Anna Isaksson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Jag är för närvarande mammaledig, kontakta gärna mina kollegor på 08-659 44 20 Läs mer

Läs vad 151 Läs vad Anna Isaksson

• Elahe L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2019-11-16

Skarpnäck
    Sålde bostadsrätt mha Anna !
    Underbar, lugn o hjälpsam!
    Sålde innan visning till högre pris än vad vi förväntade oss!
    Bästa! Läs mer
  • Ashutosh S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2019-11-07

Skarpnäck
    It was indeed a great experience during viewing and contract signing. Anna has well explained the details, very well coordinated during contract execution which was well appreciated.

Looking forward for her help to have a smooth move in .

Thank you again Anna for your great support . Läs mer
  • Lisa E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2019-11-05

Bagarmossen
    Köpt en 2 rok i Bagarmossen.
    Supernöjd med bemötandet från Anna, trevligt bemötande och lättillgänglig när jag hade frågor och funderingar. Läs mer
  • Gunilla L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2019-10-21

Hammarbyhöjden
    Jag har köpt min första, egna lägenhet någonsin. Anna har varit jättebra och hållit mig uppdaterad om vad som händer. Jag är hittills mycket nöjd. Läs mer
  • Beatrice W sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2019-10-14

Skarpnäck
    Anna sålde vår 3:à i Skarpnäck och vi är mer än nöjda med allt från bemötande till att svara på alla våra frågor och kontakten mellan oss som säljare och köparna.

Vi valde Anna då vi tidigare varit på flertalet visningar med Anna när vi letade bostad och har alltid känt oss trygga med hennes bemötande både som köpare och säljare. Läs mer
  • Aidai S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2019-10-11

Skarpnäck
    Köpt en bostadsrätt! Extremt trevlig mäklare som förklarar vad som gäller, hur allt ska gå till osv. Kommunikationen har varit toppen!

Rekommenderar gärna! Läs mer
  • Barbro Elisabeth N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2019-08-16

Köpt bostadrätt Pilotgatan Skarpnäck

Mycket bra bemötande trots att mäklaren fick gå in och arbeta på sina semesterdagar.
    Kan mycket väl tänka mig att rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
  • Camilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2019-07-22

Skarpnäck
    Jag är mycket nöjd med hur Anna skötte försäljningen av min trea i Skarpnäck. Anna har ett professionellt och personligt bemötande och jag kände mig trygg i att hon skötte sig uppdrag på bästa sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Amanda F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2019-07-18

Skarpnäck
    Anna är väldigt professionell och lugn. Hon är lyhörd och det var ett nöje att samarbeta med henne. Försäljning av min lägenhet gick väldigt smidigt och blev såld snabbt. Har valt helt rätt mäklare!
    /Amanda Läs mer
  • Daniela B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2019-07-05

Skarpnäck
    Påläst, trevligt sätt, proffsig och kunnig om objektet lätt att nå och kommunicera med. Läs mer

Senaste försäljningarna

Horisontvägen