Försäljningar

Läs vad 8 Läs vad Fredrika Knutson

• Fredrika har skött försäljningen av min lägenhet på ett utomordentligt bra sätt. Vi har haft en bra dialog oss emellan.
    Magnus M sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2019-05-18
    • 59.0 m²
    • Bifrost
    2019-05-18
    Tack Magnus för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Lycka till i framtiden.

Visa svar
  • Jag har sålt en tvåa i Krokslätt. Fredrika uppträdde enligt min förväntan på ett engagerad, tydligt och kommunikativt bra sätt. Snabb återkoppling vid frågor och jag ger henne högsta betyg!
    Pernilla G sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2019-04-23
    • 53.5 m²
    • Krokslätt
    2019-04-23
    Tack Pernilla för ditt fina omdöme! Jag är glad att jag fick hjälpa dig med din försäljning. Lycka till i din nya lägenhet!

Visa svar
  • Fredrika var mycket professionell och faciliterade en mycket smidig bostadsaffär.
    Marcus A köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2019-04-10
    • 65.0 m²
    • Åby
    2019-04-10
    Tack Marcus! Roligt att få hjälpa dig med ditt bostadsköp.

Visa svar
  • Jag har köpt en bostad. Detta är helt nytt för mig och nervöst. Dagen jag mötte Fredrika i lägenheten för visning kändes allting rätt. Jag fick god känsla och bemötande av henne. Hon har hjälpt mig från början till slut. Jag är väldigt nöjd med henne! Det bästa är att det alltid går att nå henne och hon hjälper alltid till.
    Arianit I
    Arianit I köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2019-02-22
    • 2.5:a
    • 65.0 m²
    • Åby
    2019-02-22
    Tack snälla! Glad att jag kunde hjälpa dig igenom ditt första lägenhetsköp.

Visa svar
  • Mycket bra och hjälpsam. Anlitar gärna igen vid nästa försäljning
    Oscar S skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2018-11-09
    2018-11-09
    Tack Oscar! Välkommen att höra av dig igen i framtiden.

• Trevlig Bra att kommunicera med Duktig
    Carl Z skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2018-11-04
    2018-11-04
    Tack Carl! Roligt att få hjälpa dig med försäljningen.

Visa svar
  • Köpt en lägenhet. Fredrika var alltid vänlig och professionell. Hon svarade snabbt på frågor och gav bra råd. Hon var inte påstridig, som en del säljare tyvärr kan vara vilket jag ogillar mycket, och gav ett ärligt och trovärdigt intryck. Jag kan varmt rekommendera Fredrika och jag skulle inte tveka att anlita henne när dagen kommer då jag ska sälja.
    Lil E köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2018-09-30
    • 59.0 m²
    2018-09-30
    Tack Lil för din rekommendation. Hoppas du fortsatt ska trivas i din fina lägenhet. Mvh Fredrika

Visa svar
  • She is very professional on helping me with selling my apartment. She is also good at as a broker. In addition, she is working hard d and very kind to her customer.
    Schuangxi S skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2018-09-27