Husmanhagberg Nynäshamn

Husmanhagberg Nynäshamn

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • Badge2022

Vi på HusmanHagberg vinner våra kunders hjärtan med ett äkta engagemang och en passion för mäklaryrket. Här hos oss på kontoret i Nynäshamn kan vi hjälpa dig till en trygg bostadsaffär. Vi känner väl till området och har den erfarenhet som krävs för att ta hand om hela affären. Planerar du att köpa eller sälja här i Nynäshamn?...

130 omdömen om Husmanhagberg Nynäshamn

Sedan starten hos Reco 2017

Mats E
Landfjärden

Bra bemötande. Kunnig och duktig personal.

Tack, snälla! Det värmer. Trevlig sommar :) /HusmanHagberg Nynäshamn

Jeanette H
Sandhamn

Trevlig och kunnig mäklare som hanterat försäljningen snabbt och smidigt. Mycket nöjd!

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Härligt att höra! Superkul att få arbeta tillsammans. Bästa hälsningar, HusmanHagberg Nynäshamn

Margareta P

Hej. Jag är glad ock nöjd Mvh Margarita

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Tack snälla ni! Härligt att höra att ni är nöjda. Bästa hälsningar, HusmanHagberg Nynäshamn

Bengt Einar Anders K
Sålde sitt hus med hjälp av Husmanhagberg Nynäshamn

Trevligt och proffsigt bemötande.

Tack för fin feedback! Bästa hälsningar, HusmanHagberg Nynäshamn

Yvonne P
Södra

Bra bemötande och snabb hjälp med vår försäljning. Trots osäker marknad lyssnade mäklaren på våra önskemål.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Tack för fin feedback! Det var väldigt roligt att få arbeta tillsammans med er :) Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Monika G
Stora Vika

Proffsigt bemötande och stor hjälp i alla frågor. Stora som små. Jag hölls informerad hela tiden och då vi använde oss av fullmakt i detta ärende har det fungerat utan problem. Snabbt och snyggt skött.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Härligt att höra att ni är nöjda! Det var väldigt roligt att få arbeta tillsammans med er - från start till mål :) Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn.

Vojtech P
Ösmo

Vi var nöjda med helt köpet av lägenheten på Björnclous väg 51. Det var lite mer komplicerat för oss eftersom vi inte kommer från Sverige, men ändå klarade vi det tillsammans.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Hej! Kul att höra att ni blev nöjda, och ja - vi gjorde det tillsammans :) Helt säker på att ni kommer trivas superbra i er nya fina lägenhet! Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Rikard L
Ösmo

Blev väldigt bra bemött hade inga förväntningar men han gjorde ett bra jobb och snabb på att svara på frågor

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Kul att höra! Hoppas du kommer att trivas i din nya fina lägenhet :) Allt gott,

Fredrik D
Ösmo

Lite snack men mycket verkstad är min sammanfattning av Patrik Dalebo. Alltså en komplimang.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Hej Fredrik! Superkul att kunna hjälpa dig med försäljningen, verkligen! Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Linda Leibing H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Husmanhagberg Nynäshamn

Jag blev mycket väl bemött av mäklaren. Jag ville ha en snabb försäljning av min bostadsrätt och det såg han till att jag fick. Jag fick god information under hela processen och mäklaren var också lyhörd för mina önskemål. En viktig del av framgången vid min försäljning anser jag låg i annonseringen av min bostadsrätt där annonstexten och de fina fotona säkert bidrog till att väcka intresse. Jag fick full information under budgivningen och ett ett bra avslut med kontrakt skrivning. Jag upplevde mäklaren som både trevlig och mycket proffsig.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Tusen tack för fint omdöme och bra samarbete! Det var en ära :) Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Emir S
Centralt

Bra kontakt med mäklare samt uppföljning av försäljning av objekt.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Tack för ditt omdöme Emir! Superkul att få hjälpa dig :) Hoppas vi ses och hörs framöver! Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Alain P
Ösmo

Vl är nöjd och Maklare vår professionnel och ansvarig.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Tack snälla, det värmer! Hoppas ni trivs i ert nya hem. Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Nikola M
Grödby

Tydlig och bra! Jag tycker att Patric har varit super. Jätte nöjd.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Stort tack för din kommentar Nikola! Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen. Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Ilona Rita M
Grödby

Mäklaren var professionell, tillgänglig, flexibel, lyhörd med fint bemötande

Stort tack Ilona, det värmer! Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Linnea S
Ösmo

Lite oklart med tanken på att det var första gången vi skulle sälja. Skulle vilja ha mer information genom hela processen, från fotograferingen samt visningarna.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Tack för din kommentar Linnea! Jag uppskattar att du tar dig tid att lämna feedback och tar med mig den in i det fortsatta arbetet. Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Rebecca S
Centralt

Bra bemötande av Patric som återkopplade snabbt vid frågor. Lägenhetsköpet gick snabbt och smidigt.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Stort tack Rebecca! Helt säker på att du kommer trivas utmärkt i ditt nya hem :) Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Roger F
Centralt

Jag förväntar mig snabba och korrekta svar från en mäklare och det levde Patric Dalebo som representant för Husmanhagberg verkligen upp till.

Stort tack Roger, det värmer! Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Stefan R
Centralt

Trevligt och konkret bemött, hela vägen med försäljning han informerat oss med allt och hjälpte hela vägen. Varmt rekomenderar 👍

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Tack för fint omdöme, det uppskattas! Superkul att få hjälpa er :) Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Patrik J
Lisö

Enkelt, smidigt och flexibelt.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Stort tack Patrik! Hoppas ni trivs bra på Lisö :) Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Hans Åke L
Centralt

Trevligt bemötande och ett bra sätt att kommunicera med oss under och efter försäljningen.

Tack för din kommentar Hans Åke, det värmer! Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Per Karl Erik N
Sandhamn

Mäklaren Patric Dalebo har gjort ett fantastiskt jobb, visat engagemang och gett god vägledning i genom hela processen. Vi rekommenderar honom samt Husman Hagberg starkt.

Madeleine S

Tillmötesgående, noggranna och hjälpsamma

Anna M
Köpte sitt hus med hjälp av Husmanhagberg Nynäshamn

Det var ett bedrövligt bemötande av mäklaren. På mötet på kontoret var han forserande och oerhört otrevlig och upprörd. Vi önskade få titta igenom kontraktet lite i lugn och ro varpå han blev arg och tog ut en av säljarna för ett samtal på ca 15 minuter. Klockan var efter 21 på kvällen och vi behövde åka hem till våra barn som var hemma själva. Det är ENDAST pga oerhört trevliga husägare som vi gick igenom med köpet

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Hej och tack för din kommentar, vi uppskattar alltid feedback då det hjälper oss att bli bättre. Tråkigt att du inte är nöjd med bemötandet. Mäklaren jobbar inte kvar längre, men vi tar med oss dina ord in i vårt fortsatta arbete och ska se till att liknande upplevelser inte inträffar igen. Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Maj Sofia Elisabeth Young Mee F
Ösmo

Trevlig, engagerad och kunnig mäklare som ansträngde sig för att få till en bra affär. Rekommenderas!

Ingrid Kristina Elisabet B
Trehörningen

Vid värdering överdrivet positiv vad gäller priset. Vi kom överens om arvodetmen Vid intaget var lägenheten värd 500 000 mindre och arvodet 20 000 högre! Mäklaren påstod att han tappat bort sina anteckningar!!! Dåligt angagemang, ville inte annonsera på annat än hemnet. Min motivation var att annonsera så att "folk" som kanske inte tänkt på Nynäshamn kanske skulle bli nyfikna och intresserade, men nej. Kommer INTE inte rekommendera Husman Hagberg.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Hej och tack för din kommentar. Tråkigt att du upplevde processen så här, jag tar åt mig av din feedback. Allt gott, HusmanHagberg Nynäshamn

Danny Richard Thomas K
Södra

Trevlig mäklare Bra kännedom om marknaden

Carl-gunnar H
Köpte sitt hus med hjälp av Husmanhagberg Nynäshamn

Köpt ett kedjehus. Bra bemötande av mäklaren. Hade inga förväntningar, utgår ifråan att mäklarewn vill göra ett bra jobb,.

Esma Suleiman Hana M
Södra

Jag sålt mitt radhus och mäklaren gjorde bra jobb för att höja försäljningspris.

Joanna L
Centralt

Jag har sålt en bostadsrätt. Trevligt och professionellt bemötande. Jag hade inga speciella förväntningar mer än att jag kände att jag säkert kunde fråga om jag undrade över något. I det hela en positiv upplevelse.

Johan A
Centralt

Lyssnar och förstår säljare och köpares behov. Lyhörd för lösningar och ingiver en trygghet i bostadsaffären.

Per-erik W
Trehörningen

Köp brf. Hög tillgänglighet och god service.

Monica H
Centralt

Sålt lägenhet i Nynäshamn. Gott bemötande av kunnig mäklare. Väldigt nöjd med allt.

Martin V
Södra

Vi har köpt ett radhus i Nynäshamn. Mäklaren har både varit mycket trevlig och gett ett seriöst tryggt intryck vilket kännts mycket positivt.

Helen H
Ösmo

Jag fick ett mycket positivt intryck av mäklaren, Josefin, direkt på visningen av villan. Hon kändes kompetent, hade kunskap och ett trevligt sätt, och bidrog med idéer hur man skulle kunna förändra och anpassa för att optimera husets möjligheter. Är mycket nöjd över hur hon har hanterat affären. Om jag skulle sälja en dag så skulle jag helt klart ge henne uppdraget.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Tack Helen för den via rekommendationen! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas i huset. Mvh Josefin

Madeleine E
Centralt

Snabb och smidig affär , jag var köpare.

Yvonne S
80.0 m²

Allt utmärkt! Trevligt bemötande och bra kommunikation!

Åsa M
65.0 m²

Köpt ett hus på muskö, Klar tydlig med fel och brister utifrån besiktningen. Alltid tillgänglig och svarar snabbt på frågor. Även budgivningen klar och tydlig. Talade om alla villkor och vad som gällde vid försäljningen Är mycket nöjd med mäklaren.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Stort tack för fin rekommendation Åsa! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas i huset. Trevlig sommar! Mvh Josefin

Thomas V
124.0 m²

Köpt ett kedjehus. Bemötandet var väldigt positivt och svarade alltid snabbt på frågor. När budgivningen var klar tog de inte lång tid att skriva på kontraktet. Hon förklarade alla detaljer på kontraktet på ett förstående sätt. Hon visade stort arrangemang och såg till att de blev en bra affär trotts under denna pandemi. Väldigt positivt rekomenderas.

Linus K
1:a

Bra på att informera & var trevlig vid bemötande

Tack Linus för de fina orden! Mvh Josefin

Berno H
65.0 m²

Vi köpte ett hus på Muskö och mäklaren var lugn, hjälpsam och kom med tips.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Tack Berno för fin rekommendation! Jag hoppas att ni kommer att trivas i fritidshuset. Mvh Josefin

Joacim J
2:a

Har köpt en bostadsrätt, 2a i Nynäshamn som första gångs köpare. Blev varmt bemött och mäklaren har varit väldigt hjälpsam och fått en att känna sig trygg. Full pott!

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Tack Joacim för den fina rekommendationen! Jag hoppas att du kommer att trivas i din första lägenhet. Mvh Josefin

Isabel A
1:a

Jag skulle sälja en etta i centrala nynäs och fick då hjälp av Josefin på husmanhagberg. Kunde inte fått en bättre mäklare! Snäll, ärlig och en riktigt problemlösare, va klockrent för mig! Gick snabbt och enkelt trots att jag knappt var på plats själv, så skönt!

Stort tack för den fina rekommendationen! Mvh Josefin

Carolina J
1:a

Fick hjälp att köpa en lgh av Josefin på HusmanHagberg . Hade en mycket bra kontakt under hela förloppet . Mycket positivt var att jag kunde kontakta henne oavsett tid på dygnet om frågor mm. Kan starkt rekommendera alla på denna mäklarfirman. Trevliga o hjälpsamma. Så utan deras stöd o peppning hade jag förmodligen letat lgh än idag.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Tack för fin rekommendation Carolina! Jag hoppas att du ska trivas i ditt nya boende. Mvh Josefin

Anna B
52.0 m²

Köpt sommarhus, blivit väl bemött och väldigt snabb respons på mina frågor och hantering av affären. Mycket nöjd med mäklaren.

Svar från Husmanhagberg Nynäshamn

Sort tack för dina fina ord! Jag hoppas att ni skall trivas i ert nya sommarhus. Mvh Josefin

Nicklas K
50.0 m²

Vi köpte en fastighet (villa) och mäklaren som hade hand om försäljningen var Josefin.Svedman Nynäshamnskontoret. Hon är både påläst och väldigt trevlig på alla sätt. Om vi skall sälja någon gång i framtiden så är hon klockrent någon vi skulle kunna anlita. Mvh/Nicklas.karlsson

Stort tack Nicklas för den fina rekommendationen! Mvh Josefin

Abdullah A
2:a

Jättebra/smidigt och professionellt

Emelie W
114.0 m²

Köpte. Mycket nöjda med mäklaren, bra bemötande och god service

LASSE S
114.0 m²

Patric var toppen och superhjälpsam tillgänglig. Rekommenderas.

Ulla Marianne L
114.0 m²

mycket nöjd med försäljningen av min villa .hoppas slutet blir lika bra.

Kerstin Cecilia Stigdotter H
4:a

Vi blev väl bemötta av mäklaren o hon kändes mycket kunnig och proffesionell.