HusmanHagberg Nacka

HusmanHagberg Nacka

• BadgeSevenYears

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Nacka! Här hittar du mäklare med god koll på Nackaområdet och bostadsbranschen, och som kan anpassa affären efter din specifika situation. Vi är inte bundna till några som helst banker eller försäkringsbolag och vi har verkligen stor passion för mäklaryrket, lägenheter, villor, radhus,...

431 omdömen om HusmanHagberg Nacka

Sedan starten hos Reco 2017

Julia T
Nacka strand

Vi är otroligt nöjda med Emma!

Lars O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Castman en del av HusmanHagberg Nacka
Ektorp/Saltängen

Den bästa mäklaren man kan få . Duktig , tydlig , hjälpsam, positiv och mycket trevlig . Duktig på att beskriva hur allt skall göras . Vi rekommenderar henne skarpt . Stort stort tack för all hjälp . Varma hälsningar från Eva och Lasse

Marta Cecilia R
Ektorp

Väldigt bra, tack för hjälpen

Baban S
Nacka strand

Emma var super proffsig och närvarande under hela processen, skötte det hela väldigt bra och jag kan varmt rekommendera henne.

Anna R
Nacka strand

Emma har alltid varit tillgänglig och aldrig pushat mig som köpare till att göra något jag inte vill. Hon låter köparen och säljaren ta sin tid, verkligen uppskattat!

Ulrika W
Bullarhöjden

Emma Bivstedt på Husman Hagberg har varit den bästa tänkbara mäklaren. Emma har tack vare sin professionalism, sin kunnighet och sitt varma och vänliga bemötande fått mig att känna mig trygg och mycket nöjd genom hela processen. Hennes tålamod och omtänksamhet har varit ovärderligt för mig under denna period eftersom jag haft en temporär kognitiv begränsning p.g.a en olycka. Jag rekommenderar varmt Emma till alla framtida säljare och köpare av bostäder: i Emmas händer är ni trygga.

Johan Fredrik E
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
Kummelnäs

Värdigt proffsigt och trevligt bemötande.

Zulfia B
Nacka strand

Emma är en trevlig, underbart proffsig väl kunnig, topp mäklare! Tackar mycket att jag fick komma i kontakt med henne.

Tien L
Finnberget

In this tough market, an experienced broker like Emma is a wise choice. Emma handled well all tough situations. She is patient to this market's slowness, and that is a strong addition to her skill

Petteri K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
Saltsjöbaden

Jag tycker att han hade ett trevligt sätt och bemötande så min upplevelse har varit bra och jag hade inte några förväntningar innan.

Rosita S
Nacka strand

Supernöjd med Emma! Svarar alltid i telefon och återkopplar. En mäklare som du kan lita på till 100%, får dig att känna dig trygg genom hela processen då hon går in helhjärtat med försäljningen! Kunde inte varit nöjdare!

Jürgen V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Kvarnholmen

Genom hela processen, mycket tydlig information, snabb återkoppling vid uppkomna frågeställningar och överlag ett trevligt bemötande gör att vi varmt kan rekommendera Tomas.

Ritva P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Kvarnholmen

Mycket trevligt och saklig Han va inte för påträngande Jag vill rekommendera han , har haft kontakt med andra mäklare och jag har inte varit nöjd med deras bemötande Med andra ord Hurra Tomas Eriksson som har mycket goda kunskaper och erfarenheter 👍👍👍

Magdalena S
Kvarnholmen

Trygg och proffsig känsla, från första mötet till dess att kontraktet var klart. Längre än så har vi inte kommit i processen, men vi ser fram emot fortsättningen och vår nya bostad :-)

Axel K
Centrala Nacka

Emma är en skicklig mäklare som hjälpt mig att sälja min lägenhet snabbt och enkelt.

Richard B
Ekudden

Svårt att hitta en mer seriös, effektiv och proffesionell mäklare! Emma har nu sålt 3:e objektet åt oss inom familjen. Mycket bra bemötande, kunnig, erfaren, effektiv och tillgänglig, dvs allt man kan önska sig vid denna typ av affär.. Vi kan verkligen rekommendera mäklare Emma Bivstedt //Richard

Martina C
Nacka strand

Bästa mäklaren i Nacka! Trots hög arbetsbelastning och dålig marknad har Emma gjort allt för att avsluta min bostadsaffär så kan inte annat än vara tacksam trots ekonomisk förlust…

Victor L
Nacka strand

Emma bemötte oss med engagemang och empati. Hon förstod våra behov som småbarnsfamilj och hjälpte oss att välja rätt bostad.

Saba K
Nacka strand

Emma fick min lägenhet såld. Hon har ett trevligt bemötande och ger god service. Jag rekommenderar henne varmt.

Christina C
Skogsgläntan

Tomas har ett vänligt och professionellt bemötande. Han anpassar sig smidigt till det aktuella läget och har slutfört bostadsaffären på bästa möjliga sätt.

Svar från Tomas Eriksson

Tack för fint omdöme, Christina! Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen och varmt lycka till i din nya bostad!

Eva E
Nacka strand

Ställer alltid upp för kunden. Svarar alltid snabbt på alla frågor. Tror inte vi hade fått någon köpare om inte Emma hade tagit hand om henne så väl. Sammantaget så är hon en perfekt mäklare.

Ulf E
Nacka strand

Emma är ett proffs och henne kan man alltid fråga och då få bra och tydliga svar. Emma har humor och är mycket trevlig. Emma är bäst.

Lars Georg B
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
Saltsjöbaden/Solsidan

Jag har köpt ocu sålt sex fastiheter och två bostadsrätter tidigare, och Anders är utan tvekan den bästa mäklare jag haft.

Svar från Anders Tamm

Tack för jättefint omdöme på Reco! Mvh Anders

Lena A
Finntorp

Vänlig, påläst och kunnig. Snabba svar och kontakt

Jessica N
Nacka strand

Initialt skulle vi gå på en annan visning än för bostaden som köptes. Vi blev väldigt bra bemötta och tipsade om andra lägenheter som fanns i området som Emma tog med oss på och visade. Väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi uppskattade att hon var väl informerad av lägenheterna, där hon pratade positivt om dom utan att försöka sälja in dom bara för att få dom sålt. Vi uppskattade att vi aldrig kände att Emma försökte sälja på oss någon av lägenheterna, utan hon fanns där om vi hade frågor och var väldigt tillmötesgående.

Trygve L
Graninge

Kunnig, sympatisk, och erfaren.

Michael C
Hammarby Sjöstad

Emma är mycket professionell och enkel att ha och göra mig. Trots svår marknad behåller behålls lugnet och det fanns ingen press på mig som säljare att släppa lägenheten snabbt utan jag uppmanades i stället att ha is i magen. Efter justering av säljstrategi fick jag det pris jag siktade på.

Johan J
Hammarby Sjöstad

Mycket noggrann och hjälpsam mäklare

Tomas S

Professionell, driven och trygg partner i försäljningen. Rekommenderas varmt 👌

Mikaela B
Finnberget

Gick bra, affären blev lite seg och utdragen och kunde fått mer återkoppling, men det slutade gott och alltid fått ett trevligt och vänligt bemötande samt flexiblel och kunde anpassa sig med visningar.

Nils L
Ektorp

Duktig, trevlig påläst och hjälpsam.

Annakarin D
Järla Sjö

Bäst! Rekommenderar verkligen!

Viktor A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
Hammarby Sjöstad

Professionell, tillgänglig och lätt att ha att göra med.

Göran G
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
Lännersta

Anders gav mest förtroende med sin erfarenhet som mäklare

Sören J
Nacka Centrum

Trevlig o kunnig påläst. En tjej som verkligen kan vårt närområde.

Thomas E
Sickla Sjö

Emma har varit mycket lättillgänglig, transparent och extremt noggrann när det gäller både tele- och fysisk kontakt. Vår affär är inte helt avslutad så önskad bedömning baseras på vad som är utfört till dags datum. Slutlig bedömning kan ske efter 15 dec 2023. 2023-08-28 / Fortsatt trevlig dag! Thomas Ekelund

Trygve L
Graninge

Anders är en mycket kunnig mäklare och jag har köpt 3 våningar med hans hjälp, och sålt en våning. Han är lugn och systematisk och har ett trevligt sätt att umgås med sina kunder.

Hossein F
Nacka Strand

Mycket bra bemötande och bra service. Anders är proffsigt saklighet , goda råd och stor noggrannhet. Jag kommer gärna anlita han i framtiden. Så stort tack för ditt arbete.

Jan H
Nacka Strand

Anders är en professionell och erfaren mäklare han har bemötta oss mycket väl. Vi är mycket nöjda med hela försäljnings processen.

Helena W
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
Duvnäs Utskog

Kunnig och insatt. Tillgänglig för frågor. Är trevlig i sätt att vara.

Jesus A
Nacka Strand

Emma har varit hjälpsamt, hon har orienterat oss på bästa sättet, hon är mycket kunnig i sitt arbete.

Annika Å
Västra Orminge

Allt har fungerat bra och vi har haft en god dialog. Emma har varit tillgänglig och kunnat svara på våra frågor.

Lars Johan N
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
Duvnäs Utskog

Emma besitter mycket kunskap och visar stort engagemang för sitt yrke. Trevlig och bra att ha som mäklare

Matthieu Gilbert André R
Nacka Strand

Det är den ändra bostadsaffärer vi gör med hjälp av Emma och har varit mycket nöjda hela vägen, alltid snabbt och värdefull svar på våra frågor samt en väldigt hög trygghetsnivå. Vi absolut rekommenderar!

Ida L
Nacka Centrum

Väldigt trevlig och seriös mäklare :)

Josefin J
Nacka Centrum

Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare! Emma var engagerad och tillgänglig genom hela processen, gav oss flera värdefulla tips. Riktigt professionell och trevlig, bättre än så blir det det inte :)

Anja B
Ektorp

Snabb, tillgänglig och bra på alla sätt!

Stefan L
Västra Orminge

Proffsig, kunnig, erfaren, lätt att ha och göra med

Svar från Tomas Eriksson

Tack Stefan och Åse! Ni har också varit supertrevliga att ha att göra med. Lycka till med ert nya boende! Mvh Tomas

Agneta Linnéa M
Saltsjöbaden

Kunnig, tillgänglig, bra bemötande . Hjälper till genom hela processen.

Daniel J
Finntorp

Mycket nöjd med mitt val av mäklare. Emma gav ett professionellt intryck, var lyhörd för mina tankar och väldigt flexibel gällande förändringar under processen.