Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan Theodora Holmberg f.d. Touma
Theodora Holmberg f.d. Touma
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2017-12 - 2018-11

Läs vad 115 kunder tycker om Theodora Holmberg f.d. Touma

• Tommy L skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Hej Theodora!
    Vi vil gärna uttrycka att vi är så nöjda med all hjälp vid försäljning av vår lägenhet på söder i Stockholm.
    Du är så trevlig och lättsam att ha kontakt med, det tillsammans med att du är kunnig och imponerande snabb till återkoppling gör att vi gärna rekommenderar dig.
    Tommy och Agneta Läs mer
  • Emma R skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Att sälja sin älskade funkistvåa i SoFo i en tuff marknad var inget lätt beslut. Men Theodora fixade detta åt oss och gjorde allt för att det skulle bli bra! Theodora är den absolut trevligaste mäklare vi någonsin samarbetat med. Hon är en fantastisk person! Läs mer
  • Pelle V skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora sålde vår lägenhet på renstiernas gata. Vi fick genom hela försäljningen en fantastisk hjälp av Theodora.
    Vi fick direkt känslan av att hon är den typ av mäklare som kommer göra skillnad, speciellt i den nu tuffare marknaden. Känslan visade sig stämma och lägenheten såldes 3 dagar efter visning till ett pris över våra förväntningar.
    Utan tvekan den bästa mäklarupplevelsen vi har haft. Läs mer
  • Nina L skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi är supernöjda med får försäljning och känner att Theo verkligen gjorde skillnad! Positiv, professionell och väldigt proffsig! Läs mer
  • Ida P skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Är supernöjd med Thedoras insats (hennes energi, kompetens, engagemang i försäljningen och förväntning på slutpriset)!
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Alexandra L skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Glad, positiv, snabb och engagerad! Kunnig och snabb att hitta lösningar. Kan varmt rekommendera Teodora! Läs mer
  • Elin H skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora var superhärlig från första gången vi sågs och kände mig verkligen hörd på samt svarade på alla frågor jag hade. Kände mig även väldigt trygg trots att det var min första gång att köpa lägenhet och Kommunikationen skrädde smidigt under hela tiden. Läs mer
  • Frida O skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora har varit en oerhört viktig, professionell, kunnig och lyhörd kontakt i min lägenhetsförsäljning. Hon sitter alltid inne med goda råd, är alltid inlyssnande för ens behov och levererar på det som är överenskommet på bästa sätt. Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Proffsig som få. Lätt att samarbeta med och hade koll på läget. Vi tog in offerter från totalt 4 olika mäklare och valde Theodora vilket vi är väldigt nöjda med. Rekommenderas å det varmaste. Läs mer
  • Hanna skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi är jättenöjda med försäljningen av vår bostad, och med allt arbete runtomkring. En väldigt engagerad och kunnig mäklare, vilket avspeglades i varje del av processen. Läs mer

Senaste försäljningarna

1:a