Simone Avendano

Simone Avendano

5.0 / 5 baserat på 1 omdöme

Simone Avendano är mäklare på HusmanHagberg Nacka

Simone Avendano har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Simone Avendano har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 1 omdömen med ett betyg på 5.0. Simone Avendano har haft 1 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2021-09

Läs vad 1 Läs vad Simone Avendano

• skrev om Simone Avendano en del av HusmanHagberg Nacka
    2021-10-07
    Simone har sålt min lägenhet till rekordpris!

Genom hela försäljningsprocessen har hon visat prov på kunskap och fina personliga egenskaper, vilket tillsammans med en välutvecklad arbetsmetodik gör henne till ett riktigt proffs - trots att hon endast är i början av sin karriär!

Simone är som person mycket lyhörd, noggrann och kommunikativ vilket direkt skapade förtroende och trygghet för mig som säljare.

I slutet av försäljningsprocessen överträffade Simone mina förhoppningar genom högsta tänkbara service och tillgänglighet för spekulanterna vid visning och budgivning - vilket också gav ett fantastiskt resultat!

Om du själv går i säljtankar och önskar en alltigenom professionell och trygg försäljningsprocess - kryddad med 100 % engagemang - sök då kontakt med Simone på HusmanHagberg i Nacka.