Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende råd, utan dold agenda.

Vi samarbetar med Avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska aspekter inför affären. Du får kostnadsfri rådgivning och rabatterade avtal när du gör din bostadsaffär genom oss.

Välkommen till HusmanHagberg när du ska sälja eller vill köpa en bostad på Södermalm eller i Gamla Stan!

Läs vad 421 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• Kicki A
    Kicki A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    När jag skulle sälja min lgh hade jag bestämt att ta in offert från fem mäklare. Jonas var den första jag träffade och det "klickade" direkt (så det blev inga fler offerter).
    Det har jag inte ångrat. Jonas ger en väldigt behaglig kontakt, han är proffsig och arbetar snabbt. Lätt att få tag på och "bollar" hela tiden under processen .
    Att han dessutom lyckades sälja min lgh inom 15 dagar till ett bud som överträffade mina förväntningar gör ju inte saken sämre.
    Jag skulle anlita Jonas igen om jag behövde och jag kan verkligen rekommendera honom.
  • Ann-kristin K
    Ann-kristin K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Hela affären med köpet av lägenheten gick smidigt och bra. Bra presentation på hemnet och i prospektet.
    Lite trögt med återkoppling efter budstart dock. Hade nog en del med säljarna att göra självklart men snabb återkoppling är viktig.
  • Katja G
    Katja G skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus sålde min lägenhet på Södermalm, Nytorget, och jag är fantastiskt nöjd. Magnus var professionell och agerade exemplariskt hela vägen från första möte till att vi skrev under pappren. Jag kan varmt rekommendera Magnus till alla som vill sälja på Söder!
  • Tristan L
    Tristan L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Fick ett jättebra bemötande av Jonas, han hade bra energi och var väldigt entusiastisk. Hade kontakt med flera mäklare men valde Jonas pga han visade att han verkligen ville det. Fotograferingen gick smidigt och bilderna överträffade mina förväntningar. Proffsigt rakt igenom och blev försäljningsrekord i föreningen med ett pris på över 100k/kvm på södermalm.

Kan varmt rekommendera Jonas!

Med Vänliga Hälsningar
    Tristan
  • Kersti R
    Kersti R skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Lättsam, social, vänlig person med ett tydligt, kommunicerande och ansvarsfullt arbetsätt. Väldigt tillmötesgående och noggrann, förklarade och gav bra råd kring bostad och avtal.
  • Joanna F
    Joanna F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Proffsigt och mycket trevligt, så känns alla interaktioner med Magnus! Han svarar alltid snabbt på frågor även via mail och SMS, har uppenbarligen mycket expertis inom sitt område och var under hela försäljningens gång väldigt aktiv i både uppdatering och köparkontakt. Försäljningen blev rekordhögt, alla parter är mycket nöjlda och jag rekommenderar Magnus starkt!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus är en otroligt proffsig och lyhörd mäklare. Jag är super nöjd med hur han skött förberedelserna, visningarna, och budgivningen. Känner mig även väldigt nöjd med hans kloka råd och trygga vägledning genom hela försäljningsprocessen! Rekommenderas starkt. /Daniel
  • Siri N
    Siri N skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus hanterade min försäljning proffsigt och med stor framgång! En mäklare jag verkligen kan rekommendera!
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Riktigt trevlig och kunnig - har ställt upp både under, före och efter försäljning. Kan med värme rekommendera Magnus till alla som vill sälja (eller köpa) en lägenhet!
  • Kestan H
    Kestan H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Proffsigt hantering av affären & väldigt trevlig person.
  • Levent Y
    Levent Y skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    I have been many visning last three weeks. Jonas and his colleague's were friendly and kind. I have got all answers of my questions. Then bidding process was goos, as well. Jonas managed very well. When I am going to sell my apartment, I will be working with him for sure.
  • Siamand K
    Siamand K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Professionell, Lugn, stabil och inger ett trygg och stabilt bemötande.
  • Patrik Z
    Patrik Z skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas har ett starkt driv och engagemang. Har arbetar målmedvetet för att nå en så bra affär som möjligt på ett professionellt och seriöst vis. Vi hade ett bra samarbete och försäljningen slog rekord med pris per kvadratmeter i föreningen!
  • Marlene Å
    Marlene Å skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus var trevlig, kunnig, flexibel och hjälpsam. Jag sålde min lägenhet med kort varsel och han fixade allt som behövde ordnas utan problem. Under budgivningen ordnade han extravisningar som ledde till ett högre pris, och han löste problem med en strulig budgivare på ett proffsigt sätt. Jämfört med andra mäklare var han också väldigt prisvärd.
  • Sanna G
    Sanna G skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevligt och snabb på att ringa upp och hålla en uppdaterad. Jättenöjd med hela budgivning och såklart köpet. Tryggt att ha när man nu har köpt sin första bostad
  • Alf N
    Alf N skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    En engagerad, målmedveten och ambitiös mäklare som varmt kan rekommenderas!
  • Sara F
    Sara F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus sålde en lägenhet åt mig under 2017 och jag kan varmt rekommendera honom! Proffsig och trevlig under hela processen, och det bästa med Magnus var nog att han skötte allt och dessutom väldigt bra, vi kunde luta oss tillbaka och slappna av och visste att han hade koll och fixade det som behövdes på bästa sätt.

/Sara
  • Olivia D
    Olivia D skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Engagerad mäklare som återkopplade bra. Kunnig och hjälpsam.
  • Amandine V
    Amandine V skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Perfekt. Tillgänglig, hjälpsam, professionell, trevlig, kompetent, duktig, mm.
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Väldigt smidig försäljning som sköttes mycket proffsigt från start till slut. Mycket uppskattat att även få stöttning i köpjakten. Jonas är trevlig, engagerad och driven vilket skapade trygghet i affären! Rekommenderas starkt!
  • Joanna E
    Joanna E skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag kan varmt rekommendera Jonas Uhlbäck!
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi träffade flera mäklare inför vår försäljning. När vi väl träffade Jonas kändes det rätt från första stund. Han har från början skött processen exemplarisk med en tydlig, rak & snabb kommunikation. Med Jonas får du en sjukt målmedveten mäklare som inte bara brinner för att sälja bostäder för eget intresse utan även för uppdragsgivaren. Kan starkt rekommendera Jonas och han kommer vara vårt givna val vid nästa tillfälle!
  • Vladimir K
    Vladimir K skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora Touma var en mycket duktig mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet med stor förtjänst.
  • Carin R
    Carin R skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Allt har varit mycket bra! Supernöjda!
  • Malin E
    Malin E skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag kan varmt rekommendera Jonas Uhlbäck som mäklare. Professionell, tydlig och lugn med både stor kunskap och stor ödmjukhet i sitt arbete. Man känner sig trygg affären igenom.
  • Calle D
    Calle D skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Förutom att Jonas är 10cm längre än mig så gillade jag han starkt. Han var proffsig och schysst, ärlig och lugn. Hade inte kunnat be om en bättre mäklare.

Tack Jonas!

