HusmanHagberg Nora

HusmanHagberg Nora

Välkommen till oss på HusmanHagberg och Nora! Är det här du ska göra en bostadsaffär? Då ska du kontakta oss. Nora är vår hemmaplan och vi har full koll på området. Dessutom hör vi till en av Sveriges ledande mäklarkedjor, och har den kompetens som krävs för att hjälpa dig med hela affären.

Vi är inte bundna till vare sig försäkringsföretag eller banker, allt för att vi ska kunna anpassa affären efter dig som kund. Bostäder är vår passion - kontakta oss så hjälper vi dig vidare i affären med glädje!

Läs vad 213 kunder tycker om HusmanHagberg Nora 2

2022-06-18 Verifierad kund
    Lugn och metodisk mäklare som tar reda på saker om han inte vet svaret direkt. Har ett mycket trevligt sätt att bemöta kunder på.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bra hjälp och förklarar tydligt vad som gäller.
    Kan inte göra annat än att rekomendera Patrik.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevligt och öppet bemötande och vi var ganska överens om vilka förväntningar som var möjliga. Så min upplevelse har varit positiv och skulle inte tveka att anlita Patrik igen.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Rekommenderar Patrik , extremt professionell
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vi blev jättebra bemötta samt fick våra frågor besvarade! Bra service!
  • Åsa H
    sålde sin stuga med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2022-05-28 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig och trevlig. Försäljningen gick mycket smidigt
    2022-05-28 Verifierad kund
    Öppen och bekräftande, trevligt förstamöte, som vi tycker fortfarande.

Ärlighet och rättfram, var våra krav, som också infriades.

