Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Rekommenderat företag 2016 - HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Läs vad 408 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• Emma T
    Emma T skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket trevlig och samarbetsvillig person som ansträngde sig det lilla extra för att göra oss nöjda vi försäljningen av vår lägenhet. Trots bakslag tappade han inte energi eller intresse vilket i slutänden ledde till ett mkt bra resultat.
  • Kristina V
    Kristina V skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus ger ett väldigt sakkunnigt intryck, kunde svara på alla frågor, lade ned tid på alla detaljer och var alltid väldigt vänlig och hjärtlig.
  • Mats F
    Mats F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus är lugn och seriös och har genomfört min lägenhetsförsäljning på bästa sätt.
  • Angelika B
    Angelika B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig, alert och professionell mäklare. Toppbetyg!
  • Karin B
    Karin B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket bra bemötande och personlig kontakt. Rekommenderar varmt.
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora är en riktigt proffesionell kanonmäklare! Rekommenderas varmt!
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Lättsam, rak och trevlig - inte gåpåig som en del mäklare är. Snabb respons när man skriver eller messar. Ger ett mkt bra intryck
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora är supertrevlig och en stabil mäklare. Vi som köpare kände oss verkligen omhändertagna, trots att det ju är säljaren som är kunden.
  • Lars M
    Lars M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Funkade bra
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Tillgänglig och tydlig! Mycket nöjd!
  • Victor M
    Victor M skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Kunnig och otroligt hjälpsam! Tack för allt Theodora!
  • Johan K
    Johan K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Klockren mäklare som jag varmt kan rekommendera.
  • Ola N
    Ola N skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket bra. Och mänskligt. Charmigt, elegant, kunnigt och varmt.
  • Levent B
    Levent B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora är världens bästa mäklare. Gick bättre än jag nånsin kunnat ana.
  • Gabriel R
    Gabriel R skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är en målinriktad och hårt arbetande mäklare i absoluta toppklass!
    Han håller vad han lovar och försäljningspriset han lyckades med ligger nu på rekordnivåer i Gamla Stan. Helt fantastiskt! Tack Jonas för ett mycket gott samarbete, jag kommer rekommendera dig vidare till mina vänner!
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Har senaste åren haft att göra med ett tiotal olika mäklare då jag sålt och köpt flera hus och lägenheter. Jonas Uhlbäck håller en klass för sig: kunnig, förstående, engagerad utan att vara påträngande och med stor omvärldskoll.
  • Kalle S
    Kalle S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket bra bemötande, och proffessionellt uppträdande. Lugn och samlad
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket bra kille! Lugn,saklig & trygg. Kändes trovärdig med båda fötterna på jorden. Med vänlig hälsning, Ulrika Sjösten
  • Kazem
    Kazem skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Det räcker att säga när vi tänkte att sälja vår lägenhet vi kontaktade Jonas utan tvek för att han gjörde en fantastisk jobb förra gången han hjäpte oss. Vi hade en öbjekt utanför Södermalm men det var inget problem för Jonas. Hans kunskap om hela Stockholm är bred och hjup.
  • Sven L
    Sven L skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har goda erfarenheter av Robert som mäklare. Han gav oss en bra info om hur försäljningen går till. Han höll oss väl informerade under hand. Uppdraget slutfördes i stort sett på den tid som han utlovade.
  • Theo B
    Theo B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var superengagerad och trevlig hela vägen under min säljprocess. Jag är supernöjd med hans insats och fick lägenheten såld för mer än jag hade hoppats på. Tack Jonas!
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas har varit tillmötesgående och hjälpsam från första stund. Professionell och trevlig.
  • Britta B
    Britta B skrev om Hampus Tapper en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare. Hampus fick mig att känna mig underrättad och trygg genom hela försäljningen. Han underlättade och hjälpte till utöver förväntan på flera konkreta sätt i affären, både för mig som säljare och för köparen. Dessutom är han väldigt trevlig. Jag kommer definitivt att rekommendera honom till mina vänner och bekanta.
  • Christofer B
    Christofer B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas har varit väldigt hjälpsam under köpeprocessen. Han var tillgänglig och professionell från första dagen. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Nathalia B
    Nathalia B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora Touma överträffade alla mina förväntningar med råge! Från första stund ingav hon trygghet, kompetens och skicklighet och genomförde försäljningen perfekt.
    Om jag någon gång ska göra en liknande affär hoppas jag att Theodora är tillgänglig.
  • Karl-magnus K
    Karl-magnus K skrev om Hampus Tapper en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi var väldigt nöjda med Hampus vid försäljningen av vår lägenhet. Lugn, förtroendeingivande och enkel att "ha att göra med".
    Hampus T gillar detta
  • Jens J
    Jens J skrev om Hampus Tapper en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Fick mäklaren rekommenderad av granne. Fick mycket bra intryck vid första mötet. Hampus Tapper är otroligt professionell, lugn och behaglig och fick vår försäljning att gå smärtfritt på otroligt kort genomförandetid. Dessutom fick vi något mer än bedömt slutpris. Kan därför varmt rekommendera Hampus!!!! /Söderman
  • Peter H
    Peter H skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag träffade fyra olika mäklare inför min försäljning. Robert var den jag valde. Han var också den mäklare som sålde lägenheten till mig nästan sex år tidigare så jag visste att han gör ett bra jobb.
