HusmanHagberg Södertälje Nykvarn

Järnagatan 10, 151 72 Södertälje — Visa karta

Vi på HusmanHagbergs mäklarkontor har koll på områdena här i Södertälje och Nykvarn. Vi har stor passion för vårt jobb, vilket leder till nöjda kunder och väl genomförda affärer.

Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären vare sig du vill köpa eller sälja. Vi har lång erfarenhet, är inte slutna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag och vi kan anpassa affären efter dina egna önskemål. Välkommen till oss på kontoret i Södertälje så hjälper vi dig vidare i ditt letande efter drömbostaden - vi brinner för affärer!

Läs vad 23 kunder tycker om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn

• Representant för MM Marjakangas

2019-10-12

Representant för MM Marjakangas skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Vi sålde vårat fritidshus. Andreas gjorde allt för att försäljningen skulle gå smidigt samt inom den tid som vi önskade. Och hans engagemang var helhjärtat genom hela försäljningen. Läs mer
  • 2019-09-20

Karita Kristiina P skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Försäljning av villa.
    Mäklaren har verkligen lyssnat på våra önskemål och agerat proffsigt.
    Försäljningen har gått smidigt och över förväntan. Läs mer
  • 2019-08-19

Jan W skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Jag hart sålt en bostad och jag fick bra och professionell hjälp av min mäklare från Husman Hagberg. Hon var en aktiv part i försäljningen och den blev lyckosam. Läs mer
    2019-08-19 Elin D svarar Jan W
    Tack för rekommendationen! Önskar lycka till med nya boendet.
  • Malke T

2019-08-12

Malke T skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Överträffade alla mina förväntningar! Denna mäklare har en ljus framtid i yrket. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-08-05

Aune J skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Jag sålde min bostadsrätt, en sliten 2:a på Granövägen i Hovsjö. Mäklaren kom till min bostad, såg sig om och uppskattade rimligt ett försäljningspris. Det stämde med min uppfattning.

Han skickade mig papper att läsa igenom och väntade tålmodigt tills jag bestämt mig. Det gick några veckor och jag trodde inte att det skulle bli nån försäljning undet juli men plötsligt tog det fart och innan jag visste ordet av såldes lägenheten för 50 000 kr mer än utgångspriset! Att han avbröt sin semester och körde 30 mil för att skriva försäljningskontrakt var enastående service.

Tummen uop, jag är väldigt nöjd med min mäklare. Läs mer
  • Susanna K

2019-08-04

Susanna K skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Hej! Vi sålde en bostadsrätt med tre rum i Södertälje.
    Mäklaren var mycket duktig alla sätt. Vi var nöjda. Läs mer
    2019-08-04 Elin D svarar Susanna K
    Tack för förtroendet och fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas i nya boendet!
  • 2019-07-29

Amir H skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Köpte en bostad som blev fantastiskt mycket tack vare mäklaren som var tillmötesgående och professionell! Tack! Läs mer
  • 2019-07-19

Britt Clarianne Margareth F skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Sålt fastigheten i Kämsta.
    Allt gick enligt planen och jag är mer än nöjd. Läs mer
  • 2019-06-28

Kathy Marie-Louise B skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Vi sålde vår villa, mäklaren gav oss bra tips på nivå, tidsplan och var lyhörd när det gällde våra önskemål.
    Mäklaren gav tydlig information om förberedelser inför försäljningen, hur det går till och vem som gör vad. Vi har tagit kontakt och bollat olika frågor och funderingar och fått hjälp i att ta olika beslut. Vi fick information och lägesrapporter under hela processen , det innebar att vi kände oss trygga med att det som skulle göras togs hand om på bästa sätt.
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare och det arbete som hon gjorde under vår försäljning. Läs mer
    2019-07-01 Elin D svarar Kathy Marie-Louise B
    Tack för fint omdöme. Jag vill självklart kunna finnas för er även efter avslutad affär om det är så att ni har frågor eller funderingar kring boenden i framtiden. Önskar er en fin sommar!
  • Johan B

2019-06-25

Johan B skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Elin Desax från HusmanHagberg har hjälpt oss sälja vårt hus. Allt gick jättebra och Elin gjorde ett strålande jobb, snabb och med hög kvalitet i alla sina leveranser. Läs mer
    2019-07-01 Elin D svarar Johan B
    Tack snälla för fina ord! Hoppas verkligen att ni kommer hitta ett framtida boende ni gillar minst lika mycket som det fina hus ni säljer.
  • 2019-06-12

