HusmanHagberg Örnsköldsvik

HusmanHagberg Örnsköldsvik

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears
Ring 0660-818 10 Dela

Välkommen till HusmanHagberg och Örnsköldsvik! Här i Örnsköldsvik hittar du allt från fin natur till bra kommunikationer, skön stämning och självklart ett gäng glada och engagerade fastighetsmäklare. Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären häromkring. Vi kan både området och marknaden, och tillhör en kedja med lång erfarenhet...

157 omdömen om HusmanHagberg Örnsköldsvik

Sedan starten hos Reco 2017

Eva O
Centralt

Tydlig och snabbt agerande Mycket trevliga

Benny J
Centralt

Har anlitat HusmanHagberg vid tidigare försäljning!. Gillar det bemötande jag har fått av dom, trevliga och glada och snabba!! Bra med information under hela processen.

Stina N
Centralt

Vår mäklare Maja hade ett mycket varmt och trevligt bemötande och var väldigt professionell. Det vi uppskattade mycket var återkopplingen som vi fick antingen via mobil eller sms, de var toppen! Hon var engagerad i försäljning och hon kändes trygg under resan. Hon gjorde ett mycket bra jobb!

Pia N
Köpmanholmen

Professionellt, bra på alla sätt!

Per N
Centralt

Hög och snabb service . En väldigt värme och glatt humör

Lisa Anna Elisabet F
Järved

De tar hand om kunden och svarat på allt som man undrat över

Laila Karin Adele I
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
Gideå

Trevlig mäklare som jag upplever gjorde sitt bästa för att allt skulle bli så bra som möjligt.

Thomas A
Långviksmon

Tillit till systemet som formar H/H. Förtroende för min mäklares kunskaper, färdigheter och hennes personliga engagemang. Respekt för henne som person, utstrålning och välvilja.

Mariann E
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik

Emma har varit mycke hjälpsam och informativ

Margot E
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik

Supernöjd med allt. från början till slut.

Daniel S
Centralt

Mycket bra och tålmodigt bemötande mot en som gör sin första bostadsaffär. Visste inte vad jag kunde förvänta mig men känner att jag fick all hjälp och stöd som behövdes för att det skulle gå bra. Hjälpte även till med kontakt med banken. Överlag enbart positiv upplevelse.

Kristina Ö

Trevligt, enkelt och smidigt/K

Martin W
Centralt

Snabb försäljning på en skakig marknad, precis som man vill ha det.

Ina S
Centralt

Trevligt bemötande av mäklaren Amanda. Gav snabb återkoppling och försökte få fram underlag efter bästa förmåga.

Kristina N
Centralt

Bra bemötande, men kändes stundvis rätt oengagerad och var svår att få kontakt med. Lite obegripligt, då det inte säljs jättemycket just under den här perioden, så det berodde knappast på hög arbetsbelastning.

Mats Göte V
Husum

Väldigt trevligt bemötande och våra förväntningar att försäljningen skulle gå fort införlivades. Så vi är väldigt nöjda med all information med allt som rörde försäljningen av Amanda Lundberg.👍😀

Mikael S

Helt ok... +hhhhhhhhusman +hhhhhhhagberg

Mats Lennart N
Gullänget

Vi fick ett bra bemötande när vi träffade mäklaren. Presentationen av hur en försäljning går till var bra. Vi fick svar på våra frågor och bestämde oss därefter att anlita H & H. Mäklaren skötte husvisningar på ett bra sätt, vilket ledde till försäljning.

Mia Karin Maria E
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik

Har alltid fått bra bemötande, både som köpare och säljare. Hos HusmanHagberg i Övik hittar man kunniga och serviceibrintade mäklare, som ger bra återkoppling, tips och råd.

Annika S
Gullänget

Amanda gjorde ett jättebra jobb och sålde mitt radhus. Hon träffade rätt på alla mina förväntningar och gav mig en känsla att hon var där för min skull och gjorde det som krävdes och blev bäst för mig.

Hampus W
Centralt

Mycket bra och proffsigt bemötande. Bra förklarande för en som precis gett sig in i bostadsmarknaden.

Rauno L
Bjästa

Mycket bra sätt att hantera mitt bostad köp hjälpsam och kunnig kvinna. Rekommenderar varmt. Rauno Lehtinen från Stockholm.

Ulf Verner E
Gimåt

Jag är väldigt nöjd med mäklarens bemötande och agerande.

Lars Gunnar P
Järved

Bemötande var bra. Förväntningarna uppfylldes. Försäljningen var proffsigt.

Stefan K
Nötbolandet

HusmanHagberg Örnsköldsvik, Maja Sellgren uppfyller mycket högt ställda krav och förväntningar. Utomordentligt professionellt i alla avseenden. Vi hade högt ställda förväntningar redan innan vi kontaktade henne, och Maja överträffade dem alla. Professionell och gedigen kunskap om marknad och förutsättningar, Lyhördhet, Inlevelseförmåga, Snabbhet, Engagemang och en synnerligen behaglig personlighet är några av de mest utmärkande dragen. Vi ger sammanfattat Maja och HusmanHagberg femton poäng av tio möjliga!

Henrik M
Gene

Fick ett bra bemötande. Våra förväntningar levde mäklaren upp till. En smidig och enkel försäljning.

Linda N
Gene

Mäklaren var inte uppriktigt i beskrivningen av huset. Vi frågade specifikt om det var fukt i källaren och hon sa att det inte var det. Trots det kände man lukten direkt när man kom ner och ägarna hade en avfuktare. Sen beskrev hon toaletten på övervåningen som ett badrum. Någon som var mycket missvisande. Förutom detta så var planritningarna felaktiga. Hon var supertrevlig, men tyvärr väldigt missvisande.

Mats Tomas F
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik

En riktig bra mäklare i Maja Sellgren. Väldigt engagerad och informativ mot oss som säljare. Högsta betyg. Tomas o Christina.

Gun Maria Elisabet H
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik

Bra bemötande av mäklaren Maja Sellgren och det gick snabbt med försäljningen av fastigheten.

Tobias S
Hallbacken

Emellanåt var det uselt när man själv som säljare fick ringa och ställa frågor hur allt låg till. Budgivningen som skulle vara ”snabb och effektiv” drog ut på över tre veckor. En budgivning som enligt överenskommelse endast skulle hålla på i max ett dygn. Kommer tyvärr inte att rekommendera er till andra.

Ulla Britt N
Centralt

Alldeles utmärkt i alla avseenden!!!

Ulla Britt N
Centralt

Väl bemött av proffsig mäklare!

Christina F
Domsjö

Mycket trevligt bemötande! Mäklaren levde upp till förväntningarna.

Åsa P
Centralt

Allt gick supersnabbt och proffsigt. Mycket bra bemötande och återkoppling av Emma.

Björn V
Centralt

Tycker allt fungerade bra. En sak är styling, den togs bort eft ca 10 dagar det var inte tydligt

Per Tomas Ö
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik

Vi blev bra bemötta, förväntningarna blev lite högt satta då mäklaren trodde på enkel försäljning med budgivning. Överlag är vi nöjda med vår försäljning och priset blev nog marknadsmässigt.

Gösta S
Hörnett

Toppklass på alla frågor,det går inte att önska nått bättre.

Eric David P
Bjästa

Är otroligt nöjd med husmanHagberg och Amanda i detta fallet som gjort ett fantastisk jobb med försäljningen av min fastighet..

Eliana R
Bjästa

Bra service, trevlig bemötande personer

Johnny A
Bjästa

Bra bemötande av både köpare och säljare. Bra uppföljning av försäljningsarbetet. Mäklare och fotograf visade stort engagemang runt visningen. Vid skrivning av köpekontrakt gav de bra information till både köpare och säljare.

Caroline Marta L
Skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik

Vi köpte vårt hus via Amanda och är väldigt nöjda. Så pass nöjda att vi därför valde henne som mäklare för försäljningen av vårt dåvarande hus. Försäljningen gick snabbt och smidigt, precis vad vi behövde! Vi är väldigt nöjda över Amandas bemötande, guidning och kunskaper. Rekommenderar Amanda på HusmanHagberg å det varmaste!

