Jonas Uhlbäck
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag ser yrket mer som en livsstil och jag fullkomligt älskar det! Att få applicera personlighet och engagemang i mina kunders livs största affärer och sedan nå fram till en affär där alla parter är nöjda gör att passionen för detta yrket är enormt hos mig!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har engagemanget, erfarenheten, lokalkännedomen och spekulanterna som behövs för en maximerad och trygg försäljning!

Vad vet vi inte om dig?
Jag vann Lilla Sportspegelns studiotävling som 12-åring och har gjort ett stort hockey-reportage i New York för SVT! Läs mer

Läs vad 284 Läs vad Jonas Uhlbäck

• Tarek E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-06-19

Södermalm Högalid
    En bostadsrätt på söder. Bra bemötande av mäklaren. Snabbt svar och snabb och bra affär. Läs mer
  • Mohammadreza A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-06-18

Södermalm Högalid
    Super smart mäklare som verkligen jobbade för att få vår lägenhet såld för "rätt" pris. Intresserad och bra på att hålla en uppdaterad om vad som händer. Blev en smidig försäljning. Läs mer
  • Julius W sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-06-04

Södermalm Katarina
    Jonas är en kompetent och karismatiskt mäklare som var väl förberedd inför varje möte och otroligt trygg genom hela processen. Jag kommer definitivt att anlita honom igen. Läs mer
  • Robert C
    Robert C sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-05-30

Södermalm Maria Magdalena
    Jonas sålde vår bostadsrätt. Vi har fått ett mycket bra bemötande och stöd från första kontakt och till det hela var i hamn. Han var tydlig med info och realistiska förväntningar samtidigt som det framgick att han var villig att jobba hårt för ett bra resultat säljmässigt. Vilket vi också fick! Läs mer
  • Adina H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-05-27

Södermalm Katarina
    Jag köpte en lägenhet på Södermalm. Fick ett mycket bra bemötande av Jonas. Han levde upp till mina förväntningar vilket var att få en trygg och snabb affär. Är mycket nöjd! Läs mer
  • Mathilda J köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-05-22

Södermalm Högalid
    Denna mäklare levde upp till alla förväntningar man har som köpare. Skulle rekommendera till alla. Läs mer
  • Patricia H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-05-20

Köpte lägenhet av Jonas. Han var snabb, ärlig och proffsig. Läs mer
  • Simon J köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-05-18

Södermalm Sofia
    Jonas var mycket professionell och trevlig i sitt bemötande när jag köpte bostad. Framförallt var Jonas transparent, rak och ärlig i sin kommunikation vilket satte tydliga ramar för genomförandet av affären. Läs mer
  • Jon W
    Jon W sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-05-17

Södermalm Maria Magdalena
    Jonas är en tävlingsmänniska! Mycket lätt att jobba med och alltid trevlig och positive. Han hjälpte oss komma i kontakt med duktiga stylister som gjorde ett grymt jobb. Som säljare är det så klart otroligt viktigt att få ett bra pris för sin älskade lägenhet och Jonas sålde vår lägenhet innan visning till ett mycket bra pris. Vi hade höga förväntningar på Jonas men ångrade aldrig vårt val av mäklare! Läs mer
  • Monica Å
    Monica Å köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-05-17

Södermalm Sofia
    En snabb och smidigt affär med en flexibel och kunnig mäklare. Kan verkligen rekommendera Jonas. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tjustgatan