Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Rekommenderat företag 2016 - HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Läs vad 400 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• Sebastian A
    Sebastian A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi träffade flera mäklare inför vår försäljning. När vi väl träffade Jonas kändes det rätt från första stund. Han har från början skött processen exemplarisk med en tydlig, rak & snabb kommunikation. Med Jonas får du en sjukt målmedveten mäklare som inte bara brinner för att sälja bostäder för eget intresse utan även för uppdragsgivaren. Kan starkt rekommendera Jonas och han kommer vara vårt givna val vid nästa tillfälle!
  • Vladimir K
    Vladimir K skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora Touma var en mycket duktig mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet med stor förtjänst.
  • Carin R
    Carin R skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Allt har varit mycket bra! Supernöjda!
  • Malin E
    Malin E skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag kan varmt rekommendera Jonas Uhlbäck som mäklare. Professionell, tydlig och lugn med både stor kunskap och stor ödmjukhet i sitt arbete. Man känner sig trygg affären igenom.
  • Calle D
    Calle D skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Förutom att Jonas är 10cm längre än mig så gillade jag han starkt. Han var proffsig och schysst, ärlig och lugn. Hade inte kunnat be om en bättre mäklare.

Tack Jonas!

//Calle
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas gjorde en mycket träffsäker värdering av vår lägenhet och var hela tiden hjälpsam och engagerad under försäljningsprocessen. Han är pålitligt och enkel att kommunicera med. Vi är mycket nöjda med Jonas insats och kan varmt rekommendera honom.
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas Uhlbäck är en mycket pålitlig, effektiv och chosefri mäklare. Rekommenderas!
  • Vincent S
    Vincent S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är både proffsig och ödmjuk och har även varit ett enormt stöd för oss i våra köpes- och säljprocesser när vi nu håller på att byta upp oss.
  • Julia F
    Julia F skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi är otroligt nöjda med Jonas, han är utan tvekan den bästa mäklare vi har stött på. Det kändes bra redan från första mötet och han har skött hela processen på ett galant sätt! Jonas är otroligt målmedveten men samtidigt tydlig och ärlig i sin kommunikation, vilket uppskattas. Dessutom sålde han sålde vår lägenhet till rekordpris för huset så vi är mer än nöjda! Vi kommer rekommendera Jonas till alla vi känner. Vill man ha en mäklare i toppklass är det Jonas man ska vända sig till!
  • Victor M
    Victor M skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Theodora. Superkompetent, förtroendeingivande och hjälpsam hela vägen. Rekommenderas till alla!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag fick ett mycket gott bemötande av Theodora. Avtal och hantering av bostadsrättsköp har gått mycket smärtfritt.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Hon kändes mkt bra och seriös. har ingen negativ feedback.
  • Erika S
    Erika S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi är mycket nöjda med Jonas och kan varmt rekommendera honom. Jonas har varit lyhörd för våra önskemål, är glad, positiv och väldigt socialt kompetent. Dessutom är han målmedveten och tävlingsinriktad och har stor kompetens inom sitt yrke. Vi litade 110% på att Jonas skulle hjälpa oss till en framgångsrik försäljning.
  • Helena J
    Helena J skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra bemötande, lättillgänglig svarade alltid på frågor. Kunnig mäklare. Lägenheten soldes till ett bra pris och jag är mycket nöjd att jag valde husmanhagberg.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag anlitade Jonas för att få ett bra pris. Det tycker jag att jag fått. Jag är nöjd.
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag är väldigt nöjd med Jonas som har varit väldigt trevlig, öppen och hjälpsam genom hela processen
  • Ronnie S
    Ronnie S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas skötte försäljningen av vår lägenhet på ett briljant sätt och vi kan verkligen varmt rekommendera honom för framtida uppdrag.
  • Jonathan E
    Jonathan E skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra bemötande, han hjälpte gärna till och tog reda på det frågor vi hade.
  • Joana S
    Joana S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Hjälpsam och trevlig. Allt flöt på smidigt.
  • Calle U
    Calle U skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus sålde vår lägenhet vid Mosebacke och vi är mycket nöjda. Magnus har allt man kan kräva av en mäklare. Han är lugn och systematik, Han är väldigt lyhörd och jobbar hård för både jag som säljare och spekulanter ska känna sig trygga. Har ett strategiskt tänk, och har väldigt bra tålamod, går verkligen den extra milen vilket gör att man slutändan är väldigt nöjd med hela affären, rekommenderas starkt!
  • Olov G
    Olov G skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    En mycket skärpt och trevlig mäklare med en härlig personlighet. Alltid nåbar och bollar gärna svårare beslut utan att lägga egna tyngre värderingar som kan förvirra eller påverka. En person som alltid vill väl och det kändes som att vi gjorde min försäljning av min lägenhet tillsammans. Rekommenderas starkt.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är trevlig, professionell, kunnig och driven. Han tog de rätta besluten vilket resulterade i en bra affär. Supernöjd!
  • Elin M
    Elin M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig mäklare med tydliga svar
  • Emma T
