HusmanHagberg Nyköping Oxelösund

HusmanHagberg Nyköping Oxelösund

Kontakta oss på HusmanHagbergs kontor i Nyköping när du vill göra en bra fastighetsaffär i Nyköping, Oxelösund och Flen med omnejd. Vi hör till en av Sveriges ledande mäklarkedjor och har stor passion och kunskap för lyckade bostadsaffärer.

Vi kan hjälpa dig med både försäljning och köp. Självklart är vi fristående när det kommer till banker och försäkringsbolag - och vi anpassar oss alltid så mycket vi kan efter våra kunders önskemål. Kom förbi oss på Östra Storgatan 23D i Nyköping eller slå oss en signal så berättar vi mer och bokar in en kostnadsfri värdering!

Läs vad 165 kunder tycker om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund 2

2021-07-30
    Mäklaren förstod mina önskemål och arbetade för att de skulle bli uppfyllda. Han är enkel och smidig i sin kommunikation. Jag är mycket nöjd!
    • Spelhagen
    2021-07-27
    Jag upplever HusmanHagberg som mycket seriösa/pålitliga
    och dessutom trevliga att ha att göra med.

Bengt Danielsson
    2021-07-25
    Effektiv
    Trevlig
    Allt gick snabbt o smidigt
  • Jouni Mikael O
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    • Koppartorp
    2021-07-13
    Vi hade höga förväntningar då vår försäljning av förra huset var en katastrof. Det blev precis som mäklaren berättat för oss. Framför allt så svarade hon snabbt på våra mail/sms när vi behövde hjälp med massor av våra frågor. Finns absolut inget att klaga på. Jobbar alla deras mäklare efter samma rutin och passion för jobbet så kan vi bara säga Grattis! Vilken mäklar firma. Mvh Anki o Jouni.
    2021-07-10
    Vi blev mycket väl omhändertagna. Pernilla, mäklaren svarade på alla frågor och svarade enkelt och tydligt. Hon var väldigt mån om att sköta försäljningen efter våra önskemål.
    Pernilla var lätt att få kontakt med när det dök upp frågor och funderingar. Rekommenderas varmt!
    2021-07-10
    Bra service och ett mycket trevligt bemötande av en kunnig och professionell mäklare.
    2021-07-07
    Jag blev väl bemött.
    God dialog.
    • Orrhammar
    2021-07-05
    Mäklaren var mycket trevlig och proffsig och förväntningarna uppfylldes.
    • Brandholmen
    2021-07-02
    Hej,

Jag upplevde min mäklare som kunnig och trevlig.
    Hon kom snabbt med information om saker jag hade frågat om. Kände förtroende för henne!

Jag kan varmt rekommendera Susanne!

Leena Rung 🌷
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    • Stavsjö
    2021-06-16
    Väldigt bra service av mäklaren, från visning till tillträde av fastigheten. Hon var både trevlig och påläst. Löste snabbt de frågor som kom upp och hjälpte oss att köpa vårt drömställe. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som ska göra en fastighetsaffär.
    Tack snälla ni för gott samarbete! Önskar er all lycka på fina Lövhälla. Vh Pernilla HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    • Stavsjö
    2021-06-16
    Pernilla har utfört förberedelser inför försäljning, själva försäljning och efter försäljning på ett utmärkt sätt. Hon ger information på ett proffsigt sätt och svarar snabbt på frågor. Hon är redan bokad för nästa affär
    Tack! Ser fram emot nästa samarbete. Vh Pernilla HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    • Stigtomta
    2021-06-09
    Väldigt smidigt att båda sälja och köpa en bostad av samma mäklare. Skönt att ha en kontakt hela tiden.
    • Brandkärr
    2021-06-07
    Vi sålde ett hus.
    På ett pålitligt och seriöst sett
    Förväntningarna var självklart höga, finns ingen anledning att inte ha höga förväntningar. Tycker att HH levde upp till våra förväntningar.
    Så här långt positivt, men vi är inte i mål ännu.
    2021-06-05
    Tobias Karlsson sålde vårt hus med bravur.
    Otroligt närvarande och bra mäklare. Vi är mycket nöjda
    2021-06-02
    Engagemang, kunnighet, bra presentation på Hemnet, bra bilder.Proffsiga till max !
    Rekommenderas varmt!
    Tack Ewa, för fina ord och ett gott samarbete. HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    • Tystberga
    2021-05-28
    Försäljning av två hus. Blev professionellt bemött och resultatet av försäljningen var över förväntan.
    Tack Mikael för fina ord och ett bra samarbete. HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    • Tystberga
    2021-05-26
    Lägenheten posetivt information var för dålig.informationen om lägenheten var inte tillräckligt
    • Frösäng
    2021-05-07
    Kan inte säga annat än, super super bra bemötande snabbt fixat med mitt köp av lägenhet. Man kan inte vara nöjdare som kund. 7 stjärnor av 5 möjliga👍🏼👍🏼
    • Brandholmen
    2021-04-12
    Vi har bara träffat mäklaren två gånger och det har fungerat bra.
    • Brogetorp
    2021-04-05
    - sålt en villa
    - på ett mycket bra sätt
    - hade förväntningar på en snabb och smidig affär och mäklaren nådde upp till det
    - mycket nöjda
    2021-03-26
    väldigt tillgänglig....bara positivt att säga om Tobias.
    2021-03-24
    Köpt en lägenhet och ska sälja villan.Har ingen erfarenhet att bedöma mäklare.
    2021-03-24
    Lyhörd, sympatisk och väldigt trevlig utanpå sitt mycket professionella sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    2021-03-24
    Har köpt ett hus i Hälleforsnäs.

