Anki Vistam
en del av HusmanHagberg Nacka

Forumvägen 31
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Anki att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om Anki Vistam

• Jenni O skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Anki är professionell, tydlig och noggrann samt passligt ”på”. Läs mer
  • Yvonne T skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Mycket trevligt bemötande. Tyvärr blev inte försäljningspriset som jag förväntat. Bara 1 bud och såld til utgångspris. Har förmodligen med marknaden att göra.

Som sagt trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Sara J skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Jättenöjd med samarbetet med Anki! Hon är ärlig och professionell och hjälpte oss att få ett bra pris i en dålig marknad. Läs mer
  • John-Erik L skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt bostadsrätt i Nacka! Såld på bara två visningar! Högsta betyg på mäklaren. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-10-12 Anki V svarar John-Erik L
    Tack för fin rekommendation! Toppfint samarbete och bra förberedelser från er gjorde denna affär till ett rent nöje.
  • Eila M skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Duktig på alla sätt. Kunnig och bra bemötande. Läs mer
  • Martin R skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Har med Ankis hjälp sålt en bostadsrätt 60 m2 på Ormingeringen i Saltsjö-Boo. Bostaden var totalrenoverad och ombyggd från en tvåa till en trea. Anki kom väl förberedd till vårt första möte och gjorde ett gott intryck. Hon kom också med vissa tips inför fotografering och visning av bostaden.

Anki föreslog också ett utgångspris som väl överensstämde med mina önskemål och som även blev slutpriset plus en uppgång på 30.000 kr. Med tanke på att lägenheten inte ligger i ett högprisområde och att att det låg många liknande bostäder på marknaden så följde jag rådet att slå till eftersom den nya ägaren också hade sin finansiering ordnad. Själva kontraktsskrivningen med allt pappersarbete var också synnerligen väl förberedd.

Jag är mycket nöjd nöjd med Ankis insatser, att hon drev affären framåt och gav mig goda råd. Min upplevelse av affären är alltså bara positiv. Läs mer
  • Viktor H skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Anki är professionell och tydlig mot köpare och säljare. Mycket trevlig att prata med och vill det bästa för båda parter.

Vi har precis köpt en bostad i Ektorp där Anki var ansvarig mäklare. Med hennes hjälp så gick allt från visning, budgivning till att kontarkt var på skrivet mycket smidigt.

Jag rekommenderar Anki till alla som vi köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2018-09-07 Anki V svarar Viktor H
    Stort tack för fin rekommendation! Fantastiskt roligt att jag fick förmånen att förmedla er drömlägenhet!
  • Mikael K skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Overall en upplevelse över förväntan!
    Snabba puckar som vi önskat😊 Läs mer
    2018-08-26 Anki V svarar Mikael K
    Alltid kul när upplevelsen blir över förväntan, precis det som jag strävar efter!
    Bra samarbete och snabba beslut, tack själv!
  • Lisa R
    Lisa R skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har precis sålt en bostadsrätt i Nacka och känner oss väldigt nöjda med mäklarkontakten! Trevligt bemötande, bra återkoppling, tydlighet och en alltigenom trygg känsla. Tack Anki! Läs mer
    2018-08-09 Anki V svarar Lisa R
    Genom fint samarbete lyckades vi tillsammans gå igenom en lyckad bostadsaffär.
    Tack själv för det fina samarbete och lycka till på ny ort!
  • Ann-Cathrin Söderström A skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har köpt en 2a på Kvarnholmen, Siloplatsen

Anki Vistam var kunnig och hade ett vänligt och professionellt bemötande.

Upplevde att hon på ett ärligt sätt berättade om bostadens för- och nackdelar.

Sedan guidade hon lugnt och säkert oss igenom köpet och all pappersexercis. Läs mer
  • Els-Liis K skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte vår bostad via Anki, fick bra hjälp. Snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Michelle B skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Anki är trevlig, kunnig och proffsig. Det har känts tryggt att ha Anki som mäklare. Läs mer
    2018-06-05 Anki V svarar Michelle B
    Tack för fina ord och för din rekommendation!
    Ni har varit exemplariska säljare som tagit till sig råd och rekommendationer vilket ledde till en lyckad försäljning:-)
  • Fritzika D skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har köpt en 2:a i Nacka genom Anki Vistam. Jag hade inga förväntningar alls, annat än att jag hoppades få en lägenhet i området som jag länge haft ögonen på. Hon var väldigt lättsam och trevlig att ha att göra med och förstod mina önskemål. Läs mer
    2018-05-29 Anki V svarar Fritzika D
    Tack Fritzika för din rekommendation! Kul att du hittade lägenhet i det område du önskade och att din egen affär gick i lås i rätt tid.
    Tack själv för bra samarbete och fint att du är en nöjd köpare!
  • Sophia L skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag köpte min lägenhet genom Anki Vistam på Husman Hagberg på Nacka kontoret. 100% nöjd. Hon har hjälpt mig med allt i stort och smått. Även sådant som en egentligen inte legat på 'hennes bord'. Alltid snabb återkoppling bpde via mail och telefon. Kan varmt rekommendera henne! / Sophia Läs mer
    2018-05-29 Anki V svarar Sophia L
    Vad kul Sophia att du är 100% nöjd! Att fixa med lite annat runt omkring själva köpet är självklart för mig att ordna om jag kan.
    Lycka till nu med din lägenhet och jag tror verkligen du kommer stortrivas!
  • Julia J skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi hade Anki Vistam från HusmanHagberg som mäklare. Vi var mycket mycket nöjda med henne! Hon var toppen! Snabb återkoppling, ödmjuk och genuin och professionell. Vi hade valt henne 1000 gånger om! Läs mer
  • Ingela L skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    En trevlig serös mäklare som verkligen har brytt sig om mig och mina husaffärer! Läs mer
Emma Bivstedt
Ragnhild Sjöberg