Elsy D
Bredbyn

Mycket kunnig personal och oerhört hjälpsamma. Stort tack från nöjd köpare.

Jackline L
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik

Vi köpte vårat första hus av Maja och är så nöjd med allt! På ett hemtrevligt sätt bli bjuden på visningar och allt därefter gjorde oss väldigt nöjda med hur allt hanterades, allt blev mycket bättre än vad vi hade tänkt oss. Efter hela processen kan vi starkt rekommendera både Maja och Husmanhagberg som mäklare!

Helena H
Överhörnäs

Om man vill beskriva customer service med ett annat ord, så kan man säga Amanda. Amanda gav ett fint och positivt bemötande av både oss som säljare och av våra potentiella köpare, samt en riktigt välskriven försäljningsannons. Amanda och HusmanHagberg har överlag varit otroligt bra att ha att göra med och vi rekommenderar dem varmt.

Svar från HusmanHagberg Örnsköldsvik

Åh vad glada vi blir över din recension, och vi kan bara hålla med; Amanda är en toppenmäklare! Tack för att du vill rekommendera oss vidare!

Maria Isabelle S
Husum

Otroligt missnöjd med vår försäljning. Blev rekommenderad Maja och vårt första intryck/möte var väldigt bra men tyvärr ångrar vi vårt val nu i efterhand. Bristfällig information, ingen gemensam försäljningsplan, en visning, ingen personlig träff öht förän affären var avslutad, inget ordentligt avslut/tack. Det mesta kändes framstressat och bristfälligt. Rekommenderas ej.

Svar från HusmanHagberg Örnsköldsvik

Tack för att du tog dig tid att prata med Maja så att ni kunde reda ut de missförstånd som uppkom under försäljningsprocessen. Vi är så ledsna att du upplevde att försäljningen blev stressad. Vi förstår att man kan känna att det inte blir ett riktigt avslut när inte alla parter ses tillsammans på tillträdesdagen men pga av det rådande läget så har vi fått ändra på våra rutiner för allas säkerhet. Nu är vi glada att kunna börja gå tillbaka till fler personliga möten där alla parter kan träffas tillsammans! Lycka till i ert nya hus!

Siv S
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik

Helt enkelt BÄST! Vi är helnöjda med vårt val av mäklare.

Svar från HusmanHagberg Örnsköldsvik

Tusen tack Siv, vad roligt att höra!

Maria L

Trevlig! Lätt att prata med! Jag hade inga förväntningar innan

Svar från HusmanHagberg Örnsköldsvik

Vad kul att du blev nöjd med din affär! Tack för att du tog dig tid att skriva en recension!

Jakob M
Varvet

Fantastiskt bemötande, bästa mäklaren i Övik!!!🥳

Svar från HusmanHagberg Örnsköldsvik

Tack så jättemycket Jakob! Det var så kul att sälja erat hus, nu ser jag framemot förvandlingen ni gör med erat nya! :) /Emma

Jhonny E
Bjästa

Bra bemötande. Hoppades på snabb försäljning och det blev det, 1 vecka .

Svar från HusmanHagberg Örnsköldsvik

Härligt att höra, tack för ditt omdöme!!

Elinn Å
Centralt

Blev bemött på ett jättebra sätt. Har kännt oss i trygga händer med HusmanHagberg och fortfarande känner det när köpet inte är helt klart än då nya ägarna får tillträde om några månader. Våra förväntningar var att få lägenheten såld för utgångspriset iallafall och mer fick vi. Vi fick bra återkoppling vilket underlättade väldigt mycket. Supernöjd med att ha anlitat HusmanHagberg då hela processen kändes så proffesionell.

Svar från HusmanHagberg Örnsköldsvik

Tack så jättemycket Elinn för din fina rekommendation! Det är alltid kul när gamla kunder återvänder och man får hjälpa till när det är dags att sälja! :) /Emma