Läs vad 132 Läs vad Theodora Holmberg

• 2021-01-21
    Jag har sålt en mindre 2.:a nära Mariatorget.

Min mäklare Theodora Holmberg tog sig god tid att sätta sig in i mina önskemål och hade många bra tips. Hon var påläst och noga med viktiga detaljer. Mina önskemål uppfylldes och jag blev alltid trevligt bemött. På slutet var Theodora iysande och arbetade hårt för att jag skulle få ut ett bra pris för min lägenhet. Jag kan varmt rekomendera henne som mäklare,
    Yngve S
    • 43.0 m²
    • Södermalm - Mariatorget
    sålde sin lägenhet med hjälp av Theodora Holmberg en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
  • 2020-12-17
    Min sambo och jag har köpt en tvåa på Söder och vi är båda mycket nöjda med Theodora som mäklare.

Med fint bemötande, tydlig kommunikation och känsla av trygghet har hon gjort att hela processen har känts bra för oss. Vi sa tidigt till varandra att om vi framöver behöver anlita en mäklare så kommer vi att kontakta Theodora Holmberg.
    Anna I
    • 55.0 m²
    • Södermalm - Maria Magdalena
    köpte sin lägenhet med hjälp av Theodora Holmberg en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
  • 2020-12-14
    Sålde lägenhet och blev seriöst och varmt bemött av henne. Hon levererade efter förväntan. Jag kan helt klart rekommendera Theodora när lägenheten ska säljas
    Lars F
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Södermalm - Katarina
  • 2020-12-05
    Jag är köpare av bostad. Theodora har varit väldigt bra hela vägen. Hon upplevdes som mycket duktig, kompetent och erfaren. kändes mycket tryggt.
    Emma L
    • 40.0 m²
    • Kungsholmen Fridhemsplan
  • 2020-11-07
    Köpt en lgh där Theodora var Mäklare.
    Allt gott att säja om henne.
    Kände mig omhändertagen som köpare.
    Ulla G
    Ulla G
    • 31.0 m²
    • Södermalm Katarina
  • 2020-10-29
    Vi har köpt i Sjöstan och fick ett proffsigt bemötande o svar på alla frågor av mäklaren Theodora. Hon mötte upp oss igen i bostaden så vi kunde mäta o titta igen. Jag kan varmt rekommendera Theodora för sitt kunnande om området, objektet o smidighet.
    Carina U
    • 54.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
  • 2020-09-01
    Köpte en mindre lägenhet i Hornstull, , en affär som gick väldigt smidigt och snabbt.
    Gustav N
    • 43.0 m²
    • Södermalm - Hornstull
  • 2020-09-01
    Vi är så nöjda med Theodora och vårat köp. Hon är otroligt närvarande, ärlig och varm.
    Vi kände oss trygga genom hela köpet och kommer absolut anlita henne i framtiden när det blir dags att sälja.
    Sabina T
    • 65.0 m²
    • Södermalm - Skanstull
  • 2020-08-09
    Theodora sålde vår lägenhet. Hon skötte kommunikationen med oss och köparna exemplariskt!
    Cecilia F
    • 65.0 m²
    • Södermalm - Skanstull
  • 2020-06-26
    Mycket hjälpsam, professionell och seriös!
    Björn A
    • 38.0 m²
    • Södermalm - Mosebacke

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte