Läs vad 172 Läs vad Patrik Boström

• 2020-12-23
    Jag har köpt radhus Karlskoga och upplever Patrik Boström som saklig, professionell med ett personligt förhållningssätt. Han håller en hög tillgänglighet och har en snabb hantering. Patrik uppfyller mina förväntningar på en mäklare med en yrkesskicklighet!
    Camilla E
    • 110.0 m²
    • Stråningstorp
  • 2020-12-17
    Jag har köpt nybyggnation. Blev bemöt väldigt bra.
    Patrik gav en bra service från första samtalet vi hade tills affären var avslutad.
    Emil T
    • 189.6 m²
    • Stora Hasstorp
  • 2020-12-14
    Jag sålde en nyproducerad bostadsrätt i Örebro. Mäklaren Patrik var ärlig och hjälpsam under hela processen. Han gick över alla förväntningar och jag kommer definitivt rekommendera och välja han i fortsättningen.
    Simon G
    • 2:a
    • 51.0 m²
    • Södra Ladugårdsängen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Tack så mycket Simon. Att kunderna vill rekommendera mäklaren till sina vänner och bekanta är det bästa betyg man kan få.

Visa svar
  • 2020-11-25
    Nöjd med Patrik och hans förmedlingen av min nya lägenhet
    Viktor S
    • 3:a
    • 78.2 m²
    • Sörby/Eklunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
  • 2020-11-15
    Sålt en trea i Örebro. Trevlig och enkel mäklare. Proffsig rakt igenom hela affären.
    Mats P
    • 3:a
    • 77.5 m²
    • Centralt Väster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
    Tack så mycket för de snälla orden. Hoppas allt blir bra för dina föräldrar på nya stället.

Visa svar
  • 2020-10-23
    Fantastiskt! Så smidigt! Lätt att prata med och han förstod min situation.
    Berit L
    • 30.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
  • 2020-10-21
    Trevlig, lätt att få tag på. Återkopplade på ett bra sätt. Pragmatisk.
    Fick till affären på distans, mycket bra.
    köpte sin stuga med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
  • 2020-10-10
    Köpte första villan i mitt liv, allt var enklare i kontakten med mäklaren än jag trodde. Trevlig, lätt att nå, lätt att diskutera och fråga saker om. Mycket nöjd!
    Monica G
    • 102.0 m²
    • Vintrosa
  • 2020-10-09
    Vi sålde vårt fritidshus nu i vår och blev rekomenderad Patrik, han uppfyllde vad vi förväntat oss, inga problem varisig före eller efter att fastigheten blev såld, Patrik uppträdde på ett korekt sätt men med ett trevligt bemötande från första stund, vi kan honom varmt rekommendra.

Siv o Bo
    Bo L
    • 70.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro
  • 2020-10-03
    Mycket bra mäklare, saklig och har verkligen koll på saker. I vårt fall var vi väldigt "röriga" och hade det kaosartat i livet men Patrik Boström uppvisade ett tålamod utan dess like.
    Rekommenderar varmt!
    Jacob L
    Jacob L
    • 87.0 m²
    • Centralt Nora
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte