Lisa Nilson är mäklare på HusmanHagberg Örebro

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Lisa Nilson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 18 omdömen sedan 2019-01-10. Lisa Nilson har haft 10 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 18 Läs vad Lisa Nilson

• förväntade mig mer flexibiltet av henne, spec när det gällde dialogen mellan mig och andra personen som ägde bostaden.
    Jian J köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-10-18
    • 78.5 m²
    • Lundby
    2020-10-18
    Hej Jian! Vad tråkigt att du känner så. Hoppas verkligen att du kommer vara nöjd när affären är avslutad. Bästa hälsningar Lisa

Visa svar
  • Sålt mitt hus (290 kvm) i Nora. Tog lång tid att få det sålt. Lisa gjorde ett hyggligt jobb, svarade snabbt på email, men då hon har problem med stavning så blev det ibland svårt att förstå. Lisa har svårt med satsbyggnaden i meningarna.
    Håkan S sålde sitt hus med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-09-17
    • 290.0 m²
    2020-09-17
  • en bostadsrätt. på ett bra sätt och var alltid tillgänglig med snabbt svar. jag är jätte nöjd med hur jag blev bemött.
    Raied H köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-05-10
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Nya Hjärsta
    2020-05-10
  • Proffsig och hjälpsam på alla sätt.
    Roger K sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-05-07
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Nya Hjärsta
    2020-05-07
  • Köpte min första egna bostad genom Lisa, och kan inte annat än att vara nöjd.
    Jesper W köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-04-21
    • 79.0 m²
    • Ås
    2020-04-21
  • Väldigt bra och professionellt bemötande. Gjorde ett jätte bra jobb.
    Masoud M köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-04-16
    • 82.0 m²
    2020-04-16
  • En otroligt trevlig & engagerad mäklare. Försäljningen av min bostadsrätt gick smidigt & enkelt.
    Catrin G sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2020-04-14
    • 82.0 m²
    2020-04-14
  • Sålt radhus Rynningeåsen 103 kvm. Bra bemötande inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor. Väl förberedd lätt att få tag på . Vi är mycket nöjda med Lisa som upplevs charmig och socialt kompetent. Rekommenderas varmt.
    Gun Marie A sålde sitt hus med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2019-11-27
    • 103.0 m²
    • Rynningeåsen
    2019-11-27
  • Har sålt ett radhus i Hallsbergs Blev bemött på ett proffsigt sätt. Mina förväntningar överträffades. Sammanfattningen blir att jag under hela processen fått snabb info vad som kommer att hända och har hänt.
    Per Åke Å sålde sitt hus med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2019-09-16
    • 89.0 m²
    2019-09-16
  • Sålt en bostadsrätt i Örebro. Vi valde mellan tre mäklare och fastande för Lisa. Hon gav ett seriöst och tryggt intryck vilket har fortsatt genom hela affären. Hon har lyssnat på våra krav och inte velat hasta iväg med försäljningen. Mycket bra , informativ och trevlig i sitt bemötande. Skulle varmt rekommendera henne till andra.
    Anna-Lena Å sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Nilson en del av HusmanHagberg Örebro
    2019-09-11
    • 2:a