HusmanHagberg Nyköping Oxelösund

HusmanHagberg Nyköping Oxelösund

Kontakta oss på HusmanHagbergs kontor i Nyköping om du vill göra en bra fastighetsaffär i Nyköping och Oxelösund med omnejd. Vi hör till en av Sveriges ledande mäklarkedjor och har stor passion och kunskap för bostadsaffärer.

Vi kan hjälpa dig med både försäljning och köp. Självklart är vi frigående när det kommer till banker och försäkringsbolag - och vi anpassar oss alltid så mycket vi kan efter våra kunders önskemål. Kom förbi oss på Östra Storgatan 23D i Nyköping eller slå oss en signal så berättar vi mer!

Läs vad 125 kunder tycker om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund

• Rita T

2020-11-16

Rita T skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Har tidigare köpt enl lgh via honom och uppskattade hans bemötande så nu när jag skulle sälja mitt fritidshus kontaktade jag honom. Han gjorde bra jobb och stugan blev såld mkt snabbt. Till våren ska jag sälja min lägenhet och kommer naturligtvis anlita honom ! "Toppen-Tobias"! Läs mer
  • 2020-11-12

Mikael Sune H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt en villa i Mellösa.
    Ett bra bemötande fick jag från mäklaren.
    Allt har gått som jag förväntat. Läs mer
  • 2020-11-05

Christina B skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag har sålt en tvåa i Oppeby. Jag visste redan på förhand att när det blev aktuellt skulle jag kontakta Birgitta, eftersom hon hjälpte min väninna så fint med hennes försäljning för ett år sedan.
    Jag trodde att det skulle bli en utdragen historia med försäljningen men det gick över förvänta.
    Jag är mycket nöjd med både bemötande och insats! Läs mer
  • 2020-10-05

Johan S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Köpt en lägenhet i Oxelösund, allt fungerade smidigt Läs mer
  • 2020-10-04

Ann O skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Köpte en bostadsrätt r Nyköping. Fick köpa innan visning så allt gick väldigt snabbt och lätt. Tittade på lägenheten en tisdag och skrev på torsdagen. Mäklaren trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-10-02

Ingrid Kristin G skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    En lägenhet i Nyköping
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande
    Mäklaren var utomordentligt trevlig och hjälpsam
    Mycket bra upplevelse Läs mer
  • 2020-10-02

Åsa B skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Hon var ärlig, noggrann vid visningar och förklarade allt för mig. Läs mer
  • 2020-08-15

Mona Anna-lisa P skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi har sålt vårt hus med Susanne Karlsson HusmanHagberg.
    Vi hoppades få en mäklare som som kunde ge oss hjälp och stöd under hela processen, och som kunde se att det handlar om mer än att sälja sitt hus.
    Susanne uppfyllde alla våra förväntningar och har varit väldigt tillmötesgående under hela försäljningen med sitt engagemang och tillgänglighet.
    Vi kan varmt rekommendera henne!
    MVH Mona och Martin Läs mer
    2020-08-15 Susanne K svarar Mona Anna-lisa P
    Tack Mona och Martin för dom fina orden. Det har varit ett nöje att få samarbeta med er🤗
  • 2020-07-03

Michaela A skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi har köpt ett torp i Sörmland, innan visning. Eftersom det var första gången jag köper en bostad öht hade jag tusen frågor till mäklaren. Om huset och omgivningen, hur man lägger ett bud innan visning osv. Pernilla förklarade tålmodigt och sakligt och var hela tiden tydlig med vad som gällde. Kontakten överträffade mina förväntningar.
    Om jag ska försöka sammanfatta affären så var det först och främst extremt nervöst. Flera av de hus vi hade tittat på tidigare såldes innan visning och för mig kändes det som en high chaparall-marknad.
    Pernilla förmedlade ett lugn samtidigt som hon betonade att ingenting är klart förrän kontraktet är påskrivet. Det ingav förtroende.
    När vi skrev på kontraktet fick vi gott om tid att prata med säljaren i lugn och ro. Det gjorde att affären kändes ännu bättre. Om det uppstår frågor om huset kommer vi att kunna mejla henne och vi hittade sätt vi kunde hjälpa varann i flytten. Vi kanske hade tur med säljaren men jag tror att mäklarens inramning hade stor betydelse. Vår efterköpskänsla hade inte varit så här bra om inte säljaren också hade varit nöjd och affären inte hade skötts så professionellt. Läs mer
  • 2020-07-01

Sonja H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Tobias har hjälpt mig att sälja min lägenhet, som är en trea på Arnö. Tobias har varit trevlig och lätt att komma i kontakt med. Allt har gått väldigt smidigt och jag är nöjd! Läs mer
  • 2020-06-25

Carina S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Bra kontakt, ordning o reda, bra uppföljning. Rätt pris vid annonseringen. Läs mer
    2020-06-29 Pernilla B svarar Carina S
    Tack för förtroendet :) /Pernilla
  • 2020-06-11

Björn H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Köpte bostad.
    Snabb och tydlig kommunikation. Mäklaren var väl förberedd vid visning och flexibel. Läs mer
  • 2020-06-11

Danny L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Tydliga, förtroendeingivande och ger bra service. Läs mer
  • 2020-06-04

Anna R skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Trevlig, lagom engagemang, professionellt bemötande Läs mer
  • Staffan A

2020-05-28

Staffan A skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Pernilla motsvarade alla mina förväntningar på hur en skicklig mäklare ska agera och uppträda. Läs mer
  • 2020-05-07

Eva A skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Susanne hjälpte mig att sälja mitt sommarhus på ett kompetent och förtroendeingivande sätt. Känner mig mycket nöjd till alla delar med försäljningen.
    Eva Läs mer
    2020-05-07 Susanne K svarar Eva A
    Tack Eva för ett gott samarbete.
  • 2020-05-04

Fabio P skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Proffsigt bemötande inför köpet av huset i Flen. Den privata visningen gick bra samt vi fick svar på alla våra frågor. Alla våra frågor besvarades snabbt och processen var ganska smidig. Vi är nöjda. Läs mer
  • Mirjali S

2020-05-04

Mirjali S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålde ett fritidshus som tidigare varit ute med en annan oengagerad slarvig mäklare/firma och inte blev såld då. Denna gång var vi noga med att det skulle vara en engagerad mäklare som jobbade hårt för att sälja. Vi är väldigt nöjda med bemötande och engagemang samt det pris vi fick! Läs mer
    2020-05-08 Pernilla B svarar Mirjali S
    Passar på att tacka för förtroendet och ett mycket gott samarbete! //Pernilla
  • 2020-04-27

Elvira W skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag har köpt en lägenhet. Blev trevligt bemött. Läs mer
  • 2020-04-15

Majken H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt bostadsrättsradhus i Oppeby genom Pernilla Briheim snabbt, seriöst och kunnigt. Alla helnöjda. L-A E Läs mer
    2020-04-24 Pernilla B svarar Majken H
    Tack för förtroendet och för ett mycket smidigt samarbete! Vh Pernilla
  • 2020-04-14

Tom S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi sålde lägenhet på Bagaregatan 52 i Nyköping
    Vår mäklare:
    Positv energi
    Inget kändes omöjligt
    Alltid anträffbar

Skulle gärna anlita samma mäklare igen Läs mer
  • 2020-04-08

Karin Elisabeth N skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag har sålt en villa i Oxelösund
    Min mäklare var proffsig, kunnig, realistisk och trevlig.
    Med andra ord toppen
    Jag hade förväntat mig med att få ganska mkt hjälp vilket jag också fick med råge.
    Sammanfattning av min försäljning är att den har gått mkt bra och lättare än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
    2020-04-14 Pernilla B svarar Karin Elisabeth N
    Tack själva för ett mycket gott samarbete! /Pernilla
  • 2020-03-30

Anna K skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag och maken sålde ett radhus med hjälp av Tobias på Husman Hagberg.
    Tobias har varit väldigt flexibel och "personlig".
    Inget har varit några problem och har det strulat på vägen har vi fått hjälp.
    Det gick väldigt fort när vi väl var redo för försäljningen. Läs mer
  • 2020-03-25

Åsa Kristina S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi fick ett proffsigt bemötande och hjälp på vägen med försäljning av vårt fritidshus. Mäklaren var lyhörd för våra önskemål och tillgänglig i hela processen. Ett plus för tips från stylist och lokal kännedom om området. Läs mer
  • 2020-03-23

Arne Vidar N skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag har sålt en villa. Jag blev bra bemött av er representant. Jag tyckte att han tillgodosåg alla mina förväntningar. Det kunde inte ha blivit bättre. Läs mer
  • 2020-03-09

Kerstin L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Trevlig visning av radhuset och mycket trevligt bemötande av mäklare. Helt nöjd. Läs mer
    2020-03-10 Pernilla B svarar Kerstin L
    Tack för dina ord Kerstin! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya bostad. Allt gott, vh Pernilla
  • 2020-03-06

Gunnela Z skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Har redan svarat på detta men gör det en gång till , sen räcker det,
    Jag är jättenöjd med den mäklaren som hjälpte mig genom allt från början till slut, och jag fann ett hus jag älskar och har lite abstinens att inte längre kunna ha daglig kontakt med Susanne ❤️ Läs mer
  • 2020-03-05

Karin M skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Väldigt bra service rakt igenom. Det märks att bolaget har varit med ett tag, då det finns rutiner för allt och varje moment har gått smidigt.
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt av så väl mäklare som dennes kollegor.
    Jag hade en förhoppning om att fastigheten skulle ha sålts snabbare och även för ett högre pris. Men detta kan jag inte beskylla mäklaren för, då det helt enkelt blev en dipp i marknaden under den perioden som objektet lades ut till försäljning.
    Bortsett från det så har hela processen skötts väldigt snyggt och proffsigt. Framförallt med tanke på att jag inte själv kunde närvara i staden pga att jag flyttade därifrån. Läs mer
  • 2020-02-20

Anders Tommy C skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Trevligt och proffsigt bemötande, är nöjd med affären. Läs mer
  • 2020-02-17

Bo C skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Ett trevligt och glatt bemötande. Mycket kunnig i sitt yrke.
    Tog väl hand om sina kunder. Läs mer
  • 2020-02-16

Alexander N skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi har köpt ett hus i Buskhyttan. Mäklaren hade väldigt mycket tid över till en som är nybörjare ute på fastighetsmarknaden. Förvänta mig lite mindre tid av mäklaren. Men våran mäklare verkar ha 26 timmar om dygnet.

Trygg omtänksam och prismedveten. Läs mer
    2020-02-16 Tobias K svarar Alexander N
    Tack så mycket Alexander! Att vara tillgänglig är det viktigaste för oss, då vi vet hur mycket en bostadsaffär påverkar de inblandade psykiskt, och då krävs snabba svar. 🤗/Tobias
  • 2020-02-14

Lena S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Proffsigt utförd försäljning av vårt hus. Trevligt bemötande under hela processen. Läs mer
    2020-02-16 Tobias K svarar Lena S
    Tack så mycket Lena, ni hade gjort ett bra förarbete! 🤗/Tobias
  • 2020-02-13

Ulrica E skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Bästa mäklaren!
    Proffesionellt och snabbt avklarat👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
    2020-02-13 Tobias K svarar Ulrica E
    Tack så mycket för det Ulrica, det värmer. :-)
  • 2020-02-05

Maria R skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vi har köpt en villa i Nyköping genom Pernilla och har blivit trevligt bemötta. Pernilla har varit flexibel och hjälpsam för att sy ihop affären på ett smidigt och tillfredställande sätt. För oss som köpare. Mycket professionell kontraktskrivning, med bra info till oss som köpare men även till säljaren! Läs mer
    2020-02-06 Pernilla B svarar Maria R
    Tack snälla Maria för fina ord! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Vh Pernilla :)
  • 2020-02-03

Bo J skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Bra och proffsigt bemötande vid vårt lägenhetsköp. Läs mer
  • 2020-01-24

Lovisa H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Proffsigt, korrekt, enkelt, snabbt! Läs mer
  • 2020-01-19

Dennis B skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag sålde en lägenhet. Jag känner mäklaren så det gick väldigt bra. Läs mer
    2020-02-13 Tobias K svarar Dennis B
    Tack så mycket Dennis, bra teamwork!/Tobias
  • 2020-01-18

Anita S skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag har sålt en bostadsrätt om 3 rok i Nyköping. Jag är väldigt nöjd med min mäklare på alla sätt. Hon är både trevlig och man får en bra kontakt med henne. Läs mer
  • 2020-01-17

Davor M skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Hej!
    Super bra upplevelse, har köpt bostaden via Tobias Karlsson. Jätte trevligt och effektiv möter. Tänker mig försätta va i kontakt med samma i framtiden när blir dags att sälja. Bara positiva kommentarer, jag rekomanderar :) Läs mer
    2020-02-13 Tobias K svarar Davor M
    Tack så mycket Davor! Lycka till med lägenheten!/Tobias
  • 2020-01-16

Maja F skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Säljer lägenhet, och köper hus av samma mäklare! Blev bemött på en trevligt och bra sätt, inte för ”på” och tjatig som man har upplevt andra mäklare som.

Ja det skulle jag väl kunna säga! Snabbt, raka puckar och vi verkar tänka lite likadant. Läs mer
  • 2020-01-05

Anna Camilla Lovisa Agneta B skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt villa.
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Förväntat mig kunnande, goda råd och snabba återkopplingar.

Kommer att rekommendera HusmanHagberg Läs mer
  • 2019-12-04

Gisela V skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Trevligt bemötande och allt har fungerat som förväntat. Läs mer
  • Erica K

2019-12-03

Erica K skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Jag och min pappa har köpt en lägenhet av er. Jag vart väl bemött på både visningsdagen samt mötet vid kontaktskrivning. Lätt att kunna mejla om man hade frågor fick snabbt svar. Inget krångel är jättenöjd med min mäklare Läs mer
  • 2019-12-03

Michael C skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Mkt gott intryck vid köp av lgh Läs mer
  • 2019-11-19

Karl Fredrik P skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt Villa.
    Pernilla på Husman Hagberg Nyköping var fantastiskt bra.
    Huset blev sålt på förhandsvisning så försäljningen gick mycket smidigt. Läs mer
    2019-11-22 Pernilla B svarar Karl Fredrik P
    Tack Fredrik - vi jobbade bra tillsammans! Vh Pernilla
  • 2019-11-19

Filip H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Tog reda på info om våra frågor kring vårt husköp med omgående svar. Läs mer
    2019-11-22 Pernilla B svarar Filip H
    Tack Filip för feedback. Hoppas verkligen att ni kommer trivas i huset. Vh Pernilla
  • 2019-11-17

Johanna H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Vår mäklare Birgitta Sandlund har gjort ett fantastiskt jobb med att sälja vårt hus, trots att den förväntade provisionen var lägre än vid de flesta andra husförsäljningar. Läs mer
  • 2019-11-12

Antoine W skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    brooker answered to all our questions really fastly and was available when we needed assistance. Läs mer
  • 2019-10-28

Peter H skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Sålt villa och tycker vi fått bra bemötande och mäklaren hade all kunskap. Läs mer
  • 2019-10-23

Krister L skrev om HusmanHagberg Nyköping Oxelösund
    Har sålt hus tidigare,och denna gång har vi fått proffsigt bemötande och hjälp.Vi är helt nöjda. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte