Jonas Uhlbäck
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag ser yrket mer som en livsstil och jag fullkomligt älskar det! Att få applicera personlighet och engagemang i mina kunders livs största affärer och sedan nå fram till en affär där alla parter är nöjda gör att passionen för detta yrket är enormt hos mig!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har engagemanget, erfarenheten, lokalkännedomen och spekulanterna som behövs för en maximerad och trygg försäljning!

Vad vet vi inte om dig?
Jag vann Lilla Sportspegelns studiotävling som 12-åring och har gjort ett stort hockey-reportage i New York för SVT! Läs mer

Läs vad 248 kunder tycker om Jonas Uhlbäck

• James P sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-02-17

Södermalm SoFo
    Jonas hjälpte mig att sälja min lägenhet på Södermalm i februari 2019. Han hade genomgående ett mycket trevligt och professionellt bemötande och arbetssätt. Jag är särskilt tacksam för de fantastiska bilderna och sättet han kommunicerar på, både med mig som säljare och spekulanter/köpare. Jag kan verkligen rekommendera Jonas! Läs mer
  • Monica F köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-02-16

Södermalm SoFo
    Köpte en lägenhet på Kocksgatan 60A.

Som köpare fick jag förtroende för Jonas. Han var lugn och tydlig och kändes seriös och jag upplevde att han även ville att köparen skulle bli nöjd.

Jonas känns självklar vid nästa fastighetsaffär. Läs mer
  • Håkan F köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-02-16

Södermalm SoFo
    Tillmötesgående och kunnig. Gav konkreta svar på våra frågor. Läs mer
  • Beatrice W sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-02-07

53m²
    Södermalm Maria Magdalena
    Vi fick hjälp av Jonas med att sälja vår 2a på Södermalm. Genom hela processen har han vart väldigt lyhörd till våra önskemål och haft en god kommunikation. Läs mer
  • Maria Carolina H
    Maria Carolina H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-01-25

Köpte lägenhet av Jonas. Mycket trevlig, tillmötesgående, kunnig och hjälpsam. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Elin K köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-01-24

57m²
    Södermalm Maria Magdalena
    Köpte lägenhet via Jonas, som är trygg, pålitlig och tillgänglig. Rekommenderas! Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-01-23

57m²
    Södermalm Maria Magdalena
    Jag sålde min lägenhet på 2 rum, 57 kvm Hornsgatan vid Mariatorget jan 2019.

Jonas är proffs ut i fingerspetsarna, jag har sålt 5 lägenheter tidigare och Jonas är på en annan nivå än andra mäklare. Att skapa förtoende och lyckas leverera både mot köpare och säljare är en styrka Jonas besitter.

Samma lugna förtoendeingivande intryck man får avJonas första gången är helt rätt att gå på. Jonas levererade budgivning trots en tuffare marknad.

Kanon från start till mål! Läs mer
  • Alexandra S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-01-18

25m²
    Södermalm Hornstull
    I sold my single room apartment. Jonas got recommended to me and it was a good decision to go through the sales process with him. He prepared a very appealing ad with beautiful photos and planned a timeline that he (and me) perfectly met. Jonas took extra efforts to translate and help me understand the Swedish documents and process (as my Swedish is not good at all). I can highly recommend Jonas as a Mäklare. Läs mer
  • Julia G köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2018-12-11

38m²
    Södermalm Katarina
    Sålde en etta på Södermalm och jag blev bra bemött. Jonas har ett väldigt gott självförtroende så jag hade höga förväntningar. I efterhand visade det sig dock att min bostadsrätt såldes för det lägsta kvadratmeterpriset av 10 lägenheter på samma adress/brf på ett halvår trots att den var i bra skick och hade bra läge och utsikt m.m. Läs mer
  • Sandra A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2018-12-01

43m²
    Södermalm Sofia
    Jonas sålde en lägenhet på 43 kvm på Södermalm åt oss. Jonas är en förtroendeingivande mäklare som upplevs kunnig och intresserad. Lätt att få kontakt med och bra på kommunikation. Läs mer

Senaste försäljningarna

Flintbacken