Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna HusmanHagberg HusmanHagberg Solna Sundbyberg

HusmanHagberg Solna Sundbyberg

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna / Sundbyberg!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna och Sundbyberg växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att både Solna och Sundbyberg växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna eller Sundbyberg!

Läs vad 406 kunder tycker om HusmanHagberg Solna Sundbyberg

• 2019-06-24

Priya M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I en redan tuff bostadsmarknad för säljare så har Ramzi hjälpt oss att sälja våran bostad, och till ett slutpris som vi blev mycket nöjda med! Allting har gått smidigt till från start till slut och Ramzi har under hela perioden varit tillgänglig och tillmötesgående.

Vi kan starkt rekommendera Ramzi för hans starka engagemang! Läs mer
  • 2019-06-22

Nasim D skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar hjälpte mig att sälja en lägenhet som ingen annan lyckats få såld! Vi är väldigt nöjda med hans bemötande. Han är lätt att få tag i och går in för sitt jobb. Vi har fått hans rekommenderad av vänner och han levde upp till förväntningarna.
    Kommer utan tvekan använda Kamjar Shahi vid nästa bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-06-22

Mohsen M skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt en 2:a i Näckrosen
    Mycket bra mäklare - ett riktigt proffs. Kommunikativ och positiv.
    Noggrann och lyhörd.
    Han hjälpte alltid till på ett mycket bra och professionellt sätt. Läs mer
  • Therese W

2019-06-20

Therese W skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Tack för en supersnabb försäljning av vår lägenhet för rekordpris i området som överträffade våra förväntningar!

Vi fick ärliga, smarta råd som ledde till en smidig affär för alla parter. Från första kontakt- försäljning ca 2 veckor.

Siyar har gedigen erfarenhet och är ett proffs ut i fingerspetsarna! Läs mer
  • 2019-06-20

Mohammad A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Väldigt proffsig mäklare, tydlig och har öga för detaljer. Är väldigt tillgänglig och smidig att ha med att göra. Läs mer
  • 2019-06-14

Ettan B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har sålt en bostadsrätt.

Ramzi har varit både kunnig och hjälpsam. Han har också ansträngt sig när det behövdes. Läs mer
  • Mohammad Ali A

2019-06-13

Mohammad Ali A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Hej han var smart och ärlig jag sålde lägenheten och nöjd med honom
    Han är bra mäklare Läs mer
  • 2019-06-13

Fadi A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jättetrevlig och hjälpsam rekomenderar starkt. Läs mer
  • Kosmo P

2019-06-12

Kosmo P skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    är väldigt nöjd med hans insats vid försäljningen Läs mer
  • 2019-06-08

Christer B skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt bostadsrätt

Ett mycket trevligt kundbemötande, där han var öppen för våra synpunkter och tog till sig våra önskemål

Våra förväntningar var ett lite högre pris än de blev - vi fick ändå de pris vi accepterat som lägsta pris

Snabb och professionellt genomförd affär. Läs mer
  • 2019-06-07

Ann L skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    En glad o positiv mäklare. Frågor vi ställde fick vi svar på, eller återkom med svar. Läs mer
  • 2019-06-06

Hans J skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Har köpt Solgatan 28 i Solna . Trevligt bemött när hivar där . Han gav oss svar om bostaden , förening . Vi var mycket nöjd med Andre Läs mer
  • 2019-06-05

Hans Bertil J skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Ett vänligt bemötande. En trevlig mäklare som gav svar på våra frågor. Läs mer
  • 2019-06-04

marjorie H skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Han var bra men dröj att ge feedback från visningarna. Läs mer
  • Aga A

2019-06-02

Aga A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    pålitlig och mycket professionell.
    skönt att göra affärer med personer som kan sitt jobb. Läs mer
  • Puja B

2019-06-02

Puja B skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Very efficient and professional Läs mer
  • 2019-06-01

SARA M skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Fick Siyar rekommenderad i samband med min bostadsförsäljning i Solna och möttes mycket riktigt av en synnerligen tillmötesgående och vänlig mäklare med ett professionellt förhållningssätt och engagemang i sakfrågan. Pålitlig, tillgänglig, lyhörd och noggrann juridiskt under hela processen som för övrigt förlöpte smidigt även då tiden var knapp. Uppskattas att han inte var påstridig. Noga med ansvarsfördelningen mellan säljare och köpare men var själv behjälplig även om det inte var ålagt honom. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-05-31

ALEX A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar är den absolut bästa mäklaren vi har haft att göra med. Proffisionellt bemötande, kunnigheten om marknaden och ett fantastiskt resultat är svårt att slå. Kan varmt rekommendera honom till den som är ute efter att köpa/sälja sin bostad! Läs mer
  • 2019-05-31

Lisa P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Tydlig, trevlig, serviceminded. Läs mer
  • 2019-05-30

Puja B skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Reachable, transparent and professional. Läs mer
  • 2019-05-29

Henrik S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Seriös och erfaren mäklare med trovärdig approach. Läs mer
  • 2019-05-28

Andrew G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    This was my first time buying in Sweden so I don't have a benchmark, but he didn't come across as too pushy and respected that I needed to take my time which was much appreciated. Läs mer
  • Peter O

2019-05-28

Peter O skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi har sålt en bostadsrätt i Solna.
    Siyars bemötande var professionellt, trevligt och med uppenbart kunnande. Som alltid vill man ha så mycket pengar som möjligt men marknaden bestämmer. Där var Siyar väldigt aktiv och lyckades få upp priset genom eget arbete.

Vi år nöjda med resultatet, Siyar och hans insats och vi kan varmt rekommendera honom.
    /Peter Läs mer
  • 2019-05-27

Yaseen R skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har upplevt stort engagemang och kunnighet i Siyars arbete. Jag sålde och köpte fastigheter under hans uppsykt och blev väldigt nöjd med slutresultatet. Siyar är nogrant och kreativ, han lyssnar på kundens behov och förväntningar.
    Jag skulle gärna rekommenrdera honom till de som värdesätter vällutförd arbete. Läs mer
  • 2019-05-26

Delir S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag sålde en lägenhet i Solna. Jag blev väldigt profosionellt bemött. Trotts dålig marknad så tog Kamjar hänsyn till mina önskemål och arbetade väldigt aktivt för att möta mina krav/önskemål. Med ömsesidig respekt kunna vi nå målet. Bra på att återkoppla och svara på frågor i tid som otid.
    Kan rekommendera alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2019-05-26

Sizhuo L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har både sålt och köpt bostad av Ramzi Hamam på husman&hagberg kista och är super nöjd med mäklare Ramzi. Läs mer
  • 2019-05-25

Agri I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevlig och kunnig mäklare som var oerhört hjälpsam i slutskedet av budgivningen. Läs mer
  • 2019-05-25

Roshan Vannathan V skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Met my expectations...showed what i needed Läs mer
  • Sean A

2019-05-24

Sean A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt en bostad på 3 rum och kök 74,5 KVM
    Väldig trevlig och kunnig mäklare.
    Sålde bostaden trotts svår marknad. Läs mer
  • Michael M

2019-05-23

Michael M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra ock de gick lätt o nånhan som återklmnde och hjölpte med deköaratilnen o allt. Läs mer
  • 2019-05-19

Luay M skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte bostad i Solna och André var alltid tillgänglig på telefon och gav nödvändig information för att köpet skulle gå tryggt till. Läs mer
  • 2019-05-18

Nina T skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt en 1 på 23kvm i Solna. Väldigt nöjd med samarbetet. Läs mer
  • Kahase A

2019-05-15

Kahase A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar Hamidanoglu hjälper mig med försäljningen av mitt första bostadsrätt och vi befinner oss i slutet av processen.
    Siyar är väldigt trevlig, engagerad, tillgäng, kunnig och professionell. Det känns som om man har känt honom länge och det underlättar kommunikationen jättemycket. Från början hade jag tänkt att träffa olika mäklare och "jämföra" lite, men det har inte behövts efter att ha träffat Siyar. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-14

