Mäklare Stockholms län Nacka HusmanHagberg Nacka Anki Vistam
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-04 - 2019-03

Läs vad 31 Läs vad Anki Vistam

• Sofia J sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-04-11

Sålde en 3a på Kvarnholmen. Hon var tillmötesgående och jag upplevde att affären gick smidigt. Läs mer
  • Jens P sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-03-29

Jarlaberg
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren har skött allt utmärkt och varit mycket behjälplig.
    Försäljningen har varit omständlig och kantats av massvis av problem.
    Inget av detta är orsakat av mäklaren utan av säljarens situation.
    Mäklaren har agerat mycket proffsigt.
    Stort tack. Läs mer
  • Mikael K köpte sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-03-20

Jarlaberg
    Lugn och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
  • Victor W
    Victor W sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-03-19

Saltängen
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Anki och HusmanHagberg Nacka då vi fick ett väldigt trevlig och bra bemötande redan vid första mötet. Vi valde att sälja med Anki utav många anledningar men bland annat på grund av att hon var lugn, sansad och väldigt ödmjuk som person.

(Vi träffade lite andra mäklare som var påstridiga och mer fokuserade på att skryta om tidigare försäljningar eller smustkasta andra mäklare i området. Raka motsatsen till hur en mäklare ska vara i vår mening)

Vi sålde i en tuff marknad men lyckades slutligen uppnå en bra nivå som vi gick med på, våra förväntningar var kanske något högre men vi är trots detta mycket nöjda.

Vill ni ha en pålitlig mäklare som alltid svarar och inte sviker så rekommenderar vi varmt Anki Vistam på HusmanHagberg i Nacka. Läs mer
    Anki V gillar detta
  • HENRIK A sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-03-11

Eknäs
    Toppenbra och smidig försäljning av etta! Läs mer
  • Christopher M
    Christopher M köpte sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

Eknäs
    Köpte min första bostadsrätt med Anki som mäklare. Redan innan (och efter) visningen fick jag snabbt svar på de frågor jag hade angående objektet. Det har känts tryggt att ha Anki som mäklaren under hela köpeprocessen, speciellt då jag inte riktigt har vetat hur den går innan. Kan inget annan än rekommendera att ha Anki som din mäklare Läs mer
  • Inga-Britt A
    Inga-Britt A sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

Sålt en etta i Nacka
    Hon lyssnade på oss och hur vi ville ha det
    Mycket tjänstvillig och hjälpsam och trevlig. Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Katarina B köpte sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

Västra Orminge
    Anki var kunnig, seriös och ärlig, vilket är en stor trygghet när man ska göra en så stor, viktig och framförallt känslomässig affär som ett bostadsköp. Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Eiman N sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-02-23

Kvarnholmen
    Anki Vistam har visat på enorm kompetens och kämparglöd genom sin hantering av säljprocessen. Väldigt nöjd! Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Dan Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2019-02-22

Kvarnholmen
    Hon mäklade en lägenhet på Kvarnholmen. Förutom att hon har ett trevligt bemötande är hon kunnig, noggrann och hade bra kontroll på processen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kvarnholmsvägen