Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping HusmanHagberg HusmanHagberg Norrköping

HusmanHagberg Norrköping

Hötorget 9, 602 31 Norrköping — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Norrköping och Söderköping!

Vi anstränger oss alltid till vårt yttersta för att din bostadsaffär ska bli så bra som möjligt. Vi har stor passion för vårt yrke och bra koll både på området och mäklarbranschen. Vi kan hjälpa dig både med att köpa och sälja, och anpassar oss såklart efter dina behov och kriterier.

Vi är inte bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag och vi har alltid hjärtat med i affärerna vi gör. Kontakta oss så hjälper vi dig till en lyckad affär.

Läs vad 59 kunder tycker om HusmanHagberg Norrköping

• Jimmie A skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi har sålt en lgh. Vi kan inget annat än säga att Caroline på HH i Norrköping utförde jobbet galant och vi är så nöjda med utförandet och hennes sätt att ta hand om oss som kunder. Bara plus till henne! Läs mer
  • Kristina S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Har sålt ett bostadsrättsradhus. Lugn och saklig, samt trevlig mäklare. Gav tips och råd på ett proffessionellt sätt. Hade inga speciella förväntningar men är bara glad över hela tillvägagångssättet. Läs mer
  • Håkan E skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt en 3a i Norrköping.
    Trevligt och proffesionellt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Olivia Jennifer M skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag har sålt en bostadsrätt och jag fick ett gott intryck av min mäklare att på bästa sätt hjälpa mig under hela försäljningen. Läs mer
  • Markus A skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag köpte ett hus i Arkösund av Jenny Törnvall på HusmanHagberg. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Sanel K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mäklaren är fantastisk , enkel och väldigt tydlig i sin roll

rekommenderar vidare Läs mer
  • Desire K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålt en bostadsrätt. Mäklaren har alltid varit trevlig och behjälplig på alla sätt.
    Detta är andra gången jag använder samma mäklare och blir det fler gånger vi ska flytta kommer vi använda samma mäklare igen.
    Tack Jenny. Läs mer
  • Rickard H skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Bra bemötande och kunniga mäklare. Läs mer
  • Berndt S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Saklig och rapp i de tekniska och kamerala frågorna.

En seriös och behaglig kontakt på det sociala området.

Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Elvy S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi har köpt en bostad och har bara positivt att säga om mäklaren. Bra påläst och trevlig. Läs mer
  • Anel K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Ett seriöst företag som är mån om sin kund. Läs mer
  • Jennifer K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Trevligt bemötande och bra råd I samband med budgivning.
    Direkt återkoppling då något hände. Läs mer
  • Claes B skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mäklaren har varit hjälpsam och tillmötesgående. Enligt min uppfattning har de varit professionella och sökt att lösa försäljningen av min bostad på ett sätt så att alla blev nöjda med affären. Läs mer
  • Katarina T skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålt bostad, snabb och smidigt gick det.
    Jenny är proffsig och trevlig! Läs mer
  • Melinda S
    Melinda S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Trevlig och jordnära mäklare som med sin expertis fick lägenheten såld innan visning.
    Möten kändes aldrig krystat eller överdrivet utan mäklaren var genuin och svarade väl på alla utfrågningar av oss.

Mäklaren hade en bra koll på marknaden och vad som kan påverka slutpris. Läs mer
  • Hanna A skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag har sålt en lägenhet. Väldigt tillmötesgående mäklare som trots sena kvällar gjort precis det jag bett henne om. Nöjd! Läs mer
  • Dino P skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålt Lägenhet.

Väldigt bra samarbete och bemött på ett väldigt bra och professionellt sätt.

Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Väldigt nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
  • Lars L skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt hus, bra bemötande och information genom processen. Läs mer
  • Cille I skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt lägenhet, 3 rum och balkong

Hon var trevlig och verkade ärlig. Läs mer
  • Marie A skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi har köpt en villa. Vår mäklare var personlig och lättsam. Läs mer
  • Gustav A skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt Långängsgatan 16 i Smedby Norrköping. Mycket bra bemötande. Trevlig med glimten i ögat och engagerad. En bra upplevelse rakt igenom. Läs mer
  • Fredrik P skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Snabb och bra service, kanon resultat. Läs mer
  • Wai W skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mäklaren har varit mycket hjälpsam med försäljningen av min lägenhet Läs mer
  • Lennart G skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålt bostadsrätt , Blev mycket bra bemött av mäklaren. Förväntningarna enkelheten, raka svar. Skulle gärna anlita samma mäklare igen Läs mer
  • Jennie R skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag har sålt en fyra på 135kvm. Jag hade inga större förväntningar och jag blev bemött på ett bra och proffecionell sätt. Jag är mycket nöjd med val av mäklare! Läs mer
  • Emma S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Bra och rimlig värdering samt tydlig och smidig kontakt Läs mer
  • Ann-Christine N skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Har köpt ett hus.
    Mäklaren har varit uppmärksam, svarat snabbt och i hög grad tagit reda på vad jag har velat veta. En del saker var inte kända alls.
    Eftersom jag är en misstänksam person så undrar jag om allt går rätt till, men det har inte specifikt med den aktuella mäklaren att göra.
    Om jag är nöjd har mycket att göra med om allt visar sig vara som vi har fått information om. Det vet vi inte ännu, och visst vet vi först om flera år. Läs mer
  • David S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Lugn, effektiv, empatisk och taktfull. Det är andra gången vi anlitar Gary på HusmanHagberg och vi är fantastiskt nöjda. Läs mer
  • Sonya W skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Trevlig, kunnig, tillgänglig, bra bemötande Läs mer
  • Melis K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag fick ett bra bemötande och mäklaren var hjälpsam och agerade väldigt professionellt. Jag som kund är väldigt nöjd med hela affären. Läs mer
  • Zahra J skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Väldigt trevlig, noggran och tydlig tjej var hon. Läs mer
  • Christoffer M skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Glad trevlig och hjälpsam. Svarade snabbt på frågor och tog reda på saker om svar inte fanns direkt. Läs mer
  • Anne-Li L skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Bra service. Gary är trevlig att ha att göra med och gör ett toppenjobb! Läs mer
  • Britta K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mycket bra bemötande, toppen på alla vis!

Kommer rekommendera Caroline! Läs mer
  • Emma F skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Har aldrig träffat en mäklare som får en att känna sig så bekväm och välkommen, han fick oss att bli trygga i vårt köp av radhus. Trotts lite motgångar så va han positiv, förstående och hjälpte oss hela vägen!! Vi är otroligt nöjda med den här mäklaren och kommer att vända oss till honom om vi någon gång i framtiden skulle vilja sälja. Läs mer
  • Anton S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi chansade på en ung mäklare. Hen visade sig vara synnerligen engagerad och kreativ. Fotografen var mycket följsam och tillsammans producerade de en enastående presentation av vår lägenhet. Kundkontakterna fungerade tydligen utmärkt, för slutpriset överträffade vår förväntan. Läs mer
  • Marie F skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt en bostadsrätt och säljer nu min med hjälp av H&H
    Känner mig i bra händer och trygg med båda affärerna Läs mer
  • Anna B skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Trevlig, kunnig och engagerad mäklare. Proffsigt och samtidigt personligt.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Rebecka O
    Rebecka O skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mycket trevligt bemötande och smidig affär. Läs mer
  • Andreas G skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jättefint, proffsigt och mänskligt bemötande. Lever upp till mina förväntningar och över. Läs mer
  • Malin A skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Amanda var mycket lugn och förtroendegivande och har gjort ett mycket gott intryck . Mvh Malin Läs mer
  • Sven L skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Hjälpsam, bra på att ta fram information som efterfrågades. Läs mer
  • Johan Ö skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag fick ett mycket bra, trevligt och professionellt bemötande. Vi kom lätt överens om både pris och upplägget av försäljningen av min bostad och det ledde till ett bra slutresultat. Rekommenderar mäklaren! Läs mer
  • Jenny L skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Fantastiskt bra mäklare.
    Lätt att samarbeta med och lyssnar in väldigt bra på oss som säljare. Alltid tillgänglig vid frågor.
    Levde upp till alla våra förväntningar vi hade när vi valde honom. Läs mer
  • Johan L skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag är lite osäker på om detta gäller min erfarenhet som säljare eller potentiell köpare på en visning. Hur som helst var båda en bra upplevelse och om det gäller min upplevelse som säljare så blev min lägenhet såld. Läs mer
  • Tobias S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi fick ett väldig bra bemötande och mäklaren har varit kontaktbar och behjälplig. Läs mer
  • Pia-Lena K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jättebra bemötande. Kände att vi klickade rätt fort. Så fort annonsen kom ut så gick det fort. Kände mig trygg hela vägen. Läs mer
  • Joakim G skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mycket trevligt bemötande och mycket bra information och hjälp med försäljningen. Läs mer
  • Christian L skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Öppen, trevlig och personlig. Agerar som jag önskar, finns till hands utan att vara påträngande. Såg till att få till ett avslut av affären när tecknen fanns. Läs mer
  • Sirichai K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mycket duktig mäklare
    Kommer vekligen använda oss av honom i framtiden Läs mer

Hötorget 9, 602 31 Norrköping