Tatiana N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har köpt en lägenhet som Ramzi var ärligt och hjälpsam från början! Vi är jättenöjda med hans hjälp. Läs mer
  • 2019-05-10

Farahnaz J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Hej
    Jag och min man har köpt rad hus i akalla och han är fantastik ärligt och hjälpsam och har varit med oss genom hela processen
    Vi är väldigt nöjda med honom .
    Han håller på att hjälpa min man för att sälja hans lägenhet
    Med vänlig hälsning,
    Farahnaz Läs mer
  • 2019-05-05

Jasmin C skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag valde Kamjar Shahi som min mäklare både vid mitt bostadsköp och nu vid min bostadsförsäljning och är supernöjd. Det har både vid köp och försäljning gått väldigt smidigt och han har kunnat svara på mina frågor oavsett stora som små. Mycket kompetent mäklare som är lätt att göra med, tillgänglig vid funderingar och har ett mycket gott bemötande. Kan med nöje rekommendera Kamjar Shahi och HusmanHagberg Solna Sundbyberg. Läs mer
  • 2019-04-12

Marcus E skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kunnig och hjälpsam för båda partier Läs mer
  • 2019-04-10

Md Mahfujun N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I have bought an apartment ! First day i tried to reach him in his office , he was busy ,so i have send him an email.
    He is very good in single word. Läs mer
  • 2019-04-08

Jonas E skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi var tydlig och saklig i sin information till mig som köpare. Dessutom agerade han med stort lugn när det som mest behövdes. Läs mer
  • 2019-04-01

ANNA-CARINA S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas arbetar snabbt och smidigt. Han uppdaterade mig regelbundet efter varje bud. Han sålde lägenheten på en vecka. Läs mer
  • 2019-03-31

JÖRGEN E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi har fått hjälp av Niklas med att sälja en bostadsrätt i Sundbyberg. Han tog sig an uppdraget på ett mycket seriöst sätt. Försäljningen gick fort och vi är mycket nöjda med den kontakt och det stöd vi fått av Niklas. Läs mer
  • 2019-03-30

David E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Hej ! Har Niklas Lexander som mäklare för att sälja min 3:a i Solna.Niklas var snabb att höra av sig o boka möte när jag letade efter mäklare på nätet.Trevlig tydlig kunnig o professionell.Har hjälp mig o mina köpare till en bra o snabb affär,där båda partner varit väldigt nöjda.Kan varmt rekommendera Niklas när ni behöver en riktigt bra mäklare.Hälsningar David. Läs mer
  • 2019-03-29

Arne H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag köpte lägenhet med hjälp av Niklas och fick ett professionellt och trevligt bemötande. Det märks att Niklas kan sin sak. Läs mer

Bahzad M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en trevlig samt social person som löser saker och ting bra. Oerhört kompetent inom sitt område. Läs mer

Rozeta F skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi är väldigt nöjda med Niklas! Väldigt engagerad, professionell, effektiv och flexibel! Hela processen blev mycket smidig. Läs mer

Teodor W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde min lägenhet i Råsunda med bra resultat. Bra service och stöd genom hela processen. Läs mer
  • 2019-03-26

Filippo G skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte och sålde lägenhet med hjälp av Kamjar och det gick väldigt smidigt.
    Duktig mäklare, Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-21

Mohamad A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Underbart och väldigt snabbt
    Jag rekommenderar det till alla. Läs mer
  • 2019-03-20

Maria L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte en lägenhet på 50m2 i Råsunda. Niklas hade från början ett professionellt bemötande. Han var tillgänglig när man hade frågor och han följde upp bra och kollade av läget efter visningen och under budgivningen. Hela affären gick smidigt, Niklas rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-07

Camilo Salvador O skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Allt gick smidigt och bra när jag och min sambo köpte lägenheten av Ramzi. Inga konstigheter alls. :D Läs mer

Centralvägen 3, 171 68 Solna