HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• BadgeElevenYears
2 020

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende...

2020 omdömen om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2020 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Fredrik Magnus S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Mariatorget

Mycket professionell, vänlig och trevlig.

Mattias G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Maria Magdalena

Kanonbra! Vi nådde målet. Trevligt bemötande och bra återkoppling.

IDA CHARLOTTA H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Hornstull

Felicia är personlig, serviceinriktad, professionell och effektiv på samma gång. Är mycket imponerad av hennes jobb.

August A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Skanstull

Andreas är en jätteduktig mäklare och jag är väldigt nöjd med jobbet han gjorde med min lägenhetsförsäljning.

Rebecka S
Södermalm - Hornstull

Valde Andreas som mäklare för att sälja min lägenhet tack vare det professionella, engagerade och lyhörda intryck han ingav under våra första möten. Förväntningar som sedan uppfylldes under processen. Rakt igenom tydlig och transparent kommunikation vilket gjorde att jag kunde känna mig trygg i min försäljning.

Linnea O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Mariatorget

Har bara positivt att säga om Christoffer och rekommenderar varmt. Professionell, trevlig, alltid lätt att få tag på och trots en lång säljprocess alltid positiv med raka svar.

Mikaela A
Södermalm - Mariatorget

Hej Jag är tacksam för att det Christoffer som var mäklare vid den här affären. Jag vet att jag har gjort en bra affär. Med det menar jag en affär som både är bra gentemot både mig och säljaren. Jag har djupa rätt djupa i innovation, affärsuppgörelser och entreprenörskap. Men var jag osäker. Vid det här tillfället. En smula rädd faktiskt. Handlade om att allt inträffade senare i mitt liv än andra bostadsaffärer? Att i det här läget fånga upp en potentiell köpare och bidra till att den personen gör en positiv affär,...

Mats G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Hornstull

Andreas agerade mycket proffsigt och samtidigt personligt. Kom snabbt tillbaka med svar på våra frågor. Tom mitt under påskhelgen

First-Name L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Maria Magdalena

Tydligt och tryggt, även som förstagångsköpare!

Oskar R
Södermalm - Maria Magdalena

Snabb affär, bra kommunikation, proffsigt och tryggt.

Pernilla Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Maria Magdalena

Noggrann, lyhörd, envis, snabb och ett eget tänk.

Maximillian K
Södermalm - Kvarnberget

Andreas var helt enkelt bäst när det kom till att sälja min lägenhet! Jag kände mig trygg genom hela processen och allt gick otroligt smidigt. Hans professionalism och engagemang gjorde verkligen skillnad. Jag kan varmt rekommendera Andreas till alla som söker en mäklare. Tack så mycket för din fantastiska service!

Maxine T
Södermalm - Mariatorget

Väldigt trevlig, väl påläst om bostaden samt flexibel och hjälpsam!

Andreas H
Södermalm - Katarina

Rekommenderar starkt till andra som söker en pålitlig och kunnig mäklare.

Laura M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Pedersen en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - SoFo

Det gick väldigt snabbt och smidigt. Bra kommunikation, inga konstigheter. Mäklaren hade bra koll och var mycket tillmötesgående.

Philip B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Pedersen en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - SoFo

Louise är kommunikativ, påläst och tillmötesgående. Hon gjorde betydligt mer än förväntat och jag kan starkt rekommendera henne som mäklare.

Maria L
Södermalm - Hornstull

Alltid redo o tillgänglig. Serviceiminded på alla sätt, med humöret på topp. En mäklare att lita på!. Kändes tryggt hela vägen.

Francoise T
Södermalm - Mariatorget

Mycket trevligt bemötande samt bra tydlighet vid signeringen.

Anders A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Skanstull

Jerry ordnade en privatvisning för mig och min sambo när vi letade lägenhet, han var trevlig och lugn, svarade på frågor på ett uppriktigt och proffsigt sätt. Han kändes seriös och var bra att ha och göra med hela vägen tills affären var klar.