Har bara positiva saker att säga om Tobias Karlsson. Han har varit både professionell och väldigt trevlig i samtliga våra kontakter! Tycker att jag har fått all information jag behöver, och känner ingen oro för eventuella obehagliga överraskningar vad gäller husets egenskaper.

Med vänlig hälsning,,
    Elisabeth
    2021-03-18
    Har sålt en villa
    Tobias var en trevlig och bra mäklare, hjälpte oss på bästa sätt
    Alltid lätt att komma i kontakt med
    Om jag i framtiden behöver anlita en mäklare så anlitar jag dom igen
    Rekommenderar dom till alla mina vänner
    • Stenkulla
    2021-03-13
    Tobias var rolig och lättsam samtidigt som han var proffsig och alltid tillgänglig. Vi köpte en lägenhet genom Tobias och efter att träffat många mäklare under så många visningar var han klart den som visade att han ”tog bra hand” om oss som köpare!
    • Stenkulla
    2021-03-13
    Vi blev nöjda förutom en sak som hände.
    • Frösäng
    2021-03-12
    Känns som att hon har jobbar för vår sak
    2021-03-11
    Jag har sålt en bostadsrätt som var relativt svårsåld. Med stort tålamod och massor med jobb har min mäklare trots motgångar lyckats sälja lägenheten. Jag är oerhört nöjd.
    Tack för det Linus. Allt går inte alltid på räls, det är då vi mäklare prövas och får bekänna färg! 🤗 Mvh Tobias HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    • Hedenlunda Fritidshusområde
    2021-02-28
    Köp av fritidshus
    Proffsig, mkt tillmötesgående & snabb i
    kontakten.
    Vi är så nöjda !
    Tommy & Agneta Brolin
    Tack så mycket och lycka till med huset! Mvh Tobias HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    2021-02-18
    Bra firma, känns familjär och "nära". Ungefär som att kliva in i ett vardagsrum hemma hos en nära vän eller familjemedlem. Följer en genom processen med lugn och erfarenhet. Rekommenderar
    2021-02-14
    Vi sålde vårat radhus. Efter att haft huset ute för försäljning med en annan mäklare utan resultat så bytte vi mäklare till HusmanHagberg. Vi är mycket positiva och belåtna över bemötande och kunnande. Tobias som var våran mäklare kan vi varmt rekommendera!
    Tack för de fina orden och jag är genuint glad för er skull! Mvh Tobias HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    2021-02-13
    Förtroendeingivande trevlig tillmötesgående
    Tack för det och ett stort lycka till med ditt nya och fina boende! Mvh Tobias HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
  • Tobbe B
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    • Svalsta
    2021-01-26
    Öppen och ärlig! Hade svar på tal och var mycket trevlig och hjälpsam!
    Tack så mycket och jag är övertygad om att ni kommer trivas som fisken i vattnet! Mvh Tobias HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
  • Sofia O
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    • Mellösa
    2021-01-23
    Utmärkt bemötande från mäklaren! Rekommenderas verkligen.
    Tack snälla Sofia och lycka till med huset! 🤗🙏 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    2021-01-22
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Nyköping. Personalen hos HH har på ett kunnigt och trevligt sätt både bemött mig mig och hanterat ärendet.
    Tack snälla Hans! Välkommen till Nyköping, hoppas du kommer trivas i vår mysiga lilla stad. Vh Pernilla HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    2021-01-13
    Jag har köpt en Brf lägenhet. Mäklaren visade ett stort engagemang och lyhördhet för mina önskemål. Mina förväntningar på den perfekta mäklaren som jobbar för både köparen och säljarens bästa uppfylldes med råge. Jag kan varmt rekommendera mäklaren för köp/sälj- sugna lägenhetsspekulanter.
    Hej Bo, tack för det fina omdömet och tack för ett trevligt samarbete. HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    2021-01-11
    Sålt lägenhet personalen är pålästa och lyssnar av vad köpare eller säljare önskar.Jag känner mig nöjd
    Tack Birgitta för det fina omdömet. HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    2020-12-23
    Sålt bostadsrätt, det gick bra efter allt med Corona tider och jultider. Tobias har varit kanon som mäklare för oss. Enkelt och smidigt som man vill att det ska vara.
