Linnéa Jacobson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-04 - 2019-03

Läs vad 9 Läs vad Linnéa Jacobson

• Linus S köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-04-09

Södermalm Maria Magdalena
    Vi köpte en lägenhet på Södermalm. Mycket proffsig mäklare rakt igenom. Rekommenderas stark! Läs mer
    Linnéa J gillar detta
  • Ulrika S sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-04-05

Södermalm Maria Magdalena
    Linnea har varit fantastisk rakt igenom hela resan av försäljningen av min lägenhet! Hon var hela tiden väldigt proffsig, trevlig och lyhörd. Jag kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • Fanny Ö
    Fanny Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-03-08

Södermalm Katarina
    Sålde en etta på Södermalm. Jag blev bemött väldigt bra och mäklaren var både trevlig engagerad och mötte mina förväntningar. Läs mer
  • Deniz F köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-03-04

Södermalm Katarina
    Jag hade en ganska tight budget och kom i kontakt med Linnea genom en kollega till henne! Jag ville bo på söder och Linnea hade en lägenhet med snabbt tillträde.
    Efter att jag bestämt för att ta den fick jag problem med min bank, vilket Linnea var väldigt snabb med att lugna mig och fixade i stället så att jag fick en grym kontakt på Handelsbanken, som löste det över en dag! Sjukt nöjd med bra service och fantastisk bemötande! Läs mer
    Linnéa J gillar detta
  • Jonas B sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-02-05

Södermalm Sofia
    Sålde en etta på Södermalm och köpte även en ny lägenhet med Linnéa. Linnéa hade ett genomgående gott och proffessionellt bemötande. Hon var alltid vänlig, tydlig och rak. Vid försäljningen arbetade hon hårt för ett marknadsmässigt pris. Linnéa har också alltid varit tillgänglig och gett ett utmärkt stöd. Linnéa mötte på alla sätt upp till mina förväntningar. Sammanfattningsvis har jag en mycket bra upplevelse av denna mäklare. Läs mer
    Linnéa J gillar detta
  • Frida J skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2018-12-13

Linnéa sålde min 2a på Mariatorget. Bra tillgänglighet och bemötande genom hela försäljningsprocessen. Hon har ett stort engagemang och kan förklara detaljer på ett pedagogiskt sätt.
    Hon har bra kunskap om området samt framhävde lägenhetens starka sidor. Läs mer
    Linnéa J gillar detta
  • Nina A sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2018-11-28

Linnéa sålde min lägenhet. Hon är kunnig mäklare som var engagerad i försäljningen. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2018-11-28

Södermalm Sofia
    Vi har sålt en 4 med uteplats på Södermalm. Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande och hon var hela tiden lyhörd för våra önskemål när det gällde budgivning och visningstillfällen. Det praktiska med kontraktsskrivning och annat gick också smidigt. Läs mer
  • Gun E skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2018-08-21

Snabb och proffsig hantering av försäljningen av vår bostadsrätt Läs mer

Senaste försäljningarna

Högbergsgatan