Mäklare Västra Götaland Mölndal HusmanHagberg Mölndal Fredrika Knutson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-07 - 2019-06

Läs vad 8 Läs vad Fredrika Knutson

• Magnus M sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal

2019-05-18

Bifrost
    Fredrika har skött försäljningen av min lägenhet på ett utomordentligt bra sätt.
    Vi har haft en bra dialog oss emellan. Läs mer
    2019-05-20 Fredrika Knutson svarar Magnus M
    Tack Magnus för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Lycka till i framtiden.
  • Pernilla G sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal

2019-04-23

Krokslätt
    Jag har sålt en tvåa i Krokslätt.

Fredrika uppträdde enligt min förväntan på ett engagerad, tydligt och kommunikativt bra sätt. Snabb återkoppling vid frågor och jag ger henne högsta betyg! Läs mer
    2019-04-24 Fredrika Knutson svarar Pernilla G
    Tack Pernilla för ditt fina omdöme! Jag är glad att jag fick hjälpa dig med din försäljning. Lycka till i din nya lägenhet!
  • Marcus A köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal

2019-04-10

Åby
    Fredrika var mycket professionell och faciliterade en mycket smidig bostadsaffär. Läs mer
    2019-04-10 Fredrika Knutson svarar Marcus A
    Tack Marcus! Roligt att få hjälpa dig med ditt bostadsköp.
  • Arianit I köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal

2019-02-22

Åby
    Jag har köpt en bostad. Detta är helt nytt för mig och nervöst. Dagen jag mötte Fredrika i lägenheten för visning kändes allting rätt. Jag fick god känsla och bemötande av henne. Hon har hjälpt mig från början till slut. Jag är väldigt nöjd med henne! Det bästa är att det alltid går att nå henne och hon hjälper alltid till. Läs mer
    2019-02-26 Fredrika Knutson svarar Arianit I
    Tack snälla! Glad att jag kunde hjälpa dig igenom ditt första lägenhetsköp.
  • Oscar S skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal

2018-11-09

Mycket bra och hjälpsam.
    Anlitar gärna igen vid nästa försäljning Läs mer
    2018-11-09 Fredrika Knutson svarar Oscar S
    Tack Oscar! Välkommen att höra av dig igen i framtiden.
    Fredrika Knutson gillar detta
  • Carl Z skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal

2018-11-04

Trevlig
    Bra att kommunicera med
    Duktig Läs mer
    2018-11-04 Fredrika Knutson svarar Carl Z
    Tack Carl! Roligt att få hjälpa dig med försäljningen.
    Fredrika Knutson gillar detta
  • Lil E köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal

2018-09-30

Köpt en lägenhet.

Fredrika var alltid vänlig och professionell. Hon svarade snabbt på frågor och gav bra råd. Hon var inte påstridig, som en del säljare tyvärr kan vara vilket jag ogillar mycket, och gav ett ärligt och trovärdigt intryck.

Jag kan varmt rekommendera Fredrika och jag skulle inte tveka att anlita henne när dagen kommer då jag ska sälja. Läs mer
    2018-10-01 Fredrika Knutson svarar Lil E
    Tack Lil för din rekommendation. Hoppas du fortsatt ska trivas i din fina lägenhet. Mvh Fredrika
  • Schuangxi S skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal

2018-09-27

She is very professional on helping me with selling my apartment. She is also good at as a broker. In addition, she is working hard d and very kind to her customer. Läs mer
    2018-09-30 Fredrika Knutson svarar Schuangxi S
    Thank you very much for your kind words! Mvh Fredrika