HusmanHagberg Nora

HusmanHagberg Nora

Välkommen till oss på HusmanHagberg och Nora! Är det här du ska göra en bostadsaffär? Då ska du kontakta oss. Nora är vår hemmaplan och vi har full koll på området. Dessutom hör vi till en av Sveriges ledande mäklarkedjor, och har den kompetens som krävs för att hjälpa dig med hela affären.

Vi är inte bundna till vare sig försäkringsföretag eller banker, allt för att vi ska kunna anpassa affären efter dig som kund. Bostäder är vår passion - kontakta oss så hjälper vi dig vidare i affären med glädje!

Läs vad 211 kunder tycker om HusmanHagberg Nora 2

• Esstorp
    2021-07-21
    Hej! Jag tycker att Patrik har är riktigt proffsig på det han gör.
    Vi köpte ett hus som han sålde, han lät oss titta ifred och inte så ”på”.
    Han sålde också vårat hus och vi hade en bra kontakt.
    2021-07-04
    Engagerad, påläst, trevligt bemötande och professionell.
    Tack så mycket för de fina orden. Hoppas du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet. Patrik Boström
    • Esstorp
    2021-07-01
    Fungerat bra från inledande samtal till kontraktsskrivning
    2021-07-01
    Trevligt och professionellt bemötande. Glad och positiv. Inga problem med ”kallpratet”
    2021-06-25
    Proffsigt och balanserat, mycket nöjd
    Tack så mycket för det fina omdömet. Att du som kund är nöjd är det bästa betyg jag som mäklare kan få. Patrik Boström
    • Lundby
    2021-05-28
    Super trevlig mäklare med god bemötande och snabb svar samt lösning.
    2021-05-20
    Ett tydligt och sakligt information om hur det går till med husförsäljning.
    2021-05-18
    Vi har sålt fritidsfastighet och valde Patrik Boström som mäklare.
    Patrik är mycket kunnig, hjälpsam, tillmötesgående, trevlig, social och när det geler försäljningen då är han snabb återkopplande.
    Vi är mycket nöjda med Patrik och rekommenderar honom till 100%.
    Helena och Hans
    Jättetack för de fina orden och vad skönt att ni blev nöjda. Patrik Boström
    2021-05-18
    Vi har sålt vårat fritidshus. Våra förväntningar blev uppfyllda. Patrik är mycket kunnig, hjälpsam och tillmötesgående, trevligt och social. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera honom till 100 procent. Hans
    • Lekhyttan
    2021-05-07
    Fritidshus
    Proffsigt bemött
    Ja
    Snabbt enkelt bra
    2021-05-02
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av en mycket kompetent och trevlig mäklare.
    Snabb information och tiilgänglighet utmärker Patrik Boström. Vi rekommenderar honom i högsta grad!
    Absolut den bästa vi mött i mäklarbranchen!
    Caisa & Bertil Berntsson
  • Britt G
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-05-01
    Köpt ett bostadsrättsradhus i Nora.
    Det var en snabb och bra kontakt med mäklaren både via mail och telefon.
    Mäklaren hade en privat visning så det fanns möjlighet att undersöka bostaden.
    Patrik boström har varit mycket tillmötesgående och har haft en snabb åtrkoppling när det har uppstått frågor.
    2021-05-01
    Köpt ett bostadsrättsradhud.
    Fick snabbt kontakt med Patrik Boström per telefon.
    Mäklaren hade en privat visning för mig och jag fick god tid på mig att undersöka lägenheten både inom och utomhus.
    Intrycket av hela affären är mycket proffsigt.
    2021-04-07
    Patrik motsvarade alla förväntningar man kan ha på en mäklare, mycket nöjd med hans insats vid försäljningen av huset.
    • Centrum
    2021-04-06
    Patrik hjälpte min mamma med att sälja sin lägenhet. Trots språksvårigheter från mammas sida hade vi en utmärkt kommunikation. Allt gick smidigt helt enligt våra förväntningar.
    • Centrum
    2021-04-06