Nina A skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Bra och effektiv men jag hade gärna sett att husmanhagberg hade haft en uppdaterad och kunnig mäklare på plats på båda visningarna. Jag var på en omvisning och personen som visade lgh kunde inte svara några frågor, inte ens basic frågor. Läs mer
    2019-06-12 Elin D svarar Nina A
    Tack för din rekommendation. Angående visningen var det bestämt från början i samråd med säljarna att vi skulle ha en visningsvärd den dagen för att det skulle fungera med både säljarnas och min kalender. Jag bad visningsvärden säga att alla frågor ska gå via mig som mäklare just för att undvika felaktigheter och missförstånd. Hoppas du ändå fick svar på dina frågor och att ni kommer trivas riktigt bra i er nya bostad.
    Vänligen, Elin
  • 2019-06-09

Emelie R skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Vi sålde en bostadsrätts lägenhet på 111m i Nykvarn.
    Var en väldigt professionell och bra mäklare. Sålde snabbt till ett bra pris.
    Älskar fotografen hon jobbade med, bästa bilderna jag sett på länge! Läs mer
    2019-06-10 Elin D svarar Emelie R
    Tack snälla för fint omdöme. Kul att ni gillade fotografen och bilderna. Önskar er lycka till med nya boendet!

Vänligen, Elin
  • 2019-05-16

Sonia T skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Jag sålde en bostadsrättslägenhet i Södertälje (Hovsjö).

Mäklaren som kom för att värdera lägenheten var mycket trevlig.

Han värderade lägenheten högre än vad jag slutligen fick ut, men jag är nöjd ändå

Han var duktig, var mycket engagerad och brydde sig om mig som säljare.

Jag är mycket nöjd med all hjälp som jag fick av mäklaren Göran Vigerland. Läs mer
  • 2019-05-16

Ibrahim A skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Hej
    Det blev ingen köp
    Men mäklaren var ärlig och fixat återbetalningen som jag ville utan problem
    Tack hemskt mkt Läs mer
  • 2019-05-14

Alexander A skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Professionell och trevlig personal. Läs mer
  • 2019-03-20

Carolyn M skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Elin var professionell, punktlig, välorganiserad, vänlig och kommunikativ. Hon hjälpte oss att hitta hantverkare för utföra några små reparationer innan visningar. Vår lägenhet sålde inom 5 dagar efter första visning, dessutom över utgångspriset. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-02-25

Daniel B skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Väldigt bra och trevlig mäklare som la ner mycket tid och engagemang vid försäljning av mitt hus i Södertälje. Läs mer
  • 2019-02-22

Åsa B skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Bostadsrätt
    Hon var så engagerad och gjorde allt för mitt bästa
    Jag var nervös ett tag när hon ville ligga lågt vänta in, men förstår nu med det högre budet att hon visste vad hon gjorde

Min upplevelse var allt igenom bra... Läs mer
  • 2019-02-13

Carl Arne E skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Köpte ett fuskbygge. Med oärliga byggherrar och helt avsaknat informationsflöde så är det första, och sista gången jag gör affärer med sen ur-usla mäklaren husman och fuskberg
    Men Jan var grym. Han hjälpte oss.

Jag kan tycka att mäklaren har ett ansvar att kolla till de objekten de säljer.

Nej fy fan, blir rädd för framtiden om alla mäklare ska hålla på såhär.
    Oärligt och oproffsiga.
    Inte Jan då. Han var bra. Han förtjänar bättre än att jobba där. Läs mer
  • 2019-02-13

Anders L skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Vi sålde vår villa i Trosa. Elin var mycket kunnig och tillmötesgående och affären gick bra. Läs mer
  • 2019-02-11

Gun Marika P skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Snäll och driftig,strukturerad samt höll kontakt med oss regelbundet Ang visning och budgivning!Toppen tjej! Läs mer
  • Cecilia B

2019-02-11

Cecilia B skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    I have bought an apartment & Elin has done a wonderful work connecting me to the previous owner, got me updated with all the information needed & finished the whole business smoothly & easily.
    I highly recommend her!
    //Cecilia Läs mer
  • 2019-02-06

Mikael L skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Köpt bostadsrätt.
    Mkt trevligt och proffsigt bemötande. Vid en extra visning kom ersättare för Elin, hon gjorde också bra jobb, det hon inte visste kollade hon upp, chansade inte.
    Var även på visningar hos andra mäklare där en var en parodi på mäklare. Riv en vägg här inga problem, fast bärande....

Sammanfattat: egentligen vad jag förväntade innan vi började gå på visningar, men jämfört med 2 andra mäklarfirmor (tot 4 olika mäklare) så gav HusmanHagbers Elin ett proffsigt, bra och neutralt intryck, dvs jobbade både för säljare och köpare. Läs mer

Järnagatan 10, 151 72 Södertälje