Läs vad 151 Läs vad Anna Isaksson

• 2019-11-16
    Sålde bostadsrätt mha Anna !
    Underbar, lugn o hjälpsam!
    Sålde innan visning till högre pris än vad vi förväntade oss!
    Bästa!
    Elahe L
    • 80.3 m²
  • 2019-11-07
    It was indeed a great experience during viewing and contract signing. Anna has well explained the details, very well coordinated during contract execution which was well appreciated.

Looking forward for her help to have a smooth move in .

Thank you again Anna for your great support .
    Ashutosh S
    • 71.0 m²
  • 2019-11-05
    Köpt en 2 rok i Bagarmossen.
    Supernöjd med bemötandet från Anna, trevligt bemötande och lättillgänglig när jag hade frågor och funderingar.
    Lisa E
    • 58.0 m²
    • Bagarmossen
  • 2019-10-21
    Jag har köpt min första, egna lägenhet någonsin. Anna har varit jättebra och hållit mig uppdaterad om vad som händer. Jag är hittills mycket nöjd.
    Gunilla L
    • 68.0 m²
    • Hammarbyhöjden
  • 2019-10-14
    Anna sålde vår 3:à i Skarpnäck och vi är mer än nöjda med allt från bemötande till att svara på alla våra frågor och kontakten mellan oss som säljare och köparna.

Vi valde Anna då vi tidigare varit på flertalet visningar med Anna när vi letade bostad och har alltid känt oss trygga med hennes bemötande både som köpare och säljare.
    Beatrice W
    • 75.5 m²
  • 2019-10-11
    Köpt en bostadsrätt! Extremt trevlig mäklare som förklarar vad som gäller, hur allt ska gå till osv. Kommunikationen har varit toppen!

Rekommenderar gärna!
    Aidai S
    • 77.0 m²
  • 2019-08-16
    Köpt bostadrätt Pilotgatan Skarpnäck

Mycket bra bemötande trots att mäklaren fick gå in och arbeta på sina semesterdagar.
    Kan mycket väl tänka mig att rekommendera henne till vänner och bekanta.
    Barbro Elisabeth N
    • 59.0 m²
  • 2019-07-22
    Jag är mycket nöjd med hur Anna skötte försäljningen av min trea i Skarpnäck. Anna har ett professionellt och personligt bemötande och jag kände mig trygg i att hon skötte sig uppdrag på bästa sätt. Rekommenderas varmt!
    Camilla H
    • 75.5 m²
  • 2019-07-18
    Anna är väldigt professionell och lugn. Hon är lyhörd och det var ett nöje att samarbeta med henne. Försäljning av min lägenhet gick väldigt smidigt och blev såld snabbt. Har valt helt rätt mäklare!
    /Amanda
    Amanda F
    • 4:a
    • 90.0 m²
  • 2019-07-05
    Påläst, trevligt sätt, proffsig och kunnig om objektet lätt att nå och kommunicera med.
    Daniela B
    • 77.0 m²