Jonathan Karlöf
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag brinner för att träffa nya människor och hjälpa till på bästa möjliga sätt, att få personer nöjda och glada är alltid mitt mål. Att jobba som mäklare är precis det yrke som ger mig möjligheten att göra just detta.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Valet av mäklare spelar oftast en större roll än vad man tror i en bostadsaffär. Därför är det enormt viktigt att känna sig trygg med sin mäklare. Jag har mitt största fokus på mina säljare, köpare och spekulanter, främst när det gäller kommunikationen men också tydlighet och tålamod. Detta tror jag är nyckeln till en framgångsrik. bostadsaffär. När du säljer eller köper via mig får du den absolut bästa servicen. Jag krigar på tills ni är nöjda!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en energisk och optimistisk person som alltid strävar efter att få alla parter nöjda. Läs mer

Läs vad 5 Läs vad Jonathan Karlöf

• Henrik L
    Henrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Karlöf en del av HusmanHagberg Nacka

2020-03-13

Bastusjöhöjden
    Denna mäklare rekommenderas! Läs mer
  • Lars S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Karlöf en del av HusmanHagberg Nacka

2020-02-29

Västra Orminge
    Jag blev bemött som man kan förvänta sig tycker det fungerade helt utan problem Läs mer
  • Mikael B sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Karlöf en del av HusmanHagberg Nacka

2019-11-05

Västra Orminge
    Jag sålde en 2a 61m2
    Mycket engagerad och kunnig om priserna & området. Hade nära kontakt från början till slut genom alla steg. Han gav även bra tips på styling så man sbehövde inte anställa ngn sånt.
    Han uppfyllde förväntningarna jag hade. Läs mer
  • Anne Margareta B sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Karlöf en del av HusmanHagberg Nacka

2019-08-31

Saltsjö Boo
    Vi har sålt en villa och Jonathan har rekordeligt hjälpt oss genom hela säljprocessen.
    Kan varmt rekommendera Jonathan till fler sälj och köpuppdrag Läs mer
  • Ulf J sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Karlöf en del av HusmanHagberg Nacka

2019-06-28

Jarlaberg / Nacka Strand
    Jag har sålt en tvåa 63kvadrar.Vi har haft en bra och positiv kontakt hela tiden trots en trög start. Lägenheten blev sedan såld ganska snabbt till ettpris jag ärväldigt nöjd med. Jonathan kan jag varmt rekommendera till andra. Han gjorde ett jättebra jobb Läs mer

Senaste försäljningarna

Barnhemsvägen