HusmanHagberg Norrköping

HusmanHagberg Norrköping

• BadgeEightYears

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Norrköping och Söderköping! Vi anstränger oss alltid till vårt yttersta för att din bostadsaffär ska bli så bra som möjligt. Vi har stor passion för vårt yrke och bra koll både på området och mäklarbranschen. Vi kan hjälpa dig både med att köpa och sälja, och anpassar oss såklart efter...

359 omdömen om HusmanHagberg Norrköping

Sedan starten hos Reco 2017

Håkan W
Ljura

Husman Hagberg hade endast visning för föranmälda , ej öppen visning som dom hade i Gustavsberg därav det dåliga slutresultatet kanske .

Simon W
Öster - Centralt

......................................

Anna R
Skarphagen

Jag upplevde mäklaren som stressad och ibland även otrevlig. Mycket information om huset saknades, jag upplevde mäklaren som slarvig.

Eva Birgitta L
Smedby

Vi blev bemötta med värdighet och förståelse hur vi ville ha det. Jonas Lundin skötte hela affären på bästa tänkbara sätt. Förväntningarna infriades till fullo.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Tack för dem fina orden Eva🙏 Stort att få uppdraget att sälja åt er, mycket känslor då ni bott sedan 1974 i huset. Kul att allt föll sig så som ni önskade och att det är en så härlig familj som tar över huset. Trevlig helg //jonas

Clara S
Smedby

Varmt och seriöst intryck från första kontakt till färdig affär.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Kul att höra Clara😊🙏 Tack för dem orden och trevlig helg

Sabina B
Ektorp - Kaffebacken

Superbra mäklare! Mycket trevlig, lätt att samarbeta med, lyhörd och snabb i återkoppling. Har känt mig trygg under hela processen. Kan varmt rekommendera Jonas som mäklare!

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Tack själv Sabina! Kul att det blev försäljning så ni kan fokusera på sommarens planer. Lycka till med allt, vi ses o hörs jonas

David H
Haga

Min mäklare Jonas Lundin var väldigt förstående och hade många tips och idéer om hur vi skulle kunna få lägenheten såld till bästa pris så snabbt som möjligt med tanke på att det var tidspress på min sida så gjorde Jonas allt han kunde för att få det gjort i tid. Jonas lyckades verkligen slå alla förväntningar med både tidspress och oerfaren säljare. Super trevlig person med mycket energi och idéer alltid redo att svara mina frågor och hjälpa till.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Världsklass David! Tack för dem fina orden🙏 Lycka till i Asien och dina framtida planer jonas

Renée S
Haga

Jonas mäklare : Proffesionell, glad och trevlig, väldigt lätt att ha att göra med. Vad mer kan man önska ? Mvh Renée Stenson

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Tack för dem fina orden! Lycka till med din fina lägenhet. vh jonas

Christina Marianne K
Haga

Trevlig effektiv snabb alla papper iordning pålitlig hjälpsam

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Alltid kul att få hjälpa till! Blev ju jättebra för dig/er, jättekul. Nu har du dottern i egen lägenhet i närheten. Trevlig kväll jonas

Kim N
Rambodal

Andreas kämpar som få andra och är måna om både sina säljare och köpare. Jag har anlitat Andreas 3 ggr nu och blir lika nöjd varje gång. En riktig klippa!

Michaela B
Eneby Centrum

Gustav är en trevlig kille med rätt inställning! Han är kunnig kring sitt arbete och man känner sig aldrig jobbig att ställa en fråga för mycket! Vi kunde inte bli mer nöjda, proffsigt rakt igenom!

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Michaela, Tack för ditt omdöme. Gustav är väldigt glad för din feedback. Ni är varmt välkomna tillbaka till oss på Husmanhagberg

Christina W
Rambodal

Jag kunde inte fått en bättre mäklare. Fantastiskt engagemang och bemötande. Jag är jättenöjd.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Christina! Tack för din feedback till Andreas. Stort grattis till din nya lägenhet och lycka till framåt. Du är alltid välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Cecilia J
Norr / Folkparken

Jag fick ett mycket vänligt, hjälpsamt och proffsigt bemötande av min mäklare.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Cecilia! Tack för din feedback till Andreas. Stort grattis till din nya lägenhet och lycka till framåt. Du är alltid välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Magnus Olof K
Sidus

Har fått allt man kan önska av vår mäklare Andreas Söderstam. Engagemang, kompetens och bra värderingar. Mycket enkelt att rekommendera Andreas till alla som söker en mäklare.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Magnus! Tack för ditt omdöme till Andreas. Han är otroligt tacksam för förtroendet. Du är alltid välkommen till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Tomas K
Sidus

Andreas Söderstam lägger verkligen all sin energi på att hjälpa dig sälja objektet så bra som möjligt. Samtidigt är han är ärlig mot köparen. En av de bättre mäklarna jag haft att göra med. Kan varmt rekommendera

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Tomas! tack för din fina feedback till Andreas. Du är alltid varmt välkommen till oss på HusmanHagberg.

