangen

Christoffer Tangen

Christoffer Tangen är mäklare på HusmanHagberg Mölndal

Christoffer Tangen har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Christoffer Tangen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.9. Christoffer Tangen har haft 18 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 112 Läs vad Christoffer Tangen

• sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-07-20
    Christoffer sålde vårt radhus. Vi har fått ett trevligt och proffsigt bemötande. Christoffer kom med goda råd och genomförde säljprocessen väldigt strukturerat, noga och snabbt. Kände oss trygga med Christoffer och vi kan varmt rekommendera honom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-06-30
    Jag och min sambo köpte vårt första hus genom Christoffer. Christoffer var supertrevlig från första stund, tog sig tid att hälsa ordentligt och se till att vi hade all info kring huset. Fick mycket god hjälp genom hela köpeprocessen, vilket gjorde att vi kände oss trygga med affären.
    2021-06-30
    Levde upp till våra förväntningar, rekommenderas
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Bifrost
    2021-06-26
    Alltid blivit positivt bemött och svarat upp till de förväntningar jag hade.
    Han låg ett steg före om det var någon fundering jag hade.
    2021-06-25
    Proffesionellt och mycket trevligt bemötande!
    Han levde mer än väl upp till våra förväntningar.
    Rekommenderas starkt
    2021-06-24
    Christoffer tog sig tid att svara på frågor och det kändes inte som att han skyndade på visningen. Har bara positivt att säga om honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Centrala Mölndal
    2021-06-16
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och den hjälp vi fick och allt funkade precis så som man kan förvänta sig.
    Vi fick en bra kontakt från första början och vi är nöjda med den servicen och informationen vi har fått
    • Bifrost
    2021-06-07
    Har köpt min första bostadsrätt. Christoffer gav ett trevligt och tryggt intryck under hela köpet, rekommenderar!
    • Krokslätt
    2021-06-06
    Vi har sålt en lägenhet i Mölndal och Christoffer har mest haft kontakt med vår dotter som är delägare. Vi har hela tiden fått adekvat information från mäklaren och han har funnits tillgänglig för frågor.
    Sammanfattningsvis har vi ett mycket gott intryck av Christoffer
    2021-06-06
    Bäst när det gäller!
    Ibland så krånglar det till sig, men trots en lite strulig husförsäljning var Christoffer professionell, lyhörd och vänlig hela vägen mot alla berörda parter. Jag kände mig trygg och nöjd. Jag kan varmt rekommendera Christoffer!