    Emma T skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket trevlig och samarbetsvillig person som ansträngde sig det lilla extra för att göra oss nöjda vi försäljningen av vår lägenhet. Trots bakslag tappade han inte energi eller intresse vilket i slutänden ledde till ett mkt bra resultat.
  • Kristina V
    Kristina V skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus ger ett väldigt sakkunnigt intryck, kunde svara på alla frågor, lade ned tid på alla detaljer och var alltid väldigt vänlig och hjärtlig.
  • Mats F
    Mats F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus är lugn och seriös och har genomfört min lägenhetsförsäljning på bästa sätt.
  • Angelika B
    Angelika B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig, alert och professionell mäklare. Toppbetyg!
  • Karin B
    Karin B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket bra bemötande och personlig kontakt. Rekommenderar varmt.
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora är en riktigt proffesionell kanonmäklare! Rekommenderas varmt!
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Lättsam, rak och trevlig - inte gåpåig som en del mäklare är. Snabb respons när man skriver eller messar. Ger ett mkt bra intryck
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora är supertrevlig och en stabil mäklare. Vi som köpare kände oss verkligen omhändertagna, trots att det ju är säljaren som är kunden.
  • Lars M
    Lars M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Funkade bra
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Tillgänglig och tydlig! Mycket nöjd!
  • Victor M
    Victor M skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Kunnig och otroligt hjälpsam! Tack för allt Theodora!
  • Johan K
    Johan K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Klockren mäklare som jag varmt kan rekommendera.
  • Ola N
    Ola N skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket bra. Och mänskligt. Charmigt, elegant, kunnigt och varmt.
  • Levent B
    Levent B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora är världens bästa mäklare. Gick bättre än jag nånsin kunnat ana.
  • Gabriel R
    Gabriel R skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är en målinriktad och hårt arbetande mäklare i absoluta toppklass!
    Han håller vad han lovar och försäljningspriset han lyckades med ligger nu på rekordnivåer i Gamla Stan. Helt fantastiskt! Tack Jonas för ett mycket gott samarbete, jag kommer rekommendera dig vidare till mina vänner!
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Har senaste åren haft att göra med ett tiotal olika mäklare då jag sålt och köpt flera hus och lägenheter. Jonas Uhlbäck håller en klass för sig: kunnig, förstående, engagerad utan att vara påträngande och med stor omvärldskoll.
  • Kalle S
    Kalle S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket bra bemötande, och proffessionellt uppträdande. Lugn och samlad
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket bra kille! Lugn,saklig & trygg. Kändes trovärdig med båda fötterna på jorden. Med vänlig hälsning, Ulrika Sjösten
  • Kazem
    Kazem skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Det räcker att säga när vi tänkte att sälja vår lägenhet vi kontaktade Jonas utan tvek för att han gjörde en fantastisk jobb förra gången han hjäpte oss. Vi hade en öbjekt utanför Södermalm men det var inget problem för Jonas. Hans kunskap om hela Stockholm är bred och hjup.
  • Sven L
    Sven L skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har goda erfarenheter av Robert som mäklare. Han gav oss en bra info om hur försäljningen går till. Han höll oss väl informerade under hand. Uppdraget slutfördes i stort sett på den tid som han utlovade.
  • Theo B
    Theo B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var superengagerad och trevlig hela vägen under min säljprocess. Jag är supernöjd med hans insats och fick lägenheten såld för mer än jag hade hoppats på. Tack Jonas!
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas har varit tillmötesgående och hjälpsam från första stund. Professionell och trevlig.
  • Britta B
    Britta B skrev om Hampus Tapper en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare. Hampus fick mig att känna mig underrättad och trygg genom hela försäljningen. Han underlättade och hjälpte till utöver förväntan på flera konkreta sätt i affären, både för mig som säljare och för köparen. Dessutom är han väldigt trevlig. Jag kommer definitivt att rekommendera honom till mina vänner och bekanta.
  • Christofer B
    Christofer B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas har varit väldigt hjälpsam under köpeprocessen. Han var tillgänglig och professionell från första dagen. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Nathalia B
    Nathalia B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora Touma överträffade alla mina förväntningar med råge! Från första stund ingav hon trygghet, kompetens och skicklighet och genomförde försäljningen perfekt.
    Om jag någon gång ska göra en liknande affär hoppas jag att Theodora är tillgänglig.
  • Karl-magnus K
    Karl-magnus K skrev om Hampus Tapper en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi var väldigt nöjda med Hampus vid försäljningen av vår lägenhet. Lugn, förtroendeingivande och enkel att "ha att göra med".
    Hampus T gillar detta
  • Jens J
    Jens J skrev om Hampus Tapper en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Fick mäklaren rekommenderad av granne. Fick mycket bra intryck vid första mötet. Hampus Tapper är otroligt professionell, lugn och behaglig och fick vår försäljning att gå smärtfritt på otroligt kort genomförandetid. Dessutom fick vi något mer än bedömt slutpris. Kan därför varmt rekommendera Hampus!!!! /Söderman

Götgatan 26, 118 46 Stockholm