Adam Soliman
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01
Funderar du på att flytta men är osäker på vart du ska börja? Det har jag full förståelse för. Att köpa och sälja bostad är oftast en stor affär man inte gör så många gånger i livet. Det är en ära för mig att få vara behjälplig från start till mål i kanske ditt livs största affär.

Med ett brinnande hjärta för bostadsaffärer, total affärsmässighet och ett skarpt engagemang så eftersträvar jag alltid att du som kund ska känna dig så nöjd att du rekommenderar mig vidare till vänner och familj.

Jag försöker alltid, i min roll som fastighetsmäklare, att leverera en mäklartjänst som är komplett och något utöver det vanliga.

Jag har valt att arbeta på Husmanhagberg för att det tveklöst är det mäkleri jag själv skulle söka mig till för att sälja min bostad.

Välj en mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Du är varmt välkommen att kontakta mig om du går i säljtankar, har frågor eller önskar en kostnadsfri bostadsvärdering. 072-369 44 20 alt. adam.soliman@husmanhagberg.se Läs mer

Läs vad 47 kunder tycker om Adam Soliman

• Johan W köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-01-28

4:a
    97m²
    Enskededalen
    Jag har köpt en bostadsrätt av Adam. Jag blev bra bemött. Han var trevlig, tydlig och hjälpsam och skötte allt på ett förtroendeingivande sätt.

Johan Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Filip E köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-12-19

41m²
    Hammarbyhöjden
    För några dagar sedan skrev jag kontrakt på min första lägenhet. Jag är mycket nöjd med hur Adam har bemött mig och hur han skött den dialog som varit mellan mig och säljaren. Jag upplever att han varit transparent under hela processen samt att han näst intill alltid funnits tillgänglig på telefon eller mejl. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Philip T köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-12-04

43m²
    Hammarbyhöjden/Skärmarbrink
    Adam tipsade mig om en lägenhet utanför hemnet och internetannons. Det var en tvåa i Hammarbyhöjden där jag har letat länge. Jag är nöjd, han känns pålitlig och genuin. Läs mer
  • Linn H köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-12-03

74m²
    Bagarmossen
    Tydlig och seriös mäklare. Vi fick svar på alla frågor, högt som lågt, och snabb återkoppling inför köp av lägenhet. Förhoppningen är att vi har en fortsatt lika god kommunikation inför tillträde. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Denice B köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-12-03

74m²
    Seriös och bra kontakt. Bra och tydlig information. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Linnea M skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-11-18

Vi har köpt en bostadsrätt med Adam som mäklare. Vi har tittat på ett antal olika objekt som han visat och han har även tipsat oss om lägenheter han trodde kunde passa. Till slut hittade vi rätt.

Adam är en riktigt bra mäklare. Bemötandet har varit väldigt trevligt, avslappnat och icke påträngande. Han vet hur man säljer utan att det känns "säljigt". Av de mäklare vi träffat under det dryga halvår vi gått på visningar är Adam bland de bästa och vi kan varmt rekommendera hans tjänster. Läs mer
    2018-11-18 Adam S svarar Linnea M
    Hej Linnea, tack för dina fina ord. Det gjorde mig superglad att läsa. Hoppas att du och din fina familj kommer att stormtrivas.
    Adam S gillar detta
  • Jan-Erik D köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

65m²
    2 rum l Skarpnäck
    Mycket bra
    Utmärkt
    Jag hade inga förväntningar
    Mycket bra och trevligt möten Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Elin L skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-11-13

Jättenöjda med hans arbete med att sälja vår lägenhet. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Martin S skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-11-13

Trevlig, gav utrymme och upplevdes engagerad.
    Kommer garanterat anlita Adam om vi säljer i framtiden. Läs mer
    2018-11-13 Adam S svarar Martin S
    Hej Martin, tack för dina fina ord. Önskar dig och din familj all lycka framöver.
    Adam S gillar detta
  • Sanna A sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

65m²
    Skarpnäck
    Sålde en 2a och fick glatt bemötande och engagerat arbete till bra pris. Läs mer
    2018-11-13 Adam S svarar Sanna A
    Tack för din rekommendation Sanna, önskar er all lycka med era framtida planer.

Senaste försäljningarna

Hjovägen