HusmanHagberg Skarpnäck

HusmanHagberg Skarpnäck

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeElevenYears
1 114

Välkommen till HusmanHagberg i Skarpnäck, Bagarmossen och Enskededalen! Vi hjälper dig att hitta ett boende här söder om söder i Stockholmstrakten. Vi mäklare på kontoret arbetar alltid med kunskap och passion för att hjälpa dig hitta rätt, vare sig du letar lägenhet, villa eller radhus. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande...

1114 omdömen om HusmanHagberg Skarpnäck

Sedan starten hos Reco 2017

Denald O
Skarpnäck

We have been living in Sweden 5 years now and this is our first apartment and at the first steps it was very stressful for us. We are so grateful that Allan guided us through the process and made us feel safe. Now we are settling in our first apartment and thinking back everything worked out so smooth. Great job Allan seriously, if I could give you 10 stars , I would!

Pontus W

Kommunikativ, tydlig och trevlig

Mats L
Skarpnäck

Effektiv och professionell med en personlig touch, han hör av sig när man förväntar sig och man känner sig fullt informerad genom hela processen.

Kjell W
Enskede Gård

Professionellt och kunnigt bemötande. Ola är dessutom mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera Ola som mäklare.

Magnus E
Skarpnäck

Jag och min fru har haft nöjet att ha med Allan att göra vid både köp och försäljning. Trots att vi som säljare har velat och krånglat och stökat till en hel del har Allan aldrig bemött oss med annat än proffessionalitet, tålamod och vänlighet. Rekommenderas varmt!

Jennie D
Skarpnäck

Allan är bäst! Man känner sig fullständigt trygg genom hela processen. Rekommenderar varmt.

Lars-Göran L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

Bra bemötande , Påläst om bagarmossen Höll os underrättad under hela processen

Fredrik L
Skarpnäck

Väldigt bra bemötande och proffsig. Säljprocessen flöt på riktigt bra.. Kan starkt rekommendera Allan.

Jeanette H
Bagarmossen

Öppet vänligt sätt, kunnig, hjälpsam och lätt att nå, ringer eller smsar tillbaka. Berättar noga om hur visning och försäljning går till och om vi tycker det verkar bra. En mäklare man kan ha stort förtroende för.

Ellinor A
Skarpnäck

En jordnära och trevlig mäklare som är bra på sitt jobb

Judit F
Svedmyra

Upplevs genuint välvillig! Tillgänglig och flexibel dessutom

Thiago D
Skarpnäck

We chose Marcus because we had a nice experience with him the first time we bought this apartment, hence, the smart choice here was to go with Marcus again. Once again, he made it easier for us throughout the whole process, always being very clear, explaining very little detail, and keeping in touch during the whole selling process. I can't recommend him enough, I'm very happy with his services.

Sofia H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

Marcus är engagerad, tillgänglig och trevlig. Han är exceptionellt bra på att lösa problem och hitta alternativ som funkar för alla parter.

Susann Viktoria S

Insatt, vänlig, snabb återkopplings

Sofia L
Svedmyra

Lugn och kunnig mäklare. Reko.

Filip F
Svedmyra

Vi blev bemötta mycket bra! Ola var jordnära, geniun och kändes inte "säljig" utan var mån om vårat bästa och gav oss tid och utrymme för att göra ett viktigt beslut. Han var alltid trevlig och positiv. Vi kommer definitivt använda honom som våran go-to mäklare framöver.

Kristina E
Skarpnäck

Jag upplevde att Allan visade ett fint engagemang och tog sig tid att löpande förklara och informera. Trots att försäljningen skedde under julledighet så löste han uppgiften på bästa sätt genom god förberedelse. Han svarade snabbt på frågor och var lyhörd gentemot både säljare och köpare.

Didier G
Skarpnäck

Professionell, trevlig och pålitlig. Det finns nog ingen annan säljare som kan Skarpnäck som Ola. Rekomenderas varmt.

Anders L
Bagarmossen

Marcus gav ett trevligt första intryck. Han både visade lägenheten samt informerade om processen framåt på ett förtroendeingivande sätt. Det märktes att Marcus gillade objektet han sålde. Själva signeringsmötet genomfördes på ett informativt och uttömmande sätt.

Sonila O
Bagarmossen

The Marcus was amazing he helped us so much for the apartment and he always was available for our questions! First time we bought apartment and he was there for everything and also he did all the process in English so we can understand better!! Thank you Marcus you are really so helpful !

Miguel N
Skarpnäck

Jag fick ett mycket bra bemötande av Ola. Han är mycket kunnig i vad han gör, gav mig tips o idéer om hur jag kunde ta hand om objektet, vilket jag uppskattar mycket. Affären gick snabbt och smidigt. Därför skulle jag anlita samma firma igen vid behov

Sofie H
Skarpnäck

Eftersom jag är ny i köpa lägenhets svängen och vet inte hur processen går till så hjälpte han mig att förklara och hjälpa till på ett sätt så jag förstod och klarade av att få allt att gå i hopp jag är evigt tacksam till Allan

Anna D
Skarpnäck

Effektiv och trevlig. Marcus gav sig inte för att jobba mot sitt mål. Proffsig helt enkelt. Anna Drvota

Marcus C
Skarpnäck

Allan var tydlig, proffsigt, och såg till att båda säljaren och köparen kände sig bekvämt och förstått. Det finns ingenting konstig med Allan, vid första intrycket fick vi bra vibes och att vi kunde letar på honom. Definitivt bästa mäklare vi har haft kontakt med och kommer så klart få hjälp genom husmanhagberg när vi eventuellt säljer vårt boende.

Catharina C
Skarpnäck

Allan’s helpful tips, attention to detail and thorough professionalism were a welcome change from some of our previous experiences in house and apartment sales here in Sweden. There were unexpected difficulties with our financing and bank arrangements. Allan fully explained the issues to the vendor who then agreed to allow us additional time to make the arrangements. Allan was very careful to ensure the Vendor was fully aware that it was entirely their choice and the property could easily be returned to the market with...

Göran G
Bagarmossen

Markus är en mycket kompetent och trevlig mäklare. Snabb återkoppling både via mail och telefon vid frågor och har erbjudit stor hjälp för mig både vid försäljning och köp av lägenhet.

Fanny B
Bagarmossen

Marcus har överträffat våra förväntningar av vad en mäklartjänst innebär. Han har bidragit med sin starka kompetens sett till både strategier samt rådgivning, men också varit ett oerhört stöd under hela processen. Jag har alltid känt att jag kunnat kontakta Marcus med vilka frågor jag än haft, högt som lågt, och även fått fina råd angående mitt kommande köp på nästa lägenhet. Kan inte rekommendera Marcus nog!

Anna-Lena B
Bagarmossen

Tillgänglig. Lättsam. Svarar direkt på frågor.

Lena-Mie B
Bagarmossen

Marcus är den trevligaste och mest förtroendeingivande mäklare jag haft kontakt med. Avslappnad, väl insatt i det han gör, tålmodigt förklarande av allt jag inte förstått kommer jag utan tvekan att anlita honom igen om möjlighet ges.

Amanda N
Skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

Jag köpte min första egna lägenhet med hjälp av Allan. Allan är trevlig, professionell, noggrann och väldigt hjälpsam.

Allan M gillar detta
Theresa H
Årsta

Ola har varit otroligt professionell och hjälpsam vid köpet av vår första lägenhet. Sammantaget är vi mycket nöjda och kommer kontakta Ola när det i framtiden är dags att sälja vår lägenhet!

Jeffie E
Stureby

Helt klockren! Ställer upp även efter försäljning med andra boende genom att kolla ekonomi o grejer i olika slag. Håller alltid kontakt, snabbt tydllig enkelt

Daniel S
Enskededalen

Trevlig, påläst, kunnig, hjälpsam och professionell. Allt det man önskar av en mäklare helt enkelt 😊

Kaj K
Gamla Enskede

Marcus är utan tvekan den bästa mäklaren i Stockholm! Rak, ärlig och lovar inte guld och gröna skogar. Han förstod min unika situation och mina krav samt jobbade hårt för att komma till en acceptabel lösning. Marcus slet för att jag ska ha det enkelt! Att sälja bostad har aldrig varit så stressfritt! 6/5, guldstjärna och allt annat "off the scale"!

Martin S
Skarpnäck

En bra Mäklare överlag. Försäljningspriset motsvarade inte värderingen men när det väl kom en spekulant blev de väl omhändertagna. Snabb och noggrann uppföljning.

Pär S
Enskededalen

Allan är kanon mäklare på alla sätt och vis. Seriös, proffsig, noggrann och väldigt trevlig.

Jessica S
Enskededalen

Allan var mycket engagerad, proaktiv och hjälpsam under processen. Väldigt snabbt och tillgänglig med sin service.

Tim M
Årsta

Ola bemötte oss bra. Som köpare av en första lägenhet summerade Ola alla de framtida stegen och hjälpte oss på vägen mot köpet.

Oscar A
Skarpnäck

Allt under säljprocesen fungerade bra.

Emmelie J
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
Gamla Enskede

Marcus är helt fantastisk bästa mäklaren jag har anlitat någonsin. Glad, engagerad, social, påläst och kunnig, han ger mycket extra som han inte behöver.

Erika E
Skarpnäck

En mycket kompetent mäklare som kunde svara på alla mina frågor. Jag var i detta fall köpare, men skulle inte tveka att anlita Marcus om jag i framtiden ska sälja.

Josefine S
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
Gamla Enskede

Vi blev trevligt bemötta av Marcus varje gång vi sågs. Han återkopplar alltid när han sa att han skulle det och gav ett trevligt och välkomnande intryck.

Victor A
Skarpnäck

Jag upplevde Allan som en exceptionellt bra mäklare med breda kunskaper, han gav värdefulla råd inför försäljning och gjorde min flytt så smidig den kunde bli samt lyckades samla in bra bud i en relativt svårare marknad.

Per B
Köpte sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Enskededalen

Proffsigt bemötande, förtroendeingivande och tydlig kommunikation. Kan varmt rekommendera Ola!

George B

-------------------------------------------

Carl Anders C
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Gamla Enskede

Ola har ett seriöst och proffesionellt sätt både mot oss som säljare och gentemot köparen. Ola återkom alltid till oss med besked kring olika frågeställningar som vi hade och var mycket lyhörd för våra önskemål.

Svar från Ola Sjölund

Tack Anders för din rekommendation, hoppas ni kommer trivas bra i sjöstan!

Roger N
Skarpnäck

Kunnig, trygg och pedagogisk. Till det kommer ett personligt och väldigt trevligt bemötande.

Yad S
Stureby

Bra bemötande! Ola är mycket trevlig, förtroendeingivande och lyhörd.

Svar från Ola Sjölund

Tack Yad för den fina kommentaren, håller tummarna för att vi kan lösa ett snabbt tillträde åt dig.

Frida B
Skarpnäck

Professionell och omsorgsfull service! Tillmötesgående och tålmodig, vilket gav fantastiskt resultat vid försäljning!

Hanna M
Hammarbyhöjden

Trygg mäklare som håller en öppen dialog med både köpare och säljare