Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping HusmanHagberg HusmanHagberg Nyköping Oxelösund

HusmanHagberg Nyköping Oxelösund

Östra Storgatan 23 D, 611 34 Nyköping — Visa karta

Kontakta oss på HusmanHagbergs kontor i Nyköping om du vill göra en bra fastighetsaffär i Nyköping och Oxelösund med omnejd. Vi hör till en av Sveriges ledande mäklarkedjor och har stor passion och kunskap för bostadsaffärer.

Vi kan hjälpa dig med både försäljning och köp. Självklart är vi frigående när det kommer till banker och försäkringsbolag - och vi anpassar oss alltid så mycket vi kan efter våra kunders önskemål. Kom förbi oss på Östra Storgatan 23D i Nyköping eller slå oss en signal så berättar vi mer!

Läs vad 56 kunder tycker om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund

• 2019-06-17

Morgan W skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mötte mäklaren från HH via ett radhus vi var intresserade av, så vi har själva inte valt denna mäklarbyrå och tur va väl det för jag hade aldrig velat betala nån för ett sådant uselt jobb!
    Först och främst så svarade mäklaren inte på ett intresse mail vi skrev angående bostaden vi ville komma och se på där vi också nämnde att vi i samband med köp var ute efter någon att sälja vår egen bostad. Så miss för mäklaren på ett nytt objekt.

Efter det var intrycket rätt bra av mäklaren och vi gick med i köpet och "vann" bostaden. Dock så bara timmen innan vi ska sälja vår egen bostad så messar mäklaren att vissa uppgifter i bokostnadskalkylen inte stämmer. Det som inte stämde var en felräkning på ca 1200kr extra i månaden. Typ 14500/år. Hur man nu råkar räkna fel på så mycket?!.
    Vi löser situationen på bästa sätt. Vi har två små barn och vill inte häva köpet uta går vidare med det och tänker att vi löser det ändå. Men det är inte det sista felet. Nu en vecka efter påskrift av köpet så får vi reda på att ännu fler uppgifter från mäklare och säljare är felaktiga. Vi har redan sålt våran bostad och har inte mycket val än att gå vidare och flytta in i nya bostaden och hoppas på det bästa. Men hade vi fått rätt uppgifter från början hade vi nog inte gått igenom med detta köp. Summa sumarum, vi är sjukt missnöjda med vår affär via husman Hagberg. Trist! Läs mer
  • 2019-05-20

Isabelle Karin Liv A skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Pernilla sålde mitt radhus inom en vecka på hemnet och innan visning! Är jätte nöjd med samarbetet och hoppas på fler i framtiden! Läs mer
    2019-06-10 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund svarar Isabelle Karin Liv A
    Tack för gott samarbete! Vh Pernilla
  • 2019-05-20

Jens K skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Bra, proffsigt utförande av försäljningen av vår bostad. Läs mer
    2019-06-10 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund svarar Jens K
    Tack Jens och tack för gott samarbete! Vh Pernilla
  • 2019-05-15

Emma B skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi har sålt vårt radhus på Kaprisvägen 13B i Nyköping.
    Det blev en lång process som startade redan under hösten 2018 då marknaden har varit väldigt låg. Vi fick byta mäklare då den mäklaren som vi hade skrivit kontrakt med blev sjukskriven och vår mäklare som nu skötte försäljningsprocessen därefter har gjort ett jätte fint jobb under denna tuffa försäljningsperiod på bostadsmarknaden. Hon har lyssnat, stämt av med oss kontinuerligt under hela försäljningsprocessen och denna dialog har genomsyrat hela tiden och resulterat i en försäljning som vi knappt vågat hoppats på. Jag upplever att även spekulanterna har känt ett fint förtroende för henne och att hon haft fingertoppkänsla på hur hårt hon ska pusha och vem/vilka som behöver lite paus i uppföljning efter återkopplande samtal vid tidigare visningar samt nu vid budgivningen!

