HusmanHagberg Norrköping

Hötorget 9, 602 31 Norrköping — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Norrköping och Söderköping!

Vi anstränger oss alltid till vårt yttersta för att din bostadsaffär ska bli så bra som möjligt. Vi har stor passion för vårt yrke och bra koll både på området och mäklarbranschen. Vi kan hjälpa dig både med att köpa och sälja, och anpassar oss såklart efter dina behov och kriterier.

Vi är inte bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag och vi har alltid hjärtat med i affärerna vi gör. Kontakta oss så hjälper vi dig till en lyckad affär.

Läs vad 131 kunder tycker om HusmanHagberg Norrköping

• 2020-07-09

Hans Fredrik M skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Har sålt ett fritidshus.
    Mäklaren har uppträtt proffsigt och varit flexibel och visat stort engagemang för försäljningen. Varit tillgänglig och haft en ganska bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-07-05

Sandra I skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålde en större lägenhet.
    Min mäklare var lätt att diskutera och resonera med. Ingav högt förtroende och bild av att vara en vettig, normal person. Försäljningen drog ut på tiden och jag kunde ibland ha önskat ett sms med info "inget nytt" istället för helt tyst några dagar när vi sagt att vi skulle höras av. Men över lag bra på att kommunicera. Blev ett missförstånd i samband med kontraktskrivande, men det kunde redas ut så alla blev så nöjda det gick. Läs mer
  • 2020-07-05

Niklas W skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi har köpt en lägenhet mäklaren har allt man kan önska sig ödmjuk kompetent social. Läs mer
  • 2020-07-02

Diana A skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Fritidshus.
    Trevligt bemötande och kunnig mäklare.
    Gav även bra tips. Läs mer
  • 2020-06-30

Marta R skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Super trevlig och engagerat mäklare Läs mer
  • 2020-06-27

Marcus N skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Driven, snabb, engagerad, förstående. Ambitiös, fast med hjärtat på det rätta stället. Öppna förväntningar, har ej haft med mäklare att göra förut. Sammantaget väldigt bra. Läs mer
  • 2020-06-25

Robert G skrev om HusmanHagberg Norrköping
    riktigt bra säljare uppmärksamhet på detaljer. Lätt att prata med Läs mer
  • 2020-06-10

Birgitta S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Flexibel, ställde upp på röd dag för att skriva köpekontrakt.
    Trevligt bemötande både vid visning och kontraktskrivande.
    Kände till orten. Läs mer
  • 2020-06-04

Christoffer R skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt ett fritidshus. Extremt trevlig, snabb på att svara och återkoppla. Har verkligen INGENTING att klaga på. Läs mer
  • 2020-05-26

Mari Florvik P skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålt en större lägenhet .
    Bra bemötande och löste uppgiften smidigt Läs mer
  • 2020-05-25

Antal S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag har sålt sommar stuga .
    Bemötande har varit utmärkt. Genom hela proässen.
    Mäklaren levde upp mina förväntningar fast tiden var inte de
    bästa. !? Jag förväntade mig lite högre pris.
    Upplevelse är god men jag tror korona virus störde !?
    mina förväntningar.
    Antal T. Solyom Läs mer
  • 2020-05-17

Björn K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    I stort så är jag nöjd med mäklaren. Trevligt och ett proffsigt bemötande genom hela affären då jag köpte en lgh. Läs mer
  • 2020-05-17

Andreas L skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålde min 2a och det gick väldigt smidigt och enkelt. Mäklaren var positiv och duktig genom hela processen. Läs mer
  • 2020-04-24

Margaretha O skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt bostadsrätt, mycket bra bemötande med extra visningar och bra tillgänglighet. Läs mer
  • 2020-04-22

Mats O skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Var väldigt nöjd med mäklaren som hanterade affären på en mycket bra sätt.
    Hel nöjd med hela affären. Läs mer
  • 2020-04-21

Albin H skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi är mycket nöjda efter försäljningen av vår lägenhet! Gary gjorde ett mycket bra jobb och lade verkligen ned stor tid på hitta köpare till lägenheten under dessa tider, priset blev över våra förväntningar . Läs mer
  • Lotta R

2020-04-20

Lotta R skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Har sålt en lägenhet.
    Proffsigt och serviceinriktat bemötande.
    Kommer rekommenderas. Läs mer
  • Chris S

2020-04-17

Chris S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Har köpt hus. Bra vid visning, men inte lika bra i processen efter visning. Läs mer
  • 2020-04-02

Gustav A skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb. Förtroendeingivande, tydlig, rak och företrädde både säljare och köpare på ett föredömligt sätt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-03-30

Samuel G skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mycket professionellt agerat! Smidig och enkelt att göra affär med denna mäklare. Läs mer
  • 2020-03-23

Victoria Ö skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag har blivit väldigt bra bemött av mäklaren som sålde lägenheten till mig. Jag har blivit uppdaterad om läget både innan och under budgivning samt att mäklaren har varit tillmötesgående med förhandsvisning etc Läs mer
  • 2020-03-20

Elisabeth V skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Hon frågade flertalet ggr om jag inte skulle byta bort "min" mäklare från en annan firma till henne istället. Där försvann allt förtroende för denna mäklare. Läs mer
  • 2020-03-02

Mehmed H skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi sålde bostadsrätt i Norrköping
    Bemötande an mäklare var utmärkt
    Vi sålde och köpte via Husman Hagberg tredje gång
    Rekommenderar Husman Hagberg till alla Läs mer
  • 2020-02-28

Ulla W skrev om HusmanHagberg Norrköping
    En utmärkt och inkännande mäklare Läs mer
  • Amanda P

2020-02-16

Amanda P skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jennifer på Husmanhagberg i Norrköping kan jag och min sambo Starkt rekommendera!
    Driven, genuin och en stark känsla för sina kunder. Ger allt och ser till att vi som kunder inte ger upp i köp av det hus vi ville köpa! Helt enkelt en mäklare som gör sitt jobb Utmärkt men aldrig glömmer bort att hon jobbar med människor! Läs mer
  • 2020-02-14

Carl L skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpte sommarstuga.
    Det visar sig, efter kontakt med kommunen att pga närheten till ett dike är fastigheten strandskyddad och har begränsad besittningsrätt. Jag tycker det borde ha framgått av beskrivning och upplysningsskyldigheten då det har så stor inverkan på användningen.
    I övrigt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-13

Christoffer J skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Sålde min etta i Norrköping med Jennifer.
    Bästa mäklaren jag stött på! Läs mer
  • NATALIE M

2020-02-03

NATALIE M skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Efter att ha bytt mäklarbyrå två gånger så hade vi tappat tron på duktiga mäklare, tills vi mötte Jennifer Karlsson. Från början till slut har hon varit oerhört engagerad, påläst och lyhörd. Vi kommer att använda oss av henne igen vid framtida försäljning. Våra varmaste, varmaste rekommendationer går till Jennifer Karlsson. Läs mer
  • 2020-02-02

Mats P skrev om HusmanHagberg Norrköping
    "............................................................................... Läs mer
  • 2020-01-21

Elisabet E skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Bra bemötande i samband med att vår lägenhet såldes. Läs mer
  • 2020-01-09

Arma M skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi sålde vår lägenhet genom Jennifer på husmans. Trots dålig tid för bostadsmarknaden jobbade hon stenhårt och gav aldrig upp. Bra mäklare som alltid meddelar Hur det står till. 10/10 Läs mer
    Jennifer K, Jenny T gillar detta

Som vi blev bemötta
    Positiv Läs mer
  • 2019-12-19

Carl Magnus F skrev om HusmanHagberg Norrköping
    HH har sålt vårt hus. Byrån och mäklaren har varit mycket bra och mäklaren har haft ett professionellt bemötande och arbetssätt.

Förväntningarna beträffande slutligt pris och förmågan att få kunder att se de stora värdena i huset infriades inte till fullo. Läs mer
  • 2019-12-17

Karin S skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt hus. Trevligt bemötande. Förtroendeingivande i samband med kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-12-10

Rebecka K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag sålde min bostadsrätt. Jag fick ett mycket gott intryck av Andreas och upplevde honom som genuin. Det har varit tryggt att ha honom som mäklare. Han tog sig tid för oss under hela processen och har alltid varit hjälpsam, positiv och lättillgänglig. Läs mer
  • 2019-12-06

Jan Olof N skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt lägenhet. Bra och tydlig information. Läs mer
  • 2019-12-05

Kent P skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt en lägenhet av en mäklare och pågående försäljning av ett radhus av en annan.
    Bra bemötande och bra service av bägge. Om försäljningen går bra kan jag varmt rekommendera HusmanHagberg.
    Kenta P Läs mer
  • 2019-11-26

Susanna K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Blev väldigt bra bemött från början och genom hela processen. Mäklaren gav ett lugnt, professionellt och tryggt intryck, har inget att klaga på! Har fått varit med i processen så mycket som jag själv vill, varken för mycket eller för lite. Eftersom detta var min första lägenhet som jag sålde hade jag ingen erfarenhet av tidigare försäljning eller vad man bör tänka på, men allt flöt på över förväntan och har varit väldigt smidigt. Kan starkt rekommendera! Läs mer
  • 2019-11-08

Bertil Vilhelm J skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Utmärkt genomfört arbete med vår försäljning av villa Läs mer
  • 2019-11-07

Rolf A skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Engagerad och öppen för att underlätta för säljaren i alla delar. Söker aktivt nya infallsvinklar. Regelbunden uppföljning även om objektet behövt längre tid än förväntat på marknaden. Läs mer
  • 2019-11-04

Leif B skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Som köpare av hus som förmedlats av Jenny är vi väldigt nöjda! Proffsig och omsorgsfull. Tack för mycket proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-11-02

Annika B skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpt ett fristående hus.
    Vi mötte vår mäklare Jenny vid kontraktsskrivningen, som var väldigt vänlig och med ett stort lugn och trygghet samt noggrannhet gick igenom allt samt höll ihop oss så att vi inte ”kom för långt från ämnet”.
    Skulle varmt rekommendera henne!
    En mäklare som har koll på allt vilket känns så tryggt och bra. Läs mer
  • 2019-11-01

Elisabeth W skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Vi sålde ett unikt objekt som krävde kapitalstark köpare. Jenny skötte kontakterna med oss på ett trevligt och professionellt sätt. Hon var alltid klar tydlig och tillmötesgående. Möjligen var hon lite för optimistisk till vilket pris vi skulle kunna få. Objektet låg ute till försäljning nästan ett halvår och hon visade aldrig några tecken på otålighet eller pessimism trots att hon visade den många gånger. Seriös noggrann och ansvarskännande mäklare som vi varmt kan rekommendera Läs mer
  • 2019-10-21

Susanne H skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Väldigt serviceinriktad och effektiv svara snabbt på alla frågor samt väldigt trevlig, kommer rekommendera honom till mina vänner. Läs mer
  • Lillemor B

2019-09-24

Lillemor B skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Andreas Söderstam var mycket proffsig och tillmötesgående. Personlig men inte privat. Engagerad.
    Har köpt ett objekt i Norrköping.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-08-28

Emilia H skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Jag och min kommande sambo har köpt en bostadsrätt. Vi är väldigt nöja med både bemötande och hantering av ärendet. Andreas arbetar i högt tempo och har haft en hög tillgänglighet under processen, vi kunde snabbt göra affär och upplever att vi hittills fått all information vi behövt. Vi kan varmt rekommendera Andreas! Läs mer
  • 2019-08-27

August K skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Proffsig mäklare som skötte affären av vår bostadsrätt väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-08-03

Elin M skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Mäklaren förklarar noga & stöttar i första egna bostadsrätt köpet. Toppen! Läs mer
  • 2019-08-02

Louise U skrev om HusmanHagberg Norrköping
    2:a på söder, mäklare var Andreas Söderstam. Riktigt bra bemötande, flexibel och tillförlitlig genom hela processen. Läs mer
  • 2019-07-26

Anna O skrev om HusmanHagberg Norrköping
    Köpte min lägenhet med Jenny, har bara gott att säga om henne! Trevlig, snabb och lätt att få kontakt med. Läs mer

Hötorget 9, 602 31 Norrköping