Jonas Uhlbäck
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag ser yrket mer som en livsstil och jag fullkomligt älskar det! Att få applicera personlighet och engagemang i mina kunders livs största affärer och sedan nå fram till en affär där alla parter är nöjda gör att passionen för detta yrket är enormt hos mig!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har engagemanget, erfarenheten, lokalkännedomen och spekulanterna som behövs för en maximerad och trygg försäljning!

Vad vet vi inte om dig?
Jag vann Lilla Sportspegelns studiotävling som 12-åring och har gjort ett stort hockey-reportage i New York för SVT! Läs mer

Läs vad 239 kunder tycker om Jonas Uhlbäck

• Sandra A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    43m²
    Södermalm Sofia
    Jonas sålde en lägenhet på 43 kvm på Södermalm åt oss. Jonas är en förtroendeingivande mäklare som upplevs kunnig och intresserad. Lätt att få kontakt med och bra på kommunikation. Läs mer
  • Jenny L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Södermalm SoFo
    Sålde bostad i skanstull med Jonas som mäklare. Jonas gjorde ett jättebra jobb med god återkoppling och var ett bra bollplank under hela processen. Rekommenderar Jonas som mäklare! Läs mer
  • Eva-Lena K köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    43m²
    Södermalm Sofia
    Ett proffsigt och trevligt bemötande vid köp av bostad. Läs mer
  • Sarah K köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Södermalm SoFo
    Jonas is an extremely great real estate agent! As I am from Australia and my first language is not Swedish, Jonas made the process extremely smooth for me buying an apartment. He made me aware of the process, helped me with my questions and even translated documentation for me that I did not understand. He really went above and beyond and I would highly recommend him to anyone looking to buy or sell an apartment. Thank you again Jonas! :) Läs mer
  • Johan E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    34m²
    Proffsig. Mycket trevlig. Rak. Effektiv. Läs mer
  • Leif H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har sålt en lägenhet till föreningen på 45 kvadrat där Jonas var mäklare. Jonas är väldigt kunnig och driven med ett stort kontaktnät, därav var förväntningarna stora men Jonas levde upp till förväntningarna.
    Jag kommer att rekommendera Jonas till de som jag känner, både för att köpa och sälja. Läs mer
  • Omar A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Letar du efter en engagerad och driven mäklare? Då bör du kontakta Jonas Uhlbäck.

Jonas är en mäklare som man verkligen kan lita på. Han har ett öga för detaljer och använder sig av professionell fotograf, bilderna blev otroligt bra. Jag blev bemött av Jonas på ett otroligt bra sätt, han var lyhörd och tog sin tid att svara på alla mina frågor. Han skapar ett förtroende både för säljare och köpare vilket gör att man kan känna sig trygg att bästa möjliga resultat uppnås.

Det bästa av allt var Jonas såg till att vi fick ett försäljningspris över mina förväntningar.

Jonas kommer definitivt vara den som får uppdraget när det är dags för nästa försäljning. Läs mer
  • Josefine H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    21m²
    Södermalm Katarina
    Jonas är en professionell mäklare som sätter sina kunder och köpare i första hand. Att ha Jonas som mäklare vid mitt första lägenhetsköp känns väldigt tryggt. Kan varmt rekommendera Jonas Uhlbäck och HusmanHagberg!! Läs mer
  • Carl A köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    23m²
    Södermalm Mariaberget
    Köpte en lägenhet. Blev varmt bemött och affären skedde på ett tryggt och proffsigt sätt! Läs mer
  • Cecilia T sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Södermalm SoFo
    Jonas hjälpte oss att sälja vår mysiga lägenhet på 42 kvm på Södermalm. Vi är väldigt nöjda med Jonas som mäklare! Han har varit peppande och stöttande under hela processen och vi känner att han gick in i det till 100%. Ett bra bollplank och driven och trygg försäljare! Tack Jonas! Läs mer

Senaste försäljningarna

Bondegatan