Linnéa Jacobson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-01 - 2018-12

Läs vad 4 kunder tycker om Linnéa Jacobson

• Frida J skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2018-12-13

Linnéa sålde min 2a på Mariatorget. Bra tillgänglighet och bemötande genom hela försäljningsprocessen. Hon har ett stort engagemang och kan förklara detaljer på ett pedagogiskt sätt.
    Hon har bra kunskap om området samt framhävde lägenhetens starka sidor. Läs mer
    Linnéa J gillar detta
  • Nina A sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2018-11-28

1:a
    19m²
    Linnéa sålde min lägenhet. Hon är kunnig mäklare som var engagerad i försäljningen. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2018-11-28

4:a
    101m²
    Södermalm Sofia
    Vi har sålt en 4 med uteplats på Södermalm. Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande och hon var hela tiden lyhörd för våra önskemål när det gällde budgivning och visningstillfällen. Det praktiska med kontraktsskrivning och annat gick också smidigt. Läs mer
  • Gun E skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2018-08-21

Snabb och proffsig hantering av försäljningen av vår bostadsrätt Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a