Roger P
Centralt

Bra information under hela försäljningen kan varmt rekommendera andreas

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Roger! Tack för din feedback till Andreas. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Mervan S
Hageby

Jag tycker HusmanHagberg Norrköping är seriösa och bra att komma överens. Har haft Gustav som mäklare och riktigt bra och hjälpsam.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Mervan! Tack för din feedback till Gustav och kontoret. Grattis till ditt husköp! Du är alltid varmt välkommen till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Karl Olof Niklas J
Ljunga

Bra engagemang av mäklaren. Vi är nöjda med resultatet

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Niklas! Tack för din feedback till Andreas. Grattis till husköpet och stort lycka till framåt önskar vi på HusmanHagberg Norrköping.

Cristian A
Norr / Folkparken

Trevligt bemötande. God tillgänglighet.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Cristian! Tack för din feedback till Gustav och stort grattis till ditt bostadsköp. Varma hälsningar ifrån HusmanHagberg Norrköping

Lennart N
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
Händelö

Objektbeskrivningen stämde bra med upplevelsen.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Lennart! Tack för ditt omdöme. Du får gärna utveckla vad du tyckte om visning, kontakt och mäklare. Ha en fortsatt fin vecka! Varma hälsningar HusmanHagberg Norrköping.

Annika W
Händelö

Bra bemötande, bra kontakt under tiden försäljningen pågick.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Annika! Tack så mycket för din feedback till Gustav. Han är tacksam för förtroendet! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg.

Harriet Elisabet A
Pryssgården

Mycket trevligt och positivt bemötande. Engagerad och proffsig.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Harriet! Tack för din feedback till Andreas. Stort lycka till framåt önskar vi på HusmanHagberg Norrköping.

Sara R

Tydligt, proffsigt, smidigt!

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Sara! Tack för din feedback till Andreas. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Ni är alltid varmt välkomna till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Berryl Göthe Gottschalk A
Pryssgården

Vi är mycket nöjda med det bemötande vi haft under hela processen.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej! Tack för din feedback till Andreas och hoppas du kommer rekommendera honom till dina nära och kära. Stort lycka till framåt, önskar vi på HusmanHagberg Norrköping.

Anton E
Centralt/Norrtull

Snabb, lyhörd och professionell, kan varmt rekommendera Andreas om mäklare!

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Anton! Tack för din otroligt fina feedback till Andreas. Vi blir enormt glada om du rekommenderar oss till dina nära och kära som någon gång ska sälja. Du är alltid välkommen till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Fredrik S
Centralt/Norrtull

Helt enligt förväntningarna. Flexibla och bra vid visning. Effektiv kontraktsskrivning. Bra kommunikation.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Fredrik! Grattis till din nya bostad och stort tack för härlig feedback till Andreas. Du är alltid varmt välkommen till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Stina B
Centralt/Norrtull

Andreas får 5/5! Professionell, envis och pålitlig. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Stina! Vilken härlig feedback du ger till Andreas Söderstam. Han är väldigt tacksam för ert förtroende. Stort lycka till framåt och ni är alltid varmt välkomna tillbaka till HusmanHagberg Norrköping.

Johan Christer T
Hageby

Kanonbra! Mkt engagerad och hjälpsam mäklare!

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Christer! Tack för din feedback till Gustav. Han är oerhört tacksam för ert förtroende. Stort lycka till framåt och varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Torbjörn E
Krokek

Oerhört proffitonellt! Mycket tillmötesgående!! Proffsigt utförd försäljning!

