Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje HusmanHagberg HusmanHagberg Södertälje Nykvarn

HusmanHagberg Södertälje Nykvarn

Järnagatan 10, 151 72 Södertälje — Visa karta

Vi på HusmanHagbergs mäklarkontor har koll på områdena här i Södertälje och Nykvarn. Vi har stor passion för vårt jobb, vilket leder till nöjda kunder och väl genomförda affärer.

Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären vare sig du vill köpa eller sälja. Vi har lång erfarenhet, är inte slutna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag och vi kan anpassa affären efter dina egna önskemål. Välkommen till oss på kontoret i Södertälje så hjälper vi dig vidare i ditt letande efter drömbostaden - vi brinner för affärer!

Läs vad 7 kunder tycker om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn

• 2019-02-25

Daniel B skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Väldigt bra och trevlig mäklare som la ner mycket tid och engagemang vid försäljning av mitt hus i Södertälje. Läs mer
  • 2019-02-22

Åsa B skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Bostadsrätt
    Hon var så engagerad och gjorde allt för mitt bästa
    Jag var nervös ett tag när hon ville ligga lågt vänta in, men förstår nu med det högre budet att hon visste vad hon gjorde

Min upplevelse var allt igenom bra... Läs mer
  • 2019-02-13

Carl Arne E skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Köpte ett fuskbygge. Med oärliga byggherrar och helt avsaknat informationsflöde så är det första, och sista gången jag gör affärer med sen ur-usla mäklaren husman och fuskberg
    Men Jan var grym. Han hjälpte oss.

Jag kan tycka att mäklaren har ett ansvar att kolla till de objekten de säljer.

Nej fy fan, blir rädd för framtiden om alla mäklare ska hålla på såhär.
    Oärligt och oproffsiga.
    Inte Jan då. Han var bra. Han förtjänar bättre än att jobba där. Läs mer
  • 2019-02-13

Anders L skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Vi sålde vår villa i Trosa. Elin var mycket kunnig och tillmötesgående och affären gick bra. Läs mer
  • 2019-02-11

Gun Marika P skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Snäll och driftig,strukturerad samt höll kontakt med oss regelbundet Ang visning och budgivning!Toppen tjej! Läs mer
  • Cecilia B

2019-02-11

Cecilia B skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    I have bought an apartment & Elin has done a wonderful work connecting me to the previous owner, got me updated with all the information needed & finished the whole business smoothly & easily.
    I highly recommend her!
    //Cecilia Läs mer
  • 2019-02-06

Mikael L skrev om HusmanHagberg Södertälje Nykvarn
    Köpt bostadsrätt.
    Mkt trevligt och proffsigt bemötande. Vid en extra visning kom ersättare för Elin, hon gjorde också bra jobb, det hon inte visste kollade hon upp, chansade inte.
    Var även på visningar hos andra mäklare där en var en parodi på mäklare. Riv en vägg här inga problem, fast bärande....

Sammanfattat: egentligen vad jag förväntade innan vi började gå på visningar, men jämfört med 2 andra mäklarfirmor (tot 4 olika mäklare) så gav HusmanHagbers Elin ett proffsigt, bra och neutralt intryck, dvs jobbade både för säljare och köpare. Läs mer

Järnagatan 10, 151 72 Södertälje