Mäklare Stockholms län Nacka HusmanHagberg Nacka Anki Vistam
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-01 - 2018-12

Läs vad 17 kunder tycker om Anki Vistam

• Joakim H sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2018-11-28

75m²
    Järla Sjö
    Sålt en 3,5 i Järla-Sjö. Anki har bred erfarenhet av området och jag kände mig totalt trygg i hela säljprocessen trots att det drog ut på tiden lite. Jag rekommenderar varmt Anki till de som ska sälja i Järla-Sjö! Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Jenni O sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2018-11-02

72m²
    Järla Sjö
    Anki är professionell, tydlig och noggrann samt passligt ”på”. Läs mer
  • Yvonne T sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2018-11-01

61m²
    Västra Orminge
    Mycket trevligt bemötande. Tyvärr blev inte försäljningspriset som jag förväntat. Bara 1 bud och såld til utgångspris. Har förmodligen med marknaden att göra.

Som sagt trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Sara J sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2018-10-18

84m²
    Järla Sjö
    Jättenöjd med samarbetet med Anki! Hon är ärlig och professionell och hjälpte oss att få ett bra pris i en dålig marknad. Läs mer
  • John-Erik L skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2018-10-12

Sålt bostadsrätt i Nacka! Såld på bara två visningar! Högsta betyg på mäklaren. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-10-12 Anki V svarar John-Erik L
    Tack för fin rekommendation! Toppfint samarbete och bra förberedelser från er gjorde denna affär till ett rent nöje.
  • Eila M köpte sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2018-09-21

60m²
    Duktig på alla sätt. Kunnig och bra bemötande. Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Martin R sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2018-09-19

60m²
    Västra Orminge
    Har med Ankis hjälp sålt en bostadsrätt 60 m2 på Ormingeringen i Saltsjö-Boo. Bostaden var totalrenoverad och ombyggd från en tvåa till en trea. Anki kom väl förberedd till vårt första möte och gjorde ett gott intryck. Hon kom också med vissa tips inför fotografering och visning av bostaden.

Anki föreslog också ett utgångspris som väl överensstämde med mina önskemål och som även blev slutpriset plus en uppgång på 30.000 kr. Med tanke på att lägenheten inte ligger i ett högprisområde och att att det låg många liknande bostäder på marknaden så följde jag rådet att slå till eftersom den nya ägaren också hade sin finansiering ordnad. Själva kontraktsskrivningen med allt pappersarbete var också synnerligen väl förberedd.

Jag är mycket nöjd nöjd med Ankis insatser, att hon drev affären framåt och gav mig goda råd. Min upplevelse av affären är alltså bara positiv. Läs mer
    Anki V gillar detta
  • Viktor H köpte sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2018-09-07

58.5m²
    Ektorp
    Anki är professionell och tydlig mot köpare och säljare. Mycket trevlig att prata med och vill det bästa för båda parter.

Vi har precis köpt en bostad i Ektorp där Anki var ansvarig mäklare. Med hennes hjälp så gick allt från visning, budgivning till att kontarkt var på skrivet mycket smidigt.

Jag rekommenderar Anki till alla som vi köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2018-09-07 Anki V svarar Viktor H
    Stort tack för fin rekommendation! Fantastiskt roligt att jag fick förmånen att förmedla er drömlägenhet!
  • Mikael K skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2018-08-25

Overall en upplevelse över förväntan!
    Snabba puckar som vi önskat😊 Läs mer
    2018-08-26 Anki V svarar Mikael K
    Alltid kul när upplevelsen blir över förväntan, precis det som jag strävar efter!
    Bra samarbete och snabba beslut, tack själv!
  • Lisa R
    Lisa R sålde sin lägenhet med hjälp av Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka

2018-08-08

70m²
    Nacka Strand
    Vi har precis sålt en bostadsrätt i Nacka och känner oss väldigt nöjda med mäklarkontakten! Trevligt bemötande, bra återkoppling, tydlighet och en alltigenom trygg känsla. Tack Anki! Läs mer
    2018-08-09 Anki V svarar Lisa R
    Genom fint samarbete lyckades vi tillsammans gå igenom en lyckad bostadsaffär.
    Tack själv för det fina samarbete och lycka till på ny ort!

Senaste försäljningarna

Nacka