    Jag köpte nyligen en central lägenhet i Örebro där Patrik var mäklare. Han var tydlig och lättillgänglig redan från visningen och hela vägen genom budgivning och avtalsskrivning. Jag kommer använda Patrik när det är dags o sälja igen.
    Hej och stort tack för att du tog dig tid att svara och tack för det mycket fina omdömet. Det är det bästa betyg man kan få att du är så nöjd som köpare att du vill använda mig som mäklare i framtiden när du ska flytta. Patrik Boström
    2021-02-25
    Jag blev bemött på väldigt trevligt sätt. Han gav oss mycket god servis och hjälpa oss med de vi behövt hjälp med.
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare, mycket nöjd!
    Vad roligt att ni är nöjda, tack för betyget. Jag tror det kommer bli perfekt för er i det huset ni köpte. Patrik Boström
    • Stråningstorp
    2020-12-23
    Jag har köpt radhus Karlskoga och upplever Patrik Boström som saklig, professionell med ett personligt förhållningssätt. Han håller en hög tillgänglighet och har en snabb hantering. Patrik uppfyller mina förväntningar på en mäklare med en yrkesskicklighet!
    Stort tack Camilla för de värmande orden och hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Patrik Boström
    • Stora Hasstorp
    2020-12-17
    Jag har köpt nybyggnation. Blev bemöt väldigt bra.
    Patrik gav en bra service från första samtalet vi hade tills affären var avslutad.
    Vad kul att ni är nöjda. Tack så mycket för betyget. Patrik Boström
  • köpte en tomt med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-12-16
    Köpte en tomt genom Lisa, allt gick smidigt. Snabb och enkel kommunikation, lösningsfokus samt tydlighet.
  • sålde en tomt med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-12-16
    Vi sålde en tomt med hjälp av Lisa. Allt fungerade perfekt.
    • Södra Ladugårdsängen
    2020-12-14
    Jag sålde en nyproducerad bostadsrätt i Örebro. Mäklaren Patrik var ärlig och hjälpsam under hela processen. Han gick över alla förväntningar och jag kommer definitivt rekommendera och välja han i fortsättningen.
    Tack så mycket Simon. Att kunderna vill rekommendera mäklaren till sina vänner och bekanta är det bästa betyg man kan få. Patrik Boström
    • Sörby/Eklunda
    2020-11-25
    Nöjd med Patrik och hans förmedlingen av min nya lägenhet
    • Centralt Väster
    2020-11-15
    Sålt en trea i Örebro. Trevlig och enkel mäklare. Proffsig rakt igenom hela affären.
    Tack så mycket för de snälla orden. Hoppas allt blir bra för dina föräldrar på nya stället. Patrik Boström
    2020-10-27
    Bra hjälp och kunnig. Snabba svar på frågor och vid försäljningen.
    2020-10-23
    Fantastiskt! Så smidigt! Lätt att prata med och han förstod min situation.
    2020-10-21
    Trevlig, lätt att få tag på. Återkopplade på ett bra sätt. Pragmatisk.
    Fick till affären på distans, mycket bra.
  • Jian J
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    • Lundby
    2020-10-18
    förväntade mig mer flexibiltet av henne, spec när det gällde dialogen mellan mig och andra personen som ägde bostaden.
    Hej Jian! Vad tråkigt att du känner så. Hoppas verkligen att du kommer vara nöjd när affären är avslutad. Bästa hälsningar Lisa Lisa Nilson
    • Vintrosa
    2020-10-10
    Köpte första villan i mitt liv, allt var enklare i kontakten med mäklaren än jag trodde. Trevlig, lätt att nå, lätt att diskutera och fråga saker om. Mycket nöjd!
    2020-10-09
    Vi sålde vårt fritidshus nu i vår och blev rekomenderad Patrik, han uppfyllde vad vi förväntat oss, inga problem varisig före eller efter att fastigheten blev såld, Patrik uppträdde på ett korekt sätt men med ett trevligt bemötande från första stund, vi kan honom varmt rekommendra.

