HusmanHagberg Norrtälje

Hantverkaregatan 6, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Är du gång att göra en bostadsaffär i Norrtäljetrakterna? Ta kontakt med oss på HusmanHagbergs mäklarkontor här på orten. Vi har koll på området!

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har hela 90 kontor runtom i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet, och dessutom har vi stor passion för mäklaryrket och bostäder. Vare sig du ska köpa eller sälja kan du kontakta oss. Vi är inte bundna vare sig till banker eller försäkringsbolag och anpassar oss efter dina kriterier och önskemål. Välkommen!

Läs vad 15 kunder tycker om HusmanHagberg Norrtälje

• 2020-11-11

Anton J skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Sålt ett dödsbo efter en släkting. Eftersom jag inte sålde min egen lägenhet så ville jag kunna lägga ifrån mig så mycket snack som möjligt. Mäklaren lovade att sköta allt och det gjorde han också! Läs mer
  • 2020-10-27

Jens R skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Köpt bostad med mycket bra bemötande Och erbjöd hjälp med allt runt om kring Läs mer
  • 2020-10-26

Erika Maria W skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Vi upplevde Oliva som en engagerad, duktig och genuin mäklare. Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår villa. Läs mer
  • 2020-10-09

Malin S skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Jgghvgjhfthhhhjjheeeuolbvv hduokjv jjobffsd Läs mer
  • Nina J

2020-10-07

Nina J skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Vi har sålt våran timmerstuga som vi har haft sedan - 84. Mäklaren var precis så vi önskade. Stugan blev såld direkt av ett härligt par som köpte den. Allt har gått fort och smidigt. Läs mer
  • 2020-03-27

Gill T skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Köpt Bostadsrätt
    Enkelt
    Professionellt
    Lyhörd
    Tillmötesgående
    Förväntningar - motsvarade och till viss del över förväntan
    Enkelt, snabbt Läs mer
  • 2020-03-20

Dawood L skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Jag har köpt ett hus och det var en tydlig samt smidig affärs, mäklaren är kunnig samt proffs!
    Jag rekommenderar stark att ha kontakt med HusmanHag Norrtälje om man vill en proffs bemötande samt säker och trygg affärs! Läs mer
  • 2019-12-16

Claes E skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Hjälpsam och professionell med snabb återkoppling på ställda frågor Läs mer
  • 2019-10-31

Liselotte W skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Sålt en lägenhet. Allt hittils är inte klart än har funkat perfekt. Läs mer
  • 2019-10-25

Giovanni T skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Köpte bostad och fick bra hjälp. Nöjd med allt! Läs mer
  • 2019-09-27

Verifierad kundrelation
    Lars Anders B skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Vid försäljningen av min lägenhet i Norrtälje fick jag intrycket att mäklaren stod mer på köparens sida än på min. Särskilt i diskussionen om tillträdesdatum. Ett minus också för vårdslöst pappersarbete kring affären. Läs mer
  • 2019-09-26

Catharina G skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Jag har sålt mitt fritidshus.
    Jag fick ett trevligt bemötande och jag fick mina förväntningar uppfyllda.
    Jag känner mig helt nöjd med min försäljning och skulle kunna rekommendera Husman Hagberg. Läs mer
  • 2019-09-26

Ann B skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Vi hade verkligen tur att det klickade så bra mellan oss och vår mäklare. Hon är väldigt samarbetsvillig, hjälpsam och förklarar allt. Läs mer
  • Eva L

2019-04-02

Eva L skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Jag har sålt en trea. Jag tog in anbud från flera håll. Alla var väldigt negativa utom mäklaren från HusmanHagberg som direkt sa att "jag ska sälja din lägenhet" och det gjorde hon också. Hon är väldigt serviceminded och det passade mig. Läs mer
  • 2019-04-02

Ragnhild Dominique W skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    Har köpt en lägenhet
    Gott och trevligt bemötande av mäklaren Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte