Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende råd, utan dold agenda.

Vi samarbetar med Avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska aspekter inför affären. Du får kostnadsfri rådgivning och rabatterade avtal när du gör din bostadsaffär genom oss.

Välkommen till HusmanHagberg när du ska sälja eller vill köpa en bostad på Södermalm eller i Gamla Stan!

Läs vad 462 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• Wisam K
    Wisam K skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus var ett fantastiskt stöd från början till slut. Professionell, trygg och duktig! Jag är otroligt nöjd med val av mäklare och tvekar inte en sekund att anlita Magnus igen vid nästa försäljning.
  • Frida L
    Frida L skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Professionell och trevlig mäklare!
  • Veronica M
    Veronica M skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus var superproffsig och gjorde ett strålande jobb! Skulle gärna vända mig till honom igen i framtiden om det skulle bli aktuellt med en ny försäljning.
  • Ivo F
    Ivo F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket fint bemötande, proffsigt och sympatiskt.
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Toppenbra bemötande, trevlig och proffsig.
  • Viktoria F
    Viktoria F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Kunnig och påläst på objektet, tillgänglig och trevlig!
  • Suzanne T
    Suzanne T skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus ger ett proffesionellt bemötande, samt är pigg och vaken!
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus var oerhört flexibel när han visade lägenheten bara för mig i ett sent skede av budgivningen. Jag kontaktade honom sent på kvällen och förväntade mig svar först dagen efter men Magnus svarade direkt och var mån om att tillgodose mina önskemål. Han hörde alltid av sig snabbt och var noga med att tala om vilket skede vi befann oss i under budgivningen och att ge korrekta svar på frågor. Han hade också bra idéer kring hur man ska tänka inför fotografering och visning.
  • Björn L
    Björn L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag kom i kontakt med Jonas första gången vid visningen och sedan träffade jag honom vid kontraktsskrivningen. Jonas gav ett lugnt och säkert intryck, han kunde ge relevanta och klara svar på frågor och gav ett mycket trevligt bemötande. Vid kontraktsskrivningen var han mycket pedagogiskt och informativ och det hela förlöpte smidigt och bra.
  • Hans P
    Hans P skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi fick ett mycket gott intryck av Magnus när vi köpte vår nya lägenhet så det kändes naturligt att ge honom förtroendet att sälja vår gamla lägenhet.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var jätteduktig, trevlig och proffsig. Rekommenderas mycket varmt!
  • Jeanette D
    Jeanette D skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag var trygg genom hela affären. Magnus gjorde verkligen det yttersta. Rekommenderas!
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Högsta priset på Folkskolegatan, någonsin!

Mäklare Jonas Uhlbäck har lett oss genom hela säljprocessen och det resulterade i ett rekordresultat.

Vi är supernöjda med hans insats. Jonas är proffsig, lyhörd, sansad, charmig och tillmötesgående med en det- fixar-jag-attityd.
    Det känns enkelt och självklart att lämna våra allra varmaste rekommendationer. Jonas är en stjärnmäklare.
  • Monica E
    Monica E skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Väldigt proffsigt skött allting!
  • Oliver W
    Oliver W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Professionell och personlig hantering av mitt lägenhetsköp.

Jonas gjorde det svåra jobbet av att kännas genuint omtänksam gällande både mig som köpare och personen som var säljare.

Mycket nöjd med kommunikation och responsen från Jonas sida både innan köp och i skedet för överlåtande.
  • Martin W
    Martin W skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte en lägenhet på Södermalm från Magnus. Han är ärlig, självsäker och transparent i sitt arbete. Solklart högsta betyg.
  • John S
    John S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig, enkel att ha att göra med, proffsigt bemötande
  • Östen B
    Östen B skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Kunnig, saklig o trevlig.
    Höll kontakt på ett utmärkt sätt!
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas Uhlbäck, på HusmanHagberg i Götgatsbacken önskar jag å det varmaste rekommendera!
    Jonas visar ett varmt intresse för kundens önskemål såväl vad gäller planering, tidsplan och tillvägagångssätt. Han har en mycket god känsla för kundens, i mitt fall som säljare, eventuella stress och oro i detta omvälvande skede och har på ett berömvärt sätt stöttat och väglett oss igenom denna process. Han är mycket noggrann i alla detaljer, hänsynsfull och vänlig och finns alltid att nå, vilket har betytt oerhört mycket! Han är ypperligt proffessionell med en drivkraft sällan skådad.
    Jonas är mycket mycket kompetent och jag känner mig alltigenom tacksam, glad och fantastiskt nöjd!
    Långt över förväntan nöjd!
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus skötte försäljningen på ett proffsigt och bra sätt utan några problem alls. Han var lätt att få tag i om man hade frågor om försäljningen eller någonting annat relaterat till mäklartjänsten.
  • Linn S
    Linn S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi rekommenderar varmt Jonas Uhlbäck. Vad gäller Jonas engagemang, bemötande, professionalitet och tillgänglighet, finns inget vi saknat vid försäljningen av vår bostad. Tryggt, säkert och kunnigt utförande!

Linn och Magnus
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Superduktig, snabb, lätt att kontakta. Funkar brahelt enkelt
  • Suzanne S
    Suzanne S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas svarar snabbt och ger tydlig information. Vi är nöjda med Jonas och känner oss trygga med vårt köp.
  • Kela D
    Kela D skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket trevligt bemötande. Kändes bra och tryggt att ha Magnus som mäklare. Kan starkt rekommenderas!
  • Olle D
    Olle D skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som lyssnar in sina kunders önskemål och försöker uppfylla dom på bästa sätt.
    Mitt val av mäklare den dag jag ska sälja lägenheten igen är redan klart... :-)

/Olle
  • Nagarajan T
    Nagarajan T skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Working with Jonas has been really good, he always has this calm demeanour which is comforting given the nature of this real estate business. He also promotes and markets really well, very professional sales representative !
  • Ellen V
    Ellen V skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag köpte lägenhet av Jonas Uhlbäck och upplevde affären snabb och smidig utan problem.
  • hedazomsorg  h
    hedazomsorg h skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Privatmäklarna Jonas Uhlbäck från Husman Hagberg. Det var en mycket prisvärd kontakt. Mycket bra och snabb service, mycket förtroendeingivande. Jag har sålt och köpt bostäder tidigare, alltid via lokal mäklare. Detta, Privatmäklarna, var bäst!
  • Vanessa v
    Vanessa v skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket personligt och trevligt bemötande! Tillmötesgående och duktig. Supernöjd med genomförd affär och skulle absolut rekommendera henne till andra.
  • Vincent S
    Vincent S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mäklaren var över min (ganska höga) förväntan. Han har varit tillgänglig, proaktiv och lösningsorienterad för de utmaningar som fanns med att få ut min lägenhet på marknaden.
  • Malin E
    Malin E skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas skötte försäljningen av den bostad som min blivande sambo och jag har köpt. När vi då stod inför valet av mäklare till att sälja våra nuvarande bostäder var valet av Jonas självklart. Han uppvisar en stor yrkeskunnighet och noggrannhet hela processen igenom. Han lägger ner enormt mycket tid på att se till att man får den bästa tänkbara lotsning genom dessa stora affärer och ser alltid till att man får tydliga svar på alla frågor och funderingar samt håller en väl uppdaterad på allt som sker. Förutom hans betryggande yrkesmässiga proffsighet har han ett genuint varmt och fint bemötande som även det inger ett lugn och en trygghet i denna annars så nervkittlande process. Rekommenderar alla mycket varmt att välja Jonas som mäklare.
  • Anne D
    Anne D skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var väldigt trevlig och professionell. Han var väl förberedd och engagerad. Kände mig trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera honom.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var väldigt professionell, flexibel och trevlig, vi kände trygga genom hela processen vid både visning och kontrakt skrivning. Vi kan varmt rekommendera honom vidare.
  • Paolo B
    Paolo B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas sätter tydliga förväntningar som han lever upp till. Ärlig och ödmjuk gör att det var en fröjd att låta honom sälja min lägenhet. Rekommenderas!
  • emmi k
    emmi k skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Redan på första träffen med Jonas var vi sålda! Jonas höll oss väl informerade hela vägen från att vi träffades första gången (Flera månader innan försäljningen) tills att lägenheten var såld.

Jonas jobbade hårt för att hitta rätta spekulanter och bearbetade dem så att vi fick ett önskat pris.

Jonas är en driven, alltid tillgänglig, professionell och trevlig mäklare!

Tack för insatsen, Jonas!
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas har varit väldigt professionell och tillmötesgående på alla sätt och vis.
    Vi är mycket nöjda med den service och hjälp som vi fått av Jonas i samband med vårt köp.
    Med vänlig hälsning,
    Stefan
  • Christina N
    Christina N skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Väldigt trevlig och professionell mäklare, det kändes som att han tog tillvara på både säljarens och våra intressen. Kunnig, flexibel och lösningsorienterad, vi fick en snabb och säker affär med säljaren utomlands. Vi vill gärna göra fler affärer med Jonas I framtiden.
  • Ellinor E
    Ellinor E skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var så otroligt trevlig och proffsig och ödmjuk genom hela försäljningen. Det kändes så tryggt att ha honom på plats!
  • Emmy A
    Emmy A skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Kan barnet rekommendera Robert! Mycket trevligt bemötande, en engagerad och proffesionell mäklare.
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig,positiv,sakligkorrekt.
    Lätt att samarbeta med.Bra råd.
  • Johan H
    Johan H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag köpte lägenhet med hjälp av Jonas som som mäklare. Det var en snabb affär, som gick snabbt och smidigt. Tillmötesgående och trevlig.
  • Kicki A
    Kicki A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    När jag skulle sälja min lgh hade jag bestämt att ta in offert från fem mäklare. Jonas var den första jag träffade och det "klickade" direkt (så det blev inga fler offerter).
    Det har jag inte ångrat. Jonas ger en väldigt behaglig kontakt, han är proffsig och arbetar snabbt. Lätt att få tag på och "bollar" hela tiden under processen .
    Att han dessutom lyckades sälja min lgh inom 15 dagar till ett bud som överträffade mina förväntningar gör ju inte saken sämre.
    Jag skulle anlita Jonas igen om jag behövde och jag kan verkligen rekommendera honom.
  • Ann-kristin K
    Ann-kristin K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Hela affären med köpet av lägenheten gick smidigt och bra. Bra presentation på hemnet och i prospektet.
    Lite trögt med återkoppling efter budstart dock. Hade nog en del med säljarna att göra självklart men snabb återkoppling är viktig.
  • Katja G
    Katja G skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus sålde min lägenhet på Södermalm, Nytorget, och jag är fantastiskt nöjd. Magnus var professionell och agerade exemplariskt hela vägen från första möte till att vi skrev under pappren. Jag kan varmt rekommendera Magnus till alla som vill sälja på Söder!
  • Tristan L
    Tristan L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Fick ett jättebra bemötande av Jonas, han hade bra energi och var väldigt entusiastisk. Hade kontakt med flera mäklare men valde Jonas pga han visade att han verkligen ville det. Fotograferingen gick smidigt och bilderna överträffade mina förväntningar. Proffsigt rakt igenom och blev försäljningsrekord i föreningen med ett pris på över 100k/kvm på södermalm.

Kan varmt rekommendera Jonas!

Med Vänliga Hälsningar
    Tristan
  • Kersti R
    Kersti R skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Lättsam, social, vänlig person med ett tydligt, kommunicerande och ansvarsfullt arbetsätt. Väldigt tillmötesgående och noggrann, förklarade och gav bra råd kring bostad och avtal.
  • Joanna F
    Joanna F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Proffsigt och mycket trevligt, så känns alla interaktioner med Magnus! Han svarar alltid snabbt på frågor även via mail och SMS, har uppenbarligen mycket expertis inom sitt område och var under hela försäljningens gång väldigt aktiv i både uppdatering och köparkontakt. Försäljningen blev rekordhögt, alla parter är mycket nöjlda och jag rekommenderar Magnus starkt!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus är en otroligt proffsig och lyhörd mäklare. Jag är super nöjd med hur han skött förberedelserna, visningarna, och budgivningen. Känner mig även väldigt nöjd med hans kloka råd och trygga vägledning genom hela försäljningsprocessen! Rekommenderas starkt. /Daniel
  • Siri N
    Siri N skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus hanterade min försäljning proffsigt och med stor framgång! En mäklare jag verkligen kan rekommendera!
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Riktigt trevlig och kunnig - har ställt upp både under, före och efter försäljning. Kan med värme rekommendera Magnus till alla som vill sälja (eller köpa) en lägenhet!

Götgatan 26, 118 46 Stockholm