Anna Isaksson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-02 - 2019-01

Läs vad 125 kunder tycker om Anna Isaksson

• Linn H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-02-14

90m²
    Skarpnäck
    Vi köpte vår första bostadsrätt sv Anna. Hon var duktig och trevlig, försökte inte pressa eller stressa fram ett köp, bra på att hålla kontakt och ge information, lyhörd. Läs mer
  • Annelie F köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-01-31

90m²
    Skarpnäck
    Vi har köpt en lägenhet på 90 kvm i Skarpnäck.
    Anna Isaksson har varit trevlig och hjälpsam med allt. Vi uppskattade också hennes öppenhet och ärlighet.
    Hon var kanske lite i långsam i att svara på email och eventuellt läste hon inte igenom email i full detalj - men detta kan också bero på att hon hade mycket att göra.

Vi rekommenderar Anna Isaksson som mäklare. Läs mer
  • Håkan C sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-01-04

5:a
    98.5m²
    Skarpnäck
    Anna har ett trevligt och tydligt bemötande mot kunden/säljaren.
    Hon är tydlig och informativ och är öppen och lösningsfokuserad.
    Vi tycker att hon uppfyllde våra förväntningar, trots att slutpriset inte blev vad vi önskat. Läs mer
  • Jonas K sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-11-30

94m²
    Enskede Gård
    Anna sålde vår lägenhet om tre rum i Enskede. Allting har gått väldigt smidigt. Anna har en trevlig, avslappnad och proffsig stil utan påklistrat säljsnack. Hon har koll på detaljerna och har varit behjälplig under hela processen. Hon lyckades till och med få upp slutpriset en aning trots att vi sålde i ett dåligt läge. Det var en överraskning! Jag vill verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Peter G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

88m²
    Bagarmossen
    Vi har sålt en bostadsrätt i Bagarmossen genom Anna Isaksson på HusmanHagberg. Hon har ett fint bemötande, är tydlig, professionell men lyssnar även in om man vill något särskilt.
    Jag har träffat ett antal mäklare genom åren och hon är definitivt en av dom bästa jag mött. Jag vill varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Peter H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

64m²
    Enskededalen
    Proffsig, trevlig och hjäpsam. Har använt Anna till att både köpa och sälja lägenhet. Läs mer
  • Alexandra B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

56m²
    Proffsig, kompetent, personlig Läs mer
  • Per S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-11-27

3:a
    78m²
    Enskede Gård
    Sålt lägenhet. Proffsigt och trevligt bemötande av mäklarn.
    Höga förväntningar men marknaden tillät inte att de infriades trots mäklarns idoga försök. Positiv upplevelse. Läs mer
  • Craig R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-11-26

96m²
    Skarpnäck
    Nyss såld vår lägenhet till rekordpris, med hjälp och råd från Anna.
    Trevlig, personlig och proffsig. Gav god råd med alternativ och ansträngde sig för att vi skulle känner oss trygga, även sent på kvällen med internationella samtal.
    Resultatet talar för sig själv!
    Tack Anna Läs mer
  • Annie W sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-11-26

88m²
    Skarpnäck
    Snabb och proffsig service. Har både köpt och sålt via henne och lika nöjd nåda gångerna. Läs mer

Senaste försäljningarna

5:a