Felix Ramsten

Felix Ramsten

Felix Ramsten är mäklare på HusmanHagberg Nacka

Felix Ramsten har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Felix Ramsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.8. Felix Ramsten har haft 30 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 64 Läs vad Felix Ramsten

2022-10-05 Verifierad kund
    Trevlig. bra ordning, bra återkoppling.
  • Göran S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    • Telegrafberget
    2022-09-20 Verifierad kund
    Utmärkt
    Infriade alla förväntningar
    Vår upplevelse av Felix var att var han hjälpsam fixade allt vi behövde
    • Telegrafberget
    2022-09-18 Verifierad kund
    Kompetent, snabb, rak, ärlig, trevlig, realistisk, kommunikativ!
    Tack för ditt mycket fina omdöme och tack för en rolig, utmanande och bra affär! Jag hoppas att vi hörs mer framöver :) Felix Ramsten
    • Ekudden
    2022-08-09 Verifierad kund
    Felix har varit väldigt hjälpsam under hela köpprocressen av min bostad! Han har alltid varit väldigt lätt att kontakta och alltid fått snabba svar. Rekommenderar Felix vidare!
    Tack Stella! Förtroende och kommunikation är A och O! Önskar dig all lycka i nya lägenheten så kanske vi hörs av framöver :) Felix Ramsten
    • Lillängen
    2022-07-18 Verifierad kund
    Felix är hängiven sitt yrke och sparar ingen möda för att få ihop en bra affär för båda parter. Jag ger honom de bästa rekommendationer.
    Hjärtligt tack för dina fina ord! Jag önskar dig en mycket fin höst! :) Felix Ramsten
    • Skogalundsklippan
    2022-07-15 Verifierad kund
    Superbra bemötande och gjorde ett bra jobb.
    Stort tack för fint omdöme! Smidig affär med mycket bra slutpris trots tuff marknad. Allt gott! Felix Ramsten
    2022-07-07 Verifierad kund
    Duktig, trevlig mäklare som kände till området.
    Tack Mathias! Jag hoppas innerligt att du kommer trivas riktigt bra i din nya bostad :) Felix Ramsten
    2022-05-31 Verifierad kund
    Super trevlig mäklare, kändes tryggt att köpa av Felix då han har koll på allt!
    Mycket tacksam för denna fina rekommendation! Önskar dig allt gott i din nya bostad :) Felix Ramsten
    • Skogalundsklippan
    2022-05-24 Verifierad kund
    Felix har på ett trevligt bemötande sätt agerat väldigt proffsigt gentemot mot oss. Han har varit engagerad, lyhörd och svarat på våra frågor.
    Han har förmedlat mellan oss parter på ett otroligt bra nivå där vi som kunder alltid känt oss trygga och gjort rätt val.
    Tack för denna fina rekommendation Sandra. Önskar er allt gott! Vi ses snart igen :) Felix Ramsten
    2022-05-23 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande både i person, i telefon och mailkontakt. Tydlig och rak i sin kommunikation vilket var uppskattat av denna norrlänning.
    Var förberedd och kunde hjälpa oss i alla val och kval. Upplevde honom som en stabil och trygg mäklarare genom hela försäljningsprocessen av vår lägenhet.
    En verklig ynnest att få hjälpa er på resan mot nya lyan! Stort tack för det! Basta lugnt ;) Felix Ramsten