Varmaste rekommendationer till kommande objekt vill jag ge Pernilla Briheim Läs mer
    2019-05-16 Pernilla B svarar Emma B
    Tack snälla för värdefull feedback och varma rekommendationer! Å tack själva för mycket gott samarbete och ert tålamod i en rätt lång försäljningsprocess - men som ledda till ett bra avslut. Lycka till med sista spurten på husbygget! Vh Pernilla
  • 2019-05-13

Ola Jerker Eriki N skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt hus. Bättre pris än förväntat. Bra service. Läs mer
  • 2019-05-10

Malin Elisabet V skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mycket proffsigt bemötande med fokus på att alla skulle vara nöjda med försäljningen! Snabba svar på frågor och man kände sig prioriterad när försäljningen gick snabbare än väntat😊 Läs mer
    2019-05-10 Pernilla B svarar Malin Elisabet V
    Tack själv för gott samarbete och lycka till med nya renoveringar i köpta bostaden! Vh Pernilla
  • Björn Thomas S

2019-05-02

Björn Thomas S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Varning för HusmanHagberg och Tobias K,

Säljaren blev hetsad till avslut av mäklaren, vilket gjorde att dom inte fick det bästa budet, och i det här fallet förlorade mycket pengar.

Detta är kontrollerat med säljaren i efterhand och vi som budgivare som hade långt kvar att gå till vårat tak, fick ingen information om att det var något på gång från det att vi hade högsta budet, säljaren har försökt att häva med både mäklaren och nya köparen, men ingen ville göra något åt det, från det kan man ju dra många slutsatser, men tänk till innan ni anlitar denna mäklare. Läs mer
  • 2019-04-28

Göran J skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt radhus. Trevligt och proffesionelt bemötande.

Motsvarade i huvudsak mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-27

Ella L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mäklaren duktig att höra av sig efter första mötet och att ge återkoppling. Formell och driven vid kontraktsskrivning. Det var en fin bostadsrättslägenhet jag köpte genom denna mäklare. Läs mer
  • 2019-04-23

Christian U skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt radhus.

Enkelt, proffsigt och effektivt Läs mer
  • 2019-04-23

Siv M skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi har sålt vår villa med hjälp AV DEN BÄSTA MÄKLAREN MAN KAN TÄNKA SIG. Han heter TOBIAS KARLSSON HusmanHagberg Nyköping

Vi blev bemötta med respekt och på ett klart och tydligt sätt vad gäller prissättning och allt annat som hör till vid försäljningen av villan. Läs mer
  • 2019-04-05

Signe K skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    - Positiv
    - Kunnig
    - Tydlig
    - Snabb
    - Realistisk
    - Lätt att nå Läs mer
  • 2019-03-30

Anna-Katarina L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt villa och fått mycket hjälp och ett proffsigt bemötande, samt fått bra hjälp med deklarationen. Uppfyller de förväntningar jag hade.
    Mycket bra! Läs mer
  • 2019-03-23

Anton E skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Detta var min första erfarenhet med försäljning med mäklare och jag blev väldigt trevligt bemött av min mäklare. Hon gjorde ett bra jobb dock önskade jag lite bättre återkoppling mellan visningarna men jag är nöjd med mäklaren då hon lyckades Sälja bostaden till utgångspriset. Läs mer
    2019-04-08 Pernilla B svarar Anton E
    Tack snälla för feedback och gott samarbete! Lycka till med letandet av ny gemensam bostad. Vh Pernilla
  • 2019-03-22

Eva K skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt en 3-rummare.
    Har en toppenmäklare som verkligen har jobbat för mej och min lägenhet.
    En mycket trevlig mäklare duktig och kunnig på alla sätt Läs mer
    2019-04-08 Pernilla B svarar Eva K
    Tack snälla Eva för fina ord och tack för förtroendet och gott samarbete! Vh Pernilla
  • 2019-03-17

Agneta W skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Hej Jag deltog i budgivning som stannade upp, jag hade högsta bud. Jag kontaktar Mäklaren ,hon är trevlig och tillmötesgående. Jag vill förhandla slutpris och få en affär tillstånd. Jag budar då över mig själv ert antal gånger och tillslut är säljaren överens om vad jag ska betala för lägenheten . Vi bestämmer att skriva näst följande dag.
    Jag skulle varit mycket tacksam om mäklaren hade upplyst mig om att affären inte var klar i och med detta” handslag” .
    Nästa morgon ser jag att det ligger ett nytt bud på sms .😳 Jag godtrogna människa trodde det var ett misstag av mäklaren att ha öppen budgivning fortfarande
    Jag var upprörd, anser att mäklaren trissade mig att höja budgivningen genom att buda över mig själv,. Varit bra om jag fått veta att jag fortfarande deltog i en budgivning inte köpt en lägenhet,vilket jag trodde jag gjort.
    Jag tycker en säljare även ska vara ansvarig att hålla sitt ord när de gått med på avtal ,även om det inte är skrivet än.
    (Jag vet att varken mäklare eller säljare gjorde fel enligt regelboken, men det la en stor skugga över min upplevelse)
    PS Allt slutade med att säljaren sålde till mig Och det känns bra
    Ds Läs mer
    2019-04-08 Pernilla B svarar Agneta W
    Slutet gott, allting gott ;) Vh Pernilla
  • 2019-03-16

Camilla J skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålde min lägenhet.

