Jonas Uhlbäck
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag ser yrket mer som en livsstil och jag fullkomligt älskar det! Att få applicera personlighet och engagemang i mina kunders livs största affärer och sedan nå fram till en affär där alla parter är nöjda gör att passionen för detta yrket är enormt hos mig!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har engagemanget, erfarenheten, lokalkännedomen och spekulanterna som behövs för en maximerad och trygg försäljning!

Vad vet vi inte om dig?
Jag vann Lilla Sportspegelns studiotävling som 12-åring och har gjort ett stort hockey-reportage i New York för SVT! Läs mer

Läs vad 320 Läs vad Jonas Uhlbäck

• Elina B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-27

Södermalm Reimersholme
    Jonas är både professionell, driven samt har ett mycket trevligt bemötande. Överträffade alla våra förväntningar. Läs mer
  • Samsom K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-25

Utan tvekan den bästa mäklaren jag jobbat med. Jonas är en väldigt engagerad mäklare han sätter sig verkligen i försäljningen och jobbar stenhårt för att nå målet. Han får en att känna sig inkluderad i försäljningen, så att man känner sig som ett team. Men det som särskiljer Jonas från andra mäklare är hans ödmjukhet, ärlighet och arbetsmoral. Redan från första mötet kände jag ett förtroende till Jonas, ett förtroende som höll genom hela processen. Jag är oerhört glad att jag fått chansen att jobba med Jonas och kommer utan tvekan alltid jobba med honom. Sveriges bästa mäklare! Läs mer
  • Jessica S köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-09

Södermalm SoFo
    Vi har köpt en bostad innan visning och var jätte nöjda med snabb respons och jätte bra service. Vi är inne i affären fortfarande och känner oss trygga och säkra med Jonas som mäklare under denna process. Läs mer
  • Patrik K
    Patrik K köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-02

Södermalm Mosebacke
    Fick hjälp med att köpa en lägenhet underhand. Väldigt väl bemött och välinformerad under hela process. Jonas var väldigt tillmötesgående och förstod snabbt vår situation för att kunna ge bästa service. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Tina B sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-02-29

Södermalm Hornstull
    Sålde en andelsrätt, ett inte helt enkelt uppdrag som Jonas löste med bravur! Han är ett riktigt proffs, arbetar hårt och gör det där lilla extra vilket oxå reflekterades i slutpriset. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera honom för andra säljare och köpare med för den delen. Läs mer
  • Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-02-27

Södermalm Mosebacke
    Professionell och engagerad från ax till limpa för både köpare och säljare när en affär ros i hamn. Läs mer
  • Daniel B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-02-26

Södermalm Katarina
    Kontakten med mäklaren fungerade toppen! Snabb på svar och förklarade hela processen för mig som köpare tydligt och förståeligt. Läs mer
  • Jonas B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-01-25

Södermalm Maria Magdalena
    Rekommenderar Jonas starkt, han ser till att både köpare och säljare är nöjda. Kommer defenitivt använda Jonas om jag säljer i framtiden! Läs mer
  • Inger H
    Inger H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-12-15

Gamla Stan
    Jag är mycket nöjd med Jonas insats i samband med min försäljning av min lägenhet i Gamla stan! Läs mer
  • ANNA O skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-12-13

Sålt en lägenhet i Gamla Stan och fick grym hjälp av Jonas som genom sitt lugna och trevliga tillvägagångsätt underlättade processen. Jag är glad att jag valde Jonas som mäklare och rekomenderar alla att gör detsamma. Läs mer

Senaste försäljningarna

Anders Reimers väg