Jonas Uhlbäck
Registrerad mäklare sedan 2015-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2015-08-04
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag ser yrket mer som en livsstil och jag fullkomligt älskar det! Att få applicera personlighet och engagemang i mina kunders livs största affärer och sedan nå fram till en affär där alla parter är nöjda gör att passionen för detta yrket är enormt hos mig!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har engagemanget, erfarenheten, lokalkännedomen och spekulanterna som behövs för en maximerad och trygg försäljning!

Vad vet vi inte om dig?
Jag vann Lilla Sportspegelns studiotävling som 12-åring och har gjort ett stort hockey-reportage i New York för SVT! Läs mer

Läs vad 332 Läs vad Jonas Uhlbäck

• Katja A köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-27

Södermalm - Hornstull
    Då Jonas själv inte var i stan ordnade han smidigt möten med kollegor som Snabbt kunde visa Lgh och hjälpa till igenom köpet. Han har svarat på frågor och roddare i allt. Läs mer
  • Göran J sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-17

3:a
    Södermalm - Mariaberget
    Jonas är tydlig, rak och ärlig samt visar på ett oerhört engagemang och precis det härliga driv jag sökt i en mäklare! Läs mer
  • Thomas N sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-04

Södermalm - Katarina
    Sålt tvårumslägenhet-lägenhet på Södermalm. Snabbt och proffsigt agerande, men tyvärr uppnåddes inte det förespeglade priset. Läs mer
  • Jakob J
    Jakob J sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-05-30

Södermalm - SoFo
    Jag kontaktade Jonas genom Reco för att sälja min bostad på Bondegatan. Redan när Jonas kom in genom dörren ingav han ett lugn och en bra känsla. Under mötet var Jonas superproffsig och vår dialog var öppen och rak genom hela försäljningsprocessen.

Jag hade som mål att sälja lägenheten för ett specifikt pris och det som jag uppskattade främst var att Jonas inte lovade guld och gröna skogar, speciellt under rådande pandemi, utan var tydlig med att han skulle göra allt i sin makt för att det skulle ske men att han värderade lägenheten lägre för att inte sätta för höga förhoppningar.

Jonas är alltid tillgänglig, delar med sig av insikter och tips samt högst kunnig och trygg i sitt bemötande.

Tre dagar efter visningen så var lägenheten såld till ett pris som var högre än det jag hade som målbild. Jag kan inget annat än att tacka och bocka.

Rekommenderas! Läs mer
  • KIMMY R skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-05-29

Jonas fixade min försäljning med stort engagemang och på ett proffsigt sätt. Jag uppskattar att han hade bra framförhållning och såg till att informera mig om läget löpande. På så sätt kunde vi ligga steget före under hela processen. Jag kände direkt att det gick att ha en rak och ärlig kommunikation med Jonas, och att han hela tiden var lyhörd för våra önskemål och tankar. Den fotograf och stylist som Jonas jobbar med är dessutom riktigt duktiga och jag är otroligt nöjd med prospekt och Hemnet-annons. Läs mer
  • Benjamin T köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-05-29

4:a
    Södermalm - Maria Magdalena
    Köpte en lägenhet på Söder och har blivit trevligt och korrekt bemött. Informationen har varit klar och allt har skötts smidigt. När man är ovan vid köp och försäljningar känns det lugnt och tryggt när man märker att någon vet vad han sysslar med. Läs mer
  • Margareta L
    Margareta L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-05-28

5:a
    Södermalm - SoFo
    Mycket bra och väldigt uppskattat med kontinuerlig information under vår försäljning av vår vindsvåning på Folkungagatan.
    Proffsig och trevlig! Läs mer
  • Måns L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-05-28

5:a
    Södermalm - SoFo
    HusmanHagberg Södermalm är fantastiska hela gänget som leds av Jonas och Magnus. Återkopplingen, snabbheten och drivkraften imponerar! TACK. Läs mer
  • Mikaela L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-28

Södermalm Reimersholme
    Jonas var lätt och bra att ha att göra med. Han sålde vår bostadsrätt på Södermalm. Kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Sara S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-20

Södermalm Sofia
    Jonas hjälpte oss sälja vår lägenhet på Södermalm. Vi är otroligt nöjda med hans bemötande från start till slut. Fast att vi la om ursprungsplanen gick han all in och la om planeringen för oss. Det vi gillade med Jonas är att han är rak och ärlig och väldigt jordnära som person. Läs mer

Senaste försäljningarna

Högalidsgatan