HusmanHagberg Nyköping Oxelösund

Östra Storgatan 23 D, 611 34 Nyköping — Visa karta

Kontakta oss på HusmanHagbergs kontor i Nyköping om du vill göra en bra fastighetsaffär i Nyköping och Oxelösund med omnejd. Vi hör till en av Sveriges ledande mäklarkedjor och har stor passion och kunskap för bostadsaffärer.

Vi kan hjälpa dig med både försäljning och köp. Självklart är vi frigående när det kommer till banker och försäkringsbolag - och vi anpassar oss alltid så mycket vi kan efter våra kunders önskemål. Kom förbi oss på Östra Storgatan 23D i Nyköping eller slå oss en signal så berättar vi mer!

Läs vad 90 kunder tycker om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund

• 2020-01-24

Lovisa H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Proffsigt, korrekt, enkelt, snabbt! Läs mer
  • 2020-01-19

Dennis B skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag sålde en lägenhet. Jag känner mäklaren så det gick väldigt bra. Läs mer
  • 2020-01-18

Anita S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag har sålt en bostadsrätt om 3 rok i Nyköping. Jag är väldigt nöjd med min mäklare på alla sätt. Hon är både trevlig och man får en bra kontakt med henne. Läs mer
  • 2020-01-17

Davor M skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Hej!
    Super bra upplevelse, har köpt bostaden via Tobias Karlsson. Jätte trevligt och effektiv möter. Tänker mig försätta va i kontakt med samma i framtiden när blir dags att sälja. Bara positiva kommentarer, jag rekomanderar :) Läs mer
  • 2020-01-16

Maja F skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Säljer lägenhet, och köper hus av samma mäklare! Blev bemött på en trevligt och bra sätt, inte för ”på” och tjatig som man har upplevt andra mäklare som.

Ja det skulle jag väl kunna säga! Snabbt, raka puckar och vi verkar tänka lite likadant. Läs mer
  • 2020-01-05

Anna Camilla Lovisa Agneta B skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt villa.
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Förväntat mig kunnande, goda råd och snabba återkopplingar.

Kommer att rekommendera HusmanHagberg Läs mer
  • 2019-12-04

Gisela V skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Trevligt bemötande och allt har fungerat som förväntat. Läs mer
  • Erica K

2019-12-03

Erica K skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag och min pappa har köpt en lägenhet av er. Jag vart väl bemött på både visningsdagen samt mötet vid kontaktskrivning. Lätt att kunna mejla om man hade frågor fick snabbt svar. Inget krångel är jättenöjd med min mäklare Läs mer
  • 2019-12-03

Michael C skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mkt gott intryck vid köp av lgh Läs mer
  • 2019-11-19

Karl Fredrik P skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt Villa.
    Pernilla på Husman Hagberg Nyköping var fantastiskt bra.
    Huset blev sålt på förhandsvisning så försäljningen gick mycket smidigt. Läs mer
    2019-11-22 Pernilla B svarar Karl Fredrik P
    Tack Fredrik - vi jobbade bra tillsammans! Vh Pernilla
  • 2019-11-19

Filip H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Tog reda på info om våra frågor kring vårt husköp med omgående svar. Läs mer
    2019-11-22 Pernilla B svarar Filip H
    Tack Filip för feedback. Hoppas verkligen att ni kommer trivas i huset. Vh Pernilla
  • 2019-11-17

Johanna H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vår mäklare Birgitta Sandlund har gjort ett fantastiskt jobb med att sälja vårt hus, trots att den förväntade provisionen var lägre än vid de flesta andra husförsäljningar. Läs mer
  • 2019-11-12

Antoine W skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    brooker answered to all our questions really fastly and was available when we needed assistance. Läs mer
  • 2019-10-28

Peter H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt villa och tycker vi fått bra bemötande och mäklaren hade all kunskap. Läs mer
  • 2019-10-23

Krister L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Har sålt hus tidigare,och denna gång har vi fått proffsigt bemötande och hjälp.Vi är helt nöjda. Läs mer
  • 2019-10-17

Anders B skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Har sålt vår bostadsrätt i Nyköping. Vi fick ett mycket fint bemötande, både i butiken och mäklaren. Husman & Hagberg i Nyköping har bra kontroll på marknaden i Nyköping. Vår förväntan var att gå plus minus noll på affären. Vi nådde nästan fram efter bra arbete från mäklaren.
    Vi är helnöjda med vår mäklare. Läs mer
  • 2019-10-14

Andreas H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt bostad (4rok), bra engagemang och driv längs hela processen. Läs mer
  • 2019-10-13

Olivia S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    •köpt en lägenhet i centrala Nyköping
    •väldigt bra bemötande från mäklaren som tog reda på svar till alla frågor jag hade. Bra kommunikation genom hela budgivningen och även innan samt efter. Läs mer
  • 2019-10-12

Theresia Elisabeth Helén E skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi är så himla nöjda med Pernilla. Marknaden är svårt idag och även fast den var trög så lyckades hon sälja vårt hus. Alltid bra service och trevlig! Är proffsig och kommer rekommendera henne för bekanta. Läs mer
    2019-10-15 Pernilla B svarar Theresia Elisabeth Helén E
    Tack snälla för fin feedback! Tack till er för gott samarbete - alltid gott humör, lyhördhet och god vilja. /Pernilla
  • 2019-10-11

Anna-Brita H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag har sålt en tvåa. Mäklaren var mycket effektiv och kunnig och hade humor, vilket underlättade.
    Mina förväntningar var att snabbt få hjälp med att sälja lägenheten, men fick så mycket på köpet: goda råd, styling av lägenheten och hjälp med att välja flyttfirma.
    Hon till och med tog hand om saker jag hade glömt i lägenheten.
    Kontakten medmäklaren och hennes hanterande av ärendet var på alla sätt positiv. Läs mer
  • 2019-10-10

Olle A skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Köpt en lägenhet i ett hus från 1799. Mäklaren har vart väldigt hjälpsam och sett till så allt går smidigt. Läs mer
    2019-10-10 Pernilla B svarar Olle A
    Tack Olle - nu ser vi till att slutspurten går lika smidigt! Vh Pernilla
  • 2019-09-29

Eva H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Väldigt trevliga o jättebra service. Läs mer
  • 2019-09-25

Christina Signe Emilia R skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag har sålt en villa med tomträtt. Jag hade större förväntan dock. Hon var saklig och hon försökte göra sitt bästa. Besiktningsfirman de samarbetar med är jag lite skeptisk mot för jag tog en ny helt oberoende. Läs mer
  • 2019-09-25

Ann-Louise Kristina W skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Radhus
    Allt har gått bra o smidigt. Läs mer
  • 2019-09-23

Lars P skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    En bostadsrättslägenhet.
    Vänligt, korrekt och snabbt Läs mer
  • 2019-09-22

Maud A skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt bostad. Engagerad och trevlig mäklare. Följer upp och uppdaterar under hela vägen. Läs mer
    2019-09-23 Pernilla B svarar Maud A
    Tack snälla för feedback och gott samarbete. Vh Pernilla
  • 2019-09-04

Raakel Orvokki M skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt hus o köpt lgh. Mycket trevlig mäklare, som verkligen gjort allt han kunnat för att få till så smidig affär som möjligt! Läs mer
  • 2019-08-24

Karin L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Väldigt serviceinriktad, ordnade med extravisning när jag inte kunde komma på den ordinarie, försökte ta reda på svar på alla mina frågor så fort som möjligt. Hela köpet gick snabbt och smidigt. Hoppas att tillträdet går lika smidigt. Läs mer
    2019-08-26 Pernilla B svarar Karin L
    Tack för feedback Karin! Hoppas du kommer njuta av detta charmiga ställe. // Pernilla
  • 2019-08-01

Malin L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt mindre bostadsrätt och fick jättefin hjälp av Tobias Karlsson på HusmanHagberg - trevligt bemötande och väldigt professionellt skött. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-07-30

Sandra N skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Bemötandet vid visning var inte alls ok. Vi var helt klart inte först på plats men hade ca 15 min kvar av utsatt visningstid. Vår 2-åring var inte populär under visningen av fritidshuset. Mäklaren var nonchalant och inte alls särskilt intresserad av att svara på frågor osv... Fick känslan av att mäklaren inte trodde att vi var tillräckligt köpstarka. När vi sedan vann budgivningen blev det annat ljud i skällan men den här genuina servicekänslan lyste med sin frånvaro. När vi sedan sålde vårt fritidshus med annan mäklare fick vi verkligen förstå hur trivsam och glädjefull en sälj/köp-process kan vara för båda parter. Som säljare skulle jag vara missnöjd och jag tror inte mäklaren i sig påverkade priset nämnvärt. Skulle tipsa om att gå på visningar med de mäklare ni ev. är intresserade av och se hur upplevelsen är. Läs mer
  • 2019-07-22

Mohammad A skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag köpte en lägenhet, mäklaren var jätte trevligt och affär gick jätte bra Läs mer
  • 2019-07-22

Kerstin Edit Birgitta E skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi sålde ett hus med Tobias som engagerad och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2019-07-16