    Helnöjd!!
    Tack så mycket Vlado, ett fint hem ni lämnar! 🤗🙏 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    • Bergshammar
    2020-12-06
    Glad kunnig och hjälpsam.
    Ställde verkligen upp både vid fotograferingen och vid visningarna. Tipsade om vad vi skulle tänka på. Allt gick vad vi tycker mycket snabbt för vårt 49 år gamla suterränghus.
    Nöjet var på min sida att få samarbeta med er. Tack för förtroendet, vh Pernilla HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
  • Rita T
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    • Nybble
    2020-11-16
    Har tidigare köpt enl lgh via honom och uppskattade hans bemötande så nu när jag skulle sälja mitt fritidshus kontaktade jag honom. Han gjorde bra jobb och stugan blev såld mkt snabbt. Till våren ska jag sälja min lägenhet och kommer naturligtvis anlita honom ! "Toppen-Tobias"!
    • Mellösa
    2020-11-12
    Sålt en villa i Mellösa.
    Ett bra bemötande fick jag från mäklaren.
    Allt har gått som jag förväntat.
    2020-11-05
    Jag har sålt en tvåa i Oppeby. Jag visste redan på förhand att när det blev aktuellt skulle jag kontakta Birgitta, eftersom hon hjälpte min väninna så fint med hennes försäljning för ett år sedan.
    Jag trodde att det skulle bli en utdragen historia med försäljningen men det gick över förvänta.
    Jag är mycket nöjd med både bemötande och insats!
    2020-10-05
    Köpt en lägenhet i Oxelösund, allt fungerade smidigt
    2020-10-04
    Köpte en bostadsrätt r Nyköping. Fick köpa innan visning så allt gick väldigt snabbt och lätt. Tittade på lägenheten en tisdag och skrev på torsdagen. Mäklaren trevlig och tillmötesgående.
    2020-10-02
    En lägenhet i Nyköping
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande
    Mäklaren var utomordentligt trevlig och hjälpsam
    Mycket bra upplevelse
    2020-10-02
    Hon var ärlig, noggrann vid visningar och förklarade allt för mig.
    2020-08-15
    Vi har sålt vårt hus med Susanne Karlsson HusmanHagberg.
    Vi hoppades få en mäklare som som kunde ge oss hjälp och stöd under hela processen, och som kunde se att det handlar om mer än att sälja sitt hus.
    Susanne uppfyllde alla våra förväntningar och har varit väldigt tillmötesgående under hela försäljningen med sitt engagemang och tillgänglighet.
    Vi kan varmt rekommendera henne!
    MVH Mona och Martin
    Tack Mona och Martin för dom fina orden. Det har varit ett nöje att få samarbeta med er🤗 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
  • skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    2020-07-03
    Vi har köpt ett torp i Sörmland, innan visning. Eftersom det var första gången jag köper en bostad öht hade jag tusen frågor till mäklaren. Om huset och omgivningen, hur man lägger ett bud innan visning osv. Pernilla förklarade tålmodigt och sakligt och var hela tiden tydlig med vad som gällde. Kontakten överträffade mina förväntningar.
    Om jag ska försöka sammanfatta affären så var det först och främst extremt nervöst. Flera av de hus vi hade tittat på tidigare såldes innan visning och för mig kändes det som en high chaparall-marknad.
    Pernilla förmedlade ett lugn samtidigt som hon betonade att ingenting är klart förrän kontraktet är påskrivet. Det ingav förtroende.
    När vi skrev på kontraktet fick vi gott om tid att prata med säljaren i lugn och ro. Det gjorde att affären kändes ännu bättre. Om det uppstår frågor om huset kommer vi att kunna mejla henne och vi hittade sätt vi kunde hjälpa varann i flytten. Vi kanske hade tur med säljaren men jag tror att mäklarens inramning hade stor betydelse. Vår efterköpskänsla hade inte varit så här bra om inte säljaren också hade varit nöjd och affären inte hade skötts så professionellt.
  • skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    2020-07-01
    Tobias har hjälpt mig att sälja min lägenhet, som är en trea på Arnö. Tobias har varit trevlig och lätt att komma i kontakt med. Allt har gått väldigt smidigt och jag är nöjd!
    Tack snälla Sonja, bra teamwork! 🤗🙏 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund