Lisa Nilson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 11 Läs vad Lisa Nilson

• Gun Marie A sålde sitt hus med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-11-27

Rynningeåsen
    Sålt radhus Rynningeåsen 103 kvm.
    Bra bemötande inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor.
    Väl förberedd lätt att få tag på .
    Vi är mycket nöjda med Lisa som upplevs charmig och socialt
    kompetent.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Per Åke Å sålde sitt hus med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-09-16

Har sålt ett radhus i Hallsbergs

Blev bemött på ett proffsigt sätt.

Mina förväntningar överträffades.

Sammanfattningen blir att jag under hela processen fått
    snabb info vad som kommer att hända och har hänt. Läs mer
  • Anna-Lena Å sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-09-11

Sörbyängen
    Sålt en bostadsrätt i Örebro.

Vi valde mellan tre mäklare och fastande för Lisa. Hon gav ett seriöst och tryggt intryck vilket har fortsatt genom hela affären. Hon har lyssnat på våra krav och inte velat hasta iväg med försäljningen.

Mycket bra , informativ och trevlig i sitt bemötande. Skulle varmt rekommendera henne till andra. Läs mer

2019-09-05

Jag har sålt radhus

Jag har fått ett mycket proffsigt bemötande i alla skeenden i försäljningen.

Min förväntningar överträffades med råge.

Min upplevelse gör att jag kommer att rekommendera Husman Hagberg i Örebro till vänner o bekanta. Läs mer
  • Anders A sålde sitt hus med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-07-01

Sålt ett hus i Striberg utanför Nora. Genomgående ett vänligt och trevligt bemötande från mäklaren, men tyvärr visade det sig att mäklaren inte hade en bra förståelse för marknaden. Den initiala bedömningen av slutpris var helt fel. Av ca 15 sällskap så deltog endast 2 i budgivning. Jag upplevde att mäklaren hade väldigt svårt för att fatta beslut för att driva processen framåt och att hon var osäker i sin roll. Jag upplevde att mäklaren hade svårt för att säga som det är och vad hon tyckte om saker och ting. Exempelvis, har man inte möjlighet att återkoppla efter en visning pga att man har andra visningar så är det naturligtvis helt ok, men säg då inte att man kommer återkoppla direkt efter visning. Jag kände på det stora hela inte att vi som säljare fick den rådgivning som jag tycker man kan förvänta sig. Dock, vad gäller det rent administrativ hantering av försäljningen med fotografering, bokning av visningar, etc så funkade det bra. Läs mer
  • Åsa M köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-06-30

Köpt en bostadsrätt. Affären är ej avslutad ännu.
    Trevligt bemötande ,snabb med sina svar vid frågor. Känns som personen är ny på jobbet, lite oerfaren osäker i en del frågor o sin roll. Har köpt osålt ett antal hus tidigare å mött en hel del mäklare. Läs mer
  • Lisa A sålde sitt hus med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-06-27

Lisa ger ett bra första intryck när vi ska sälja vår bostad. Tyvärr har hennes uppfattning om vad bostaden är värd ingen förankring i marknaden. Vi hade 20 besök på våra visningar av en stylad välrenoverad villa. Endast två lägger bud. Jag är tveksam till hur hon sålt in huset till potentiella köpare. Slutförhandlingen fick min man ta över då hon var för tvekande i sin förhandlingsteknik. Lisa menar väl men jag upplever att hon behöver sälja in bostaden på ett mer trovärdigt sätt samt slipa sin förhandlingsteknik. Läs mer
  • Sten T sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-06-17

Sörbyängen
    Sålt bostadsrätt, Proffesionellt bemött och Lisa genomförde affären på ett föredömligt sätt. Extra plus för service utanför ordinarie arbetstid. Läs mer
  • Natalie S köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-04-02

Centralt Väster
    Jag har köpt en lägenhet tillsammans med mina föräldrar. Då jag för tillfället inte befinner mig i Sverige är det svårt att besvara de här frågorna då det var mina föräldrar som mötte mäklaren och inte jag. Men jag tyckte allt gick väldigt smidigt och fort, och mäklaren var väldigt snabb att svara på mejl trots en stor tidsskillnad mellan oss. Under lägenhetsvisningen när alla papper skrevs på var hon väldigt bra på att översätta vad som faktiskt menades i papprena. Läs mer
  • Patrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-03-26

Bra och professionellt bemötande med snabb och tydlig uppföljning. Läs mer

Senaste försäljningarna

Värngatan