Tydlig, pålitlig och lättillgänglig.
    2022-05-28 Verifierad kund
    En trevlig mäklare lättsam att ha att göra med-.
    Inget speciellt att anmärka på.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Kunnig mäklare.
    2022-05-07 Verifierad kund
    Hade förväntat mig att få mer strategiska råd.
  • köpte en tomt med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    • Sticksjö
    2022-05-07 Verifierad kund
    Svårt att komma i kontakt med i början, kunde vara så att mail kontakt är att föredra framför tel. Allt flyttade på bra efter det.
    2022-05-07 Verifierad kund
    Bra, smidig och tydlig information under hela försäljningen!
    2022-05-07 Verifierad kund
    Trevlig och professionell mäklare som vill få både köpare och säljare nöjda.
    • Centralt Nora
    2022-03-31 Verifierad kund
    Patrik Boström får högsta betyg på alla steg .han har varit bästa tänkbara fastighetsmäklare.mvh Mats Stenman och Elisabet fornstedt
    Stort tack för de värmande orden. Kul att ni ännu en gång är nöjda med mitt arbete. Patrik Boström
    • Öster
    2022-03-08 Verifierad kund
    Trevlig bemötande
    Känns avslappnat och Patrik är professionell på alla sätt!
    • Solhaga
    2022-03-05 Verifierad kund
    Bemötande va bra,han va profesionel ock bra ock det räcker för mig
    • Örnsro
    2022-02-14 Verifierad kund
    Försäljningen gick snabbt och smidigt
  • sålde en tomt med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2022-01-24 Verifierad kund
    Har haft Patrik förut och är nöjd, han är trevlig och saklig, skulle anlita honom igen om behov skulle uppstå.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Efter lite strul och missförstånd vad provisionen med 10% skulle sättas gick vi vidare och vi är nu nöjda. Patrik har ett bra bemötande och har hela tiden varit positiv när vi har varit tveksamma.
    • Solhaga
    2021-10-04 Verifierad kund
    Patrik sålde vår bostadsrätt. Efter 3 dagar på Hemnet var affären klar. Patrik är engagerad och effektiv samt hade ett trevligt och proffesionellt bemötande genom hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera honom.
  • köpte en tomt med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    • Glanshammar
    2021-09-21 Verifierad kund
    Rutinerad och duktig mäklare. Lätt att komma i med
    • Hovsta
    2021-09-08 Verifierad kund
    Patrik är en lugn, avslappnad mäklare som inger trygghet.
    Affären var snabb och smidig.
    Tack så mycket för det omdömet Johan. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Patrik Boström
    • Hitorp
    2021-09-07 Verifierad kund
    En trevlig mäklare som alltid går att nå, gör sitt jobb väldigt bra. Vi känner oss väldigt nöjda.
    Tack Hanna för de fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas bra i det nya huset där ni får "nära till allt". Patrik Boström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    • Lundby
    2021-08-07 Verifierad kund
    Lisa Nilson har och hjälper mig fortfarande med mitt köp av Dolomitvägen 48 och det fungerar väldigt bra! Det här är mitt första köp av egen bostad och Lisa har varit väldigt hjälpsam, trevlig och förstående. :)
    • Esstorp
    2021-07-21 Verifierad kund
    Hej! Jag tycker att Patrik har är riktigt proffsig på det han gör.
    Vi köpte ett hus som han sålde, han lät oss titta ifred och inte så ”på”.
    Han sålde också vårat hus och vi hade en bra kontakt.
    Vad kul att ni blev nöjda som både köpare och säljare. Lycka till med odlingen på nya stället :) Patrik Boström
    2021-07-04 Verifierad kund
    Engagerad, påläst, trevligt bemötande och professionell.
    Tack så mycket för de fina orden. Hoppas du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet. Patrik Boström
    • Esstorp
    2021-07-01 Verifierad kund
    Fungerat bra från inledande samtal till kontraktsskrivning
    2021-07-01 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Glad och positiv. Inga problem med ”kallpratet”
    2021-06-25 Verifierad kund
    Proffsigt och balanserat, mycket nöjd
    Tack så mycket för det fina omdömet. Att du som kund är nöjd är det bästa betyg jag som mäklare kan få. Patrik Boström
    • Lundby
    2021-05-28 Verifierad kund
    Super trevlig mäklare med god bemötande och snabb svar samt lösning.
    2021-05-20 Verifierad kund
    Ett tydligt och sakligt information om hur det går till med husförsäljning.
    2021-05-18 Verifierad kund
    Vi har sålt fritidsfastighet och valde Patrik Boström som mäklare.
    Patrik är mycket kunnig, hjälpsam, tillmötesgående, trevlig, social och när det geler försäljningen då är han snabb återkopplande.
    Vi är mycket nöjda med Patrik och rekommenderar honom till 100%.
    Helena och Hans
    Jättetack för de fina orden och vad skönt att ni blev nöjda. Patrik Boström
    2021-05-18 Verifierad kund
    Vi har sålt vårat fritidshus. Våra förväntningar blev uppfyllda. Patrik är mycket kunnig, hjälpsam och tillmötesgående, trevligt och social. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera honom till 100 procent. Hans
    • Lekhyttan
    2021-05-07 Verifierad kund
    Fritidshus
    Proffsigt bemött
    Ja
    Snabbt enkelt bra
    2021-05-02 Verifierad kund
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av en mycket kompetent och trevlig mäklare.
    Snabb information och tiilgänglighet utmärker Patrik Boström. Vi rekommenderar honom i högsta grad!
    Absolut den bästa vi mött i mäklarbranchen!
    Caisa & Bertil Berntsson
  • Britt G
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-05-01 Verifierad kund
    Köpt ett bostadsrättsradhus i Nora.
    Det var en snabb och bra kontakt med mäklaren både via mail och telefon.
    Mäklaren hade en privat visning så det fanns möjlighet att undersöka bostaden.
    Patrik boström har varit mycket tillmötesgående och har haft en snabb åtrkoppling när det har uppstått frågor.
    2021-05-01 Verifierad kund
    Köpt ett bostadsrättsradhud.
    Fick snabbt kontakt med Patrik Boström per telefon.
    Mäklaren hade en privat visning för mig och jag fick god tid på mig att undersöka lägenheten både inom och utomhus.
    Intrycket av hela affären är mycket proffsigt.
    2021-04-07 Verifierad kund
    Patrik motsvarade alla förväntningar man kan ha på en mäklare, mycket nöjd med hans insats vid försäljningen av huset.
    • Centrum
    2021-04-06 Verifierad kund
    Patrik hjälpte min mamma med att sälja sin lägenhet. Trots språksvårigheter från mammas sida hade vi en utmärkt kommunikation. Allt gick smidigt helt enligt våra förväntningar.
    • Centrum
    2021-04-06 Verifierad kund
    Jag köpte nyligen en central lägenhet i Örebro där Patrik var mäklare. Han var tydlig och lättillgänglig redan från visningen och hela vägen genom budgivning och avtalsskrivning. Jag kommer använda Patrik när det är dags o sälja igen.
    Hej och stort tack för att du tog dig tid att svara och tack för det mycket fina omdömet. Det är det bästa betyg man kan få att du är så nöjd som köpare att du vill använda mig som mäklare i framtiden när du ska flytta. Patrik Boström
    2021-02-25 Verifierad kund
    Jag blev bemött på väldigt trevligt sätt. Han gav oss mycket god servis och hjälpa oss med de vi behövt hjälp med.
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare, mycket nöjd!
    Vad roligt att ni är nöjda, tack för betyget. Jag tror det kommer bli perfekt för er i det huset ni köpte. Patrik Boström
    • Stråningstorp
    2020-12-23 Verifierad kund
    Jag har köpt radhus Karlskoga och upplever Patrik Boström som saklig, professionell med ett personligt förhållningssätt. Han håller en hög tillgänglighet och har en snabb hantering. Patrik uppfyller mina förväntningar på en mäklare med en yrkesskicklighet!
    Stort tack Camilla för de värmande orden och hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Patrik Boström
    • Stora Hasstorp
    2020-12-17 Verifierad kund
    Jag har köpt nybyggnation. Blev bemöt väldigt bra.
    Patrik gav en bra service från första samtalet vi hade tills affären var avslutad.
    Vad kul att ni är nöjda. Tack så mycket för betyget. Patrik Boström
  • köpte en tomt med hjälp av
    2020-12-16 Verifierad kund
    Köpte en tomt genom Lisa, allt gick smidigt. Snabb och enkel kommunikation, lösningsfokus samt tydlighet.
  • sålde en tomt med hjälp av
    2020-12-16 Verifierad kund
    Vi sålde en tomt med hjälp av Lisa. Allt fungerade perfekt.
    • Södra Ladugårdsängen
    2020-12-14 Verifierad kund
    Jag sålde en nyproducerad bostadsrätt i Örebro. Mäklaren Patrik var ärlig och hjälpsam under hela processen. Han gick över alla förväntningar och jag kommer definitivt rekommendera och välja han i fortsättningen.
    Tack så mycket Simon. Att kunderna vill rekommendera mäklaren till sina vänner och bekanta är det bästa betyg man kan få. Patrik Boström
    • Sörby/Eklunda
    2020-11-25 Verifierad kund
    Nöjd med Patrik och hans förmedlingen av min nya lägenhet
    • Centralt Väster
    2020-11-15 Verifierad kund
    Sålt en trea i Örebro. Trevlig och enkel mäklare. Proffsig rakt igenom hela affären.
    Tack så mycket för de snälla orden. Hoppas allt blir bra för dina föräldrar på nya stället. Patrik Boström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    • Ladugårdsängen
    2020-10-27 Verifierad kund
    Bra hjälp och kunnig. Snabba svar på frågor och vid försäljningen.
    2020-10-23 Verifierad kund
    Fantastiskt! Så smidigt! Lätt att prata med och han förstod min situation.