Mäklare Stockholms län Nacka HusmanHagberg Nacka Ragnhild Sjöberg
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 21 kunder tycker om Ragnhild Sjöberg

• Cecilia H köpte sin lägenhet med hjälp av Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    93m²
    Sickla Allé
    Köpt lägenhet som jag gärna ville ha. Ragnhild fanns alltid på något sätt tillgänglig för att ge svar eller informera t.o.m. på
    sin semester. Ragnhild har lämnat ett proffsigt men ändå
    personligt bemötande. Läs mer
  • Karin-Bianca M sålde sin lägenhet med hjälp av Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    93m²
    Sickla Allé
    Ragnhild är noggrann och trevlig. Har anlitat henne vid två lägenhetsförsäljningar i Nacka, och är supernöjd med hennes insats. Läs mer
  • Freddy Å sålde sin lägenhet med hjälp av Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    82.5m²
    Nacka Forum
    Ragnhild är en fantastiskt mäklare som med sin erfarenhet, kunskap och engagemang alltid ser till att göra kunderna nöjda. Hon är rak och tydlig vad hon vill, och hur hon vill göra saker och ting. Hon gav bra råd kring hur vi skulle göra om och förbättra lägenhetens utseende, vilket sen också visade sig ge maximalt resultat. Vi tackar Ragnhild för att hon lyckades utföra ännu ett uppdrag åt oss, så vi fick vår lägenhet såld till ett bra pris, under rådande svajiga omständigheter på marknaden. Läs mer
  • Ola S sålde sin lägenhet med hjälp av Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    85m²
    Ekudden
    Sålt lägenhet ekudden
    Bra
    Ja
    Engagerad proffesionellt Läs mer
  • Jèrèmie H köpte sin lägenhet med hjälp av Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    70m²
    Very nice to deal with Ragnhild! Läs mer
    Ragnhild S gillar detta
  • Erika Landvik B sålde sin lägenhet med hjälp av Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    127.5m²
    Järla Sjö
    Vi sålde en bostadsrätt i Järla Sjö. Ragnhild var professionell genom hela processen, höll oss informerade och vi kände oss väl omhändertagna genom säljprocessen. Läs mer
    Ragnhild S gillar detta
  • Leif W köpte sin lägenhet med hjälp av Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    2:a
    44m²
    Köp av lägenhet.
    Professionellt och korrekt bemötande hela vägen, snabb respons på ev. frågetecken mm
    Kan vi definitivt rekommendera // Läs mer
  • Johny J
    Johny J skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Professional and perseverance, hard working, highly respected Läs mer
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    En mycket trevlig mäklare som jag kommer att rekommendera. Hon levde upp till mina förväntningar och gjorde ett jättebra jobb Läs mer
  • Karin V skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt bostadsrätt 150 kvadrat. Bemött på ett professionellt sätt och med löpande uppdateringar.
    Hon var aktiv och det märktes att hon arbetade för bästa resultat. Läs mer

Senaste försäljningarna

Buddes Gränd