HusmanHagberg Nora

Rådmansgatan 26, 713 31 Nora — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg och Nora! Är det här du ska göra en bostadsaffär? Då ska du kontakta oss. Nora är vår hemmaplan och vi har full koll på området. Dessutom hör vi till en av Sveriges ledande mäklarkedjor, och har den kompetens som krävs för att hjälpa dig med hela affären.

Vi är inte bundna till vare sig försäkringsföretag eller banker, allt för att vi ska kunna anpassa affären efter dig som kund. Bostäder är vår passion - kontakta oss så hjälper vi dig vidare i affären med glädje!

Läs vad 178 kunder tycker om HusmanHagberg Nora

• 2020-07-14

Reine Kennert Å skrev om Jesper Ådin en del av HusmanHagberg Örebro
    På den korta tid detta ärende gällde, tycker jag det blev väldigt bra.
    Hus på landet, sålt. Läs mer
  • 2020-07-08

Claes W skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi köpte ett parhus i Lanna, en BRF. Patrik var bra på att återkomma och snabb i dialogen. Tyvärr så visade sig efter kontraktsskrivning att säljaren ville ha extra betalt för samtliga fasta garderober i sovrummen vilket även Patrik visste när han fick uppdraget men valde att inte informera oss som köpare. Detta för att få en fördelaktigare prisbild.
    Huset är nytt och skall garantibesiktigas efter två år vilket kändes tryggt med tanke på undersökningsplikten. Tyvärr fick vi efter kontraktsskrivning reda på att byggherren hade gått i konkurs.
    Att anlita Patrik som säljare av ett objekt kan kanske vara bra men som köpare bör du vara uppmärksam vad som ingår i köpet! Läs mer
  • 2020-07-08

Alexsandra C skrev om Jesper Ådin en del av HusmanHagberg Örebro
    Trevlig och snabb respons vid köp av blivande hästgård i Askersunds kommun. Läs mer
  • 2020-07-07

Mats A skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag skulle sälja min bostadsrätt och fick rekommendation att kontakta Patrik. Han gav ett seriöst och engagerat intryck vid första mötet. Har sedan under hela processen visat det i praktiken. Han har utfört uppdraget på ett utmärkt sätt med återkoppling och information. Läs mer
  • 2020-07-05

Karin I skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Köpt bostad via Patrik. Han är seriös, lugn, tillgänglig, har erfarenhet och mycket gott sätt att föra sig. Han övertrumfar by far alla förväntningar, som inte var låga från början då det var pga hans goda renommé jag överhuvudtaget anmälde mig till visning. Tack Patrik! Läs mer
    2020-07-05 Patrik B svarar Karin I
    Tack så hemskt mycket för alla fina ord Karin.
  • 2020-07-02

Urban O skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Fungerat mycket bra! Kunnigt och korrekt bemötande. Vi är helnöjda👍👍👍 Läs mer
    2020-07-05 Patrik B svarar Urban O
    Vad kul att ni är nöjda. Alltid kul med nöjda kunder.
  • 2020-05-21

Mats B skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Trevligaste mäklaren jag mött och fått tips av andra om denna toppenkille Läs mer
    2020-07-05 Patrik B svarar Mats B
    Tack så mycket Mats för de orden.
  • 2020-05-21

Anna W skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi köpte hus på liten ort utanför Örebro, allt gick supersmidigt och snabbt! Patrik är en toppenmäklare. Effektiv, snabb att svara på frågor och funderingar både på mail och telefon. Förklarar tydligt och bra hur allt går till, för oss som är nybörjare i husägarvärlden. Vi kunde inte vara mer nöjda! Läs mer
    2020-07-05 Patrik B svarar Anna W
    Tack så mycket för det betyget. Hoppas ni kommer trivas i er nya ort och bostad.
  • 2020-05-19

Hedvig F skrev om Jesper Ådin en del av HusmanHagberg Örebro
    Jesper gav oss snabb hjälp och information vid vårat köp av sommarhus och det blev en väldigt smidig affär. Läs mer
  • 2020-05-10

Raied H skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    en bostadsrätt.
    på ett bra sätt och var alltid tillgänglig med snabbt svar.
    jag är jätte nöjd med hur jag blev bemött. Läs mer
  • 2020-05-07

Roger K skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Proffsig och hjälpsam på alla sätt. Läs mer
  • 2020-04-21

Jesper W skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Köpte min första egna bostad genom Lisa, och kan inte annat än att vara nöjd. Läs mer
  • 2020-04-16

Masoud M skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Gjorde ett jätte bra jobb. Läs mer
  • 2020-04-14

Catrin G skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    En otroligt trevlig & engagerad mäklare. Försäljningen av min bostadsrätt gick smidigt & enkelt. Läs mer
  • 2020-04-09

Lennart S skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Bemötandet av mäklaren var utmärkt.
    Patrik svara bra på alla mina frågor och hade ordning och reda på alla papper.
    Det hela gick enkelt och smidigt. Läs mer
    2020-04-23 Patrik B svarar Lennart S
    Tack så mycket Lennart. Vad kul att du blev nöjd med affären.
  • 2020-04-07

Ida J skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag köpte mina grannars lägenhet och hela affären gick fort och smidigt. Min första känsla av Patrik var att han är oerhört trevlig och inger en känsla av trygghet vilket jag nu i efterhand fortfarande står fast vid. Alla parter blev nöjda med affären och jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-04-07 Patrik B svarar Ida J
    Tack så mycket för det värmande omdömet Ida. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende.
  • 2020-03-10

Maria F skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag har sålt en bostadsrätt i Hallsberg. Samarbetet med Patrik har fungerat mycket bra. Jag är nöjd med försäljningen och på det sätt som Patrik har varit tillgänglig.

Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2020-03-10 Patrik B svarar Maria F
    Tack så mycket för de fina orden Maria.
  • 2020-01-21

Ulrika S skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Patrik har varit väldigt bra o hjälpsam i försäljningen av min lägenhet, kommer definitivt anlita honom igen.
    Hälsningar Ulrika Läs mer
    2020-01-21 Patrik B svarar Ulrika S
    Vad kul att du blev nöjd med mitt arbete. Tack för ditt omdöme.
  • 2019-12-16

Elisabet A skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Då Patrik skötte husförsäljningen för 13 år sedan så var det självklar att kontakta honom för försäljning av bostadsrätten. Så med andra ord är vi MYCKET nöjda med Patrik.

Hälsningar
    Stefan o Elisabet Andersson Örebro Läs mer
    2019-12-16 Patrik B svarar Elisabet A
    Tack för de fina orden. Det är det bästa betyg man kan få att kunder efter så lång tid återkommer. Kul att få hjälpa er ännu en gång vid en försäljning.
  • 2019-11-27

Gun Marie A skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Sålt radhus Rynningeåsen 103 kvm.
    Bra bemötande inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor.
    Väl förberedd lätt att få tag på .
    Vi är mycket nöjda med Lisa som upplevs charmig och socialt
    kompetent.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-04

Jonas E skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Sålde en Villa!
    Patrik är korrekt och har ett utmärkt uppträdande.

Min samlade bedömning är att han känns komplett och är en person man kan lita på.
    Varma rekommendationer.. Läs mer
    2019-11-25 Patrik B svarar Jonas E
    Vad kul att du är nöjd Jonas. Tack för de fina orden.
  • 2019-10-24

Casper Marthinus Petrus S skrev om HusmanHagberg Nora
    Heel OK, very informative and to the Point. Promotes the sale as good as he can where we wanted to negotiate the price level. Info sharing and documentation prep was good Läs mer
  • 2019-10-20

David L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Patrik är mäklaren som visade mig huset en liten bit utanför Örebro Sandvad 305.

Han var snabb att öppna dörrarna i tid och var väl bemött med en fri titt i huset och gården. När man tittar klart var han öppen att svara på frågor man hade.

Efter visningen var han snabb med svar angående bud osv och såfort ett nytt bud kom ringde Patrik så man snabbt kunde ge motbud. Förklarade saker på ett bra sätt så en "nybörjare" som jag inom husköp förstår hur allt går till.

10/10 får Patrik för all hjälp. Läs mer
    2019-12-16 Patrik B svarar David L
    Vad roligt att du är så nöjd med mitt arbete. Lycka till i den nya bostaden.
  • 2019-10-18

Robar M skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Sålde en bostadsrätt via Patrik och vi blev supernöjda med försäljningen. Mäklarens bemötande var proffsigt och han är kunnig och kan sin grej. Vi trodde inte vi kunde få sålt då tidigare mäklare misslyckats men för Patrik gick det utan problem. Patrik är tydlig och lätt att ha med, han fixar det du vill, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Zana K

2019-10-18

Zana K skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi tycker att Patrik är en seriös mäklare och bästa mäklare vi har haft under röret synd att vi visste inte vem han var tidigare mvh zana karimi Läs mer
    2019-10-18 Patrik B svarar Zana K
    Tack så mycket för de fina orden Zana.
  • 2019-10-15

Linda E skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag hade förväntat mig en mäklare som var mer påläst om objektet och hade ett större intresse och engagemang. Läs mer
  • 2019-09-16

Per Åke Å skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Har sålt ett radhus i Hallsbergs

Blev bemött på ett proffsigt sätt.

Mina förväntningar överträffades.

Sammanfattningen blir att jag under hela processen fått
    snabb info vad som kommer att hända och har hänt. Läs mer
  • 2019-09-11

Anna-Lena Å skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Sålt en bostadsrätt i Örebro.

Vi valde mellan tre mäklare och fastande för Lisa. Hon gav ett seriöst och tryggt intryck vilket har fortsatt genom hela affären. Hon har lyssnat på våra krav och inte velat hasta iväg med försäljningen.

Mycket bra , informativ och trevlig i sitt bemötande. Skulle varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-09-05

Per Åke Å skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag har sålt radhus

Jag har fått ett mycket proffsigt bemötande i alla skeenden i försäljningen.

Min förväntningar överträffades med råge.

Min upplevelse gör att jag kommer att rekommendera Husman Hagberg i Örebro till vänner o bekanta. Läs mer
  • 2019-08-21

Eva Britt-Marie L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Köpt en bostadsrätt, radhus. Utmärkt och bra bemötande, trevlig, enkelt och smidigt. Förväntningarna var stora från mej och allt gick bra och smidigt. 😁. Tack Läs mer
  • 2019-08-19

Rikard P skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Detta är andra försäljningen jag anlitat Patrik till, jag är mycket nöjd med hans arbete. Han är tillgänglig, engagerad och lyckas alltid få till en riktigt bra affär.
    Stort plus att han svarar på både Mail och telefon när man söker honom! Ska man sälja så kan jag inte tänka mig en bättre mäklare. Läs mer
    2019-08-19 Patrik B svarar Rikard P
    Tack för det fina omdömet och att du är så nöjd Rikard. Alltid kul att få hjälpa dig med dina fina bostäder.
  • 2019-07-09

Tomas M skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Köpte en villa med hjälp av Patrik. Överlag bra. Läs mer
  • 2019-07-02

Mikael H skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Bra bemötande och en professionell försäljning av bostadsrätt i Örebro. Läs mer
  • 2019-07-01

Anders A skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Sålt ett hus i Striberg utanför Nora. Genomgående ett vänligt och trevligt bemötande från mäklaren, men tyvärr visade det sig att mäklaren inte hade en bra förståelse för marknaden. Den initiala bedömningen av slutpris var helt fel. Av ca 15 sällskap så deltog endast 2 i budgivning. Jag upplevde att mäklaren hade väldigt svårt för att fatta beslut för att driva processen framåt och att hon var osäker i sin roll. Jag upplevde att mäklaren hade svårt för att säga som det är och vad hon tyckte om saker och ting. Exempelvis, har man inte möjlighet att återkoppla efter en visning pga att man har andra visningar så är det naturligtvis helt ok, men säg då inte att man kommer återkoppla direkt efter visning. Jag kände på det stora hela inte att vi som säljare fick den rådgivning som jag tycker man kan förvänta sig. Dock, vad gäller det rent administrativ hantering av försäljningen med fotografering, bokning av visningar, etc så funkade det bra. Läs mer
  • 2019-06-30

Åsa M skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Köpt en bostadsrätt. Affären är ej avslutad ännu.
    Trevligt bemötande ,snabb med sina svar vid frågor. Känns som personen är ny på jobbet, lite oerfaren osäker i en del frågor o sin roll. Har köpt osålt ett antal hus tidigare å mött en hel del mäklare. Läs mer
  • 2019-06-27

Lisa A skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Lisa ger ett bra första intryck när vi ska sälja vår bostad. Tyvärr har hennes uppfattning om vad bostaden är värd ingen förankring i marknaden. Vi hade 20 besök på våra visningar av en stylad välrenoverad villa. Endast två lägger bud. Jag är tveksam till hur hon sålt in huset till potentiella köpare. Slutförhandlingen fick min man ta över då hon var för tvekande i sin förhandlingsteknik. Lisa menar väl men jag upplever att hon behöver sälja in bostaden på ett mer trovärdigt sätt samt slipa sin förhandlingsteknik. Läs mer
  • 2019-06-17

Sten T skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Sålt bostadsrätt, Proffesionellt bemött och Lisa genomförde affären på ett föredömligt sätt. Extra plus för service utanför ordinarie arbetstid. Läs mer
  • 2019-06-17

Linnéa H skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Har köpt hus, och nu ska Patrik sälja min bostadsrätt. Hittills har allt flutit på jättebra och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-24

Sabina B skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Trevligt och proffesionellt bemötande under tiden för vårt husköp. Läs mer
  • 2019-04-05

Kent L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi har sålt en lägenhet. Mycket bra bemötande. Har tidigare haft erfarenhet av Patrik vid försäljning av släktings lägenhet och det var därför vi själva kontaktade honom i samband med detta uppdrag. Efter den kontakten hade vi höga förväntningar och han uppfyllde dem denna gång också. Läs mer
    2019-10-21 Patrik B svarar Kent L
    Tack för att återigen få förtroendet att hjälpa er med en bostadsaffär.
  • 2019-04-05

Nina L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Bostadsrätt om 2 rum och kök. Trevlig och bra att prata med, effektiv och återkopplar snabbt!! Läs mer
  • 2019-04-02

Natalie S skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Jag har köpt en lägenhet tillsammans med mina föräldrar. Då jag för tillfället inte befinner mig i Sverige är det svårt att besvara de här frågorna då det var mina föräldrar som mötte mäklaren och inte jag. Men jag tyckte allt gick väldigt smidigt och fort, och mäklaren var väldigt snabb att svara på mejl trots en stor tidsskillnad mellan oss. Under lägenhetsvisningen när alla papper skrevs på var hon väldigt bra på att översätta vad som faktiskt menades i papprena. Läs mer
  • 2019-03-26

Patrik S skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Bra och professionellt bemötande med snabb och tydlig uppföljning. Läs mer
  • Carina L

2019-02-14

Carina L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Vi har sålt ett hus inne i Örebro. Patrik har från dag ett varit serviceminded och kunnig, bra på att hålla kontakten under processen och professionell. Läs mer
  • Lone N

2019-02-13

Lone N skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Professionell! Allt gick smidigt och snabbt vid försäljningen av min lägenhet, jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-07-02 Patrik B svarar Lone N
    Tack. Vad kul att du blev nöjd.
  • 2019-02-13

Ingrid B skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Har köpt en lägenhet i Nora.
    Blev bemött mycket trevligt.
    Fick ett mycket trevligt intryck av mäklaren,som också var förväntat
    Fick fin kontakt och kan varmt rek. honom och Husman -Hagberg. Läs mer
    2019-07-02 Patrik B svarar Ingrid B
    Stort tack för det fina omdömet Ingrid. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad.
  • 2019-02-12

Daniel D skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Fantastisk trevlig och tillmötesgående mäklare som var påläst på huset vi köpte. Läs mer
    2019-02-13 Patrik B svarar Daniel D
    Tack Daniel för det fina omdömet och kul att ni är nöjda.
  • 2019-01-09

Ann-Christin M skrev om Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    Sålt bostadsrätt. Smidig affär och bra bemötande och kontakt med mäklare Läs mer
  • 2018-12-03

Marie-Louise A skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Hej jag har tittat på många hus under ca 1 år. Patrik har varit mäklare för de flesta av dem. Han är proffsig, trevlig och svarar på frågor om fastgheterna så man förstår.
    Senaste visningen blev det äntligen ett köp. Och jag blev som vanligt vänligt och proffsigt bemött. Läs mer
    2019-01-09 Patrik B svarar Marie-Louise A
    Hej Marie-Louise. Stort tack för de värmande orden och grattis till ditt köp.
  • Rickard L

2018-10-25

Rickard L skrev om Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Tydlig och bra information och hjälp i samband med husköp. Läs mer
    2018-12-02 Patrik B svarar Rickard L
    Tack Rickard. Nu hoppas vi på en bra utgång av er försäljning också.

Rådmansgatan 26, 713 31 Nora