Adam Soliman
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11
Funderar du på att flytta men är osäker på vart du ska börja? Det har jag full förståelse för. Att köpa och sälja bostad är oftast en stor affär man inte gör så många gånger i livet. Det är en ära för mig att få vara behjälplig från start till mål i kanske ditt livs största affär.

Med ett brinnande hjärta för bostadsaffärer, total affärsmässighet och ett skarpt engagemang så eftersträvar jag alltid att du som kund ska känna dig så nöjd att du rekommenderar mig vidare till vänner och familj.

Jag försöker alltid, i min roll som fastighetsmäklare, att leverera en mäklartjänst som är komplett och något utöver det vanliga.

Jag har valt att arbeta på Husmanhagberg för att det tveklöst är det mäkleri jag själv skulle söka mig till för att sälja min bostad.

Välj en mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Du är varmt välkommen att kontakta mig om du går i säljtankar, har frågor eller önskar en kostnadsfri bostadsvärdering. 072-369 44 20 alt. adam.soliman@husmanhagberg.se Läs mer

Läs vad 45 kunder tycker om Adam Soliman

• Philip T köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Hammarbyhöjden/Skärmarbrink
    Adam tipsade mig om en lägenhet utanför hemnet och internetannons. Det var en tvåa i Hammarbyhöjden där jag har letat länge. Jag är nöjd, han känns pålitlig och genuin. Läs mer
  • Linn H köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Bagarmossen
    Tydlig och seriös mäklare. Vi fick svar på alla frågor, högt som lågt, och snabb återkoppling inför köp av lägenhet. Förhoppningen är att vi har en fortsatt lika god kommunikation inför tillträde. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Denice B köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Seriös och bra kontakt. Bra och tydlig information. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Vi har köpt en bostadsrätt med Adam som mäklare. Vi har tittat på ett antal olika objekt som han visat och han har även tipsat oss om lägenheter han trodde kunde passa. Till slut hittade vi rätt.

Adam är en riktigt bra mäklare. Bemötandet har varit väldigt trevligt, avslappnat och icke påträngande. Han vet hur man säljer utan att det känns "säljigt". Av de mäklare vi träffat under det dryga halvår vi gått på visningar är Adam bland de bästa och vi kan varmt rekommendera hans tjänster. Läs mer
    2018-11-18 Adam S svarar Linnea M
    Hej Linnea, tack för dina fina ord. Det gjorde mig superglad att läsa. Hoppas att du och din fina familj kommer att stormtrivas.
    Adam S gillar detta
  • Jan-Erik D köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    2 rum l Skarpnäck
    Mycket bra
    Utmärkt
    Jag hade inga förväntningar
    Mycket bra och trevligt möten Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Jättenöjda med hans arbete med att sälja vår lägenhet. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Trevlig, gav utrymme och upplevdes engagerad.
    Kommer garanterat anlita Adam om vi säljer i framtiden. Läs mer
    2018-11-13 Adam S svarar Martin S
    Hej Martin, tack för dina fina ord. Önskar dig och din familj all lycka framöver.
    Adam S gillar detta
  • Sanna A sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Skarpnäck
    Sålde en 2a och fick glatt bemötande och engagerat arbete till bra pris. Läs mer
    2018-11-13 Adam S svarar Sanna A
    Tack för din rekommendation Sanna, önskar er all lycka med era framtida planer.
    Adam S gillar detta
  • Seriöst och affärsmässigt intryck av Adam sedan dag ett. Trots en skakig marknad var Adam alltid positiv och kom med bra ideér. Försäljning blev lyckad och vi är mer än nöjda. Kan absolut tänka mig att anlita Adam fler gånger.

Mvh A & E Läs mer
    2018-11-13 Adam S svarar Anna D
    Hej Anna , tack för ett gott samarbete. Stort lycka till framöver.
  • Anja T
    Anja T sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Hammarbyhöjden
    Sålde en lägenhet i Skärmarbrink med hjälp av Adam. Adam har alltid ett vänligt och proffsigt bemötande. Ibland lite mycket att göra så prospekt och vissa saker gjordes med kort varsel, dock blev det bra till slut. Läs mer
    2018-11-13 Adam S svarar Anja T
    Vad bra att du blev nöjd Anja. Tack för din rekommendation.

Senaste försäljningarna

Hjovägen