Mikaela Blomgren

Mikaela Blomgren

Mikaela Blomgren är mäklare på HusmanHagberg Mölndal

Mikaela Blomgren har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Mikaela Blomgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Mikaela Blomgren har haft 2 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 4 Läs vad Mikaela Blomgren

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Blomgren en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Bifrost
    2021-07-22
    Bra bemötande, levde upp till förväntningarna. Profesionell, trevlig och kunning. Toppen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Blomgren en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Bifrost
    2021-07-20
    Mycket trevlig och kunnig.
    Bra kännedom om marknaden.
    Väldigt god återkoppling under processen, vilket vi tyckte var mycket positivt.
    Snabba svar när vi undrade något.
    • Åby
    2021-05-24
    Professionellt bemötande och bra tydlighet, vilket uppskattas av en förstagångsköpare.
    • Åby
    2021-05-24
    Jag upplevde Mikaela som kunnig, lugn, saklig och trevlig utan att vara påstridig. Jag fick ett proffsigt bemötande samt bra och regelbunden återkoppling. Kan varmt rekommendera henne till vänner och bekanta.