HusmanHagberg Norrköping

HusmanHagberg Norrköping

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Norrköping och Söderköping!

Vi anstränger oss alltid till vårt yttersta för att din bostadsaffär ska bli så bra som möjligt. Vi har stor passion för vårt yrke och bra koll både på området och mäklarbranschen. Vi kan hjälpa dig både med att köpa och sälja, och anpassar oss såklart efter dina behov och kriterier.

Vi är inte bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag och vi har alltid hjärtat med i affärerna vi gör. Kontakta oss så hjälper vi dig till en lyckad affär.

Läs vad 186 kunder tycker om HusmanHagberg Norrköping 2

• köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
    2021-05-12
    Köpte fritidshus. Snabb återkoppling när vi anmälde intresse och servicemindad fortsatt hantering.
  • Danijela J
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
    2021-05-07
    Andreas Söderstam är skicklig och seriös mäklare som har kunskap om bostadens och områdets potential, information om försäljningsstatistik och hur marknaden värderar området. Han har en stor erfarenhet av liknande objekt och lyfte fram fakta som var specifika för just min typ av bostad. En stor eloge för hans aktiva arbete med visningar och marknadsföringen av min bostad. Rekommenderar varmt alla som går i tankarna att sälja sin bostad att ta kontakt med Andreas Söderstam på HusmanHagberg i Norrköping.
    Hej Danijela, Vilket underbart fint omdöme. Andreas är en väldigt kompetent fastighetsmäklare som alltid ger både sina säljare och köpare det lilla extra. Vi önskar dig en fortsatt fin dag och varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    2021-05-07
    Sålde en bostadsrätt. Ansvarig medarbetare var på hugget och kändes trygg i sin roll som mäklare.
    Försäljningen tog en tid men det var vi beredda på så förväntningarna att vi till slut skulle sälja gick i uppfyllelse.

