HusmanHagberg Norrtälje

HusmanHagberg Norrtälje

Är du gång att göra en bostadsaffär i Norrtäljetrakterna? Ta kontakt med oss på HusmanHagbergs mäklarkontor här på orten. Vi har koll på området!

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har hela 90 kontor runtom i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet, och dessutom har vi stor passion för mäklaryrket och bostäder. Vare sig du ska köpa eller sälja kan du kontakta oss. Vi är inte bundna vare sig till banker eller försäkringsbolag och anpassar oss efter dina kriterier och önskemål. Välkommen!

Läs vad 21 kunder tycker om HusmanHagberg Norrtälje 2

• Centrala Norrtälje
    2021-06-18
    Mycket positivt och trevligt bemötande. Försäljningen gick snabbt och lätt. Lätt att få kontakt vid frågor och snabba svar. Kan verkligen rekommendera Husman Hagberg Norrtälje.
  • Johan A
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Norrtälje
    2021-05-24
    William rodriguez är en utmärkt mäklare på alla sätt, trevlig och noggrann och man känner sig trygg i sitt köp. Kan inte bli bättre. Rekommenderar Husman & Hagberg Norrtälje till alla som ska sälja eller köpa.
    2021-05-19
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare William! Proffsig försäljning av vår dotters lägenhet!
  • Yasaman G
    köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Norrtälje
    • Åkerö, Rådmansö
    2021-05-10
    Jag köpte ett fritidshus. Allting gick så smidigt och bra. Väl bemötande! En tillgänglig mäklaren som svarade på sms och mejl inom en minut.
    • Finsta
    2021-03-04
    Köpt villa. Trevlig och informativ mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Norrtälje
    • Edsbro
    2021-02-20
    Vi är jättenöjda med Olivia! Hon ingav stort förtroende och kunnighet. Hon såg allt vi älskar med huset, och kunde förmedla det på ett ypperligt sätt vid försäljningen. Bra dialog vid frågor, och var engagerad och hade bra lösningar.
  • Anna E
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Norrtälje
    • Grisslehamn
    2021-01-22
    Jag har sålt ett fritidshus.
    Mäklaren har varit vänlig och trevlig på alla sätt trots ett svårt uppdrag med med många hinder på vägen.
    Det har därför tagit lång tid att slutföra.
    Mäklaren har verkligen motsvarat mina förväntningar, agerat korrekt och med medkänsla hela vägen.
    Han ger ett professionellt intryck och det stämmer trots påfrestningar vid denna försäljningsprocess.
    Jag kan rekommendera denne mäklare till andra köpare och säljare i Norrtälje.
    2020-11-11
    Sålt ett dödsbo efter en släkting. Eftersom jag inte sålde min egen lägenhet så ville jag kunna lägga ifrån mig så mycket snack som möjligt. Mäklaren lovade att sköta allt och det gjorde han också!
    • Riala
    2020-10-27
    Köpt bostad med mycket bra bemötande Och erbjöd hjälp med allt runt om kring
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Norrtälje
    • Riala
    2020-10-26
    Vi upplevde Oliva som en engagerad, duktig och genuin mäklare. Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår villa.
  • Nina J
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Norrtälje
    2020-10-07
    Vi har sålt våran timmerstuga som vi har haft sedan - 84. Mäklaren var precis så vi önskade. Stugan blev såld direkt av ett härligt par som köpte den. Allt har gått fort och smidigt.
    2020-03-27
    Köpt Bostadsrätt
    Enkelt
    Professionellt
    Lyhörd
    Tillmötesgående
    Förväntningar - motsvarade och till viss del över förväntan
    Enkelt, snabbt
    2020-03-20
    Jag har köpt ett hus och det var en tydlig samt smidig affärs, mäklaren är kunnig samt proffs!
    Jag rekommenderar stark att ha kontakt med HusmanHag Norrtälje om man vill en proffs bemötande samt säker och trygg affärs!
    • Flygfältet
    2019-12-16
    Hjälpsam och professionell med snabb återkoppling på ställda frågor
    • Vigelsjö
    2019-10-31
    Sålt en lägenhet. Allt hittils är inte klart än har funkat perfekt.
    2019-10-25
    Köpte bostad och fick bra hjälp. Nöjd med allt!
  • skrev om HusmanHagberg Norrtälje
    2019-09-27
    Verifierad kundrelation
    Vid försäljningen av min bostadsrätt i Norrtälje fick jag intrycket att mäklaren stod mer på köparens sida än på min. Särskilt märktes detta i diskussionerna om tillträdesdatum. Självsäker/överlägsen attityd. Vårdslöst pappersarbete kring affären.
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Norrtälje
    • Vätö
    2019-09-26
    Jag har sålt mitt fritidshus.
    Jag fick ett trevligt bemötande och jag fick mina förväntningar uppfyllda.
    Jag känner mig helt nöjd med min försäljning och skulle kunna rekommendera Husman Hagberg.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Norrtälje
    • Vätö
    2019-09-26
    Vi hade verkligen tur att det klickade så bra mellan oss och vår mäklare. Hon är väldigt samarbetsvillig, hjälpsam och förklarar allt.
  • Eva L
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Norrtälje
    2019-04-02
    Jag har sålt en trea. Jag tog in anbud från flera håll. Alla var väldigt negativa utom mäklaren från HusmanHagberg som direkt sa att "jag ska sälja din lägenhet" och det gjorde hon också. Hon är väldigt serviceminded och det passade mig.
    2019-04-02
    Har köpt en lägenhet
    Gott och trevligt bemötande av mäklaren