Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna HusmanHagberg HusmanHagberg Solna Sundbyberg

HusmanHagberg Solna Sundbyberg

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna / Sundbyberg!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna och Sundbyberg växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att både Solna och Sundbyberg växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna eller Sundbyberg!

Läs vad 192 kunder tycker om HusmanHagberg Solna Sundbyberg

• Sara J
    Sara J skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Väldigt bra och engagerad, följde upp bra, särskilt innan försäljning. Efter försäljningen fick vi själva efterfråga tid för tillträde 2ggr om och sedan återstod en del hantering kopplat till tidigare ägare som inte var löst hos förvaltaren/hanterat fullt ut vilket drog ut på tiden. Läs mer
  • Anton L
    Anton L skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    proffessionell och väldigt kundfokuserad Läs mer
  • Aria Z
    Aria Z skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag rekommenderar verkligen Emelie som mäklare. Hon har genomgående haft ordentlig återkoppling till mig som kund, och följt upp de potentiella köparna ordentligt och fick till slut igenom en bra affär för mig och köparen!

Stark rekommendation! Läs mer
  • Xiaoyan Z
    Xiaoyan Z skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bästa!!!!jätte snäll!
    Duktigt mäklaren Läs mer
  • Marcella P
    Marcella P skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Emelie gjorde ett jättebra jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Hon fick jobba hårt, p.g.a. marknadsläget, men det gjorde hon med den äran.
    Vi är jättenöjda med hennes insats. Läs mer
    2017-12-08 Emelie Z svarar Sanna S
    Stort tack Sanna för detta fina omdöme, det har varit roligt att få hjälpa er med denna affär. Önskar er all lycka i det nya huset!
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Hej!
    Jag har både köpt och sålt lägenhet mha Niklas.
    Jag valde honom att sälja min lägenhet efter att jag haft kontakt med honom i köpprocessen.

Han har ordning och reda och man får alltid snabba svar på frågor samt information om läget i köp- respektive säljprocessen. Det har jag uppskattat.

Niklas är kunnig, effektiv och trevlig! Läs mer
  • Claes W
    Claes W skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag upplevde Kamjar som mycket professionell och kunnig
    Hade bra kunskap om föreningen och området
    Själva processen var enkel och tydlig med all väsentlig information Läs mer
  • Philip E
    Philip E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte lägenhet hösten 2017 och är som köpare otroligt nöjda med informationsflödet samt den professionalism som Niklas besitter. Otroligt förtroendeingivande i en bransch där vi i andra sammanhang ofta upplevt luriga mäklare som förmedlar en känsla av att man blir blåst. Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar Shahi var ett strålande val.
    Vi började vår lägenhetsförsäljning med en annan mäklarbyrå men pga att vi inte kände att dialogen fungerade bytte vi till Husman Hagberg.
    Det är vi väldigt tacksamma för.

