HusmanHagberg Partille Lerum

HusmanHagberg Partille Lerum

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Partille och Lerum! Vi kan områdena här i Partille & Lerums kommun och lovar dig en trygg bostadsaffär. Vi har lång erfarenhet och tillhör en rikstäckande kedja med över 100 olika kontor i landet som växer för varje år. Bostäder och affärer är vår högsta passion. Kontakta oss om du vill...

119 omdömen om HusmanHagberg Partille Lerum

Sedan starten hos Reco 2017

Victoria E
Paradiset

Professionellt bemötande redan innan visning. Ärlig och uppriktig information genom hela processen!

Cecilia M
Centrala Partille

Trevligt bemötande och bra kommunikation med Roger.

Jenny Maria Cecilia P
Stenkullen

En jättefin och enkel procedur där vi effektivt har lotsats igenom försäljning av vårat radhus. Detta är andra gången vi använder samma mäklare vid en försäljning och vi lika nöjda gång nummer två. Trevligt och genuint bemötande där vi inte behövt oroa oss för något.

Karolina O
Furulund

Fantastiskt service, jobbar hårt med ett exceptionellt bemötande. Rekommenderas starkt.

Margareta W
Stadsskogen

Vi blev bemötta på besta sätt, kunde ej varit bättre , Vi förväntade oss att lgh skulle bli såld och det levde mäklaren upp till på bästa sätt, Mäklaren var lätt att samarbeta med, kände att han la ner mycket arbete och höll oss underrättade. Han får guldstjärna av oss

Arvid J
Södra Sävedalen

Rak info från mäklaren, tydlig process med kontraktskrivning med mera, allt som man önskar från en mäklare helt enkelt

Jonas B
Stenkullen

Vi fick ett proffsigt, ödmjukt och trevligt bemötande. Vi hade höga förväntningar och det levererades. En lugn och trygg försäljning, kan varmt rekommenderas

Peter J
Södra Sävedalen

Jag är väldigt nöjd med mäklaren,han verkar kunna sitta jobb ! Så jag är helt nöjd så här långt!

Pernilla L
Lexby

Trevligt bemötande. Snabb på att svara på frågor.

Hamed N
Puketorp

Roger Karlsson på HusmanHagberg Partille Lerum är inte bara en skicklig mäklare, utan han prioriterar också sina kunder på ett sätt som är sällsynt att hitta. Hans dedikation till att uppfylla våra behov och önskemål har verkligen gjort hela försäljningsprocessen smidig och bekymmersfri för oss. Dessutom är HusmanHagberg en mäklarfirma som verkligen levererar. Med deras professionella och pålitliga team kan man vara säker på att man är i trygga händer. Tack vare Roger, den bästa mäklaren vi någonsin har använt oss av, och...

Jonas Jakob B
Öjersjö

Roger är en fantastiskt trevlig, vänlig och hårt arbetande mäklare som trots att det är hårda tider arbetat hängivet och outtröttligt mot målet att få ihop affären och göra oss säljare nöjda. Roger har varit tillgänglig och lösningsfokuserad och alltid gjort lite mer, lite till för att optimera förutsättningarna.

Jan Lennart T
Öjersjö

bra, trots den rådande marknaden.

Linda S
Gråbo

Personligt och varmt bemötande vilket gav oss trygghet i alla delar av processen. Snabb och tydlig återkoppling.

Marcus Ö
Gråbo

Väldigt bra bemötande och kunnig. Rekommenderar starkt

Hans Martin Lennarth Ö
Furulund/Skulltorp

Mycket kunnig och engagerad mäklare Roger Karlsson. Rekommenderar starkt Roger och Husman Hagberg.

Peter A
Furulund/Skulltorp

Mycket trevligt bemötande och ett härligt driv👌🏻

Linda S
Gråbo

Mäklaren är tydlig, mjuk och trevlig i sitt bemötande och den information som ges. Snabb på att återkoppla och man känner sig som både köpare och säljare oerhört trygg.

Kristian D
Björndammsterrassen

Väldigt trevligt bemötande. Mäklaren Roger var kunnig och vänlig samt villig att se till att affären skulle resultera i ett så bra resultat för båda sidorna som möjligt. Kan starkt rekommendera.

Fredrik L
Höjden

Vi är positivt överraskade. Och allt kändes tryggt.

Lisanne Elisabeth Anne T
Floda

Han var väldigt tillgänglig för frågor. Hade bra strategier och var inlyssnande för våra förslag.

Gustav T
Floda

Väldigt trevlig mäklare och han gör verkligen sitt yttersta för att skapa möjligheter för en bra försäljning.

Zehra A
Lerum Centrum

En sååå proffesionell mäklare som jag rekommenderar gärna.

Sorro H
Timmerslätt

En väldigt hängiven och dedikerad mäklare, som ger en full insyn i processen vad gäller från start till slutförande.

