Patrik Boström
Registrerad mäklare sedan 2006-06-13
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-22
2019-08 - 2020-07

Läs vad 158 Läs vad Patrik Boström

• Claes W köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2020-07-08

5:a
    Lanna
    Vi köpte ett parhus i Lanna, en BRF. Patrik var bra på att återkomma och snabb i dialogen. Tyvärr så visade sig efter kontraktsskrivning att säljaren ville ha extra betalt för samtliga fasta garderober i sovrummen vilket även Patrik visste när han fick uppdraget men valde att inte informera oss som köpare. Detta för att få en fördelaktigare prisbild.
    Huset är nytt och skall garantibesiktigas efter två år vilket kändes tryggt med tanke på undersökningsplikten. Tyvärr fick vi efter kontraktsskrivning reda på att byggherren hade gått i konkurs.
    Att anlita Patrik som säljare av ett objekt kan kanske vara bra men som köpare bör du vara uppmärksam vad som ingår i köpet! Läs mer
  • Mats A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2020-07-07

Centralt Öster
    Jag skulle sälja min bostadsrätt och fick rekommendation att kontakta Patrik. Han gav ett seriöst och engagerat intryck vid första mötet. Har sedan under hela processen visat det i praktiken. Han har utfört uppdraget på ett utmärkt sätt med återkoppling och information. Läs mer
  • Karin I köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2020-07-05

Centralt Öster
    Köpt bostad via Patrik. Han är seriös, lugn, tillgänglig, har erfarenhet och mycket gott sätt att föra sig. Han övertrumfar by far alla förväntningar, som inte var låga från början då det var pga hans goda renommé jag överhuvudtaget anmälde mig till visning. Tack Patrik! Läs mer
    2020-07-05 Patrik B svarar Karin I
    Tack så hemskt mycket för alla fina ord Karin.
  • Urban O sålde sin bostad med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2020-07-02

Pershyttan
    Fungerat mycket bra! Kunnigt och korrekt bemötande. Vi är helnöjda👍👍👍 Läs mer
    2020-07-05 Patrik B svarar Urban O
    Vad kul att ni är nöjda. Alltid kul med nöjda kunder.
  • Mats B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2020-05-21

Lanna
    Trevligaste mäklaren jag mött och fått tips av andra om denna toppenkille Läs mer
    2020-07-05 Patrik B svarar Mats B
    Tack så mycket Mats för de orden.
  • Anna W köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2020-05-21

Lanna
    Vi köpte hus på liten ort utanför Örebro, allt gick supersmidigt och snabbt! Patrik är en toppenmäklare. Effektiv, snabb att svara på frågor och funderingar både på mail och telefon. Förklarar tydligt och bra hur allt går till, för oss som är nybörjare i husägarvärlden. Vi kunde inte vara mer nöjda! Läs mer
    2020-07-05 Patrik B svarar Anna W
    Tack så mycket för det betyget. Hoppas ni kommer trivas i er nya ort och bostad.
  • Lennart S köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2020-04-09

Ladugårdsängen
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Bemötandet av mäklaren var utmärkt.
    Patrik svara bra på alla mina frågor och hade ordning och reda på alla papper.
    Det hela gick enkelt och smidigt. Läs mer
    2020-04-23 Patrik B svarar Lennart S
    Tack så mycket Lennart. Vad kul att du blev nöjd med affären.
  • Ida J köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2020-04-07

Ladugårdsängen
    Jag köpte mina grannars lägenhet och hela affären gick fort och smidigt. Min första känsla av Patrik var att han är oerhört trevlig och inger en känsla av trygghet vilket jag nu i efterhand fortfarande står fast vid. Alla parter blev nöjda med affären och jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-04-07 Patrik B svarar Ida J
    Tack så mycket för det värmande omdömet Ida. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende.
  • Maria F sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2020-03-10

3:a
    Jag har sålt en bostadsrätt i Hallsberg. Samarbetet med Patrik har fungerat mycket bra. Jag är nöjd med försäljningen och på det sätt som Patrik har varit tillgänglig.

Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2020-03-10 Patrik B svarar Maria F
    Tack så mycket för de fina orden Maria.
  • Ulrika S sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2020-01-21

3:a
    Adolfsberg
    Patrik har varit väldigt bra o hjälpsam i försäljningen av min lägenhet, kommer definitivt anlita honom igen.
    Hälsningar Ulrika Läs mer
    2020-01-21 Patrik B svarar Ulrika S
    Vad kul att du blev nöjd med mitt arbete. Tack för ditt omdöme.

Andra mäklare hos HusmanHagberg Örebro

Patrik Boström