Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna HusmanHagberg HusmanHagberg Solna/Sundbyberg

HusmanHagberg Solna/Sundbyberg

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna / Sundbyberg!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna och Sundbyberg växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att både Solna och Sundbyberg växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna eller Sundbyberg!

Läs vad 157 kunder tycker om HusmanHagberg Solna/Sundbyberg

• Delia L
    Delia L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Niklas was very active, competent and fast in answering our questions and concerns.
  • Sanna F
    Sanna F skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi är oerhört nöjda med vårat val av Emelie Zazzi som mäklare. Hon är ödmjuk , driven att göra sitt yttersta för att göra både säljare och köpare nöjda. Dessa egenskaper har vi saknat när vi haft andra mäklare vid tidigare försäljningar. /Sanna
  • Kim F
    Kim F skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Trevlig och glad tjej! Mycket energi!
    Pålitlig och trygg.
  • Sazia R
    Sazia R skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag har haft kontakt med Niklas i två olika lägenhetssammanhang. Första gången då jag informerade honom om att jag inte var fortsatt intresserad av lägenheten, bemöttes jag trevligt och vänligt och Niklas frågade mig vad som inte hade passat och vad jag letade efter. Detta är något som jag i min bostadssökande uppskattade mycket då jag upplevt att många mäklare tenderar att bli något missnöjda och nästan otrevliga när man säger att man inte längre är intresserad av ett objekt dem försöker sälja.

Utöver detta har vi haft snabb och enkel kommunikation generellt och jag upplever att Niklas alltid har gett en ärlig, genuin bild av sina objekt. Man har objektivt kunna diskutera fördelar men också brister, utan falska försköningar där man känner att mäklaren undviker det verkliga problemet eller funderingen. Jag är således väldigt nöjd med den kontakt jag haft med Niklas och kan genuint känna att jag gjort ett bra bostadsköp och inte på falska premisser.
  • Anders M
    Anders M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Niklas är en jätteduktig, noggrann, lyhörd, flexibel och snäll mäklare som vi mer än gärna vill rekommendera.

Han återkopplade alltid våra mejl direkt vilken tidpunkt på dygnet det än var och det uppskattade vi väldigt mycket.

Tack Niklas för ett strålande jobb!
  • Evalena G
    Evalena G skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Niklas levde med mycket väl godkänt upp till våra förväntningar som mäklare. Han hjälpte alltid till på ett mycket bra och professionellt sätt, samt var tillgänglig för frågor etc. vid vårt bostadsköp!
  • babak t
    babak t skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag fick väldigt bra hjälp från Niklas från visning till tillträdds dag . He's a professional and dedicated broker!
  • Johannes H
    Johannes H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kan bara bli 5/5. Rak, smidig, driven och förklarar på ett tydligt sätt. God lokalkännedom Sumpan/Solna. Prisvärd självklart också ett plus i kanten. Rekommenderas!
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Väldigt proffsig, snabb, tillgänglig och glad mäklare som överträffade mina och min frus förväntningar ordentligt. Affären gick precis som vi ville - snabbt och smidigt och dessutom till ett betydligt högre säljpris än vad vi hade kunnat drömma om.
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Bästa mäklaren! Så serviceminded, effektiv, tillgänglig och proffsig. Emelie en riktig toppmäklare!!
  • Delvin Y
    Delvin Y skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Anlita Kamjar Shahi på HusmanHagberg Solna/Sundbyberg så har du såld bostaden på ett föredömligt sätt. Proffsig mäklare med gedigen erfarenhet och fokus på det viktigaste för en god affär. Våra förväntningar uppfylldes med råge med ett utomordentligt skicklig sälprocess som följd. Kompetent, påläst om området, lätt att nås både per mail & telefon. Som sagt 100% engagemang och fötroende. Mäklare Kamjar Shahi. Helt enkelt bäst.
  • Wahid J
    Wahid J skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Tack Kamyar för allting, otrolig snabb respons och service på alla sätt!

Rekommenderas stark!

Super nöjd kund i Solna
  • Johan H
    Johan H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Ett jättejobb från Niklas sida, att vända från en ganska trög marknad till ett mycket lyckat slutresultat. Niklas har verkligen varit en stöttepelare under denna försäljning.
  • Engin A
    Engin A skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Professionell och gör det lilla extra som jag tycker dagens mäklare inte gör!

Konstant kommunikationsflöde och jag kände att jag alltid var up to date med Säljprocessen!
  • Anna W
    Anna W skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi är främst nöjda med den snabba återkoppling vi har fått vid frågeställningar och i helhet är vi mycket nöjda med det professionella bemötande vi fått från vår mäklare på HusmanHagberg.
  • Ka-Chun C
    Ka-Chun C skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi anlitade Niklas som mäklare vid försäljning av vår lägenhet. Proffsig, trevlig och engagerad. Niklas är även nogrann i sitt arbete så att även köparen kan känna sig trygg.
  • Henrik D
    Henrik D skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag valde Emelie för att hon var påläst och gjorde ett bra intryck när vi träffades första gången. Hon visade ett stort engagemang inför försäljningen. Lägenheten blev såld på kort tid och till ett pris jag var mycket nöjd med.
  • Tony A
    Tony A skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag köpte lägenhet via Kamjar och är väldigt nöjd med hans agerande genom hela processen. Informativ, tydligt och alltid tillgänglig. Rekommenderas!
  • Genevieve L
    Genevieve L skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Mycket hjälpsam mäklare som gjorde allt vi behövde och mer därtill. Gjorde flytten till en annan stad på kort varsel mycket enklare än jag trodde möjligt. Stort tack. Kommer rekommendera Emelie Zazzi vidare.
  • Linda L
    Linda L skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Emelie har varit väldigt snabb på att återkomma med samtal och svar på sms. Under visningen var Emelie bra på att förklara årsredovisningen. Vid köpeavtalet var Emelie väldigt pedagogisk i sitt sätt att förklara de olika paragraferna i kontraktet. Hela affären känns väldigt trygg.
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Klockren mäklare, full pott på samtliga punkter!
  • Fahimeh A
    Fahimeh A skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Otroligt professionellt jobb. Tillgänglig och tillförlitlig som person. Snabba återkopplingar på alla frågor. Rekommenderar Kamjar varmt till de som vill köpa o sälja. En person som tänker båda på säljare och köpare vilket innebär att båda parten blir nöjda.
  • Shadi H
    Shadi H skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag vill varmt rekommendera Kamjar Shahi. En engagerad och positiv mäklare som lyckades sälja vår lägenhet snabbt och smidigt. Vi fick en god kontinuerlig uppdatering under hela processen vilket var väldigt uppskattat. Vi är väldigt nöjda!
  • Engin S
    Engin S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Grymt bra mäklare som verkligen är duktig på det han gör.
  • Anna S
    Anna S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet av Niklas och är mycket nöjda med all kommunikation och hjälp från visning till efter tillträdet. Rekommenderas starkt!
  • Arash A
    Arash A skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Snabb med att svara på frågar med utförliga och konkreta svar, lätt att nås både per mail och telefon.
    Sålde min lägenhet nyligen och är jättenöjd med bemötandet och hjälpen jag fått.
    Kamjar Shahi rekommenderas varmt!
  • Eva N
    Eva N skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Trevlig, smidig och engagerad! Mycket bra kommunikation och information. Vi rekommenderar verkligen Niklas på HusmanHagberg i Solna.
  • Cindy B
    Cindy B skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Verkligen nöjda!
    Nått upp till våra förväntningar & krav på kort tid!
  • Hellen T
    Hellen T skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag kan med varma ord rekommendera Niklas! Han är professionell och kunnig mäklare så är Niklas den rätta för dig!

Är det något man undrar över har Niklas alltid ett svar, annars tar han reda på det. Som kund är det viktigt att man får återkoppling från mäklaren, vilket Niklas är jätte bra på.

Vill du ha en erfaren, flexibel och trevlig mäklare ska du välja Niklas!
  • Bawar S
    Bawar S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    bra säljerfarenhet och god kunskap i området.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kamjar satte rätt förväntningar på försäljningen och var från start väldigt professionell, snabb och tillgänglig. Han höll mig hela tiden uppdaterad i processen och jag kan rekommendera honom starkt. Han erbjöd dessutom ett konkurrenskraftigt arvode för försäljningen.
  • Johan R
    Johan R skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Riktigt bra och personlig mäklare. Niklas kändes engagerad i försäljningen av min bostad, otroligt nogrann och såg till att inget lämnades obesvarat under hela processen. Snabb, effektiv och löste allt som kom upp, rekommenderas.
  • Sam J
    Sam J skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag har köpt och sålt via Kamjar. Kamjar är en professionell mäklare. Som person är han rättvis och snäll och tar han hänsyn till både säljares och köpares intresse. Tryggheten i en affär är det viktigaste man behöver som kund. Hos Kamjar upplever man tryggheten fullständigt.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Sålde min lgh på planritning med väldigt bra resultat,snabb smidigt effektiv i alla kontakter. Mina bästa rekomendationer för Kamjar//Fredrik
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Proffsig mäklare som gav oss realistiska förväntningar. Affären gick snabbt och smidigt tillväga och gav bra utdelning. Vi är grymt nöjda med Kamjar som mäklare i alla avseenden!
  • Sara L
    Sara L skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kamjar gjorde ett kanonjobb och jag kommer varmt rekommendera honom till mina bekanta!
  • Shilan G
    Shilan G skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kamjar Shahi är en otroligt duktig mäklare. Han är riktigt duktig på sitt jobb och vet hur han ska hjälpa sina kunder/klienter på bästa möjliga sätt. Hans trevliga bemötande drar till sig uppmärksamhet och får en att känna sig lite extra speciell. Han får 10/10.
  • Rojen S
    Rojen S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kamjar hade god lokal kännedom och var oerhört proffsig under hela uppdraget.
  • Amir F
    Amir F skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kamjar är en mäklare i toppklass! Proffsig, saklig, trevlig och förtroendegivande. Han är i särklass den bästa mäklaren man kan hitta!
  • Yonas D
    Yonas D skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och servicen, rekommenderas starkt!
  • Martin D
    Martin D skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kamjar ingav förtroende och gjorde ett bra jobb ifrån början till slut.

Vi är mycket nöjda med Kamjar som mäklare och skulle rekommendera honom starkt!

/ Martin
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vill lämna några synpunkter om Niklas Lexander.
    Mitt första möte med Niklas var på visningen i bostaden på Hamngatan. Han ingav mig ett stort förtroende, han tog god tid på sig och förklarade hur allt skulle fungera vid ett köp. Han var alltid tillgänglig när jag hade behov av information om bostaden. När köpet var gjort tog han flera gånger kontakt och frågade hur jag trivdes. Jag kan verkligen rekommendera Niklas Lexander som mäklare.
    Vänliga hälsningar Kerstin Nordstedt
  • Maud G
    Maud G skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Hej
    Niklas har visat stor kompetens, vänlig och har fin social förmåga

Snabb med att besvara frågor från oss visade stort intresse för vårt objekt och dess omgivning
    mycket noga med all information såväl till oss som vår köpare
    vi kan rekommenderar honom till alla och ger honom högsta betyg
    Brf Balladen 1
    Maud Gardelius
    Dolns
  • Lars P
    Lars P skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi upplever Niklas Lexander som mycket professionell och närvarande i den bostadsaffär som vi tillsammans genomfört. Vi är mycket tillfredställda med hela upplägget från fotografering, informationsmaterial, dokumentation och genomförande av bostadsaffären. Visningarna gav önskat resultat och kontakten med köparen utvecklades alldeles utmärkt med hjälp av Niklas kompetens och förmåga till att skapa ett vänskapligt klimat gen om hela affären. Betyg 5 ++
  • Jamie W
    Jamie W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Har både köp och sålt lägenheter genom Niklas. Mycket välplanerade och proffsiga affärer. Rekommenderas starkt!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    En seriös, noggrann, och trevlig mäklare
  • David L
    David L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Hej!

Jag kom in väldigt sent i budgivningen och vann den till slut. De tillfällena som jag träffade Niklas så fick jag ett mycket gott och professionellt intryck. Han var snabb på att svara på de frågor jag ställde och visade prov på stor kunskap om dels området men även frågor kring slutpriser och frågor om pris/kvm. Niklas var också lätt att prata med samt social. Rekommenderas!
  • Veronica M
    Veronica M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi har haft nöjet att anlita mäklaren Niklas Lexander vid 2 tillfällen. Han är en mycket trevlig, noggrann, ärlig, seriös, positiv och duktig mäklare. Vi kände att vi snabbt fick ett bra förtroende för honom. Han är snabb på att återkoppla och han håller alltid vad han lovar. Niklas är helt enkelt den bästa mäklaren!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Fick ett proffsigt bemötande.Var lyssnande. Levde upp till mina förväntningar.
    Fick hjälp efter försäljningen . Niklas tog tid & tog framuppgifterna som jag frågade efter. Kan varmt rekommendera Niklas till andra.
  • Susann S
    Susann S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet där Niklas var mäklare och vi är mycket nöjda med hela processen. Han är hjälpsam, proffsig, och snabb. Vi kan definitivt rekommendera Niklas som mäklare! /Lars & Susann

Centralvägen 3, 171 68 Solna