Anki Vistam
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 47 Läs vad Anki Vistam

• Karin L köpte sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-12-05

Kummelnäs
    Köpte en bostadsrätt i form av ett attefallshus som Anki visade vid enskild visning -som jag fick möjlighet att se ganska omgående. Det var enkelt att få tag på Anki och hon återkom alltid i närtid när hon inte kunde svara direkt. Anki är trevlig och korrekt och upplevde att hon förmedlade mellan mig och säljare på ett balanserat sätt. Denna beskrivning motsvarade också mina förväntningar. Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Mahbobeh M sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-12-02

Nacka Forum
    Mycket professionell, lyhörd och väldigt bra på att återkoppla. Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Ragnar S sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-10-23

Tollare
    Vi har sålt vår lägenhet med hennes hjälp. Håller löften och tider. Alltid trevlig och välklädd. Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-09-27

Västra Orminge
    Anki har sålt vår lägenhet i veckan.Det har inte varit lätt då marknaden inte varit på topp.Hon är Kunnig och professionell Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Klara E sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-09-16

Jarlaberg
    Fantastisk från början till slut. Vi har både sålt och köpt tillsammans med Anki. För oss va det viktigt med en person med kunskap om Nacka och vårt område och som vi kände oss trygga med. Anki hade allt vi letade efter och vi är mycket tacksamma för vår smidiga affär. Vi rekommenderar henne varmt!
    Mvh Klara och Douglas Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Milad B köpte sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-08-30

Köpte Landåvägen 73.
    Professionellt bemötande, otroligt hjälpsam, kund inriktad och trevlig! Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Beatrice K sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-08-28

Jarlaberg
    En dag klev jag in på Ankis kontor där hon arbetar, och sa att jag behöver hjälp med att sälja min lägenhet.
    Anki har från början och till slutet av försäljningen, bemött mig med att vara professionell, otroligt informativ, bra person kännedom, lugn när inte jag alltid var det eller förstod allt, bra koll på marknaden, strategisk, bra återkoppling, duktig på att knyta ihop säcken.
    Jag är så tacksam att jag hade turen att ha Anki som mäklare.
    Jag rekommenderar gärna Anki och skulle gärna ha hennes hjälp som mäklare igen.
    Allt blev över förväntan. Läs mer
    2019-08-28 Anki V svarar Beatrice K
    Tack för fin Rekommendation!
    Att hjälpa kunder som dig är ett stort nöje! Kul att det gick så bra också i en lite svängig marknad!
    Anki V gillar detta
  • Matilda S köpte sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-08-28

Saltsjöbaden
    Köpte bostadsrätt. Mycket trevligt och proffesionellt bemötande av Anki! Jag behövde aldrig känna mig otrygg. 10/10 Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Klara E köpte sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-08-26

Jarlaberg
    Trevlig och väldigt lätt att få bra kontakt med. Vi är väldigt glada över Anki
    Mvh K Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Ulla M köpte sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-06-17

Ekudden
    -Bostadsrätt, 3 rum.

-Mycket proffsigt bemötande. Bra information. Kunnig. Fick svar på alla frågor jag hade. Hon var mycket tillmötesgående. Återkom med svar på det jag undrade över. Bra information och genomgång vid kontraktsskrivningen. Klar och tydlig. Återkom efter några dagar med upplysning vad som ska ske framåt i tiden.

-förväntningarna var att få bra information om lägenheten, föreningen, lån/m2, gjorda förbättringar och ev kommande. Anki levde verkligen upp till alla mina förväntningar på hur en bra mäklare ska vara.

-Proffsig. Kunnig. Lyhörd. Informativ. Följde upp frågor mm. Tillmötesgående. Klar och tydlig. Bra förberedd. Trevlig inte att förglömma. Läs mer

Senaste försäljningarna

Serenadvägen