Yvonne Kreü

Yvonne Kreü

Yvonne Kreü är mäklare på HusmanHagberg Örebro

Yvonne Kreü har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Yvonne Kreü har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.6. Yvonne Kreü har haft 19 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-07

Läs vad 15 Läs vad Yvonne Kreü

• Lillån
    2021-07-18
    Proffsig, förstående och enkel.
    Är mycket nöjd med Yvonne.
    2021-07-02
    Hon är bara bäst, så kunnig och hjälpsam.
    Tack snälla du för dina fina ord! Ja det blev bra med era köpare och nu kan ni putsa ut. Ha en skön sommar:) Yvonne Kreü
    2021-06-16
    Otrolig mäklare som står stadigt på marken. Haft lite otur med säljare och kommunikation men där har Yvonne hjälpt att medla mellan båda parter på ett professionellt och sakligt sätt.
    Tack Maria för det goda omdömet:) Ja det var en del turer men vi klarade av det tillsammans och nu är huset ert och nu är det bara att börja fixa med trädgården och odla. Hoppas ni kommer att trivas nu och jag får önska er en skön sommar! Yvonne Kreü
  • sålde en tomt med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    • Glanshammar
    2021-06-09
    Trevligt-kunnigt- lyckad försäljning av tomt.
    Tack Kerstin! Ja det blev bra till slut och trevliga köpare och det är lite krångel när det är dödsbon och skriftliga pantbrev inblandande. Ha en skön sommar så hörs vi till hösten med deklaration. Yvonne Kreü
    • Fjugesta
    2021-06-07
    Köpt ett hus i Fjugest Basvägen 9. Mycket nöjda med allt!
    Tack Erika och stort grattis till det fina huset! Roligt att ni känner er nöjda och det är inte långt kvar tills ni får flytta in. Yvonne Kreü
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    2021-05-04
    Köpt bostad. Mycket bra bemötande. Trevlig och duktig! Rekommenderas varmt!
    Hej Glenn och varmt tack för de fina orden! Nu är det inte så långt kvar till ert tillträde och allt spännande som ska hända i ert liv snart:) Yvonne Kreü
  • köpte sin stuga med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    • Hampetorp
    2021-05-04
    Köpt Granvägen 4 med postadress Odensbacken, Mycket trevlig och kunnig mäklare, Ger henne högsta betyg
    Tack Anders för det fina omdömet! Hoppas nu att ni ska trivas vid södra Hjälmaren ett nytt område för er med mycket fint att upptäcka:) Yvonne Kreü
  • Shna A
    köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av HusmanHagberg Örebro
    • Hovsta
    2021-05-01
    Kan varmt rekommendera Yvonne Kreü.
    Bästa servicen och bästa mäklaren i stan.

Väljer ni HusmanHagberg och Yvonne kommer ni inte att ångra er.
    En nogrann mäklare som håller vad hon lovar.

Så bra bemötande, här finns allt!
    Tack söta Shna jag vet inte vad jag ska säga:) jag är så glad för er skull att ni fick ett sånt fint hus och att det fort och smidigt. Hoppas du och din familj får många fina år i huset och ni behöver inte göra når heller på flera år................bara att njuta:) Yvonne Kreü
    • Hovsta
    2021-04-30
    Jag har bara gott att säga om Yvonne, hon har på ett professionellt sätt hjälpt mig att sälja min villa.
    Hon har haft ett mycket bra bemötande både mot mig som säljare och mot köpare.
    Köparna har för mig berättat att de är "mycket glada att Yvonne har mäklat denna affär"

Mvh Hans Andersson
    Tack Hans för de fina orden! Ja det gick bra med din försäljning och du fick nöjda köpare som ska ta över ditt fina och välskötta hus. Nu får du se framåt och alla nya saker du ska göra framåt....spännande:) Yvonne Kreü
    2021-04-08
    nöjd först men sen mindre nöjd allteftersom försäljningen av vårat hus pågått.
    Missförstånd och negativ kritik
    Tack Eva! Jag försöker att vara noggrann som du säger och inte hasta fram saker men det är mycket information som ska fram så jag får be om ursäkt om du uppfattat att det har gått fort. Nu önskar jag er en lyckad flytt och att ni kommer trivas med ert nya boende! Yvonne Kreü