Felix Ramsten

Felix Ramsten

Felix Ramsten är mäklare på HusmanHagberg Nacka

Felix Ramsten har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Felix Ramsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Felix Ramsten har haft 26 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 34 Läs vad Felix Ramsten

• Saltsjöbaden Centrum
    2021-09-13
    Felix är mycket förtroendeingivande och tillmötesgående. Med andra ord en väldigt duktig mäklare som gjorde att jag kände mig trygg hela vägen vid försäljning av min bostadsrätt! Felix var alltid tillgänglig och om möjligheten fanns att ge 6/5 i betyg hade han givetvis fått det.
    • Telegrafberget
    2021-09-02
    Trevlig och kunnig mäklare som hjälpte till bra vid bostadsköp!
    • Skogalundsklippan
    2021-09-01
    Felix var lyhörd för våra behov och hjälpte oss med blixtsnabb försäljning.
    • Telegrafberget
    2021-09-01
    Allt gick gick supersmidigt och snabbt som jag hoppades.
    Det var min första bostad som jag har sålt och mäklaren hjälpte till och såg till så jag förstod allt som pågick. Så jag är jättenöjd med min mäklare.
  • Hailey A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    • Skvaltan
    2021-06-30
    Vi kollade på andra bostäder först men sedan blev vi intresserad utav en bostad som såldes av Felix. Vi kontaktade honom sent på natten men han ringde upp oss tidigt på morgonen och lyssnade på våran önskemål om hur vi ville genom gå med köpet. Felix jobbar snabbt och kontaktade säljaren snabbt och vi lyckades få köpa lägenheten innan visningen hade börjat. Det spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är, Felix är alltid där och hjälper till. Felix är lätt att prata med och inga frågor är för dumma att ställa. Han är väldig social och glad utav sig och det smittar vidare. Som sagt ett stort tack till Felix.
    • Hammarby Sjöstad
    2021-06-23
    Mycket trevlig och kompetent ung mäklare.
    • Hammarby Sjöstad
    2021-06-17
    Felix är kunnig, snabb, inkännande och alltid bra att kommunicera med. Som säljare känner man sig definitivt trygg under hela försäljningen. Jag kan varmt rekomendera honom.
    • Henriksdalsberget
    2021-06-13
    Jag tycker han var kunnig på sitt område, och en väldig sympatisk person. Jag kan varmt rekommendera honom.
    • Henriksdalsberget
    2021-06-12
    Mycket bra och trevlig mäklare. Ger bra service och verkar för en smidig process.
    • Finntorp
    2021-06-11
    Ger Felix 5 av 5, har varit tydlig och enkel att jobba med.