Kamjar var punktlig, lyhörd, professionell från början till slut.
    Hösten 2017 har varit trög, men vi har alltid känt oss trygga med Kamjars strategi. Vi fick bra betalt i tröga tider och kommer använda oss av Kamjar igen. Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mycket trevligt bemötande.
    Gav tid till egen rundvandring.
    Var väldigt påläst och kunde svara på alla frågor.
    Ett varmt och genuint bemötande som skapade förtroende.
    Detta gjorde att vi valde Emelie till att sälja vår lägenhet. Läs mer
    2017-11-10 Emelie Z svarar Jonas K
    Tusen tack för det fina omdömet och även för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!
  • Melody B
    Melody B skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Lyhörd, engagerad samt väldigt professionell mäklare! Han är alltid tillgänglig och är mån om att båda parter ska vara nöjda.
    Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Som köpare upplevde jag Niklas som en seriös, trevlig och ärlig mäklare. Han inger förtroende och agerar professionellt i sin roll som mäklare. Rådgivande både gällande lägenheten och dess potential samt kring försäljningsprocessen. Läs mer
  • Josefin C
    Josefin C skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mycket trevlig och sympatisk. Läs mer
  • Emma G
    Emma G skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Professionellt bemötande med stor erfarenhet av Arenastaden. Snabb återkoppling och mycket information om aktuelll status i säljprocessen. Läs mer
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bra bemötande, trevlig och hjälpsam mäklare vars mål var att alla skulle lämna affären nöjda. Väldigt tillmötesgående och hjälpte till med vad som blev en väldigt snabb affär. Läs mer
  • Ramilla Y
    Ramilla Y skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Toppen mäklare även vid svåra försäljningstider! Läs mer
  • Sara J
    Sara J skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    En duktig och engagerad mäklare som följde upp med oss från värdering och framåt vilket särskiljt sig mot andra mäklare i området. Läs mer
    2017-09-14 Emelie Z svarar Sara J
    Stort tack för fin rekommendation, det har varit ett nöje att hjälpa er med affären!
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas är en proffsig mäklare med hög serviceanda som tar sitt uppdrag seriöst och lyssnar på säljarens behov och önskemål vid en försäljning. Jag kan varmt rekomendera att både sälja och köpa bostad via Niklas och Husman Hagberg. Läs mer
  • Martina L
    Martina L skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Utmärkt mäklare som alltid svarade snabbt på mail och sms! Otroligt trevlig och proffsig, rekommenderar starkt! Läs mer
    2017-09-14 Emelie Z svarar Martina L
    Tack för fina ord, det har varit jättekul att jobba med er! Lycka till med den nya lägenheten!
  • Hira S
    Hira S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Engagerad, professionell och lyhörd, vi är väldigt nöjda med Kamjar och rekommenderar alla i Solna att ta hjälp av honom! Läs mer
  • Gustav T
    Gustav T skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bra återkoppling och ett professionellt bemötande genom hela processen Läs mer
  • Ellinor L
    Ellinor L skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Min upplevelse var ett bra och positivt bemötande samt att mäklaren alltid var tillgänglig. Jag är nöjd med hur hela uppdraget utfördes! Läs mer
  • Joel S
    Joel S skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag fick bra hjälp och vad jag uppfattade som ett ärligt bemötande. Fokus kändes som att det låg inte enbart på att sälja utan på att både köpare och säljare skulle vara trygga och nöjda med affären.
    Vad som saknas för att ge högsta betyg är lite uppföljning efter kontraktsskrivandet, så att man vet att allting flyter på. Läs mer
  • Elinor S
    Elinor S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjars tillgänglighet och snabba kommunikation var imponerande även mitt under sommarsemestern. Hans erfarenhet talar sitt tydliga språk. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Camilla L
    Camilla L skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bara positiv, lyhörd, konkret och tydlig. Läs mer
  • Victor B
    Victor B skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar Shahi är klart den bästa mäklaren i solnaområdet! Läs mer
  • Delia L
    Delia L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas was very active, competent and fast in answering our questions and concerns. Läs mer
  • Sanna F
    Sanna F skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi är oerhört nöjda med vårat val av Emelie Zazzi som mäklare. Hon är ödmjuk , driven att göra sitt yttersta för att göra både säljare och köpare nöjda. Dessa egenskaper har vi saknat när vi haft andra mäklare vid tidigare försäljningar. /Sanna Läs mer
  • Kim F
    Kim F skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Trevlig och glad tjej! Mycket energi!
    Pålitlig och trygg. Läs mer
  • Sazia R
    Sazia R skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har haft kontakt med Niklas i två olika lägenhetssammanhang. Första gången då jag informerade honom om att jag inte var fortsatt intresserad av lägenheten, bemöttes jag trevligt och vänligt och Niklas frågade mig vad som inte hade passat och vad jag letade efter. Detta är något som jag i min bostadssökande uppskattade mycket då jag upplevt att många mäklare tenderar att bli något missnöjda och nästan otrevliga när man säger att man inte längre är intresserad av ett objekt dem försöker sälja.

Utöver detta har vi haft snabb och enkel kommunikation generellt och jag upplever att Niklas alltid har gett en ärlig, genuin bild av sina objekt. Man har objektivt kunna diskutera fördelar men också brister, utan falska försköningar där man känner att mäklaren undviker det verkliga problemet eller funderingen. Jag är således väldigt nöjd med den kontakt jag haft med Niklas och kan genuint känna att jag gjort ett bra bostadsköp och inte på falska premisser. Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas är en jätteduktig, noggrann, lyhörd, flexibel och snäll mäklare som vi mer än gärna vill rekommendera.

Han återkopplade alltid våra mejl direkt vilken tidpunkt på dygnet det än var och det uppskattade vi väldigt mycket.

Tack Niklas för ett strålande jobb! Läs mer
  • Evalena G
    Evalena G skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas levde med mycket väl godkänt upp till våra förväntningar som mäklare. Han hjälpte alltid till på ett mycket bra och professionellt sätt, samt var tillgänglig för frågor etc. vid vårt bostadsköp! Läs mer
  • babak t
    babak t skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag fick väldigt bra hjälp från Niklas från visning till tillträdds dag . He's a professional and dedicated broker! Läs mer
  • Saruthra H
    Saruthra H skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Allt bra. Han är snäll och trevlig personal
    Tack
    Saruthra Läs mer
  • Johannes H
    Johannes H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kan bara bli 5/5. Rak, smidig, driven och förklarar på ett tydligt sätt. God lokalkännedom Sumpan/Solna. Prisvärd självklart också ett plus i kanten. Rekommenderas! Läs mer
  • Georg H
    Georg H skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag är i alla avseenden helt nöjd. Såväl med bemötandet som med hur försäljningen genomfördes och med det ekonomiska utfallet. Läs mer
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Väldigt proffsig, snabb, tillgänglig och glad mäklare som överträffade mina och min frus förväntningar ordentligt. Affären gick precis som vi ville - snabbt och smidigt och dessutom till ett betydligt högre säljpris än vad vi hade kunnat drömma om. Läs mer
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bästa mäklaren! Så serviceminded, effektiv, tillgänglig och proffsig. Emelie en riktig toppmäklare!! Läs mer
  • Delvin Y
    Delvin Y skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Anlita Kamjar Shahi på HusmanHagberg Solna/Sundbyberg så har du såld bostaden på ett föredömligt sätt. Proffsig mäklare med gedigen erfarenhet och fokus på det viktigaste för en god affär. Våra förväntningar uppfylldes med råge med ett utomordentligt skicklig sälprocess som följd. Kompetent, påläst om området, lätt att nås både per mail & telefon. Som sagt 100% engagemang och fötroende. Mäklare Kamjar Shahi. Helt enkelt bäst. Läs mer
  • Wahid J
    Wahid J skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Tack Kamyar för allting, otrolig snabb respons och service på alla sätt!

Rekommenderas stark!

Super nöjd kund i Solna Läs mer
  • Jaffar A
    Jaffar A skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Fabian Hedlund var en duktig och hjälpsam, trevlig mäklare. Vi är nöjda med hans jobb och vi tackar honom väldigt mycket för all hans hjälp tack tack Läs mer
    2017-05-02 Fabian H svarar Jaffar A
    Tack själv Jaffar!

Jag uppskattar de fina orden och det viktigaste för mig är att ni är nöjda med er försäljning och att ni känner att ni gjort en bra affär! Ni är välkomna att kontakta mig när som helst för hjälp med er nya bostad! Lycka till!

Fabian
  • Johan H
    Johan H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Ett jättejobb från Niklas sida, att vända från en ganska trög marknad till ett mycket lyckat slutresultat. Niklas har verkligen varit en stöttepelare under denna försäljning. Läs mer
  • Engin A
    Engin A skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Professionell och gör det lilla extra som jag tycker dagens mäklare inte gör!

Konstant kommunikationsflöde och jag kände att jag alltid var up to date med Säljprocessen! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi är främst nöjda med den snabba återkoppling vi har fått vid frågeställningar och i helhet är vi mycket nöjda med det professionella bemötande vi fått från vår mäklare på HusmanHagberg. Läs mer
  • Ka-Chun C
    Ka-Chun C skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi anlitade Niklas som mäklare vid försäljning av vår lägenhet. Proffsig, trevlig och engagerad. Niklas är även nogrann i sitt arbete så att även köparen kan känna sig trygg. Läs mer
  • Henrik D
    Henrik D skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag valde Emelie för att hon var påläst och gjorde ett bra intryck när vi träffades första gången. Hon visade ett stort engagemang inför försäljningen. Lägenheten blev såld på kort tid och till ett pris jag var mycket nöjd med. Läs mer
  • Yuri I
    Yuri I skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Trevligt, konstruktivt, kundvänligt, målmedvetet, samarbetsvilligt, uttåligt
    Mycket nöjd som kund. Läs mer
    2018-01-17 HusmanHagberg Solna Sundbyberg svarar Yuri I
    Ett speciellt och unikt objekt krävde uthållighet från både min och din sida, men vi lyckades i ett gott samarbete sälja lägenheten till ett bra pris. Du är alltid välkommen tillbaka till mig om du behöver en värdering, tips på renoveringar eller inför en försäljning. Må bäst!
    Fabian H gillar detta
  • Tony A
    Tony A skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag köpte lägenhet via Kamjar och är väldigt nöjd med hans agerande genom hela processen. Informativ, tydligt och alltid tillgänglig. Rekommenderas! Läs mer
  • Genevieve L
    Genevieve L skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mycket hjälpsam mäklare som gjorde allt vi behövde och mer därtill. Gjorde flytten till en annan stad på kort varsel mycket enklare än jag trodde möjligt. Stort tack. Kommer rekommendera Emelie Zazzi vidare. Läs mer

Centralvägen 3, 171 68 Solna