Adam Soliman
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-06 - 2019-05
Funderar du på att flytta men är osäker på vart du ska börja? Det har jag full förståelse för. Att köpa och sälja bostad är oftast en stor affär man inte gör så många gånger i livet. Det är en ära för mig att få vara behjälplig från start till mål i kanske ditt livs största affär.

Med ett brinnande hjärta för bostadsaffärer, total affärsmässighet och ett skarpt engagemang så eftersträvar jag alltid att du som kund ska känna dig så nöjd att du rekommenderar mig vidare till vänner och familj.

Jag försöker alltid, i min roll som fastighetsmäklare, att leverera en mäklartjänst som är komplett och något utöver det vanliga.

Jag har valt att arbeta på Husmanhagberg för att det tveklöst är det mäkleri jag själv skulle söka mig till för att sälja min bostad.

Välj en mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Du är varmt välkommen att kontakta mig om du går i säljtankar, har frågor eller önskar en kostnadsfri bostadsvärdering. 072-369 44 20 alt. adam.soliman@husmanhagberg.se Läs mer

Läs vad 56 Läs vad Adam Soliman

• Carl L köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-06-03

Skarpnäck
    Utmärkt bemötande när vi köpte lägenhet. Läs mer
  • Sihui Z
    Sihui Z sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-05-23

Bagarmossen
    Our apartment in Bagarmossen was sold recently in cooperate with Adam Soilman as our mäklare, we've noticed that he is hard worker and always respond very quick, being patient with all kind of questions. He is professional with handling all related issues and very friendly to the customers.

We are happy and satisfied with his work, if anyone wants to sell or buy stuff, we would highly recommend him. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Hanna B köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-04-19

Gamla Enskede
    Jag har köpt en bostadsrätt i Gamla Enskede, mitt första bostadsköp. Jag ringde två dagar efter att annonsen lagts ut på hemnet och frågade om det var möjligt att komma på förhandsvisning. Dagen efter gick jag på visning och kontrakt skrevs dagen efter det. En mycket snabb och smidig affär med andra ord. Bemötande från Adam Soliman var hela tiden professionellt och som förstagångsköpare upplevde jag att det var viktigt för honom att både säljare och köpare skulle känna sig trygga och nöjda med affären. Jag kan varmt rekommendera Adam. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Lovisa K sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-04-16

Gamla Enskede
    Jag är glad och tacksam för att Adam var vår mäklare genom bostadsförsäljningen av min 1:a i Gamla Enskede.
    Förstod vid första mötet att Adam är kunnig, lyhörd och saklig och vänlig och väldigt sympatisk.
    Det var tryggt med bra kommunikation och vi har ett estetiskt tänk och det blev så bra samarbete.
    Allra bästa rekommendationerna till Adam, varmt tack. Läs mer
  • Jessica U
    Jessica U sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-03-30

Hammarbyhöjden
    Har tillsammans med Adam sålt vår första pärla. En liten tvåa på 43 kvm.

Vi är så tacksamma över att ha haft Adam som vår mäklare. Vi har fått den bästa stöttning, fantastiskt bemötande, fläckfri kommunicering och ett tydligt engagemang.
    Vi fick ett omedelbart förtroende för Adam och han har inte gjort annat än att visa oss hur väl vår uppfattning stämde. Läs mer
  • Jack N
    Jack N sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-03-29

Hammarbyhöjden
    Påläst och kunnig. Vet var han ska leta upp information han behöver, om han behöver fördjupad kunskap. Ger ett erfaret och pålitligt intryck. Sålde vår tvåa utan balkong till rekordpris. Över förväntan på alla fronter. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Ursula G sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-02-27

Enskededalen
    Han är lätt att samarbeta med. Lyhörd och ödmjuk. Mycket bra helt enkelt! Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-02-27

Enskededalen
    Vi köpte en lägenhet i Enskededalen genom Adam Soliman.
    Han var mycket professionell och tillmötesgående genom hela processen. Alltid snabb, saklig och raka ärliga rör.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Oskar N köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-02-20

Hammarbyhöjden
    Adam på Husman Hagberg gav ett professionellt intryck genomgående. Glatt och trevligt bemötande i alla frågor och lugnt och sakligt genom alla steg i affären. Läs mer
  • Johan W
    Johan W köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-01-28

Enskededalen
    Jag har köpt en bostadsrätt av Adam. Jag blev bra bemött. Han var trevlig, tydlig och hjälpsam och skötte allt på ett förtroendeingivande sätt.

Johan Läs mer

Senaste försäljningarna