//Calle
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas gjorde en mycket träffsäker värdering av vår lägenhet och var hela tiden hjälpsam och engagerad under försäljningsprocessen. Han är pålitligt och enkel att kommunicera med. Vi är mycket nöjda med Jonas insats och kan varmt rekommendera honom.
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas Uhlbäck är en mycket pålitlig, effektiv och chosefri mäklare. Rekommenderas!
  • Vincent S
    Vincent S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är både proffsig och ödmjuk och har även varit ett enormt stöd för oss i våra köpes- och säljprocesser när vi nu håller på att byta upp oss.
  • Julia F
    Julia F skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi är otroligt nöjda med Jonas, han är utan tvekan den bästa mäklare vi har stött på. Det kändes bra redan från första mötet och han har skött hela processen på ett galant sätt! Jonas är otroligt målmedveten men samtidigt tydlig och ärlig i sin kommunikation, vilket uppskattas. Dessutom sålde han sålde vår lägenhet till rekordpris för huset så vi är mer än nöjda! Vi kommer rekommendera Jonas till alla vi känner. Vill man ha en mäklare i toppklass är det Jonas man ska vända sig till!
  • Victor M
    Victor M skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Theodora. Superkompetent, förtroendeingivande och hjälpsam hela vägen. Rekommenderas till alla!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag fick ett mycket gott bemötande av Theodora. Avtal och hantering av bostadsrättsköp har gått mycket smärtfritt.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Hon kändes mkt bra och seriös. har ingen negativ feedback.
  • Erika S
    Erika S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi är mycket nöjda med Jonas och kan varmt rekommendera honom. Jonas har varit lyhörd för våra önskemål, är glad, positiv och väldigt socialt kompetent. Dessutom är han målmedveten och tävlingsinriktad och har stor kompetens inom sitt yrke. Vi litade 110% på att Jonas skulle hjälpa oss till en framgångsrik försäljning.
  • Helena J
    Helena J skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra bemötande, lättillgänglig svarade alltid på frågor. Kunnig mäklare. Lägenheten soldes till ett bra pris och jag är mycket nöjd att jag valde husmanhagberg.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag anlitade Jonas för att få ett bra pris. Det tycker jag att jag fått. Jag är nöjd.
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag är väldigt nöjd med Jonas som har varit väldigt trevlig, öppen och hjälpsam genom hela processen
  • Ronnie S
    Ronnie S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas skötte försäljningen av vår lägenhet på ett briljant sätt och vi kan verkligen varmt rekommendera honom för framtida uppdrag.
  • Jonathan E
    Jonathan E skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra bemötande, han hjälpte gärna till och tog reda på det frågor vi hade.
  • Joana S
    Joana S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Hjälpsam och trevlig. Allt flöt på smidigt.
  • Calle U
    Calle U skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus sålde vår lägenhet vid Mosebacke och vi är mycket nöjda. Magnus har allt man kan kräva av en mäklare. Han är lugn och systematik, Han är väldigt lyhörd och jobbar hård för både jag som säljare och spekulanter ska känna sig trygga. Har ett strategiskt tänk, och har väldigt bra tålamod, går verkligen den extra milen vilket gör att man slutändan är väldigt nöjd med hela affären, rekommenderas starkt!
  • Olov G
    Olov G skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    En mycket skärpt och trevlig mäklare med en härlig personlighet. Alltid nåbar och bollar gärna svårare beslut utan att lägga egna tyngre värderingar som kan förvirra eller påverka. En person som alltid vill väl och det kändes som att vi gjorde min försäljning av min lägenhet tillsammans. Rekommenderas starkt.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är trevlig, professionell, kunnig och driven. Han tog de rätta besluten vilket resulterade i en bra affär. Supernöjd!
  • Elin M
    Elin M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig mäklare med tydliga svar
  • Emma T
    Emma T skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket trevlig och samarbetsvillig person som ansträngde sig det lilla extra för att göra oss nöjda vi försäljningen av vår lägenhet. Trots bakslag tappade han inte energi eller intresse vilket i slutänden ledde till ett mkt bra resultat.
  • Kristina V
    Kristina V skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus ger ett väldigt sakkunnigt intryck, kunde svara på alla frågor, lade ned tid på alla detaljer och var alltid väldigt vänlig och hjärtlig.
  • Mats F
    Mats F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus är lugn och seriös och har genomfört min lägenhetsförsäljning på bästa sätt.
  • Angelika B
    Angelika B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig, alert och professionell mäklare. Toppbetyg!
  • Karin B
    Karin B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket bra bemötande och personlig kontakt. Rekommenderar varmt.
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora är en riktigt proffesionell kanonmäklare! Rekommenderas varmt!

Götgatan 26, 118 46 Stockholm