Siv o Bo
  • Jacob L
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    • Centralt Nora
    2020-10-03
    Mycket bra mäklare, saklig och har verkligen koll på saker. I vårt fall var vi väldigt "röriga" och hade det kaosartat i livet men Patrik Boström uppvisade ett tålamod utan dess like.
    Rekommenderar varmt!
    • Lillån
    2020-09-26
    Jag har köpt en bostadsrätt, 2 rum och kök.
    Patrik var trevlig, kompetent, tillmötesgående och gav god service.
    Jag kände mig trygg med mitt köp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-09-17
    Sålt mitt hus (290 kvm) i Nora.
    Tog lång tid att få det sålt.
    Lisa gjorde ett hyggligt jobb, svarade snabbt på email, men då hon har problem med stavning så blev det ibland svårt att förstå.
    Lisa har svårt med satsbyggnaden i meningarna.
    2020-09-12
    Mycket kan varmt rekommendera honom
    2020-08-08
    Behaglig, enkel och trevlig mäklare. Vi har köpt en bostadsrätt.
    2020-07-08
    Vi köpte ett parhus i Lanna, en BRF. Patrik var bra på att återkomma och snabb i dialogen. Tyvärr så visade sig efter kontraktsskrivning att säljaren ville ha extra betalt för samtliga fasta garderober i sovrummen vilket även Patrik visste när han fick uppdraget men valde att inte informera oss som köpare. Detta för att få en fördelaktigare prisbild.
    Huset är nytt och skall garantibesiktigas efter två år vilket kändes tryggt med tanke på undersökningsplikten. Tyvärr fick vi efter kontraktsskrivning reda på att byggherren hade gått i konkurs.
    Att anlita Patrik som säljare av ett objekt kan kanske vara bra men som köpare bör du vara uppmärksam vad som ingår i köpet!
    2020-07-07
    Jag skulle sälja min bostadsrätt och fick rekommendation att kontakta Patrik. Han gav ett seriöst och engagerat intryck vid första mötet. Har sedan under hela processen visat det i praktiken. Han har utfört uppdraget på ett utmärkt sätt med återkoppling och information.
    Vad skönt att jag verkar leva upp till de förväntningar du hade på mig och mitt arbete. Tack. Patrik Boström
    2020-07-05
    Köpt bostad via Patrik. Han är seriös, lugn, tillgänglig, har erfarenhet och mycket gott sätt att föra sig. Han övertrumfar by far alla förväntningar, som inte var låga från början då det var pga hans goda renommé jag överhuvudtaget anmälde mig till visning. Tack Patrik!
    Tack så hemskt mycket för alla fina ord Karin. Patrik Boström
  • sålde sin bostad med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    • Pershyttan
    2020-07-02
    Fungerat mycket bra! Kunnigt och korrekt bemötande. Vi är helnöjda👍👍👍
    Vad kul att ni är nöjda. Alltid kul med nöjda kunder. Patrik Boström
    2020-05-21
    Trevligaste mäklaren jag mött och fått tips av andra om denna toppenkille
    Tack så mycket Mats för de orden. Patrik Boström
    2020-05-21
    Vi köpte hus på liten ort utanför Örebro, allt gick supersmidigt och snabbt! Patrik är en toppenmäklare. Effektiv, snabb att svara på frågor och funderingar både på mail och telefon. Förklarar tydligt och bra hur allt går till, för oss som är nybörjare i husägarvärlden. Vi kunde inte vara mer nöjda!
    Tack så mycket för det betyget. Hoppas ni kommer trivas i er nya ort och bostad. Patrik Boström
    2020-05-10
    en bostadsrätt.
    på ett bra sätt och var alltid tillgänglig med snabbt svar.
    jag är jätte nöjd med hur jag blev bemött.
    2020-05-07
    Proffsig och hjälpsam på alla sätt.
    • Ås
    2020-04-21
    Köpte min första egna bostad genom Lisa, och kan inte annat än att vara nöjd.
    • Sörbyängen
    2020-04-16
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Gjorde ett jätte bra jobb.
    • Sörbyängen
    2020-04-14
    En otroligt trevlig & engagerad mäklare. Försäljningen av min bostadsrätt gick smidigt & enkelt.
    2020-04-09
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Bemötandet av mäklaren var utmärkt.
    Patrik svara bra på alla mina frågor och hade ordning och reda på alla papper.
    Det hela gick enkelt och smidigt.
    Tack så mycket Lennart. Vad kul att du blev nöjd med affären. Patrik Boström
    2020-04-07
    Jag köpte mina grannars lägenhet och hela affären gick fort och smidigt. Min första känsla av Patrik var att han är oerhört trevlig och inger en känsla av trygghet vilket jag nu i efterhand fortfarande står fast vid. Alla parter blev nöjda med affären och jag rekommenderar honom starkt!
    Tack så mycket för det värmande omdömet Ida. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende. Patrik Boström
    2020-03-10
    Jag har sålt en bostadsrätt i Hallsberg. Samarbetet med Patrik har fungerat mycket bra. Jag är nöjd med försäljningen och på det sätt som Patrik har varit tillgänglig.

Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    Tack så mycket för de fina orden Maria. Patrik Boström
    • Adolfsberg
    2020-01-21
    Patrik har varit väldigt bra o hjälpsam i försäljningen av min lägenhet, kommer definitivt anlita honom igen.
    Hälsningar Ulrika
    Vad kul att du blev nöjd med mitt arbete. Tack för ditt omdöme. Patrik Boström