Eyad D skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Hej!
    Först jag vi tacka Pernilla Priheim som jobbar i Husmanberg så mycket,Jag fick köpa en lägenhet i Oxelösund och det gick jätte smidigt, både mäklaren och ägeri var hjälpsam.
    Jag tycker att Pernilla jobbade utmärkt för att bli bra för min del och ägeri's del. Läs mer
    2019-07-22 Pernilla B svarar Eyad D
    Tack Eyad för värmande ord. Vh Pernilla
  • 2019-07-02

Håkan R skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt en bostadsrätt. Har haft bra kommunikation under hela processen. Mäklaren har varit tillmötesgående och proffsig. Kan rekommendera Husman Hagberg. Läs mer
    2019-07-22 Pernilla B svarar Håkan R
    Tack för förtroendet att förmedla er bostad! Vh Pernilla
  • 2019-06-17

Morgan W skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mötte mäklaren från HH via ett radhus vi var intresserade av, så vi har själva inte valt denna mäklarbyrå och tur va väl det för jag hade aldrig velat betala nån för ett sådant uselt jobb!
    Först och främst så svarade mäklaren inte på ett intresse mail vi skrev angående bostaden vi ville komma och se på där vi också nämnde att vi i samband med köp var ute efter någon att sälja vår egen bostad. Så miss för mäklaren på ett nytt objekt.

Efter det var intrycket rätt bra av mäklaren och vi gick med i köpet och "vann" bostaden. Dock så bara timmen innan vi ska sälja vår egen bostad så messar mäklaren att vissa uppgifter i bokostnadskalkylen inte stämmer. Det som inte stämde var en felräkning på ca 1200kr extra i månaden. Typ 14500/år. Hur man nu råkar räkna fel på så mycket?!.
    Vi löser situationen på bästa sätt. Vi har två små barn och vill inte häva köpet uta går vidare med det och tänker att vi löser det ändå. Men det är inte det sista felet. Nu en vecka efter påskrift av köpet så får vi reda på att ännu fler uppgifter från mäklare och säljare är felaktiga. Vi har redan sålt våran bostad och har inte mycket val än att gå vidare och flytta in i nya bostaden och hoppas på det bästa. Men hade vi fått rätt uppgifter från början hade vi nog inte gått igenom med detta köp. Summa sumarum, vi är sjukt missnöjda med vår affär via husman Hagberg. Trist! Läs mer
  • 2019-05-20

Isabelle Karin Liv A skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Pernilla sålde mitt radhus inom en vecka på hemnet och innan visning! Är jätte nöjd med samarbetet och hoppas på fler i framtiden! Läs mer
    2019-06-10 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund svarar Isabelle Karin Liv A
    Tack för gott samarbete! Vh Pernilla
  • 2019-05-20

Jens K skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Bra, proffsigt utförande av försäljningen av vår bostad. Läs mer
    2019-06-10 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund svarar Jens K
    Tack Jens och tack för gott samarbete! Vh Pernilla
  • 2019-05-15

Emma B skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi har sålt vårt radhus på Kaprisvägen 13B i Nyköping.
    Det blev en lång process som startade redan under hösten 2018 då marknaden har varit väldigt låg. Vi fick byta mäklare då den mäklaren som vi hade skrivit kontrakt med blev sjukskriven och vår mäklare som nu skötte försäljningsprocessen därefter har gjort ett jätte fint jobb under denna tuffa försäljningsperiod på bostadsmarknaden. Hon har lyssnat, stämt av med oss kontinuerligt under hela försäljningsprocessen och denna dialog har genomsyrat hela tiden och resulterat i en försäljning som vi knappt vågat hoppats på. Jag upplever att även spekulanterna har känt ett fint förtroende för henne och att hon haft fingertoppkänsla på hur hårt hon ska pusha och vem/vilka som behöver lite paus i uppföljning efter återkopplande samtal vid tidigare visningar samt nu vid budgivningen!

Varmaste rekommendationer till kommande objekt vill jag ge Pernilla Briheim Läs mer
    2019-05-16 Pernilla B svarar Emma B
    Tack snälla för värdefull feedback och varma rekommendationer! Å tack själva för mycket gott samarbete och ert tålamod i en rätt lång försäljningsprocess - men som ledda till ett bra avslut. Lycka till med sista spurten på husbygget! Vh Pernilla
  • 2019-05-13

Ola Jerker Eriki N skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt hus. Bättre pris än förväntat. Bra service. Läs mer
  • 2019-05-10

Malin Elisabet V skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mycket proffsigt bemötande med fokus på att alla skulle vara nöjda med försäljningen! Snabba svar på frågor och man kände sig prioriterad när försäljningen gick snabbare än väntat😊 Läs mer
    2019-05-10 Pernilla B svarar Malin Elisabet V
    Tack själv för gott samarbete och lycka till med nya renoveringar i köpta bostaden! Vh Pernilla
  • Björn Thomas S

2019-05-02

Björn Thomas S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Varning för HusmanHagberg och Tobias K,

Säljaren blev hetsad till avslut av mäklaren, vilket gjorde att dom inte fick det bästa budet, och i det här fallet förlorade mycket pengar.

