Lisa Nilson
Registrerad mäklare sedan 2018-11-08
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 16 Läs vad Lisa Nilson

• Raied H köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2020-05-10

4:a
    Nya Hjärsta
    en bostadsrätt.
    på ett bra sätt och var alltid tillgänglig med snabbt svar.
    jag är jätte nöjd med hur jag blev bemött. Läs mer
    Lisa Nilson gillar detta
  • Roger K sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2020-05-07

4:a
    Nya Hjärsta
    Proffsig och hjälpsam på alla sätt. Läs mer
    Lisa Nilson gillar detta
  • Jesper W köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2020-04-21

Ås
    Köpte min första egna bostad genom Lisa, och kan inte annat än att vara nöjd. Läs mer
    Lisa Nilson gillar detta
  • Masoud M köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2020-04-16

Sörbyängen
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Gjorde ett jätte bra jobb. Läs mer
    Lisa Nilson gillar detta
  • Catrin G sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2020-04-14

Sörbyängen
    En otroligt trevlig & engagerad mäklare. Försäljningen av min bostadsrätt gick smidigt & enkelt. Läs mer
    Lisa Nilson gillar detta
  • Gun Marie A sålde sitt hus med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-11-27

Rynningeåsen
    Sålt radhus Rynningeåsen 103 kvm.
    Bra bemötande inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor.
    Väl förberedd lätt att få tag på .
    Vi är mycket nöjda med Lisa som upplevs charmig och socialt
    kompetent.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    Lisa Nilson gillar detta
  • Per Åke Å sålde sitt hus med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-09-16

Har sålt ett radhus i Hallsbergs

Blev bemött på ett proffsigt sätt.

Mina förväntningar överträffades.

Sammanfattningen blir att jag under hela processen fått
    snabb info vad som kommer att hända och har hänt. Läs mer
  • Anna-Lena Å sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-09-11

2:a
    Sörbyängen
    Sålt en bostadsrätt i Örebro.

Vi valde mellan tre mäklare och fastande för Lisa. Hon gav ett seriöst och tryggt intryck vilket har fortsatt genom hela affären. Hon har lyssnat på våra krav och inte velat hasta iväg med försäljningen.

Mycket bra , informativ och trevlig i sitt bemötande. Skulle varmt rekommendera henne till andra. Läs mer

2019-09-05

Jag har sålt radhus

Jag har fått ett mycket proffsigt bemötande i alla skeenden i försäljningen.

Min förväntningar överträffades med råge.

Min upplevelse gör att jag kommer att rekommendera Husman Hagberg i Örebro till vänner o bekanta. Läs mer
  • Anders A sålde sitt hus med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro

2019-07-01

Sålt ett hus i Striberg utanför Nora. Genomgående ett vänligt och trevligt bemötande från mäklaren, men tyvärr visade det sig att mäklaren inte hade en bra förståelse för marknaden. Den initiala bedömningen av slutpris var helt fel. Av ca 15 sällskap så deltog endast 2 i budgivning. Jag upplevde att mäklaren hade väldigt svårt för att fatta beslut för att driva processen framåt och att hon var osäker i sin roll. Jag upplevde att mäklaren hade svårt för att säga som det är och vad hon tyckte om saker och ting. Exempelvis, har man inte möjlighet att återkoppla efter en visning pga att man har andra visningar så är det naturligtvis helt ok, men säg då inte att man kommer återkoppla direkt efter visning. Jag kände på det stora hela inte att vi som säljare fick den rådgivning som jag tycker man kan förvänta sig. Dock, vad gäller det rent administrativ hantering av försäljningen med fotografering, bokning av visningar, etc så funkade det bra. Läs mer

Senaste försäljningarna

Trumpetaregatan