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Torbjörn! Tack för din feedback till Gustav Azelius. Han är väldigt tacksam för förtroendet att få sälja ditt hus. Du är alltid varmt välkommen till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Max P
Centralt

Bra samtal. Ett tydligt upplägg. Bra framförning av vad vi som in gick i lägenheten och bra hjälp rakt igenom

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Max! tack för din feedback till Gustav. Vi hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Du är alltid välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Niklas Leif Rudolf N
Skärkind

Har varit lyhörd och tagit sig an bostaden. Till att bemöta säljare och köpare på ett väldigt bra sett. Vill alltid satsa lite högre och lite till Återkopplar direkt när nåt dyker upp

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Niklas! Tack för din feedback till Gustav. Stort lycka till framåt och varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Maud F
Åby

Mycket bra bemötande och proffsig hjälp

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Maud! Tack för din feedback till Gustav. Han är väldigt tacksam för ditt förtroende. Ha en fortsatt fin sommar. Med vänliga hälsningar HusmanHagberg Norrköping

Carl Magnus W
Skärkind

Utmärkt. Jag har fått bra service. Huset blev sålt och det gick över förväntan.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Tack Magnus för din feedback till Andreas! Han är tacksam för förtroendet. Ha en fortsatt fin sommar. Med vänliga hälsningar HusmanHagberg Norrköping

Christian O
Eneby Centrum

Gustav ger ett bra, seriöst intryck och är behjälplig på alla sätt och vis. Klar och tydlig i sin kommunikation och proffsig.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Christian! Tack för din feedback till Gustav. Och stort grattis till din nya bostad. Med vänliga hälsningar HusmanHagberg Norrköping!

Jacob S
Brånnestad

En bra bemötande och mäklaren var bra och han hjälpte mig med många saker och svarade på alla mina frågor.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Tack Jacob för din feedback till Andreas! Stort grattis till husköpet. Vi på HusmanHagberg Norrköping vill önska dig och din familj en strålande sommar.

Soheil S
Söder

Andreas är mycket kunnig, tillförlitlig och lätt att jobba med. Det är mycket lätt att nå honom och få snabba svar vare sig det är via telefon eller e-post. Försäljningen har gått mycket smidigt med i princip ingen inblandning av mig. Det är tydligt att Andreas och hans team arbetar otroligt hårt. Jag och min familj kommer alltid att i första hand kontakta Andreas för framtida fastighetsrelaterade ärenden.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Tack Soheil för din feedback! Andreas är otroligt tacksam för att du valt honom som mäklare. Du är ALLTID välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Norrköping. Vi önskar dig och din familj en stålande sommar!

Marcus T
Rambodal

En helt fantastisk mäklarbyrå där mäklarna verkligen engagerar sig i säljaren och jobbar stenhårt för att nå säljarens mål.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Marcus! Wow, vi är otroligt tacksamma för din fina feedback. Stort lycka till framåt och du får varmt rekommendera oss till dina nära och kära. Ha det fint, vänliga hälsningar HusmanHagberg Norrköping.

Rita Sarmad G
Köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
Björkalund

Andreas är mycket bra och hjälpsam mäklare. Jag tycker kontakten var utmärkt

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Rita! Tack för ett fint omdöme till Andreas. Stort grattis till tomt-köpet! Vi ses framåt. Ha det fint, varma hälsningar HusmanHagberg Norrköping.

Hans Erik S
Åby

Det var en bra och kunnig mäklare som ställde upp på allt som vi behövde samt att han skall vara behjälplig vid nyanskaffning av ny lägenhet .

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Tack för härlig feedback till Andreas. Han jobbar hårt för att hitta den bästa lösningen. Ni är alltid välkomna till oss på HusmanHagberg Norrköping!

Nansi I
Klockaretorpet

Vi kunde inte varit nöjdare över valet av mäklare! Gustav har lagt ner mycket tid och engagemang och levt upp till alla våra förväntningar! Honom kommer jag definitivt att vända mig till igen i framtiden.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Nansi! Härlig feedback till Gustav. Han är glad över att ni valde honom och att ni även kommer välja honom i framtiden. Känner ni någon som går i säljtankar får ni gärna rekommendera Gustav. Stort lycka till framåt!

Kathrin A
Haga

Andreas har varit drivande och jobbat hårt trots den svåra tiden som vi befinner oss i. Lyhörd både för oss och kunderna. Snabb med att hitta lösningar. Vi är väldigt nöjda och kommer sälja med honom igen.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Kathrin! Tack för otroligt fin feedback till Andreas. Han är tacksam över förtroendet och glad över att ni kommer fortsatt välja honom i framtiden. Känner ni någon som går i säljtankar får ni gärna rekommendera Andreas. Stort lycka till framåt!

Erik L
Söder

Under hela försäljningen av vår lägenhet gav Andreas Söderstam oss utomordentligt bra stöd och hjälp. Han var en stöttepelare för oss under en tid då bostadsmarknaden var väldigt orolig. Jag kan ge Andreas mina starkaste rekommendationer /Erik Lystadius

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Erik. Stort tack för din feedback till Andreas. Han är väldigt tacksam över förtroendet. Vi alla på HusmanHagberg önskar dig och din familj stort lycka till framåt och varmt välkomna tillbaka till oss.

Jimmy E
Centralt - Strömmen

Inte ofta jag ger omdömen, men denna gång känner jag mig tvungen att berätta om hur bra bemött vi blev. Från det att vi lyfte luren och sa att vi skulle sälja, till det att kontraktsskrivningen ägde rum, har vi fått såväl goda råd, känt oss sedda/viktiga, haft ett bollplank för tankar och idéer. Genom hela processen har vi känt oss väl informerade och professionellt omhändertagna. Detta inte bara utav Andreas, utan hela teamet.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Jimmy! Vi alla på kontoret är tacksamma för dina fina ord. Kul att du tar dig tiden att faktiskt skriva feedback, det uppskattas. Stort lycka till framåt! Du och din familj är varmt välkomna tillbaka till oss. Mvh HusmanHagberg familjen Norrköping.

Jennilie E
Centralt - Strömmen

På ett professionellt, öppet, ödmjukt och positivt sätt genomförde vår mäklare denna försäljning rekordsnabbt! Denna glimrande process var över förväntan på alla plan. Stort tack! Vi är mycket nöjda och skulle verkligen rekommendera Andreas!

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Jennilie! Otroligt härliga och fina ord till Andreas Söderstam. Han är tacksam över att få förtroendet att sälja er lägenhet. Vi alla på HusmanHagberg Norrköping vill önska er stort lycka till framåt! Varmt välkommen tillbaka till oss!

Göran H
Eksund

Han ska ha full pott på omdömet från mig och min fru, för snabbt jobb och raka besked. En go och glad prick som man fick förtroende för. Tack på förhand. Med vänlig hälsning

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Göran! Gustav är väldigt tacksam över att fått hjälpa er med köpet av ert nya hus. Hoppas ni kommer att trivas och tveka inte på att höra av er om ni har några frågor eller fundering. Stort lycka till framåt! Mvh HusmanHagberg Norrköping

Elin L
Söder

Andreas stöttade oss genom hela processen på ett utmärkt sätt. Rekommenderar alla att välja Andreas Söderstam som mäklare.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Elin! Tack för härlig feedback till Andreas. Han är otroligt tacksam över att ni gett just honom förtroendet att sälja eran lägenhet. Stort lycka till framåt och varmt välkomna tillbaka till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Bengt S
Klockaretorpet

Mycket professionell mäklare som hjälpte till med det mesta. Från första visningen till hjälp med finansieringen

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Bengt! Tack för din feedback till Andreas Söderstam. Vi är glad över att ni valt HusmanHagberg till er kommande försäljning. Allt gott!

Bengt Håkan W
Köpte sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Norrköping
Ljura

Mycket bra mäklare, upplevelsen var bra Har inte något att klaga på

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej! Tack för din feedback. Vi hoppas du kommer rekommendera HusmanHagberg till dina nära och kära! God Jul och Gott nytt År önskar vi alla ifrån HusmanHagberg Norrköping.

Maria R
Centralt

Mäklaren gav ett förtroendegivande första intryck. Professionell och kunnig och jag är mycket nöjd. Jag har träffat många mäklare och Andreas på Husman&Hagberg är blad de bästa. Jag rekommenderar honom. Tack! Vänliga Hälsningar Maria R

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Maria! Andreas tackar varmt för förtroendet och dem fina orden. Stort lycka till framåt och välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Norrköping.

Daniel A
Krokek

Genomgående utmärkt insats av mäklaren för bostaden, Andreas Söderstam. Vi har blivit mycket väl bemötta ända sedan första kontakten. Andreas har inte bara varit väldigt proffsig utan också jordnära i sin kontakt med oss, vilket gjort att vi känt oss trygga som förstagångsköpare.

Svar från HusmanHagberg Norrköping

Hej Daniel! Stort grattis till husköpet. Och även stort tack för den otroligt fina feedbacken till Andreas. Vi vill önska dig stort lycka till framåt och hoppas du kommer rekommendera HusmanHagberg till dina nära och kära.