HusmanHagberg Södertälje Nykvarn

Vi på HusmanHagbergs mäklarkontor har koll på områdena här i Södertälje och Nykvarn. Vi har stor passion för vårt jobb, vilket leder till nöjda kunder och väl genomförda affärer.

Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären vare sig du vill köpa eller sälja. Vi har lång erfarenhet, är inte slutna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag och vi kan anpassa affären efter dina egna önskemål. Välkommen till oss på kontoret i Södertälje så hjälper vi dig vidare i ditt letande efter drömbostaden - vi brinner för affärer!

Läs vad 42 kunder tycker om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn 2

2020-12-08
    Vi är mycket nöjda med att ha anlitat Husman Hagberg för försäljning av vårt hus. Kändes tryggt från första mötet till försäljningen var klar. Dom har mycket bra lokalkännedom, är förtroendeingivande och återkopplade direkt efter visningarna vilket vi värderat högt. Bästa rekommendationer.
    • Brunnsäng
    2020-10-23
    Hjälpsam och duktig mäklare som jag kan rekommendera till de som funderar på att sälja sitt hus eller villa. Snabb återkoppling om vi undrade över något.

Varmt tack till Elin ❤️
    Sålde våran Villa i Södertälje.
    Tack snälla för fint omdöme! Önskar er stort lycka till med bostadsletandet! HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    • Skogslund
    2020-10-20
    Trevlig, proffsig Engagerad, Riktigt bra jobbat Elin!
    Stort tack för fina ord! Kul att samarbeta med er:) HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    • Skogslund
    2020-10-15
    Sålt en villa genom HusmanHagberg och har bara gott och säga om vår mäklare, Elin. Elin var påläst, intresserad, nyfiken. Hon var med på alla möten inför försäljningen som på besiktningen. Det som imponerade på mig var att hon följde med besiktningsmannen upp på taket när det skulle inspekteras. Kändes verkligen som att hon genuint ville veta vad hon sålde och ville vara påläst.
    Under hela processen höll hon oss informerade om läget, hur många som är intresserade osv. Bara positivt att säga!
    Tack så mycket för det fina omdömet! Jag önskar er stort lycka till med nya boendet! HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    • Mölnbo
    2020-10-07
    Smidig kontraktrsskrivning och trevligt bemötande
    Tackar tackar! Hoppas ni kommer trivas riktigt bra:) HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    2020-10-02
    Sålde en villa. Elin hjälpte oss på bästa sätt. Kan starkt rekommendera henne som mäklare.
    Tack snälla för fina ord! Hoppa ni hittar något riktigt bra boende där ni kommer trivas minst lika bra framöver:) HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    2020-09-03
    Göran har varit en trygg och kompetent mäklare som på bästa sätt har sålt min stuga.
    Tillgänglig, lyhörd och trevlig.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    2020-08-08
    Är mycket nöjd med allting, mäklaren, säljaren och stugan.
    2020-07-14
    Hej!
    Vi har köpt ett radhus och vi är supernöjd av mäklaren hon är proffs i sitt jobb och vi fått mycket hjälp av henne hon är hjälpsam och trevligt och hon var alltid tillgängligt när vi behövde något
    Vi är mycket tacksam och nöjd.
    MVH
    Talar Sarkis
    2020-06-24
    Jag köpte ett hus och ska sälja ett hus
    Jag blev jätte nöjd och fin bemötande känner mig i trygghet och säker med Ellin min mäklare
    Att litar på min mäklare o h det fick jag bästa mäklare Och samma sak mäklare tucker att hon upplev det
    Ellin mäklare är bäst hon är lung och duktigt
    Tack snälla för fina ord! Jag hoppas ni får det riktigt bra i nya bostaden och ser fram emot att se hur det blivit efter renoveringen:) HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    • Centralt
    2020-06-21
    Köp av bostadsrätt. Mäklaren hade ett vänligt och korrekt bemötande. Fick svar på alla frågor, och återkopplade direkt. En positiv affär.
    2020-06-20
    Mäklaren var snäll och trevlig och jag köpte en bostad i Kvarstavägen 82
    • Kallfors
    2020-06-06
    Sålde mitt brf-villa. Mäklarens bemötande förtroendegivande och saklig.
    Trots att jag tackade nej pga att en annan mäklare, som hade sålt ett hus på området och som jag hade tänkt anlita, hörde Jessica Holappa av sig. Vi förnyade kontakten och Jessica fick uppdraget!
    En engagerad och saklig mäklare.
  • Murat E
    köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    • Vattubrinken
    2020-03-11
    Har fått Elin Desax som mäklare vid köp av objekt. Hon är så duktig och serviceminded så hon får sälja åt mig och en överskrivning av annat objekt.
    Tack snälla för fint omdöme. Jag ska göra vad jag kan för att allt ska kännas bra även i det fortsatta samarbetet. / Elin HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    • Östermyr
    2019-12-26
    Köpte en lägenhet hos er snabbt och enkelt.
    • Lina Hage
    2019-11-22
    Jag har köpt en lägenhet och blev bra bemött och det blev snabbt klart. Trevlig mäklare
    Tack snälla! Jag ska göra mitt yttersta för ett fortsatt bra bemötande även framöver!

• sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    2019-11-01
    Trevligt bemötande och kunnig personal.
    Tack snälla för fina ord! Hoppas ni tittar in på en kaffe om ni har vägarna förbi Södertälje igen!

• Sandtorp
    2019-11-01
    Smidigt och enkelt gick försäljningen av mitt hus.
    Vår mäklare var mycket kunnig och väldigt informativ. Hon höll mig som säljare hela tiden uppdaterad om alla steg innan försäljning tills papperen var skrivna.
    • Dammkärr
    2019-10-31
    Vi har sold en villa.
    Våra mäklare var professionella och gjorde så mycket som hon kunde för sälja huset.
    Tack snälla! Önskar jag hade kunnat göra mer för er. Stort lycka till nu i nya huset!!!

• Representant för MM Marjakangas
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    • Enhörna
    2019-10-12
    Vi sålde vårat fritidshus. Andreas gjorde allt för att försäljningen skulle gå smidigt samt inom den tid som vi önskade. Och hans engagemang var helhjärtat genom hela försäljningen.
    • Åkers styckebruk
    2019-09-20
    Försäljning av villa.
    Mäklaren har verkligen lyssnat på våra önskemål och agerat proffsigt.
    Försäljningen har gått smidigt och över förväntan.
    2019-08-19
    Jag hart sålt en bostad och jag fick bra och professionell hjälp av min mäklare från Husman Hagberg. Hon var en aktiv part i försäljningen och den blev lyckosam.
    Tack för rekommendationen! Önskar lycka till med nya boendet. HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
  • Malke T
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    • Glasberga Sjöstad
    2019-08-12
    Överträffade alla mina förväntningar! Denna mäklare har en ljus framtid i yrket. Rekommenderar!
    • Hövsjö
    2019-08-05
    Jag sålde min bostadsrätt, en sliten 2:a på Granövägen i Hovsjö. Mäklaren kom till min bostad, såg sig om och uppskattade rimligt ett försäljningspris. Det stämde med min uppfattning.

Han skickade mig papper att läsa igenom och väntade tålmodigt tills jag bestämt mig. Det gick några veckor och jag trodde inte att det skulle bli nån försäljning undet juli men plötsligt tog det fart och innan jag visste ordet av såldes lägenheten för 50 000 kr mer än utgångspriset! Att han avbröt sin semester och körde 30 mil för att skriva försäljningskontrakt var enastående service.

Tummen uop, jag är väldigt nöjd med min mäklare.
  • Susanna K
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    2019-08-04
    Hej! Vi sålde en bostadsrätt med tre rum i Södertälje.
    Mäklaren var mycket duktig alla sätt. Vi var nöjda.
    Tack för förtroendet och fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas i nya boendet! HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    • Bergvik
    2019-07-29
    Köpte en bostad som blev fantastiskt mycket tack vare mäklaren som var tillmötesgående och professionell! Tack!
    2019-07-19
    Sålt fastigheten i Kämsta.
    Allt gick enligt planen och jag är mer än nöjd.
    • Soldala
    2019-06-28
    Vi sålde vår villa, mäklaren gav oss bra tips på nivå, tidsplan och var lyhörd när det gällde våra önskemål.
    Mäklaren gav tydlig information om förberedelser inför försäljningen, hur det går till och vem som gör vad. Vi har tagit kontakt och bollat olika frågor och funderingar och fått hjälp i att ta olika beslut. Vi fick information och lägesrapporter under hela processen , det innebar att vi kände oss trygga med att det som skulle göras togs hand om på bästa sätt.
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare och det arbete som hon gjorde under vår försäljning.
    Tack för fint omdöme. Jag vill självklart kunna finnas för er även efter avslutad affär om det är så att ni har frågor eller funderingar kring boenden i framtiden. Önskar er en fin sommar! HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
  • Johan B
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    • Soldala
    2019-06-25
    Elin Desax från HusmanHagberg har hjälpt oss sälja vårt hus. Allt gick jättebra och Elin gjorde ett strålande jobb, snabb och med hög kvalitet i alla sina leveranser.
    Tack snälla för fina ord! Hoppas verkligen att ni kommer hitta ett framtida boende ni gillar minst lika mycket som det fina hus ni säljer. HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    2019-06-12
    Bra och effektiv men jag hade gärna sett att husmanhagberg hade haft en uppdaterad och kunnig mäklare på plats på båda visningarna. Jag var på en omvisning och personen som visade lgh kunde inte svara några frågor, inte ens basic frågor.
    Tack för din rekommendation. Angående visningen var det bestämt från början i samråd med säljarna att vi skulle ha en visningsvärd den dagen för att det skulle fungera med både säljarnas och min kalender. Jag bad visningsvärden säga att alla frågor ska gå via mig som mäklare just för att undvika felaktigheter och missförstånd. Hoppas du ändå fick svar på dina frågor och att ni kommer trivas riktigt bra i er nya bostad.
    Vänligen, Elin
    2019-06-09
    Vi sålde en bostadsrätts lägenhet på 111m i Nykvarn.
    Var en väldigt professionell och bra mäklare. Sålde snabbt till ett bra pris.
    Älskar fotografen hon jobbade med, bästa bilderna jag sett på länge!
    Tack snälla för fint omdöme. Kul att ni gillade fotografen och bilderna. Önskar er lycka till med nya boendet!

Vänligen, Elin
    2019-05-16
    Jag sålde en bostadsrättslägenhet i Södertälje (Hovsjö).

Mäklaren som kom för att värdera lägenheten var mycket trevlig.

Han värderade lägenheten högre än vad jag slutligen fick ut, men jag är nöjd ändå

Han var duktig, var mycket engagerad och brydde sig om mig som säljare.

Jag är mycket nöjd med all hjälp som jag fick av mäklaren Göran Vigerland.
    2019-05-16
    Hej
    Det blev ingen köp
    Men mäklaren var ärlig och fixat återbetalningen som jag ville utan problem
    Tack hemskt mkt
    2019-05-14
    Professionell och trevlig personal.
    2019-03-20
    Elin var professionell, punktlig, välorganiserad, vänlig och kommunikativ. Hon hjälpte oss att hitta hantverkare för utföra några små reparationer innan visningar. Vår lägenhet sålde inom 5 dagar efter första visning, dessutom över utgångspriset. Vi är jättenöjda!
    2019-02-25
    Väldigt bra och trevlig mäklare som la ner mycket tid och engagemang vid försäljning av mitt hus i Södertälje.
    2019-02-22
    Bostadsrätt
    Hon var så engagerad och gjorde allt för mitt bästa
    Jag var nervös ett tag när hon ville ligga lågt vänta in, men förstår nu med det högre budet att hon visste vad hon gjorde

Min upplevelse var allt igenom bra...
    • Östermyr
    2019-02-13
    Köpte ett fuskbygge. Med oärliga byggherrar och helt avsaknat informationsflöde så är det första, och sista gången jag gör affärer med sen ur-usla mäklaren husman och fuskberg
    Men Jan var grym. Han hjälpte oss.

Jag kan tycka att mäklaren har ett ansvar att kolla till de objekten de säljer.

Nej fy fan, blir rädd för framtiden om alla mäklare ska hålla på såhär.
    Oärligt och oproffsiga.
    Inte Jan då. Han var bra. Han förtjänar bättre än att jobba där.
    2019-02-13
    Vi sålde vår villa i Trosa. Elin var mycket kunnig och tillmötesgående och affären gick bra.
    2019-02-11
    Snäll och driftig,strukturerad samt höll kontakt med oss regelbundet Ang visning och budgivning!Toppen tjej!
  • Cecilia B
    skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    2019-02-11
    I have bought an apartment & Elin has done a wonderful work connecting me to the previous owner, got me updated with all the information needed & finished the whole business smoothly & easily.
    I highly recommend her!
    //Cecilia
    2019-02-06
    Köpt bostadsrätt.
    Mkt trevligt och proffsigt bemötande. Vid en extra visning kom ersättare för Elin, hon gjorde också bra jobb, det hon inte visste kollade hon upp, chansade inte.
    Var även på visningar hos andra mäklare där en var en parodi på mäklare. Riv en vägg här inga problem, fast bärande....

Sammanfattat: egentligen vad jag förväntade innan vi började gå på visningar, men jämfört med 2 andra mäklarfirmor (tot 4 olika mäklare) så gav HusmanHagbers Elin ett proffsigt, bra och neutralt intryck, dvs jobbade både för säljare och köpare.