Patrik Boström
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 150 Läs vad Patrik Boström

• Maria F sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2020-03-10

Jag har sålt en bostadsrätt i Hallsberg. Samarbetet med Patrik har fungerat mycket bra. Jag är nöjd med försäljningen och på det sätt som Patrik har varit tillgänglig.

Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2020-03-10 Patrik B svarar Maria F
    Tack så mycket för de fina orden Maria.
  • Ulrika S sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2020-01-21

Adolfsberg
    Patrik har varit väldigt bra o hjälpsam i försäljningen av min lägenhet, kommer definitivt anlita honom igen.
    Hälsningar Ulrika Läs mer
    2020-01-21 Patrik B svarar Ulrika S
    Vad kul att du blev nöjd med mitt arbete. Tack för ditt omdöme.
  • Elisabet A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-12-16

Grenadjärstaden
    Då Patrik skötte husförsäljningen för 13 år sedan så var det självklar att kontakta honom för försäljning av bostadsrätten. Så med andra ord är vi MYCKET nöjda med Patrik.

Hälsningar
    Stefan o Elisabet Andersson Örebro Läs mer
    2019-12-16 Patrik B svarar Elisabet A
    Tack för de fina orden. Det är det bästa betyg man kan få att kunder efter så lång tid återkommer. Kul att få hjälpa er ännu en gång vid en försäljning.
  • Jonas E sålde sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-11-04

Adolfsberg
    Sålde en Villa!
    Patrik är korrekt och har ett utmärkt uppträdande.

Min samlade bedömning är att han känns komplett och är en person man kan lita på.
    Varma rekommendationer.. Läs mer
    2019-11-25 Patrik B svarar Jonas E
    Vad kul att du är nöjd Jonas. Tack för de fina orden.
  • David L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-10-20

Asker
    Patrik är mäklaren som visade mig huset en liten bit utanför Örebro Sandvad 305.

Han var snabb att öppna dörrarna i tid och var väl bemött med en fri titt i huset och gården. När man tittar klart var han öppen att svara på frågor man hade.

Efter visningen var han snabb med svar angående bud osv och såfort ett nytt bud kom ringde Patrik så man snabbt kunde ge motbud. Förklarade saker på ett bra sätt så en "nybörjare" som jag inom husköp förstår hur allt går till.

10/10 får Patrik för all hjälp. Läs mer
    2019-12-16 Patrik B svarar David L
    Vad roligt att du är så nöjd med mitt arbete. Lycka till i den nya bostaden.
  • Robar M sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-10-18

Lanna
    Sålde en bostadsrätt via Patrik och vi blev supernöjda med försäljningen. Mäklarens bemötande var proffsigt och han är kunnig och kan sin grej. Vi trodde inte vi kunde få sålt då tidigare mäklare misslyckats men för Patrik gick det utan problem. Patrik är tydlig och lätt att ha med, han fixar det du vill, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Zana K
    Zana K sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-10-18

Lanna
    Vi tycker att Patrik är en seriös mäklare och bästa mäklare vi har haft under röret synd att vi visste inte vem han var tidigare mvh zana karimi Läs mer
    2019-10-18 Patrik B svarar Zana K
    Tack så mycket för de fina orden Zana.
  • Linda E köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-10-15

Jag hade förväntat mig en mäklare som var mer påläst om objektet och hade ett större intresse och engagemang. Läs mer
  • Eva Britt-Marie L köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-08-21

Hovsta
    Köpt en bostadsrätt, radhus. Utmärkt och bra bemötande, trevlig, enkelt och smidigt. Förväntningarna var stora från mej och allt gick bra och smidigt. 😁. Tack Läs mer
    Patrik B gillar detta
  • Rikard P sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2019-08-19

Hovsta
    Detta är andra försäljningen jag anlitat Patrik till, jag är mycket nöjd med hans arbete. Han är tillgänglig, engagerad och lyckas alltid få till en riktigt bra affär.
    Stort plus att han svarar på både Mail och telefon när man söker honom! Ska man sälja så kan jag inte tänka mig en bättre mäklare. Läs mer
    2019-08-19 Patrik B svarar Rikard P
    Tack för det fina omdömet och att du är så nöjd Rikard. Alltid kul att få hjälpa dig med dina fina bostäder.

Senaste försäljningarna

Nytorgsgatan