Lena V
Södermalm - Mariatorget

Christoffer är bra, trevlig och tålmodig med ett ständigt leende på läpparna. Rekommenderas varmt.

Maria O
Södermalm - Skanstull

Louise hade en öppenhet i sitt tilltal, redan från första kontakten. Hon var rask med att svara, erbjöd kontakt kring lägenheten jag var intresserad av, och såg till att kolla av saker med säljaren snabbt. Både prisbild, tillträde och annat. Det gjorde att jag fick ett ökat intresse för att bygga vidare på just detta objekt. Det är särskilt viktigt nu, så många lägenheter säljs på förhand, innan de kommer ut på Hemnet. /Maria Olson - köpte en etta på Söder!

Anton C
Södermalm - Hornstull

Andreas är en pålitlig och erfaren mäklare som hanterar säljprocessen tryggt och smidigt för samtliga parter.

Lisa K
Södermalm - Skinnarviksberget

Louise är en mäklare jag verkligen rekommenderar. Hon har stor kunskap om marknaden och området, gav en rimlig värdering och bra råd längs hela vägen, från start till slut. Hon är kommunikativ, lyhörd, snabb på att agera och guidade mig genom hela processen. Är supernöjd med resultatet och överlag är hon väldigt trevlig att ha att göra med!

Victor H
Södermalm - Skanstull

Jag kan varmt rekommendera Louise! Hon har skött affären exceptionellt bra med ett resultat över förväntan. Hon har genom hela processen varit lyhörd och tillgodosett alla mina önskemål och förhoppningar. Ska du sälja din bostad gör du rätt i att välja Louise Pedersen, hon gör sig värd varenda krona!

Hedda S
Södermalm - Hornstull

Rekommenderar varmt Josefine som mäklare. Skapar förtroende och trygghet under hela processen, var tydlig i vår kommunikation och känns mycket kunnig, professionell och skarp och i det hon gör. Min försäljning gick över förväntan bra och smidigt!

Kristina A
Södermalm - Zinkensdamm

Mycket trevlig, tillmötesgående och professionell.

William C
Södermalm - Högalid

Snabb, tydlig och proffsig kommunikation samt bemötande vid alla tillfällen!

Clara B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Zinkensdamm

Felicia är jätteduktig! Driven och proffsig, rekommenderar varmt!

Sara Veronika S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Trygg och kommunikativ. Supersmidig försäljning över förväntat pris +++

Malin S
Södermalm - Skanstull

Mycket proffsig och pålitlig mäklare. Engagerad i sitt jobb, tillmötesgående och flexibel.

Marcos W
Södermalm - Norra Hammarbyhamnen

Bra bemötande, tillgänglig och trevlig.

Jakob R
Skrev om Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Vi är väldigt glada över att vi valde Felicia som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Hon personifierar professionalitet och bidrog genom stöd & råd till att försäljningen gick galant och att lägenheten såldes till ett belopp som överträffade våra förväntningar. Stort tack Felicia!

Felicia J gillar detta
Anne J
Södermalm - Skinnarviksberget

Jag köpte en lägenhet med Christoffer som ansvarig mäklare. Det var många turer innan vi skrev kontrakt - under hela den tiden höll Christoffer mig uppdaterad om läget. Jag kände att han var rak och ärlig och rodde allt i land pedagogiskt. Skulle välja honom som mäklare när jag säljer - vill att köpare av min lägenhet ska lotsas igenom den berg-och-dalbana det är att köpa med sitt lugn och sin kunskap.

Sofia D
Södermalm - Skinnarviksberget

Supernöjda! Christoffer var alltid glad och positiv, och han tog sig tid att besvara alla våra frågor och funderingar. Vi hölls ständigt uppdaterade om läget och Christoffer var alltid tillgänglig för frågor. Vi kan varmt rekommendera Christoffer till alla som vill ha en professionell och engagerad mäklare.