Bra och trygg affär!
    Hej Conny, Tack för ditt omdöme det speglar verkligen den trygghet vi vill att våra säljare och köpare skall känna i kontakten med oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag och varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    • Krokek
    2021-05-07
    Andreas Söderling skötte hela transaktionen på ett proffsigt sätt.
    Hej Kim, Underbart att höra att du känner dig nöjd med Andreas insats och grattis till ett härligt hus. Inget kan vägas med känslan att vara i goda händer. Vi önskar dig en fortsatt fin dag och varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    • Vilbergen
    2021-05-05
    Sålde min bostad och var supernöjd med deras engagemang. Trevligt bemötande professionella personal.
    Rekommenderas starkt!
    Hej Fadi, Stort tack för ditt fina omdöme det gör oss väldigt glada. Vi önskar dig en fortsatt fin dag och varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    2021-04-09
    Emma, är en proffsig mäklare, mycket engagerad som bjuder på det lite extra. Vi är husköpare:-)
    Tack för hjälpen!
    Mvh Agata B.
    Hej Agata, Tack för det fina omdömet. Att få den stora äran att ha en mäklare som Emma hos oss gör oss väldigt stolta och glada här på HusmanHagberg. Att ha en känsla för kvalitét och dessutom för det lilla extra är en fin egenskap för en mäklare. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    2021-03-25
    Sålt en fastighet. En fantastik mäklare som hjälpt till med allt. Kunnig, tillmötesgående, trevlig och svarar alltid snabbt. Mycket nöjd med Emma.
    Hej Maria, Tack för det fina omdömet. Emma är en fantastisk mäklare som vi är väldigt stolta över att ha i vårt gäng på HusmanHagberg. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    • Ljura
    2021-03-24
    Sålde en bostadsrättslägenhet smidigt tack vare professionell mäklarbyrå.
    Hej Ali, Stort tack för den fina rekommendationen som vi fått av dig. Andreas och vi på HusmanHagberg vill att våra kunder ska ha just den känslan efter kontakt med oss. Smidigt och professionellt helt enkelt. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    • Vikbolandet
    2021-03-22
    Sålde en villa
    Mäklaren levde upp till Mona förväntningar
    En bra och snabb affär
    Hej Per Tommy Stefan, Så roligt att du känner dig nöjd med din försäljning och att det gick snabbt och smidigt. Felix är en underbar mäklare som når fina resultat i sina försäljningar. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    • Ringarum
    2021-03-15
    Sålde radhus i Klockaretorpet genom Andreas Söderstam.
    Mäklaren överträffade alla förväntningar och uppvisade stor yrkesskicklighet
    Hej, Vilket härligt omdöme. Andreas är en fantastisk mäklare med stort engagemang i sina kunder villket gör att han når fantastiska resultat. Stort tack för ditt omdöme. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    2021-03-13
    Engagerad och kunnig mäklare som hjälpte oss med en smidig försäljning.
    Hej Matilda, Tack för ditt fina omdöme och vad roligt att du känner dig nöjd med din försäljning. Andreas är en väldigt kunnig och engagerad mäklare som har många nöjda kunder i ryggen. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
  • Linda S
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
    2021-02-26
    Sålt vårat hus.
    Super nöjd med mäklaren.
    Jätte trevlig och bra!
    Otroligt hjälpsam och kommer med jätte bra tips och råd.
    Finns absolut inget negativt att säga !
    Hej Linda, Underbart att höra att du är inte bara är nöjd utan supernöjd med både mäklaren och försäljningen av erat hus. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    • Nyhem
    2021-02-22
    ΧΑΊΡΕΤΑΙ ΣΥΓΓΝΏΜΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΣΤΗΝ ΓΛΏΣΣΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΙΩΘΟ Ο ΚΥΡΙΟΣ FELIX ÅHLEN ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΑΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΘΈΣΙΜΟΣ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΏΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΕΙΆΣΤΗΚΑ ΑΠΟΓΕΎΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΑ!!
    ΧΆΡΗ ΣΤΗΝ ΒΟΉΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΊΟΥ FELIX ÅHLEN ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΏΤΟ ΜΑΣ ΣΠΊΤΙ . ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΎΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΗΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ HusmanHagberg ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΎΡΙΟ Felix Åhlen !
    Hej Ronald, Tack snälla för ditt fina omdöme. Det gör oss väldigt glada att du är nöjd med HusmanHagberg och vår mäklare Felix. Ha en fortsatt fin dag och välkommen tillbaka till oss. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    • Haga
    2021-02-22
    Sålde min lägenhet tog inte mer än 1,5 vecka.
    Väldigt hjälpsam, ett tryggt bemötande, och snabba svar.
    Hej Emina, Precis så vill vi att det skall vara! Så roligt att du är nöjd med försäljningen av din lägenhet, vi försöker alltid göra vårt yttersta för att era förväntningar skall infrias. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
  • Loiy H
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
    2021-02-01
    Hej!

Sålde min lägenhet med Andreas söderstam husmanhagberg Norrköping!
    Mäklarens bemötande kunde inte bli bättre,
    Grymt bra säljare med en unik faktor av tillit.
    Väldigt flexibel, hårt jobbande och lättillgänglig!

kommer i framtiden att samarbeta med honom vid försäljning.

Mvh Loiy
    2021-01-26
    Trevligt bemötande kunnig serviceminded enkel att prata med förtroendeingivande
    Har köpt lägenhet i Norrköping
    2021-01-23
    Bostadsrättslägenhet
    Väldigt trevligt och seriöst bemötande.
    2021-01-03
    Proffsigt. Innovativt. Smidigt.
    2021-01-01
    Ett mycket bra byrå, bra socialt personligt bemötande av mäklaren, det va ett villa som blev ev sålt.
    • Haga
    2020-12-29
    Jag har köpt en lägenhet via Jennifer. Jag tycker att Jennifer är den bästa mäklaren som vi har träffat. Hon är delaktig och har kompetens. Hon har superbra bemötande och är tillgänglig för alla frågor och funderingar. Hon är erfaren och hjälper med allt som behövs.Vi är så nöjda att det har just gått via henne och vi kommer säkert i framtiden samarbeta med henne vid värderingar och försäljning.
    • Oxelbergen
    2020-12-20
    Väldigt noggrann och lyhörd! Mycket nöjd med försäljningen, stans bästa mäklare!!:)
    2020-12-17
    Jag och min sambo har sålt vår bostadsrätt. Bemötandet och kompetensen hos vår mäklare var utmärkt. Överträffade förväntningarna genom att komma med konkreta tips om vad vi enkelt kunde göra för att få vår lägenhet att framstå i sitt essä på visning.

Rekommenderas starkt!
    • Eneby Centrum
    2020-12-12
    Tydlig och mycket bra service
    • Eriksvik
    2020-12-10
    Engagerad och lyssnade. Jobbar för säljare och köparens bästa.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
    • Sidus
    2020-12-08
    Köp av fritidshus, trevlig och mycket hjälpsam mäklare.
    • Norra Finnö
    2020-12-07
    Vi har köpt ett fritidshus. Vi har blivit mycket bra behandlade av såväl mäklare som säljare. Husman Hagbergs har varit seriösa och ställt upp på obekväm arbetstid både på möten samt telefon. Mäklaren var mycket trevlig och som vi uppfattade det helt ärlig.
    2020-12-04
    Mycket bra bemötande och service vid köp av lägenhet.
    2020-12-03
    Mäklaren är mycket trevlig och hjälpsam. Stor kunnighet om försäljningar i området.
    2020-12-03
    Köpt lägenhet
    Bra visning
    Snabb affär

Nöjd med köpet
    • Strömsfors
    2020-12-02
    En mycket kompetent mäklare som arbetade över förväntan för att husförsäljningen skulle bli så bra och så tryggt som möjligt för alla inblandade parter.
    • Eriksvik
    2020-11-26
    Sålt en villa.
    Ödmjuk, lyssnande, informativ.
    Att det skulle bli budgivning, att mäklaren meddelar via sms eller mail vartefter det anmäler sig intressenter. Tips och råd om styling av hemmet.
    Jag tycker att mäklaren levde upp till det mesta.
    Sammanfattningsvis var mäklaren saklig och höll hoppet uppe funderade aldrig på att byta mäklare även att det tog ett tag att hitta en köpare.
    2020-11-26
    Det har fungerat proffsigt men är långt
    ifrån färdikt
  • Rolf E
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
    2020-11-13
    Jag har köpt en bostadsrätt. Ansvarig mäklare har varit mycket kunnig och professionell!
    Sedan jag vunnit budgivningen har jag fått all hjälp jag efterfrågat utan några problem.
    Av erfarenhet vet jag att det är stora skillnader på mäklare, att jag i denna affär träffat på en engagerad kundorienterad mäklare överträffade mina förväntningar!
    • Eneby Centrum
    2020-11-09
    Köpt en lägenhet kontakt med mäklaren var bra
    2020-11-08
    Köpt lägenhet.
    Bra en trevlig ung man.
    Hade inga förväntningar han gjorde sitt jobb..

Är nöjd..Han kommer att få sälja vårt hus.
    2020-11-07
    Vi har sålt våra längdenheter hos Emma Ivinger som varit bästa med allt, professionellt och hjälpsam. Vi fick bra bemötande och bra tips.
    • Broby
    2020-11-06
    Har köpt ett radhus. Mycket nöjd med mäklaren, väldigt bra bemötande. Kunnig och saklig, tog reda på saker vi undrade över.
    • Broby
    2020-11-04
    Vi har köpt ett radhus och har blivit väldigt professionellt och mänskligt bemötta.
    våra förväntningar på mäklarens agerande har varit över förväntan och totalt sett en mycket positiv upplevelse.
    2020-10-31
    3:e försäljningen med Gary. Gary har alltid levererat över förväntan och förtjänar våra allra bästa rekommendationer!
    • Brånnestad
    2020-10-24
    Andreas hjälpte oss sälja vårat parhus. F
    Vi fick ett väldigt bra och professionellt bemötande redan från första mötet och genom hela processen. Trots att det blev en seg försäljning så gav Andreas aldrig upp och gjorde allt vad han kunde och tillslut fick vi det begärda priset. Vi är mycket nöjda med Andreas Söderstam på HusmanHagberg +++++
    • Kimstad
    2020-10-20
    Jag köpte lägenheten där jag växte upp. Min mamma fick nys om den och tog den initiala kontakten med mäklaren och hörde sig för.

Jag kände mig sedan mycket väl bemött när jag tog över kontakten med Maria Nilsson. När bollen var satt i rullning gick allt mycket snabbt med visning och kontraktskrivning och mäklaren var trevlig rakt igenom.

Jag skulle nog säga att jag inte _hann_ ha några förväntningar, dock så hade chansen till ett så snabbt köp från min sida varit betydligt lägre om jag inte känt mig trygg med mäklaren i fråga så att denne kändes och känns vettig rolig trevlig etc var nog avgörande.

Och jag vill tro att jag ”vågar” sms:a/ringa/maila mäklaren även med sk dumma frågor :) Det är ändå en väldigt stor händelse i livet och man bör fråga hellre tre gånger för mycket än för lite. (Detta är en viktig punkt då jag har ganska stark social fobi)

Obs att tillträdet ej skett än så denna utvärdering är skriven innan allt är färdigt, det absolut viktigaste är dock gjort förstås.
    2020-10-04
    Mäklaren var lyhörd inför våra önskningar och gjorde ett lysande jobb med bra återkoppling längs vägen, flera lyckade visningar och vid budgivning det lilla extra som är av betydelse för oss säljare. Proffsigt rakt igenom.
  • Jessica C
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
    2020-10-04
    Mäklare Gary Dambergs har skött sig exemplariskt helt enligt boken. Kontinuerlig information har skett. Gått igenom följande punkter i kontraktsskrivning betonat vikten av varför de står och dess innebörd. Försökt reda i frågor från oss säljare och löst det smidigt och proffesionellt.
    Stort tack!
    2020-10-04
    Jag sålde min bostadsrättslägenhet via HumanHagberg och har under hela resans gång blivit helt perfekt mottagen av min mäklare. Mäklaren har påvisat alla kvaliteer man kan förvänta sig att ett riktigt proffs. Kompetens, lyhördhet och en känsla för bostadsmarknaden är bara få egenskaper som mäklaren besatt.

Hel nöjd med min upplevelse och skulle utan att tveka välja samma mäklare igen.
    2020-10-04
    Andra gången jag säljer bostadsrätt genom er. Bra bemötande. Lyhörd mäklare med erfarenhet som inger förtroende. Lugn och saklig.
    Motsvarade mina förväntningar. Fina bilder i presentationen.
    2020-10-02
    Har köpt en bostadsrätt! Tycker att vi haft ett proffesionellt bemötande! Hon har varit trevlig i sitt bemötande och lätt att kommunicera med!
    2020-10-02
    Andreas är en väldigt engagerad mäklare som tar sig tid och ser till att man är väl uppdaterad.
    2020-10-02
    Försäljningen har fungerat bra. Sålt hus i Söderköping.
    Jenny var snabb i svaren, kunniga svar och tillgänglig.
    2020-10-02
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av en mycket duktig, ödmjuk och trevlig mäklare som gjorde allt för att vi skulle få en lyckad försäljning
    2020-08-18
    Lägenhetsköp på Backgårdsv 4A i Rejmyre.
    Emma har ett trevligt och professionellt bemötande, det kändes seriöst. Hon var hjälpsam när vi ville titta i källaren på huset och hon svarade på de frågor vi hade angående lägenheten och kontrakt skrivningen. Vi känner oss väl omhändertagna i processen.