Mäklare Örebro Örebro HusmanHagberg Örebro Patrik Boström
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2019-04

Läs vad 136 Läs vad Patrik Boström

• Kent L sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-04-05

Sörby/Eklunda
    Vi har sålt en lägenhet. Mycket bra bemötande. Har tidigare haft erfarenhet av Patrik vid försäljning av släktings lägenhet och det var därför vi själva kontaktade honom i samband med detta uppdrag. Efter den kontakten hade vi höga förväntningar och han uppfyllde dem denna gång också. Läs mer
  • Nina L sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-04-05

Sörby/Eklunda
    Bostadsrätt om 2 rum och kök. Trevlig och bra att prata med, effektiv och återkopplar snabbt!! Läs mer
  • Carina L
    Carina L sålde sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-02-14

Vi har sålt ett hus inne i Örebro. Patrik har från dag ett varit serviceminded och kunnig, bra på att hålla kontakten under processen och professionell. Läs mer
  • Lone N
    Lone N sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-02-13

Centralt Nora
    Professionell! Allt gick smidigt och snabbt vid försäljningen av min lägenhet, jag är jättenöjd. Läs mer
  • Ingrid B köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-02-13

Centralt Nora
    Har köpt en lägenhet i Nora.
    Blev bemött mycket trevligt.
    Fick ett mycket trevligt intryck av mäklaren,som också var förväntat
    Fick fin kontakt och kan varmt rek. honom och Husman -Hagberg. Läs mer
  • Daniel D köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-02-12

Fantastisk trevlig och tillmötesgående mäklare som var påläst på huset vi köpte. Läs mer
    2019-02-13 Patrik B svarar Daniel D
    Tack Daniel för det fina omdömet och kul att ni är nöjda.
  • Marie-Louise A köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2018-12-03

Centralt
    Hej jag har tittat på många hus under ca 1 år. Patrik har varit mäklare för de flesta av dem. Han är proffsig, trevlig och svarar på frågor om fastgheterna så man förstår.
    Senaste visningen blev det äntligen ett köp. Och jag blev som vanligt vänligt och proffsigt bemött. Läs mer
    2019-01-09 Patrik B svarar Marie-Louise A
    Hej Marie-Louise. Stort tack för de värmande orden och grattis till ditt köp.
  • Rickard L
    Rickard L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2018-10-25

Ervalla
    Tydlig och bra information och hjälp i samband med husköp. Läs mer
    2018-12-02 Patrik B svarar Rickard L
    Tack Rickard. Nu hoppas vi på en bra utgång av er försäljning också.
  • Miriam B sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2018-10-23

Centrum
    Jag sålde en etta i en småstad. Bemötandet av mäklaren var väldigt bra och bostaden såldes för summan jag ville nå upp till. Jag hade en tät kontakt med mäklaren och kände mig delaktig i processen. Jag är nöjd med hela upplevelsen och kommer att anlita samma mäklare igen när jag får tillfälle! Läs mer
    2018-12-02 Patrik B svarar Miriam B
    Vad skoj att du blev så nöjd Miriam. Hoppas vi får tillfälle att göra fler affärer i framtiden.
  • Christina H köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2018-10-22

Centralt
    Vi har köpt en villa i Nora. Min man har haft mest kontakt med honom. Han svarade i telefonen när man sökte honom, var trevlig på visningen och väldigt tillmötesgående vid skrivandet av kontraktet. Han ordnade alla papper och skickade över till Husman Hagberg i Nyköping så vi kunde skriva på där och slapp åka till Nora Läs mer
    2018-10-22 Patrik B svarar Christina H
    Tack för det fina betyget Christina. Er affär är ett perfekt bevis på hur smidigt allt kan gå inom en kedja, speciellt när samma företag har hand om både köp- och säljobjekt.
    Patrik B gillar detta

Senaste försäljningarna