Louise Pedersen

Louise Pedersen

Louise Pedersen är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Louise Pedersen har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Louise Pedersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.9. Louise Pedersen har haft 31 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Att överträffa dig som kund och dina förväntningar är grunden till mitt arbete som mäklare. Genuinitet, positivitet och ett starkt engagemang är vad du kommer att mötas av när du väljer mig som mäklare. Jag avslutar inte mitt arbete förens du som kund är nöjd och bästa möjliga resultat är uppnått.

Ofta tillgänglig, enormt driv, Min filosofi är att ha en långsiktig relation till dig som kund oavsett om det handlar om en försäljning eller en fri värdering. Efter att ha bott i Dalarna hela mitt liv hamnade jag i Stockholm på HusmanHagberg Södermalm & Gamla stan vilket kändes helt rätt.

Varmt välkommen att kontakta mig om du vill ha en fri värdering av din bostad eller har några funderingar kring en kommande försäljning eller köp av bostad.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 64 Läs vad Louise Pedersen