Rickard D

Proffsigt och sakligt bemötande

Elsie K
Anneberg

Hej. Vi e så nöjda HusmanHagbergs mäklare Minna som vi hade/har. Ett energiknippe med idéer å lugnande samtal. Vi rekommenderar starkt HusmanHagberg å mäklare Minna. Rekommenderar även Roger å Johanna som e mäklare på Husman Hagberg, trevliga samtal med dom. Alla så mysiga å tillmötesgående. Mvh Elsie å Ulf

Ulf K
Anneberg

Proffsighet och tydlighet från start till mål, mycket nöjda. Elsie o Ulf

Elsie K
Centrala Partille

Vi är sååå nöjda m HusmanHagberg. Minna vår 1:à mäklare så hjälpsam å tillmötesgående. Hjälpte oss till 100% m köp av vår nya lägenhet å m hjälp av mäklare Roger till fick vi även sålt vår lägenhet. 👍🏻. Så klockrent samarbete mellan kollegor. Rekommenderar varmt HusmanHagberg till våra bekanta. Önskar dom all lycka till i fortsättning å även Johanna inräknad. Kramar på er å Tusen Tack.

Ulf K
Centrala Partille

Med dessa medarbetare ser framtiden ljus ut.Bra bemötande, helproffsigt agerande från start till mål.

Ali B
Centrala Partille

Vi har haft bra kontakt med Roger under hela försäljningsprocessen. Roger har genom hela processen varit professionell och snabb på att återkoppla. Jag rekommenderar Roger.

Nishani P
Centrala Partille

Vår mäklare var lyhörd för vad som var viktigt för oss i säljprocessen. Vi är oerhört nöjda med ett lyckat säljuppdrag i dessa tider och vår bostad var en av de få bostäder som gick plus. Roger är duktig på att hitta rätt köpare och jobbar med förhandsvisning. Allt gick snabbt och smidigt, långt över förväntan.

Britt Ingegärd L
Höjden

Bra och snabb kontakt med mäklaren från start till mål, väldigt tillmötesgående.

Barbro Ulrika H
Höjden

Professionell mäklare, Minna har ett mycket trevligt bemötande och löpande återkoppling. Stort engagemang på en svår marknad just nu. Rekommenderar henne.

Ermin F
Sävedalen

Väldigt trevlig mäklare, snabb att svara och förklarar allt bra. Gjorde allt det man förväntar sig av en mäklare. Toppbetyg

Aida A
Lerum Centrum

Jag är oerhört nöjd med Husmanhagberg då jag fick det jag önskade för bostaden. Jag upplevde ett gott samarbete och stöd. Jag kan varmt rekommendera Husmanhagberg.

Anne-Christine Susanne T
Timmerslätt

Roger karlsson är mycket driven och lyhörd mäklare som inte har problem att alltid jaga affären. Kom ut till fotograferingen av bostaden för visa engagemang. Är realistisk men vill ändå sikta hõgt. Ringer alltid när detta avtalats. Rekommenderas varmt!

Sofia T
Centrala Partille

Trevligt bemötande och alltid snabb återkoppling!

Håkan B
Kåbäcken

Stort engagemang i en svår marknad

Lena Birgitta M
Lerum

Bra och trevligt bemötande. Förtroendeingivande. Snabb återkoppling under hela tiden. Kände förtroende för Minna samt Roger. Lotsade mig hela tiden på ett tryggt sätt. Kan varmt rekommenderas. Hälsningar Lena

Marcus M
Stenliden

Roger gjorde ett bra jobb. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Evelina H
Furulund

Mycket engagerad och hjälpsam mäklare. Professionellt bemötande och kunnig. Lätt att nå och snabb återkoppling

Anna-Karin Elisabeth L
Kåbäcken

Personligt, rakt och tydligt. En bra nulägesanalys då försäljningen ägde rum i en speciell tid med krig, räntehöjningar mm.

Niklas J
Furulund

Nöjd med mitt val av mäklare! Allt har fungerat smidigt mäklaren har varit lätt att ha och göra med. Rekommenderar Husmanhagberg som mäklare!

Carita Helene E
Sävedalen

Väldigt bra behandlad ! Pålitlig och tillmötesgående mäklare ! Blev lugn i min osäkerhet ! Försäljningen gick bra och snabbt ! Slutpriset blev över förväntan efter budgivningen !

Emil M
Björndammsterrassen

Roger som var mäklare vid nya köpet kommer såklart vara säljare för vår gamla lägenhet 👍

Jacob P
Lerum Centrum

Vi fick genomgående ett fantastiskt bemötande. Våra förväntningar överträffades av deras engagemang. Sammanfattningsvis så kände vi oss trygga med att mäklaren hade vårat intresse som fokus.

Maria P
Ingared

Vi är super nöjda med servicen vi fick av Roger Karlsson. Tack snälla!

Krister J
Öjersjö

Det har fungerat bra kan mycket väl rekommendera Roger.

Peder B
Anneberg

Jag blev bemött på ett väldigt trevligt sätt. Förväntningarna var ok och vi uppfyllde dem till fullo. En mycket trevlig mäklare och lätt att göra affärer med. Hon fixade allt som vi kom överens om. Jag är väldigt nöjd med hon.

Filip H
Anneberg

Väldigt positivt och glatt bemötande varje gång vi setts och pratats vid, hjälpsam och sett till att det blivit bra för mig i alla lägen. Mäklaren har gjort exakt vad som utlovats, hjälpt mig hitta bostad där jag ville och processen gick snabbt och smidigt.

Lars K
Centrala Partille

Mycket trevligt bemötande, kunnig och ambitiös säljare. Kan varmt rekommendera, Husman & Hagberg