Detta är kontrollerat med säljaren i efterhand och vi som budgivare som hade långt kvar att gå till vårat tak, fick ingen information om att det var något på gång från det att vi hade högsta budet, säljaren har försökt att häva med både mäklaren och nya köparen, men ingen ville göra något åt det, från det kan man ju dra många slutsatser, men tänk till innan ni anlitar denna mäklare. Läs mer
  • 2019-04-28

Göran J skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt radhus. Trevligt och proffesionelt bemötande.

Motsvarade i huvudsak mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-27

Ella L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mäklaren duktig att höra av sig efter första mötet och att ge återkoppling. Formell och driven vid kontraktsskrivning. Det var en fin bostadsrättslägenhet jag köpte genom denna mäklare. Läs mer
  • 2019-04-23

Christian U skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt radhus.

Enkelt, proffsigt och effektivt Läs mer
  • 2019-04-23

Siv M skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi har sålt vår villa med hjälp AV DEN BÄSTA MÄKLAREN MAN KAN TÄNKA SIG. Han heter TOBIAS KARLSSON HusmanHagberg Nyköping

Vi blev bemötta med respekt och på ett klart och tydligt sätt vad gäller prissättning och allt annat som hör till vid försäljningen av villan. Läs mer
  • 2019-04-05

Signe K skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    - Positiv
    - Kunnig
    - Tydlig
    - Snabb
    - Realistisk
    - Lätt att nå Läs mer
  • 2019-03-30

Anna-Katarina L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt villa och fått mycket hjälp och ett proffsigt bemötande, samt fått bra hjälp med deklarationen. Uppfyller de förväntningar jag hade.
    Mycket bra! Läs mer
  • 2019-03-23

Anton E skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Detta var min första erfarenhet med försäljning med mäklare och jag blev väldigt trevligt bemött av min mäklare. Hon gjorde ett bra jobb dock önskade jag lite bättre återkoppling mellan visningarna men jag är nöjd med mäklaren då hon lyckades Sälja bostaden till utgångspriset. Läs mer
    2019-04-08 Pernilla B svarar Anton E
    Tack snälla för feedback och gott samarbete! Lycka till med letandet av ny gemensam bostad. Vh Pernilla
  • 2019-03-22

Eva K skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt en 3-rummare.
    Har en toppenmäklare som verkligen har jobbat för mej och min lägenhet.
    En mycket trevlig mäklare duktig och kunnig på alla sätt Läs mer
    2019-04-08 Pernilla B svarar Eva K
    Tack snälla Eva för fina ord och tack för förtroendet och gott samarbete! Vh Pernilla
  • 2019-03-17

Agneta W skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Hej Jag deltog i budgivning som stannade upp, jag hade högsta bud. Jag kontaktar Mäklaren ,hon är trevlig och tillmötesgående. Jag vill förhandla slutpris och få en affär tillstånd. Jag budar då över mig själv ert antal gånger och tillslut är säljaren överens om vad jag ska betala för lägenheten . Vi bestämmer att skriva näst följande dag.
    Jag skulle varit mycket tacksam om mäklaren hade upplyst mig om att affären inte var klar i och med detta” handslag” .
    Nästa morgon ser jag att det ligger ett nytt bud på sms .😳 Jag godtrogna människa trodde det var ett misstag av mäklaren att ha öppen budgivning fortfarande
    Jag var upprörd, anser att mäklaren trissade mig att höja budgivningen genom att buda över mig själv,. Varit bra om jag fått veta att jag fortfarande deltog i en budgivning inte köpt en lägenhet,vilket jag trodde jag gjort.
    Jag tycker en säljare även ska vara ansvarig att hålla sitt ord när de gått med på avtal ,även om det inte är skrivet än.
    (Jag vet att varken mäklare eller säljare gjorde fel enligt regelboken, men det la en stor skugga över min upplevelse)
    PS Allt slutade med att säljaren sålde till mig Och det känns bra
    Ds Läs mer
    2019-04-08 Pernilla B svarar Agneta W