Mäklare Örebro Örebro HusmanHagberg Örebro Patrik Boström
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-01 - 2018-12

Läs vad 130 kunder tycker om Patrik Boström

• Marie-Louise A köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2018-12-03

90m²
    Centralt
    Hej jag har tittat på många hus under ca 1 år. Patrik har varit mäklare för de flesta av dem. Han är proffsig, trevlig och svarar på frågor om fastgheterna så man förstår.
    Senaste visningen blev det äntligen ett köp. Och jag blev som vanligt vänligt och proffsigt bemött. Läs mer
    2019-01-09 Patrik B svarar Marie-Louise A
    Hej Marie-Louise. Stort tack för de värmande orden och grattis till ditt köp.
  • Rickard L
    Rickard L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2018-10-25

214m²
    Ervalla
    Tydlig och bra information och hjälp i samband med husköp. Läs mer
    2018-12-02 Patrik B svarar Rickard L
    Tack Rickard. Nu hoppas vi på en bra utgång av er försäljning också.
  • Miriam B sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2018-10-23

1:a
    27m²
    Centrum
    Jag sålde en etta i en småstad. Bemötandet av mäklaren var väldigt bra och bostaden såldes för summan jag ville nå upp till. Jag hade en tät kontakt med mäklaren och kände mig delaktig i processen. Jag är nöjd med hela upplevelsen och kommer att anlita samma mäklare igen när jag får tillfälle! Läs mer
    2018-12-02 Patrik B svarar Miriam B
    Vad skoj att du blev så nöjd Miriam. Hoppas vi får tillfälle att göra fler affärer i framtiden.
  • Christina H köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2018-10-22

115m²
    Centralt
    Vi har köpt en villa i Nora. Min man har haft mest kontakt med honom. Han svarade i telefonen när man sökte honom, var trevlig på visningen och väldigt tillmötesgående vid skrivandet av kontraktet. Han ordnade alla papper och skickade över till Husman Hagberg i Nyköping så vi kunde skriva på där och slapp åka till Nora Läs mer
    2018-10-22 Patrik B svarar Christina H
    Tack för det fina betyget Christina. Er affär är ett perfekt bevis på hur smidigt allt kan gå inom en kedja, speciellt när samma företag har hand om både köp- och säljobjekt.
    Patrik B gillar detta
  • Therese P köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

95m²
    Patrik är en mycket professionell mäklare med trevligt bemötande och stor kunskap. Vi har varit mycket trygga genom hela husköpet genom att han återkopplat till oss på våra frågor och funderingar. Läs mer
    2018-10-22 Patrik B svarar Therese P
    Tack för de fina orden Therese. Hoppas ni trivs i ert nya boende.
  • Niklas Ö köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

95m²
    Köpte en villa i Kumla, Patrik har genom hela affären varit bra påläst om objektet och kunnat svara på alla frågor vi haft.
    Inga konstigheter alls! Trevlig och öppen att diskutera med! Läs mer
    Patrik B gillar detta
  • Mathias T köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

109m²
    Rönneshytta
    Vi köpte ett hus, vi är verkligen nöjda med Patrik Läs mer
    2018-12-02 Patrik B svarar Mathias T
    Tack Mathias för ditt betyg, hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
    Patrik B gillar detta
  • Chad W köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2018-10-01

178m²
    Helt otroligt proffsigt! Hade genomtänkt allt. Läs mer
    2018-10-22 Patrik B svarar Chad W
    Vad kul att ni är nöjda med mitt arbete.
  • Arne J sålde sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2018-09-21

108m²
    Dalsta
    Patrik har med sitt kunniga och trevliga bemötande överträffat våra förväntningar. Han har varit tillgänglig inte bara på arbetstid utan även när vi haft frågor på kvällar och helger. Mycket professionell i sitt agerande genom hela processen, stort tack. Läs mer
    2019-01-09 Patrik B svarar Arne J
    Hej. Målet är att ni som kunder ska känna precis som ni verkar ha gjort. Tack så mycket för det fina betyget.
    Patrik B gillar detta
  • Anne S köpte sitt hus med hjälp av Patrik Boström en del av HusmanHagberg Örebro

2018-09-12

0m²
    Haga
    Köpte en tomt och det gick snabbt och smidigt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Fogdhyttan