HusmanHagberg Norrköping

Hötorget 9, 602 31 Norrköping — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Norrköping och Söderköping!

Vi anstränger oss alltid till vårt yttersta för att din bostadsaffär ska bli så bra som möjligt. Vi har stor passion för vårt yrke och bra koll både på området och mäklarbranschen. Vi kan hjälpa dig både med att köpa och sälja, och anpassar oss såklart efter dina behov och kriterier.

Vi är inte bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag och vi har alltid hjärtat med i affärerna vi gör. Kontakta oss så hjälper vi dig till en lyckad affär.

Läs vad 147 kunder tycker om HusmanHagberg Norrköping

• 2020-10-24

David T skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Andreas hjälpte oss sälja vårat parhus. F
    Vi fick ett väldigt bra och professionellt bemötande redan från första mötet och genom hela processen. Trots att det blev en seg försäljning så gav Andreas aldrig upp och gjorde allt vad han kunde och tillslut fick vi det begärda priset. Vi är mycket nöjda med Andreas Söderstam på HusmanHagberg +++++ Läs mer
  • 2020-10-20

Aleqzia B skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag köpte lägenheten där jag växte upp. Min mamma fick nys om den och tog den initiala kontakten med mäklaren och hörde sig för.

Jag kände mig sedan mycket väl bemött när jag tog över kontakten med Maria Nilsson. När bollen var satt i rullning gick allt mycket snabbt med visning och kontraktskrivning och mäklaren var trevlig rakt igenom.

Jag skulle nog säga att jag inte _hann_ ha några förväntningar, dock så hade chansen till ett så snabbt köp från min sida varit betydligt lägre om jag inte känt mig trygg med mäklaren i fråga så att denne kändes och känns vettig rolig trevlig etc var nog avgörande.

Och jag vill tro att jag ”vågar” sms:a/ringa/maila mäklaren även med sk dumma frågor :) Det är ändå en väldigt stor händelse i livet och man bör fråga hellre tre gånger för mycket än för lite. (Detta är en viktig punkt då jag har ganska stark social fobi)

Obs att tillträdet ej skett än så denna utvärdering är skriven innan allt är färdigt, det absolut viktigaste är dock gjort förstås. Läs mer

Petter A skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mäklaren var lyhörd inför våra önskningar och gjorde ett lysande jobb med bra återkoppling längs vägen, flera lyckade visningar och vid budgivning det lilla extra som är av betydelse för oss säljare. Proffsigt rakt igenom. Läs mer
  • Jessica C

2020-10-04

Jessica C skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mäklare Gary Dambergs har skött sig exemplariskt helt enligt boken. Kontinuerlig information har skett. Gått igenom följande punkter i kontraktsskrivning betonat vikten av varför de står och dess innebörd. Försökt reda i frågor från oss säljare och löst det smidigt och proffesionellt.
    Stort tack! Läs mer

Leif M skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag sålde min bostadsrättslägenhet via HumanHagberg och har under hela resans gång blivit helt perfekt mottagen av min mäklare. Mäklaren har påvisat alla kvaliteer man kan förvänta sig att ett riktigt proffs. Kompetens, lyhördhet och en känsla för bostadsmarknaden är bara få egenskaper som mäklaren besatt.

Hel nöjd med min upplevelse och skulle utan att tveka välja samma mäklare igen. Läs mer

Lily G skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Andra gången jag säljer bostadsrätt genom er. Bra bemötande. Lyhörd mäklare med erfarenhet som inger förtroende. Lugn och saklig.
    Motsvarade mina förväntningar. Fina bilder i presentationen. Läs mer

Folke L skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Har köpt en bostadsrätt! Tycker att vi haft ett proffesionellt bemötande! Hon har varit trevlig i sitt bemötande och lätt att kommunicera med! Läs mer

Mattias H skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Andreas är en väldigt engagerad mäklare som tar sig tid och ser till att man är väl uppdaterad. Läs mer

Magnus D skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Försäljningen har fungerat bra. Sålt hus i Söderköping.
    Jenny var snabb i svaren, kunniga svar och tillgänglig. Läs mer

Sanna S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av en mycket duktig, ödmjuk och trevlig mäklare som gjorde allt för att vi skulle få en lyckad försäljning Läs mer
  • 2020-08-18

Margareta B skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Lägenhetsköp på Backgårdsv 4A i Rejmyre.
    Emma har ett trevligt och professionellt bemötande, det kändes seriöst. Hon var hjälpsam när vi ville titta i källaren på huset och hon svarade på de frågor vi hade angående lägenheten och kontrakt skrivningen. Vi känner oss väl omhändertagna i processen. Läs mer
  • 2020-08-17

Emilia Q skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag har köpt ett hus. Trevligt bemötande och bra information och kontakt med mäklaren. Jag känner att jag fick möjlighet att göra den typ av köp jag ville tack vare snabbt arbete från mäklarens sida. Läs mer
  • 2020-08-12

Lars Arnold H skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålt ett parhus och en villa. Vi tyckte bra om mäklaren som trots sin ålder gav prov på ett lugnt och sakligt intryck. En mäklare vi gärna rekommenderar till vänner och bekanta Läs mer
  • 2020-08-09

Johanna K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi har köpt en villa, mäklaren har varit väldigt tillmötesgående och lätt att kontakta under hela tiden. Svarar på mail inom 10 minuter för det mesta & har kunnat svara på allt vi undrat.
    Förväntningarna var inte så många, bara mycket tankar kring hur det funkar då vi aldrig köpt fastighet förr, mycket nervositet som lade sig så fort vi träffade Felix. Han verkar lugn och trygg i det han gör vilket hjälpte oss mycket bara det. Läs mer
  • 2020-08-02

Marianne L skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Bostadsrätt. Bra bemötande. Motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • 2020-07-21

Bror Felix Erik Å skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag köpte av Jennifer Karlsson och hon var verkligen bemötande! Svarade på alla frågor jag hade och var snabb med återkoppling ifall hon inte hade svar på tal direkt. Ska jag sälja något i framtiden kommer jag helt klart att kontakta Jennifer eller någon annan från Husmanhagberg. Läs mer
  • 2020-07-09

Hans Fredrik M skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Har sålt ett fritidshus.
    Mäklaren har uppträtt proffsigt och varit flexibel och visat stort engagemang för försäljningen. Varit tillgänglig och haft en ganska bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-07-05

Sandra I skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålde en större lägenhet.
    Min mäklare var lätt att diskutera och resonera med. Ingav högt förtroende och bild av att vara en vettig, normal person. Försäljningen drog ut på tiden och jag kunde ibland ha önskat ett sms med info "inget nytt" istället för helt tyst några dagar när vi sagt att vi skulle höras av. Men över lag bra på att kommunicera. Blev ett missförstånd i samband med kontraktskrivande, men det kunde redas ut så alla blev så nöjda det gick. Läs mer
  • 2020-07-05

Niklas W skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi har köpt en lägenhet mäklaren har allt man kan önska sig ödmjuk kompetent social. Läs mer
  • 2020-07-02

Diana A skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Fritidshus.
    Trevligt bemötande och kunnig mäklare.
    Gav även bra tips. Läs mer
  • 2020-06-30

Marta R skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Super trevlig och engagerat mäklare Läs mer
  • 2020-06-27

Marcus N skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Driven, snabb, engagerad, förstående. Ambitiös, fast med hjärtat på det rätta stället. Öppna förväntningar, har ej haft med mäklare att göra förut. Sammantaget väldigt bra. Läs mer
  • 2020-06-25

Robert G skrev om HusmanHagberg Norrköping
    riktigt bra säljare uppmärksamhet på detaljer. Lätt att prata med Läs mer
  • 2020-06-10

Birgitta S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Flexibel, ställde upp på röd dag för att skriva köpekontrakt.
    Trevligt bemötande både vid visning och kontraktskrivande.
    Kände till orten. Läs mer
  • 2020-06-04

Christoffer R skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt ett fritidshus. Extremt trevlig, snabb på att svara och återkoppla. Har verkligen INGENTING att klaga på. Läs mer
  • 2020-05-26

Mari Florvik P skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålt en större lägenhet .
    Bra bemötande och löste uppgiften smidigt Läs mer
  • 2020-05-25

Antal S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag har sålt sommar stuga .
    Bemötande har varit utmärkt. Genom hela proässen.
    Mäklaren levde upp mina förväntningar fast tiden var inte de
    bästa. !? Jag förväntade mig lite högre pris.
    Upplevelse är god men jag tror korona virus störde !?
    mina förväntningar.
    Antal T. Solyom Läs mer
  • 2020-05-17

Björn K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    I stort så är jag nöjd med mäklaren. Trevligt och ett proffsigt bemötande genom hela affären då jag köpte en lgh. Läs mer
  • 2020-05-17

Andreas L skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålde min 2a och det gick väldigt smidigt och enkelt. Mäklaren var positiv och duktig genom hela processen. Läs mer
  • 2020-04-24

Margaretha O skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt bostadsrätt, mycket bra bemötande med extra visningar och bra tillgänglighet. Läs mer
  • 2020-04-22

Mats O skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Var väldigt nöjd med mäklaren som hanterade affären på en mycket bra sätt.
    Hel nöjd med hela affären. Läs mer
  • 2020-04-21

Albin H skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi är mycket nöjda efter försäljningen av vår lägenhet! Gary gjorde ett mycket bra jobb och lade verkligen ned stor tid på hitta köpare till lägenheten under dessa tider, priset blev över våra förväntningar . Läs mer
  • Lotta R

2020-04-20

Lotta R skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Har sålt en lägenhet.
    Proffsigt och serviceinriktat bemötande.
    Kommer rekommenderas. Läs mer
  • Chris S

2020-04-17

Chris S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Har köpt hus. Bra vid visning, men inte lika bra i processen efter visning. Läs mer
  • 2020-04-02

Gustav A skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb. Förtroendeingivande, tydlig, rak och företrädde både säljare och köpare på ett föredömligt sätt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-03-30

Samuel G skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mycket professionellt agerat! Smidig och enkelt att göra affär med denna mäklare. Läs mer
  • 2020-03-23

Victoria Ö skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag har blivit väldigt bra bemött av mäklaren som sålde lägenheten till mig. Jag har blivit uppdaterad om läget både innan och under budgivning samt att mäklaren har varit tillmötesgående med förhandsvisning etc Läs mer
  • 2020-03-20

Elisabeth V skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Hon frågade flertalet ggr om jag inte skulle byta bort "min" mäklare från en annan firma till henne istället. Där försvann allt förtroende för denna mäklare. Läs mer
  • 2020-03-02

Mehmed H skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi sålde bostadsrätt i Norrköping
    Bemötande an mäklare var utmärkt
    Vi sålde och köpte via Husman Hagberg tredje gång
    Rekommenderar Husman Hagberg till alla Läs mer
  • 2020-02-28

Ulla W skrev om HusmanHagberg Norrköping
    En utmärkt och inkännande mäklare Läs mer
  • Amanda P

2020-02-16

Amanda P skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jennifer på Husmanhagberg i Norrköping kan jag och min sambo Starkt rekommendera!
    Driven, genuin och en stark känsla för sina kunder. Ger allt och ser till att vi som kunder inte ger upp i köp av det hus vi ville köpa! Helt enkelt en mäklare som gör sitt jobb Utmärkt men aldrig glömmer bort att hon jobbar med människor! Läs mer
  • 2020-02-14

Carl L skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpte sommarstuga.
    Det visar sig, efter kontakt med kommunen att pga närheten till ett dike är fastigheten strandskyddad och har begränsad besittningsrätt. Jag tycker det borde ha framgått av beskrivning och upplysningsskyldigheten då det har så stor inverkan på användningen.
    I övrigt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-13

Christoffer J skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålde min etta i Norrköping med Jennifer.
    Bästa mäklaren jag stött på! Läs mer
  • NATALIE M

2020-02-03

NATALIE M skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Efter att ha bytt mäklarbyrå två gånger så hade vi tappat tron på duktiga mäklare, tills vi mötte Jennifer Karlsson. Från början till slut har hon varit oerhört engagerad, påläst och lyhörd. Vi kommer att använda oss av henne igen vid framtida försäljning. Våra varmaste, varmaste rekommendationer går till Jennifer Karlsson. Läs mer
  • 2020-02-02

Mats P skrev om HusmanHagberg Norrköping
    "............................................................................... Läs mer
  • 2020-01-21

Elisabet E skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Bra bemötande i samband med att vår lägenhet såldes. Läs mer
  • 2020-01-09

Arma M skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi sålde vår lägenhet genom Jennifer på husmans. Trots dålig tid för bostadsmarknaden jobbade hon stenhårt och gav aldrig upp. Bra mäklare som alltid meddelar Hur det står till. 10/10 Läs mer
    Jennifer K, Jenny T gillar detta

Som vi blev bemötta
    Positiv Läs mer
  • 2019-12-19

Carl Magnus F skrev om HusmanHagberg Norrköping
    HH har sålt vårt hus. Byrån och mäklaren har varit mycket bra och mäklaren har haft ett professionellt bemötande och arbetssätt.

Förväntningarna beträffande slutligt pris och förmågan att få kunder att se de stora värdena i huset infriades inte till fullo. Läs mer
  • 2019-12-17

Karin S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt hus. Trevligt bemötande. Förtroendeingivande i samband med kontraktsskrivning. Läs mer

Hötorget 9, 602 31 Norrköping