Charlotte R
Skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Josefine lotsade oss tryggt och mycket framgångsrikt genom försäljningen av vår bostad på en oberäknelig och svår marknad. Hon är proffsig, personlig, positiv och taggad på ett sätt som smittar av sig, både på oss säljare, men också på spekulanter och köpare. En varm och begåvad människokännare med stor fingertoppskänsla.Vi skulle gärna jobba ihop med Josefine igen om vi får möjlighet. Kan varmt rekommendera.

Josefine S gillar detta
Thor N
Södermalm - Sofia

Det är inte ofta man får sina förväntningar överträffade! Men just detta lyckades Felicia med. Helhjärtad, ödmjuk, kommunikativ, driven och trygg är några av de ord jag skulle använda för att beskriva henne med. Det kändes självklart från början till slut och hon levererade ett fantastiskt slutpris! För mig och min Sambo är Felicia det naturliga förstahandsvalet alla dagar i veckan som Södermalms bästa mäklare! Felicia är helt enkelt Grym!

Jonatan W
Södermalm - Skanstull

Vi är oerhört glada över att ha anlitat Magnus för både köp och försäljning av vår lägenhet. Hans empati, lugn och djupa kunskap har gett oss en trygg och bekymmersfri upplevelse från start till mål. Magnus överträffade alla våra förväntningar, och vi skulle inte tveka att återigen vända oss till honom för framtida bostadsaffärer!

Patrick B
Södermalm Vintertullstorget

Jerry har varit jätte hjälpsam och trevlig

Emelie W
Södermalm - Skanstull

Trygg, tydlig och snabb kommunikation!

Tom H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Katarina

Magnus var alltid tillgänglig och svarade med glädje på våra många frågor. Han har skött allt väldigt proffsigt från första visning till signering.

Han-Wen Annie W
Södermalm - Katarina

Magnus was exceptional in supporting me in selling my apartment. The process was easy, he was patient with my questions and concerns and the result was exactly what I was looking for. I could not recommend Magnus more!

Emma T
Södermalm - Skanstull

Genuint trevlig, duktig på att sälja (utan att vara ”säljig”) personlig och hjälpsam. Kan tipsa vidare om Andreas!

Ophelia R
Södermalm - Sofia

Min kontakt med Josefine har varit i egenskap av spekulant och sedermera köpare. Jag upplever henne som professionell, trevlig och effektiv. Inga klagomål!

Alexandra B
Södermalm - SoFo

Ska du sälja din bostad på Södermalm så är Josefine det enda alternativet! Professionell och extremt envis. Jag var nervös inför att sälja och Josefine stöttade mig genom hela processen. Skulle välja Josefine igen alla dagar i veckan!

Lisbeth S
Södermalm - SoFo

Informativ och det kändes bra att tala med henne.

Johan L
Södermalm - Sofia

Kändes tryggt att sälja med Josefine genom hela processen. Proffsig, pålitlig och trevlig!

Vincenzo P
Södermalm - Södra Station

Louise has been very professional and super reactive in terms of response time on the interactions. She demonstrated her ability to manage a complex scenario. Louise was as well an advisor for the Bridge loan that was essential in order to BUY first and SELL AFTER with the transfer time

Elisabet E
Södermalm - SoFo

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Christoffer är en lugn, trygg, empatisk och mycket profetionell mäklare. Jag skulle definitivt välja honom igen.

Sarah M
Södermalm - SoFo

Christoffer gjorde ett otroligt bra jobb med att sälja min lägenhet då han lyckades sälja den för en högre summa än vad jag trodde var möjligt! Han är trevlig, varm, professionell och tydlig i sin kommunikation. Tack vare sitt nätverk lyckades han sälja den innan vi ens gick ut med den på marknaden. Jag är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Christoffer till alla!!

Miléne F
Södermalm - Skanstull

Louise har varit lättillgänglig, trevlig och effektiv. Vi är nöjda med att ha valt att arbeta med henne och rekommenderar henne varmt.