Jonas Uhlbäck

Jonas Uhlbäck

Jonas Uhlbäck är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Jonas Uhlbäck har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Jonas Uhlbäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-08 och har fått 344 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Uhlbäck har haft 62 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag ser yrket mer som en livsstil och jag fullkomligt älskar det! Att få applicera personlighet och engagemang i mina kunders livs största affärer och sedan nå fram till en affär där alla parter är nöjda gör att passionen för detta yrket är enormt hos mig!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har engagemanget, erfarenheten, lokalkännedomen och spekulanterna som behövs för en maximerad och trygg försäljning!

Vad vet vi inte om dig?
Jag vann Lilla Sportspegelns studiotävling som 12-åring och har gjort ett stort hockey-reportage i New York för SVT!

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 344 Läs vad Jonas Uhlbäck

• 2020-11-12
    Köpte en mycket unikt lägenhet med hjälp av Jonas. Han var snabb och tydlig i sin kommunikation, köpet genomfördes snabbt och med uppmärksamhet till detaljer.
    Ieva P
    • 58.0 m²
    • Södermalm - Katarina
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
  • 2020-10-30
    Jonas var oroligt samarbetsvillig, transparent, påläst och hjälpsam under processens gång. Vi kommer definitivt höra av oss till Jonas när/om det blir dags för försäljning!
    Niklas H
    • 45.0 m²
    • Södermalm - Skanstull
  • 2020-10-26
    Jonas gjorde ett toppen arbete vid vår försäljning och skötte affären snyggt, professionellt och smidigt.
    Jonte E
    • 3:a
    • 68.0 m²
    • Södermalm - Hornstull
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
  • 2020-09-24
    Det här är min andra lägenhet som Jonas har sålt åt mig och jag är lika nöjd som tidigare! Fantastiskt bemötande, lyhörd, ordentlig, noggrann och hjälpsam! Jonas gör det lätt och smidigt att sälja en bostad och han finns där genom hela försäljningen. Ingen fråga känns dum att ställa och det finns alltid någon att bolla sina tankar och funderingar med under tiden. Jag är verkligen supernöjd med Jonas insats även den här gången och jag kan varmt rekommendera honom till alla som går i säljtankar!
    Olivia S
    • 43.0 m²
    • Södermalm Katarina
  • 2020-09-22
    Jonas kan verjkligen beskrivas som tålmodig och engagerande. Jonas var mäklare när vi skulle köpa en lägenhet på södermalm i stockholm. Jonas var tålmodig och engagerande genom hela processen. Sammanfattat är vi nöjda med det hela och vill säga tack till Jonas.
    Alexander J
    • 46.0 m²
    • Södermalm - Östra Sofia
  • 2020-09-22
    Jonas was extremely easy to work with and a pure joy. He was always available and flexible with his time and expertise. He pretty much satisfied every request or question we had during the process. He also had a very sincere and friendly demeanour, while also exhibiting rock solid expertise through and through, enabling us to feel safe in his hands. Only have good things to say bout our experience with Jonas Uhlbäck and can strongly recommend him for future endeavours.
    Seek A
    • 56.0 m²
    • Södermalm - SoFo
  • 2020-09-04
    Mycket bra och snabb hantering av vår lägenhetsprocess, geniun och hjälpsam. Bara positivt från mig!
    Katarina W
    • 50.0 m²
    • Södermalm - Reimersholme
  • 2020-08-25
    Jag har köpt en etta mitt på söder där Jonas Uhlbäck var mäklare. Jonas var en stor hjälp i processen då han anordnade en privatvisning när jag inte kunde gå på ordinarie och var lätt att få tag på för alla frågor jag hade. Jag har letat lägenhet ett bra tag och Jonas var en av de bättre mäklarkontakter jag haft och han levde upp till mina förväntningar på en mäklare. Han var tillmötesgående, hade bra koll på lägenheten i fråga och var professionell. Dessutom har informationen från och kontakten med HusmanHagberg efter köpet varit bra. Jag skulle absolut rekommendera honom och HusmanHagberg till andra!
    Johanna B
    • 1.5:a
    • 35.0 m²
    • Södermalm - Katarina
  • 2020-08-24
    Har köpt en etta på Södermalm. Jonas har varit proffsig, trevlig och tillmötesgående genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    Karolina W
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Södermalm - Mariaberget
  • 2020-08-21
    Köpt en liten lägenhet på Södermalm. Möte med säljaren och mäklaren - hos mäklaren. Gått igenom och skrivit på flera olika papper. Affären genomfördes snabbt och effektivt. God stämning
    Darian W
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Södermalm - Mariaberget

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte