Felix Ramsten

Felix Ramsten

Felix Ramsten är mäklare på HusmanHagberg Nacka

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Felix Ramsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 4 omdömen sedan 2020-09-08. Felix Ramsten har haft 1 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

4 omdömen om Felix Ramsten

• Skogsövägen 12c Mycket trevligt bemötande
    Richard K köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-09-22
    2020-09-22
  • Sålt 3 rok i Sickla, mycket nöjd! Förklarade processen bra och bra säljare
    Jeanette Z sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-09-15
    • 3:a
    • 73.0 m²
    2020-09-15
  • Sålt Bostadsrätt i Saltsjöbaden. Proffessionellt bemötande, korrekt information, tillgänglig med snabb återkoppling. Höga förväntningar, med stöd för ett korrekt utgångspris och korrekt återkoppling vid budgivningen. Felix levde upp till de förväntningar vi redan hade på Husman Hagberg i Nacka. Vi har tidigare, vid fastighetsaffär, blivit bemötta på detta fina sätt av Husman Hagberg i Nacka. Sammanfattningsvis så gör vi även i framtiden ev affärer via Husman Hagberg i Nacka och vi kommer att rekommendera våra barn och bekannta att göra det samma.
    Raine M sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-09-08
  • -Vi har sålt en bostadsrätt i Saltsjöbaden. -Proffsigt, seriöst, korrekt information, vänligt och utmärkt bemötande. Utmärkt tillgänglighet och återkoppling. - Vi hade höga förväntningar och Felix levde upp till dom. Utmärkt! Vi är mycket nöjda.
    Marie M sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka

Senaste försäljningarna

Ornövägen