Fick ett professionellt bemötande från start till slut!
    Pernilla hade god kommunikation med mig hela tiden och meddelade och förklarade vad som hände och vad nästa steg i processen var.
    Jag kände mig trygg och välinformerad som säljare. Läs mer
    2019-04-08 Pernilla B svarar Camilla J
    Tack snälla för dina ord, det värmer!
    Tack också för förtroendet att förmedla din underbara bostad och för gott samarbete.
    Vh Pernilla
  • 2019-03-16

Daniel E skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Duktig och personligt bemötande. Läs mer
    2019-03-16 Tobias K svarar Daniel E
    Tack så mycket Daniel, ni hade gjort ett gediget förarbete, tillsammans är man starka. ?? Mvh Tobias
  • 2019-03-08

Emy-Linda Emma L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    1. Försäljning av mitt radhus.

2. Proffsigt.

3. Alla.

4. Är nöjd. Läs mer
    2019-03-08 Susanne K svarar Emy-Linda Emma L
    Tack för ditt svar, lycka till med flytten./Susanne
  • 2019-02-13

Jacklin G skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mycket trevliga kunniga mäklare.
    Har sålt min lägenhet. Läs mer
    2019-02-22 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund svarar Jacklin G
    Tack Jacklin och lycka till med pågående husbygge /Pernilla
  • 2019-02-11

Jari S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Köpt på Västra Tullgatan 6
    Kunnig och hjälpsam mäklare Läs mer
    2019-02-22 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund svarar Jari S
    Tack Jari, kommer bli toppen för Mari /Pernilla
  • 2019-01-21

Lena J skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Proffs och kunnig, trygghet i hela affären! Läs mer
    2019-01-21 Tobias K svarar Lena J
    Tack så mycket Lena, det värmer i vinterkylan!?
  • 2018-12-21

Lennart N skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vid köp av ny villa respektive försäljning av den gamla har Tobias varit en utmärkt kontakt.
    Vi har nu avslutat fas 1, skrivit på båda husen och väntar nu på att få flytta. Läs mer
  • 2018-11-12

Månica H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Har köpt ett hus och fick bra information. Mäklaren ordnade egen visning vid två tillfällen då jag inte kinde gå på de bokade. Bra telekontakt o service i övrigt. Trevligt bemötande. Läs mer
    2019-02-22 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund svarar Månica H
    Tack Månica, inte långt kvar nu :) /Pernilla
  • 2018-11-12

Jerry H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    trevligt bemötande och kunnig på alla områden Läs mer
  • 2018-10-03

Marita N skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt lokal. Mäklaren utmärkt. Den bästa mäklaren i stan Läs mer
    2018-10-03 Tobias K svarar Marita N
    Tack så mycket Marita, vi är bra tillsammans!??
  • 2018-09-26

Inger M skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Tobias Karlsson var den som sålde lägenheten till mig 2015 och då sa han: "Kontakta mig om några år när du renoverat klart och vill sälja". Det tyckte jag var frisk och framåt, så jag tog honom på orden.
    Tobias har varit lätt att jobba med, snabb med återkoppling och skött sig utmärkt. Läs mer
    2018-10-03 Tobias K svarar Inger M
    Tack så mycket Inger, det värmer verkligen!??
  • 2018-08-21

Ingalill N skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi köpte en trerumslägenhet.
    En väldigt positiv och glad mäklare. Läs mer
  • Margareta K

2018-08-20

Margareta K skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi har köpt en 3 rumslägrnhet som Susanne KArlsson visade på ett utmärkt sätt lugn saklig o en glad person toppen Läs mer
    2018-09-17 Susanne K svarar Margareta K
    Tack Margareta, roligt att ni är nöjda.
  • 2018-08-03

Markus C skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätt via HusmanHagberg i Nyköping, och det har varit en väldigt positiv och professionell upplevelse.
    Jag rekommenderar varmt HusmanHagberg i Nyköping ifall ni behöver byta bostad. Läs mer
    2018-08-15 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund svarar Markus C
    Tack Markus för förtroendet att få hjälpa dig och lycka till i din nya bostad framöver :) Mvh Jenny och Pernilla
  • 2018-07-11

Agneta Wally Elisabet N skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag har sålt mitt hus i Bergshammar, tyvärr inte till utgångspris. Jag känner Susanne sedan tidigare o tycker hon är trevlig och har lång erfarenhet. Läs mer
  • Ada C

2018-07-09

Ada C skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag hade positiva möte från all första början
    Köpet genomfördes redan nästa dag.

Flexibel mäklare med båda parterna under hela processen Läs mer
    2018-08-15 HusmanHagberg Nyköping Oxelösund svarar Ada C
    Tack Ada och lycka till med din nya bostad framöver. Mvh Jenny
  • 2018-06-27

Gunilla Granath A skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Fungerade bra, klar 0ch tydlig info. Hoppas att hjälpen efter köpet med deklarationen, mm. Läs mer
  • 2018-05-29

Anette M skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mycket bra som jag rekomenderar Läs mer
  • 2018-05-28

Sara S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag är jättenöjd. Bra svar på alla frågor och hög flexibilitet. Läs mer
    2018-05-28 Susanne K svarar Sara S
    Hej Sara, roligt att du är nöjd.
  • Ulrika A

2018-05-25

Ulrika A skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt en villa i Flen. Blev otroligt bra bemött o omhändertagen av vår mäklare Tobias Karlsson. Har känt oss trygga under vår försäljning o fått hjälp med allt det praktiska. Mvh Ulrika o Peter Asp Läs mer
  • 2018-04-25

Marie P skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Bra bemötande och engagerad mäklare Läs mer
  • 2018-04-20

Aina Marie-Louise Ingela A skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Proffsigt bemötande.
    Mycket hjälpsamma.
    Kommer att rekommendera dom. Läs mer
  • 2018-04-20

Lena E skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt bostadsrätt.

Mycket bra bemötande och samarbete. Läs mer
  • 2018-04-17

Elsa Birgitta L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    mycket trevligt bemötande, förklarade vad ock i vilken ordning försäljningen skulle ske. sedan gick allt snabbt, telesamtal höll oss underrättade. kan inte ske på ett smidigare sätt. all heder åt mäklaren Läs mer
  • 2018-02-26

Eva H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mäklaren Tobias Karlsson är så bra på alla sätt Läs mer
    2018-03-01 Tobias K svarar Eva H
    Tack så mycket Eva, det värmer och jag är glad att du är nöjd! :-)
  • 2018-02-26

Kerstin S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Glatt och trevligt bemötande. Levde upp till våra förväntningar och kommer att rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-03-01 Tobias K svarar Kerstin S
    Tack så mycket Kerstin, vi strävar alltid efter att ni som kunder ska vara nöjda, då är vi nöjda. Må så gott och hälsa Håkan!
  • 2018-02-24

Ulf P skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Hela processen sköttes mycket proffsigt och både jag, som säljare, och köparna var mycket nöjda. Tobias är mycket förtroendeingivande och levde upp till allt som vårt avtal innehöll. Det är tredje gången som jag anlitar Tobias för försäljningsuppdrag och dessa har avlöpt fantastiskt bra!

Med vänlig hälsning,

Ulf Pettersson, Nyköping Läs mer
    2018-03-01 Tobias K svarar Ulf P
    Tack så mycket Ulf! Tre affärer på två år, vi tackar för förtroendet och önskar dig lycka till med ditt framtida boende! :-)
  • 2018-02-24

Anders Erik J skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Trevligt, engagerat och proffsigt. Läs mer
    2018-03-01 Tobias K svarar Anders Erik J
    Tack så mycket Anders! Stort lycka från oss på er nya adress! :-)
  • 2018-02-09

Vanessa L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Väldigt bra bemötande, rekommenderas! Läs mer
  • 2018-01-22

Börje F skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Ja det var en helt ok upplevelse,, trevligt mottagande o bra genomgång vid kontraktsskrivandet ,, så vi hoppas fortsättningen funkar lika bra!!!! Läs mer

Elin A skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Proffsigt, levde upp till förväntan. Läs mer

Emil L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag har bara positivt att säga och lin mäklare Susanne har hjälpt mig strålande.
    Fått snabba svar och fått svar på det jag vill ha hjälp med. Läs mer

Siv R skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mycket bra och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Åsa B skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mycket nöjd allt gick snabbt o smidigt o positiv mäklare Läs mer

Östra Storgatan 23 D, 611 34 Nyköping