HusmanHagberg Norrköping

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Norrköping och Söderköping!

Vi anstränger oss alltid till vårt yttersta för att din bostadsaffär ska bli så bra som möjligt. Vi har stor passion för vårt yrke och bra koll både på området och mäklarbranschen. Vi kan hjälpa dig både med att köpa och sälja, och anpassar oss såklart efter dina behov och kriterier.

Vi är inte bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag och vi har alltid hjärtat med i affärerna vi gör. Kontakta oss så hjälper vi dig till en lyckad affär.

Läs vad 258 kunder tycker om HusmanHagberg Norrköping 2

2022-01-20 Verifierad kund
    Alltid fått gott och professionellt bemötande av Andreas och Gabriel på HusmanHagberg. Fantastisk service, snabb försäljning och god återkoppling längs med hela vägen.
    Hej Senad,
    Tackar så mycket för ert jätte fina omdöme.
    Andreas och Gabriel är tacksamma att de fick hjälpa till att sälja lägenheten.
    Ni är varmt välkomna till oss i framtiden!
    Ha en fantastisk vecka.
    2022-01-19 Verifierad kund
    Flexibel med visning utanför planerad visning, trevlig, informativ, tog reda på alla frågor och återkom med svar.

Ung och relativt sett kanske oerfaren jämfört med mäklare som har många års erfarenhet, men har enbart gott att säga och kan varmt rekommendera Felix.
    Hej Anna B,
    Tackar så mycket för ert omdöme. Vi på husmanhagberg strävar alltid för att kunderna ska känna att vi är flexibla och möta upp till alla kunders behov.
    Ni är alltid varmt välkomna tillbaka till oss i framtiden.
    • Haga
    2022-01-19 Verifierad kund
    Sålde min lägenhet på Enebymovägen med Frans och Gabriel på HusmanHagberg. Dem gjorde hela processen från start till avslut väldigt enkel och tydlig. Kommer vara en självklarhet för mig att mina framtida bostadsaffärer går via HusmanHagberg.

Tacksam kund.

Säljare på Enebymovägen 11
    Hej Johnny,
    Underbart att läsa ditt omdöme om Frans och Gabriel. Att de båda levererar tydlighet från början till slut är precis vad vi alltid strävar efter.
    Ni är hjärtligt välkomna tillbaka till oss i framtiden så hjälper vi er igen.
    Ha en fin onsdag,
    • Norsholm
    2022-01-18 Verifierad kund
    Felix Åhlen en driven sympatisk hungrig och engagerad ung man som vi kände och har fullt förtroende för. Vi skulle varmt rekommendera alla att ta kontakt med dom för framtida försäljning.
    Hej Sara,
    Tack för ditt fina omdöme. Kul att ni använde er av oss på Husmanhagberg.
    Ni är varmt välkomna tillbaka till oss i framtiden så hjälper vi er gärna igen.
    Ha en fortsatt fin vecka.
    2022-01-18 Verifierad kund
    Blev bra bemötande trevlig visning på lägenheten
    Hej Claes,
    Tackar ödmjukast för omdömet du lämnar om Jenny.
    Härligt att läsa av alla oss på Husmanhagberg. Du är varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden.
    Hoppas du kommer trivas i din lägenhet.
    2022-01-18 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med bemötandet av Andreas och Gabriel. De är lätt tillgängliga, målinriktade och väldigt tydliga.

Resultatet blev högt över förväntan. Vi rekommenderar verkligen Husmanhagberg!
    Hej Sebastian,
    Tack så mycket för det fina omdömet. De är ett riktigt bra team tillsammans Andreas och Gabriel.
    Vi på HusmanHagberg hoppas att vi får möjligheten att hjälpa er igen. Ni är varmt Välkomna tillbaka.
    Ha en fortsatt fin tisdag.
    2022-01-18 Verifierad kund
    Vi anlitade Husman Hagberg när det var dags att sälja vår bostadsrätt.
    Andreas Söderstam & Gabriel Tan gjorde ett bra jobb. Dem var lyhörda, väl förberedda, målinriktade och mycket engagerade. HusmanHagberg skötte allting proffsigt och dem levererade långt över vår förväntan. Vi är överlyckliga över deras resultat och är oerhört tacksamma över det jobb dem har lagt ned.
    Ny ambassadör för HusmanHagberg!

Mikael
    Hej Mikael,
    Wow vilket Underbart omdöme ni har lämnat. Vi är så stolta över det avtryck vi lämnar och enormt stolta över arbetet som Andreas och Gabriel gör ihop. Vi är glada att vi fått en till nöjd ambassadör till oss på HusmanHagberg. Ni är så varmt välkomna tillbaka till oss så hjälper vi er gärna igen.
    Ha en fantastisk vecka. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång
    2022-01-18 Verifierad kund
    Vi är mer än nöjda. Vår första försäljning av bostad och det gick otroligt smidigt. Bemötandet av Gabriel och Andreas har varit fantastiskt, de har varit lätt tillgängliga, tydliga, engagerade och lyhörda på våra önskemål. Dessutom såldes våran lägenhet till rekord i föreningen.
    Rekommenderar HusmanHagberg starkt!
    Hej Patricia,
    Tackar så mycket för det fina omdömet du skrivit om Andreas och Gabriel.
    De är ett riktigt bra team tillsammans och det är härligt att läsa att de lyckas på så många punkter att leverera. Ni är varmt välkomna tillbaka till oss i framtiden och tackar så mycket för att ni rekommenderar oss.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Superbra bemötande.
    Lätt att få tag på och väldigt tillgänglig för frågor.
    Förklarade köpeprocessen väldigt pedagogiskt (bra för mig som gör mitt första lägenhetsköp)

Kommer verkligen rekommendera er och själv vända mig till er om jag vill köpa eller sälja i framtiden.
    Hej Anna K,
    Vilket fantastiskt omdöme om Andreas. Att man ska kännas sig trygg är något vi på HusmanHagberg vill att alla ska uppleva och med fokus att göra kunden nöjd. Ha en toppenfin fredag och varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång
    2022-01-14 Verifierad kund
    Mäklaren var professionell och tillgänglig.
    Hej Carina,
    Underbart att få läsa ditt omdöme, det värmer verkligen!
    Andreas samt vi på HusmanHagberg önskar dig en fin fredag och varmt välkommen tillbaka till oss om du behöver hjälp med något i framtiden.
    2021-12-30 Verifierad kund
    Är helt nöjd, väldigt trevligt och kompetent bemötande av de personer jag hade kontakt med!
    Hej Ann-sofie,
    Tack för ditt fina omdöme.
    Så roligt att du uppskattade vårt bemötande. Hoppas du känner dig nöjd med ditt nya boende!
    Ha en toppenfin dag och varmt välkommen tillbaka till oss.
    2021-12-16 Verifierad kund
    Jenny är alltid lyhörd och gör individuell behovsanalys även för oss som lever utanför "boxen". Hon gör det där lilla extra. Jag behöver en mäklare som har ordning och reda med spikrak kommunikation i processen. Jenny har extrem ordning och kontroll på läget även när jag som kund ibland kanske inte har det. Alla ska mot samma mål och det är något som Jenny har förstått!

Jenny såg till att hela processen gick super-smidigt från första bud till tillträdelse som sker imorgon. :)
    Hej Christoffer,
    Vilket Underbart fint omdöme du lämnat om Jenny! Hon är en av våra mest rutinerade mäklare och är mycket kompetent och duktig. Hon gör verkligen skillnad och är en trygg mäklare som gör det där lilla extra för sina kunder.
    Du är varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden.
    Ha en fortsatt fin dag, Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång
    • Klockaretorpet
    2021-12-15 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med bemötandet från Andreas och Gabriel på HusmanHagberg. Dem var enkla och tydliga, tog sig tid för oss och besvarade alla våra frågor. Vi köpte ett radhus och det blev en självklarhet att HusmanHagberg får sköta försäljningen av vår lägenhet. Vi är supernöjda! Rekommenderas varmt 🌟
    Hej Johnny,
    Underbart att läsa ditt omdöme om Andreas och Gabriel. De tillsammans är ett riktigt bra team.
    Med fokus på att man ska känna sig trygg med både försäljning samt att köpa nytt.
    Vi hoppas ni kommer trivas i ert radhus och ni är varmt välkomna tillbaka till oss.
    Ha en fortsatt fin dag,
    • Gryt
    2021-12-06 Verifierad kund
    Enkel kontakt med mäklaren. Fick ut förväntat pris.
    Hej Elsy.
    Tack så mycket för det fina omdömet om Emma. Härligt att höra att ni fick ut förväntat pris på ert hus. Du är varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden så hjälper vi dig gärna igen. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
    2021-12-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och hade väl inga direkta förväntningar. Allt var bra i alla fall
    Hej Roger,
    Tack för ditt omdöme.
    Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Hoppas du kommer trivas i lägenheten.
    Välkommen tillbaka till oss i framtiden.
    Ha en fortsatt fin dag.
  • Dilmon T
    köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
    • Björkalund
    2021-12-02 Verifierad kund
    Professionella, trots högt tryck och fullt upp tog mäklaren sig tid att svara och återkoppla. Mäklaren såg även till att köpet gick smidigt. Rekommenderas!
    Hej Dilmon,
    Tack så mycket för det fina omdömet. Andreas är en riktigt duktig mäklare med fokus på att göra kunden nöjd på alla sätt. Ha en toppenfin dag och varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång
    2021-11-26 Verifierad kund
    Professionalism på hög nivå. Mycket bra service och mäklarna visar på bästa ansträngningar på alla sätt för att låsa affär både gällande köp och försäljning av fastighet/lägenhet. Kan varmt rekommendera Husman Hagberg
    Hej Gunilla,
    Tusen tack för ditt underbara omdöme. Mäklarna på HusmanHagberg gör alltid sitt yttersta för att man ska känna att man valt rätt.
    Ni är varmt Välkomna tillbaka till oss i framtiden. Ha en fortsatt fin dag.
  • köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
    • Björkalund
    2021-11-22 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Hej Hannah,
    Underbart att höra att du känner dig nöjd med kontakten som du haft i samband med ditt lägenhets köp hos oss. Ha en toppenfin dag och varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång
    • Kimstad
    2021-11-13 Verifierad kund
    Engagerad mäklare som tog sig tid till alla våra frågor o funderingar i samband med husköpet. Personligt o proffsigt bemötande.
    Hej Sebastian,
    Tack för ditt omdöme. Härligt att höra att du känner dig nöjd med bemötandet från oss. Det är super viktigt att alla kunder känner att vi är engagerade.
    2021-11-13 Verifierad kund
    Bra service och duktig personal ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Hej Alireza, Underbart att höra att du är nöjd med oss och vår härliga Jenny! Hon är en av våra mest rutinerade mäklare och är mycket kompetent och duktig. Du är varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    • Vidablick
    2021-11-11 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med mäklarens insats och hans engagemang!
    Hej Jenny,
    Tack för det fina omdömet. Felix är tacksam att han fick hjälpa er att sälja eran lägenhet.
    Du är varmt välkommen tillbaka till oss.
    • Vidablick
    2021-11-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Återkopplade snabbt oavsett tid på dagen/kvällen.
    Hej Karina,
    Tack så mycket för det fina omdömet. Härligt att höra att du fått snabb hjälp vid funderingar.
    Hoppas du ska trivas nu i lägenheten. Du är varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden så hjälper vi dig gärna igen. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång
    2021-11-10 Verifierad kund
    Felix gav mycket bra service och var alltid tillgänglig för frågor. Det jag förväntar mig av en mäklare, som spekulant, är att mäklaren kan svara på eventuellt funderingar och frågor för att jag ska känna mig lugn under processen. Detta tycker jag att Felix levde upp till!
    Hej Daniel,
    Underbart att höra att du är nöjd med Felix. Han är en mycket kompetent och duktig mäklare. Han ror affärerna i hamn med en trygg och stadig hand, med honom känner man sig alltid trygg och omhändertagen.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket professionell och punktlig, samt extremt tydlig och korrekt med ett hjärtligt sätt.
    Hej Laila,
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer att läsa.
    Du är varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden.
    Ha en fortsatt fin dag.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Fick mycket bra bemötande under hela processen. Visning som gav bra information. Förmedlade viktig kunskap till oss som köpare.
    Hej Ann-Charlotte, tack för ditt fina omdöme. Emma är en väldigt bra mäklare som vi är glada att ha hos oss här på HusmanHagberg. Vi hoppas du vill rekommendera henne vidare till vänner och bekanta. Ha en toppenfin dag och varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång HusmanHagberg Norrköping
    • Klockaretorpet
    2021-10-29 Verifierad kund
    Mycket bra service. Svarade tålmodigt på alla 1000 frågor, svarar alltid när frågan bara dyker upp.
    Hej,
    Underbart att hör att du känner dig nöjd med kontakten som du haft i samband med ditt köp av fastighet hos oss. Andreas och Gabriel är ett riktigt radarpar som finns där för sina kunder när frågor finns.
    • Centralt/Norrtull
    2021-10-27 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Engagerad och hjälpsam.

Gav tips och råd samt svarade på frågor vid behov.
    Hej Kristoffer,
    Härligt att hör att du känner dig nöjd med bemötandet.
    Andreas är en riktigt duktig mäklare med service som en väldigt viktig prioritet. Ha en toppenfin dag och varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar HusmanHagberg Norrköping/Söderköping/Finspång
    2021-10-27 Verifierad kund
    Mycket bra i allt
    Bra intag
    Bra försäljning
    Bra pris
    Hej Lars,
    Underbart att höra att du är nöjd med vår härliga Jenny! Hon är en av våra mest rutinerade mäklare och är mycket kompetent och duktig. Hon ror affärerna i hamn med en trygg och stadig hand, med henne känner man sig trygg och omhändertagen. Så väldigt roligt att du känner som vi gör med Jenny, och vilket bra slutpris ni landade på, fantastiskt!
    • Haga
    2021-10-15 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande redan från början. Kunniga, trevliga, hjälpsamma och väldigt proffsiga är mitt intryck av Husman Hagberg. Väldigt nöjd! Rekommenderar starkt!
    Hej Johannnes,
    Vi tackar det ödmjukaste för ditt omdöme. Emma är en fantastisk mäklare som vi är otroligt glada över att ha hos oss.
    • Karlshov
    2021-10-12 Verifierad kund
    Bemöttes med en mycket hög professionalism och noggrannhet. Jag kände att jag som kund var prioriterad. Förtroendeingivande mäklare som förmedlar trygghet.
    Hej Gunilla,
    Stort tack för ditt omdöme! Du som kund skall känna dig prioriterad, ni kunder är väldigt viktiga för oss. Att få en rekommendation som din värmer. Andreas och Gabriel är väldigt duktiga och jobbar väldigt bra tillsammans som ett team. Det är resultaten de presterar ett bevis på.
    • Norrköping, Norr
    2021-10-08 Verifierad kund
    Emma Ivinger är professionell i sitt bemötande och enkel att ha och göra med vilket gjorde att jag som säljare kunde slappna av och känna mig trygg i samband med försäljningen av min bostad.
    Hej Emma,
    Tack för ditt fina omdöme om våran fantastiska mäklare Emma. Precis så som du skriver och har upplevt bemötandet vill vi att ni skall känna när ni arbetar tillsammans med oss oavsett om man är köpare eller säljare.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Bra bemötande och hjälpsamma, snabb återkoppling och väldigt trevliga. Hjälpte till bra med affären och levde upp till våra förväntningar. Skulle rekommendera.
    Hej Felicia,
    Tack för dina fina ord om våran Andreas och våran Gabriel, de är stjärnor! De är väldigt duktiga på återkoppling och att vara serviceinriktade, kul att ni upplevde det. Härligt att du vill rekommendera dem vidare.
    2021-10-02 Verifierad kund
    Proffsigt och tillmötesgående
    Hej Niclas,
    Så roligt att du uppskattade Andreas bemötande. Hoppas du känner dig nöjd med ditt nya boende!
    2021-09-30 Verifierad kund
    Har fungerat jättebra. Andreas har varit drivande för att göra en så bra affär som möjligt för oss. VI nådde inte riktigt ända fram men vi är supernöjda ändå. Han har varit lätt att få tag i och är alltid trevlig och tillmötesgående.
    Hej Karin,
    Tack för ditt fina omdöme. Vad härligt att ni känner er nöjda med Andreas arbete. Vi försöker alltid vara lättillgängliga och se till att allt blir så bra det går för alla parter genom hela processen.
    2021-09-26 Verifierad kund
    Trevlig, duktig, snabbt och proffsigt. Tack för all hjälp
    Hej Miriam,
    Så roligt att du känner dig nöjd med Andreas arbete i samband med att du köpte din lägenhet. Trevlig, snabb och proffsig är fina ord att få i sitt omdöme, det tackar vi för.
    2021-09-22 Verifierad kund
    Proffsigt engagerad bra att diskutera med
    Hej Maria,
    Tack för ditt omdöme.
    Så roligt att du upplever att du kunnat bolla med Andreas och du upplevt hans engagemang som han har i sitt arbete.
    • Ektorp
    2021-09-22 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med HusmanHagberg och speciellt med Gabriel som hjäpte oss…Det kändes tryggt och säkert… Han är ärlig…respektfull och alltid tillgänglig. Rekommenderar han starkt till alla som går till HusmanHagberg!
    Hej Carlos,
    Stort tack för ditt fina omdöme.
    Gabriel är en riktig stjärna som gör både våra kunder och sina kollegor glada varje dag!
    Så roligt att du vill rekommendera andra att kontakta honom.
    • Rambodal
    2021-09-16 Verifierad kund
    Felix på HusmangHagberg var riktigt duktig på att sätta en förväntansbild prismässigt och skötte allt klanderfritt. God kontakt och information under förhandling och sålde vår bostad innan vi ens publicerat den på hemnet.

5/5 är solklart!
    Hej Victor,
    Tack för ditt omdöme och så underbart att du känner att dina förväntningar möttes.
    Felix är en fantastisk mäklare och god kommunikatör. Han försöker alltid hjälpa till på bästa sätt och har många nöjda kunder som vittnar om detta. Härligt att affären gick snabbt och smidigt!
    2021-09-12 Verifierad kund
    Hon Var trevlig och det gick fort att sälja bostaden.
    Hej Anna,
    Så roligt att du känner dig nöjd med din upplevelse hos oss och att försäljningen gick snabbt och smidigt. Maria är en härlig mäklare med hjärtat på rätta stället.
    2021-08-30 Verifierad kund
    Vänlig och kunnig. Lyssnade på våra önskemål men visade sina tips och råd vid försäljningen
    Hej Christer,
    Tack Christer för ditt fina omdöme. Emma är en riktigt bra mäklare som vi är väldigt glada över att få ha hos oss här på HusmanHagberg. Precis som du beskriver så är hon väldigt kunnig och tillmötesgående vilket vi ofta får höra från våra kunder.
    Ha en toppenfin dag och varmt välkommen tillbaka till oss.
    • Gryt
    2021-08-26 Verifierad kund
    Väl bemött och bra service. Affären är ännu så länge inte helt avslutad, mycket efterarbete återstår
    Hej Lars Ander Å,
    Tack för ditt omdöme, det gör både Emma och oss andra på HusmanHagberg väldigt glada,
    Vi kommer finnas med dig på hela din bostadsresa, även efter att den är avslutad.
    Hela HusmanHagberg arbetar för att du som kund skall få med sig just den upplevelsen du beskriver, ett bra bemötande och hög servicenivå.
    • Sandtorp
    2021-08-15 Verifierad kund
    Vi är så himla nöjda med vår mäklare Andreas i samband med vårt radhusköp. Redan på visningen kände vi att han var proffsig, påläst och hade bra hand om sina potentiella kunder. Vi kan varmt rekommendera både Andreas och HusmanHagberg Norrköping för våra vänner och bekanta.
    Hej Emilie,
    Vad roligt att du känner dig så nöjd med vår Andreas insats i samband med ert radhusköp. För oss är det viktigt att vara proffsig och påläst för att kunna hjälpa er, våra kunder att känna sig trygga genom hela processen. Så härligt att ni vill rekommendera Andreas vidare, det gör både honom och oss andra väldigt glada.
  • Peter R
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
    • Valdemarsvik
    2021-08-11 Verifierad kund
    Både William i Norrtälje och Emma i Norrköping är mycket bra att ha att göra med, jag är mycket nöjd.
    Peder
    Hej Peter,
    Vad roligt att du uppskattar både vår Emma och vår branschkollega William.
    Vi hoppas du vill rekommendera henne vidare till vänner och bekanta.
    • Strömsfors
    2021-08-09 Verifierad kund
    Så nöjda med Cathrine Falkenlind som mäklare på HusmanHagberg. Snabb och proffsig och höll alltid sina löften med återkoppling osv. Hon fick oss att känna oss trygga i samband med husköpet. Cathrine är en mäklare som är mån som sina kunder och som starkt rekommenderas.
    Hej Emmelie,
    Så roligt att få vara en del i ert husköp och framtid! För mig är det viktigt att hålla mina löften och återkoppla i alla lägen så att ni känner att jag finns här för er. Att köpa hus är ett stort åtagande och är viktigt att ni känner er trygga både som köpare och säljare genom hela processen!
    Stort tack för ditt fina omdöme!
    • Strömsfors
    2021-08-09 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med Cathrine Falkenlind på HusmanHagberg, så proffsig, noggrann och verkligen så engagerad. Allt gick så snabbt och smidigt. En mäklare som vi varmt rekommenderar!
    Hej Maria,
    Tack snälla för det fina omdömet ni givit mig det gjorde mig väldigt glad. Att ni upplever mig proffsig, noggrann och engagerad känns fantastiskt bra då det är just så jag vill att ni skall uppleva vårt samarbete från början till slut.
    Rekommendera mig gärna till vänner och bekanta som går i säljartankar!
  • Marc L
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
    • Centralt/Öster
    2021-08-09 Verifierad kund
    Mäklarens engagemang på alla fronter har varit väl utöver det man förväntar sig. Otroligt proffsig, utförlig och mån om både säljaren och köparen. Perfekt kommunikation och ett föredöme för hur en försäljning skall gå till.
    Hej Marc,
    Så roligt att du upplever försäljningen på detta sätt. Jenny är en rutinerad och fantastiskt duktig mäklare med hjärtat på rätta stället en riktig bra förebild för oss alla.
    Hoppas att du vill rekommendera henne vidare till vänner och bekanta.
    2021-08-03 Verifierad kund
    Mäklaren var korrekt. Gav bra information. Kände mig väl bemött & omhändertagen. Jag fick ett bra förtroende för mäklaren.
    Hej Mari,
    Tack snälla för ditt omdöme och vad härligt att du känner dig väl omhändertagen av vår mäklare Maria.
    Att få ett bra förtroende för sin mäklare är viktigt oavsett om man är köpare eller säljare, vi finns till för att lotsa er igenom affären.
    2021-07-30 Verifierad kund
    Supernöjd, allt har gått snabbt och smidigt. Trevlig mäklare som gör sitt jobb.
    Hej Moa,
    Så roligt att du känner dig nöjd med bemötandet av våran Maria, vi försöker alltid göra vårt yttersta för att ni, våra kunder skall känna just så.
    • Åby
    2021-07-29 Verifierad kund
    Bra samarbete med och bemötande av mäklare, ibland svårt att få återkoppling. Men övergripande väl utfört arbete och slutresultatet till belåtenhet!
    Hej Åsa Maria Johanna,
    Tack för ditt omdöme. Väldigt roligt att du känner dig nöjd med slutresultatet och Andreas, det är något som är väldigt viktigt för oss alla.
    2021-07-27 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Han visade intresse för våra önskemål och genomförde det som vi ville.

Vi är väldigt nöjda.
    Hej Erik,
    Underbart att höra att du känner dig nöjd med hela processen och Felix insatser under den!
    Vi hoppas att du rekommenderar oss vidare till vänner och bekanta i framtiden.