Josefine Schöön

Josefine Schöön

Josefine Schöön är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Josefine Schöön har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Josefine Schöön har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 372 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Schöön har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla fantastiska människor, glädjen i när säljare och köpare kommer överens, att samarbeta med andra människor och friheten.

Hur ser din drömbostad ut?
I min drömbostad är det högt i tak, fiskbensparkett, kakelugnar, terasser och bastu med sjöutsikt. Inte nog med det, den ligger också högt upp i huset och upplevs som ljus – sen ska lägenheten vara belägen på Södermalm såklart!

Vad vet vi inte om dig?
Jag gillar matematik men är inte snabb på huvudräkning.

372 omdömen om Josefine Schöön

Sedan starten hos Reco 2018
First-Name L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Maria Magdalena

Tydligt och tryggt, även som förstagångsköpare!

Oskar R
Södermalm - Maria Magdalena

Snabb affär, bra kommunikation, proffsigt och tryggt.

Pernilla Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Maria Magdalena

Noggrann, lyhörd, envis, snabb och ett eget tänk.

Hedda S
Södermalm - Hornstull

Rekommenderar varmt Josefine som mäklare. Skapar förtroende och trygghet under hela processen, var tydlig i vår kommunikation och känns mycket kunnig, professionell och skarp och i det hon gör. Min försäljning gick över förväntan bra och smidigt!

William C
Södermalm - Högalid

Snabb, tydlig och proffsig kommunikation samt bemötande vid alla tillfällen!

Charlotte R

Josefine lotsade oss tryggt och mycket framgångsrikt genom försäljningen av vår bostad på en oberäknelig och svår marknad. Hon är proffsig, personlig, positiv och taggad på ett sätt som smittar av sig, både på oss säljare, men också på spekulanter och köpare. En varm och begåvad människokännare med stor fingertoppskänsla.Vi skulle gärna jobba ihop med Josefine igen om vi får möjlighet. Kan varmt rekommendera.

Josefine S gillar detta
Ophelia R
Södermalm - Sofia

Min kontakt med Josefine har varit i egenskap av spekulant och sedermera köpare. Jag upplever henne som professionell, trevlig och effektiv. Inga klagomål!

Alexandra B
Södermalm - SoFo

Ska du sälja din bostad på Södermalm så är Josefine det enda alternativet! Professionell och extremt envis. Jag var nervös inför att sälja och Josefine stöttade mig genom hela processen. Skulle välja Josefine igen alla dagar i veckan!

Johan L
Södermalm - Sofia

Kändes tryggt att sälja med Josefine genom hela processen. Proffsig, pålitlig och trevlig!

Magnus B
Södermalm - Mariatorget

Josefine har rutin och du kan tryggt luta dig tillbaka när alla förutsättningar är på plats. Ordning och reda genom hela processen. Helt klart den bästa mäklaren jag stött på hittills.