Theodora Holmberg

Theodora Holmberg

Theodora Holmberg är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Theodora Holmberg har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Theodora Holmberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-01 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.9. Theodora Holmberg har haft 1 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 148 Läs vad Theodora Holmberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Theodora Holmberg en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Sofia
    2022-09-21 Verifierad kund
    Rekommenderar Theodora starkt!! Hon har koll på läget, ett otroligt driv. Är en problemlösare ut i fingerspetsarna. Uppstod ett problem pga av fel uppgifter från mig som säljare. Hon löste det så himla bra och smidigt både för mig och köparen. Jobbar stenhårt för att försäljning ska nå det bästa resultatet, men är ändå så himla ödmjuk och trevlig så köparna blir charmade. Jag tycker att det var viktiga bitar när jag sålde och kände mig väldigt trygg med Theodora som är lyhörd för både säljare och köpare. Plus för supertrevlig! Sammanfattningsvis Mäklarproffs! Tack Theodora!
    • Södermalm - Mariatorget
    2021-07-02 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i stan! Proffsig, trevlig och pålitlig.
    Sålde vår lägenhet till ett mycket bra pris och vi är 100% nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Theodora Holmberg en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm Hornstull
    2021-06-23 Verifierad kund
    Theodora var väldigt vänlig, proffsig och hjälpsam. Fick snabbt svar på alla mina frågor och hjälp att hitta bra lösningar under köpets gång.
    • Södermalm - SoFo
    2021-06-22 Verifierad kund
    Jag är golvad! Theodora står helt klart för min bästa mäklarerfarenhet, hon har allt under kontroll, är varm och framförallt genuin! För mig som säljare betydde Theodoras insats att jag kunde vara hur avslapplad som helst, hon lyckades hålla ett ambitiöst tidsschema, hon tog själv fram planlösningsillustrationer och ledde budgivningen med stadig hand! Theodora kommer att få sköta min nästa försäljning - inget snack om saken!
    • Södermalm Hornstull
    2021-05-25 Verifierad kund
    Theodora hjälpte mig att sälja min lilla etta i Hornstull. Så nöjd med både bemötande och slutpris. Kan varmt rekommendera henne. Otroligt proffsig, härlig och ödmjuk person! Hon var så tydlig genom hela processen kring vad nästa steg var, vilket var väldigt skönt för mig som inte har sålt så många lägenheter tidigare. Önskar att alla mäklare var såhär. Kommer definitivt höra av mig till henne igen!
    • Södermalm - Katarina
    2021-05-24 Verifierad kund
    Både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Theodora! Trevlig kunnig och resultatorienterad!
    • Södermalm - Katarina
    2021-05-19 Verifierad kund
    Köpt lägenhet på distans. Fungerat jättebra trots att allt varit digitalt och via ombud. Ordning och reda! Vi har känt oss trygga.
    • Södermalm - Mosebacke
    2021-05-17 Verifierad kund
    Tydlig, transparent, enkel, trevlig!
    • Södermalm - Maria Magdalena
    2021-05-07 Verifierad kund
    Bästa mäklaren, som nu sålt min andra bostad. Ett bättre bemötande får man leta efter!

Theodora har alltid levt upp till mina förväntningar och mer därtill!

Jag rekommenderar Theodora till alla som ska sälja sin bostad!
    • Södermalm - Maria Magdalena
    2021-05-07 Verifierad kund
    Theodora överträffade alla mina förväntningar, kan varmt rekommendera!