    2016-10-24 Robert N svarar Peter H
    Hej Peter!
    Kul att höra att du blev nöjd! Välkommen tillbaka vid framtida bostadsfrågor.
    Mvh / Robert Nilsson, HusmanHagberg
  • Jennie B
    Jennie B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Strålande service, snabb återkoppling, kunnig, bra stöd genom hela processen!
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bästa möjliga service, saklig, trevlig
  • Maria L
    Maria L skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus är trevlig, öppen och ödmjuk, han lyckas verkligen på riktigt få oss att känna att han bryr sig om oss som kund och om vår affär.
  • Per-arne W
    Per-arne W skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Serviceminded och målinriktad. Perfekt.
  • Leni B
    Leni B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    En fantastisk mäklare! Stor skicklighet och utför sitt arbete proffesionellt. Omtanke om sina klienter och ödmjuk när det gäller att lyssna. Tar sig tid nästan dygnet runt och återkopplar mail otroligt snabbt. Vi blev mycket väl omhändertagna av Theodora. Den bästa mäklaren vi har haft!
  • Tintin B
    Tintin B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bästa mäklaren!!!!
    Supertrevlig och lyhörd på alla sätt. Oerhört enkel att samarbeta med. Proffsig. Och duktig!
  • Maja A
    Maja A skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus Persson är en kompetent och förtroendeingivande mäklare med mycket trevligt bemötande. Jag uppskattade att han var flexibel och lätt att få tag på. Det gav mig trygghet i min affär. Rekommenderas varmt.
  • Seth N
    Seth N skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    väldigt proffsig , kunnig och trevlig
  • Emelie D
    Emelie D skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus skötte allt galant!
    Tack för att affären gick smidigt, snabbt, proffsigt och rak på sak.
  • Lina S
    Lina S skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Proffsig mäklare med bra stöd under hela säljprocessen. Super trevlig och en riktigt bra säljare. Stort plus för bra uppdateringar, snabba svar och tillgänglighet. Högsta betyg. Kommer varmt rekommendera Magnus!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Tycker Magnus va en kanon bra mäklare som levererade va han lovade och lite mer, kommer verkligen rekommendera honom till vänner
  • Harald C
    Harald C skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Lyhörd och tillgänglig. Bra stöd innan, under och efter försäljning.
  • Clara S
    Clara S skrev om Eva Dalhov en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Får högsta betyg. Väldigt trevlig, tillgänglig och tydlig.
  • Amir K
    Amir K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket bra!, Jonas var alltid mån om bra dialog mellan oss.
    Lyssnade på våra önskemål och gjorde det vi ville, fast var inte rädd att ge oss hans professionella omdöme.
    Mycket trevlig person att göra med och bra säljare.
    Kommer att anlita honom igen vid nästa försäljning.
    Tack för det fina jobbet Jonas!
  • Robert L
    Robert L skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Snabb, sympatisk och professionell.
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus är proffsig och seriös med stor entusiasm och energi. Upplevde att han jobbade hårt för att få till en så bra affär som möjligt. Kan varmt rekommendera honom och skulle anlita honom igen.
  • Carl W
    Carl W skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jättebra, kommer och har redan rekommenderat henne till kompisar.
  • Anette C
    Anette C skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas har nyss sålt min lägenhet, han har ett proffsigt sätt och ett mycket trevlig och behagligt sätt att bemöta kunden. Han är lätt att få tag i och höll mig uppdaterad hela tiden om vad som hände. Som kund är man ju oerfaren på att sälja sin lägenhet, och man har massor med funderingar och frågor. Jonas svarade alltid lika lugnt och sansat på alla mina funderingar. Kändes att han ville kundens bästa. Kan verkligen varmt rekommendera Jonas.
  • Anna M
    Anna M skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Seriös mäklare som har ett ypperligt kommunikationssätt som gör det enkelt för både köparen och säljaren att förstå processen. Den snabba svarsfrekvensen gjorde affären och upplevelsen tydlig och enkel. Han var även väldigt hjälpsam vid kontakten med styrelsen för renoveringsmöjlighet.
  • Amanda C
    Amanda C skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Tycker han var supertrevlig och go! Om jag hade frågor så tog han reda på det. Kontaktbar hela tiden vilket är ett stort pluss. Skötte allt snyggt vid kontraktskrivning - läste tydligt upp för oss vad som gällde. Väldigt service minded, vilket är viktigt i mäklarrollen. Märktes att han hade koll på övriga delar också kring försäljningen, vilket gjorde att man kände sig trygg som köpare.
  • Anna C
    Anna C skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag känner mig väldigt nöjd m Magnus. Lugn, trygg och han inger ett stort förtroende och att ingenting är besvärligt. Trodde inte det fanns den typen av mäklare.
  • Bahira S
    Bahira S skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig, förtroendeingivande och service-inriktad.

Götgatan 26, 118 46 Stockholm