Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna HusmanHagberg HusmanHagberg Solna Sundbyberg

HusmanHagberg Solna Sundbyberg

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna / Sundbyberg!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna och Sundbyberg växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att både Solna och Sundbyberg växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna eller Sundbyberg!

Läs vad 421 kunder tycker om HusmanHagberg Solna Sundbyberg

• 2019-08-22

Narmen J skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi har köpt en bostadsrätt lägenhet
    Jag har bemöttes jätte bra
    Jag har fått min förväntningar
    Det har gått jättelätt och köpa lägenheten på rund av mäklare som erfarenhet och kunskap
    Jag är mycket nöjd
    Köpare Narmen Jabar Läs mer
  • 2019-08-22

Thea skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har sålt! Jag var jättenöjd med min mäklaren! Läs mer
  • 2019-08-21

Kyriakos C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar är en mycket professionell mäklare som gav oss goda tips och råd under hela försäljningsprocessen. Sålde vår lägenhet väldigt fort och överträffade våra förväntningar. Kan starkt rekommendera Siyar som är en erfaren mäklare! Läs mer
  • Robert M

2019-08-13

Robert M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Seriös, professionell och trovärdig. Läs mer
  • 2019-08-06

Rebwar Fattah Mohammed M skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Hej han var väldigt duktig och hjälpsam. Läs mer
  • Mats W

2019-07-30

Mats W skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köper ett radhus och säljer en bostadsrättslägenhet.

Siyar är insatt och professionell, vänligt bemötande och lätt att få tag på. Läs mer
  • GARY CARL KARI A

2019-07-16

GARY CARL KARI A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag upplevde Siyar som en extremt skicklig och professionell mäklare, bra kommunikation och noggrann. Vill du sälja din lägenhet till bra pris kan jag varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-07-16

Ali K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har upplevt utmärk makläre som välbemöter kunder och ger jättebra råd. Läs mer
  • 2019-07-08

Arash S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde vår lägenhet. Proffsigt bemötande och smidig sälj tack vare Siyar. Rekommenderas. Läs mer
    2019-07-16 Siyar H svarar Arash S
    Tack Arash, det var riktigt kul att hjälpa er.

Vänliga hälsningar Siyar
  • 2019-07-08

Akanksha C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    We have bought an apartment, and got in touch with Mr. Siyar through Booli.se, where he was the contact maklare for the property. It has been a great experience so far with him as he is helping us out with all formalities(translating the swedish parts of it).

Thanks a lot for your support. Läs mer
  • 2019-07-06

Elvy S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar Hamidanoglu är en otroligt duktig mäklare, jag och min man är supernöjda. Läs mer
    2019-07-16 Siyar H svarar Elvy S
    Tusen tack för dina varma ord Elvy.

Vänliga hälsningar Siyar
  • 2019-07-04

Oscar S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet i Sundbyberg och Siyar var väldigt tillmötesgående, snabb på att svara och tydlig i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-07-04

Josefin N skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Efter att ha träffat några mäklare var Siyar ett självklart val när jag skulle sälja min lägenhet. Siyar är proffsig och visar på bra kunskap om marknaden. Det jag uppskattade mest var att han är ärlig vilket gjorde det tryggt för mig att ta beslut. Han lyckades med att sälja min lägenhet på väldigt kort tid. Jag är supernöjd och kommer definitivt att rekommendera honom till andra.

Stort tack Siyar för att du gjorde det så lätt för mig att sälja!

/Josefin Läs mer
    2019-07-16 Siyar H svarar Josefin N
    Tusen tack för din fina rekommendation, nöjet var helt och hållet på min sida.
    Nu ska vi hjälpa dig att hitta en ny bostad till dig också :)

• Malin H

2019-06-30

Malin H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpt 4-rumslägenhet i Sundbyberg.

Trevlig och saklig. Alla frågor togs på allvar och tog sig tid att grundligt ta reda på svaren. Inte alltför stressig, man fick tid på sig att fundera.

Inte haft en så påläst mäklare tidigare. Mer påläst än förväntat. Gjorde det lilla extra som jag inte sett vid tidigare försäljningar/köp.

Bra jobb och man kände sig trygg i att han hade koll på vad som skulle göras och hade även koll på att det verkligen blev gjort. Läs mer
  • 2019-06-28

Sofia T skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas hjälpte oss nyligen att sälja våran 4:a i Sundbyberg. Vi blev bemötta väldigt väl. Niklas hade mycket kunskap om bostaden och området vilket gav en känsla av trygghet för oss. Vi kände att han bemötte oss proffsigt och var väldigt kommunikativ och peppande. Otroligt duktig mäklare! Läs mer
  • 2019-06-24

Priya M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I en redan tuff bostadsmarknad för säljare så har Ramzi hjälpt oss att sälja våran bostad, och till ett slutpris som vi blev mycket nöjda med! Allting har gått smidigt till från start till slut och Ramzi har under hela perioden varit tillgänglig och tillmötesgående.

Vi kan starkt rekommendera Ramzi för hans starka engagemang! Läs mer
  • 2019-06-22

Nasim D skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar hjälpte mig att sälja en lägenhet som ingen annan lyckats få såld! Vi är väldigt nöjda med hans bemötande. Han är lätt att få tag i och går in för sitt jobb. Vi har fått hans rekommenderad av vänner och han levde upp till förväntningarna.
    Kommer utan tvekan använda Kamjar Shahi vid nästa bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-06-22

Mohsen M skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt en 2:a i Näckrosen
    Mycket bra mäklare - ett riktigt proffs. Kommunikativ och positiv.
    Noggrann och lyhörd.
    Han hjälpte alltid till på ett mycket bra och professionellt sätt. Läs mer
  • Therese W

2019-06-20

Therese W skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Tack för en supersnabb försäljning av vår lägenhet för rekordpris i området som överträffade våra förväntningar!

Vi fick ärliga, smarta råd som ledde till en smidig affär för alla parter. Från första kontakt- försäljning ca 2 veckor.

Siyar har gedigen erfarenhet och är ett proffs ut i fingerspetsarna! Läs mer
    2019-07-03 Siyar H svarar Therese W
    Tack Therese för den fina rekommendationen och riktigt kul att det gick så bra med försäljningen och att vi fick rekordpris i området!

Önskar er lycka till med huset nu :)
  • 2019-06-20

Mohammad A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Väldigt proffsig mäklare, tydlig och har öga för detaljer. Är väldigt tillgänglig och smidig att ha med att göra. Läs mer
    2019-07-03 Siyar H svarar Mohammad A
    Tack Mohammad för de fina orden och att du fått en trygg känsla vid ditt köp.
  • 2019-06-14

Ettan B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har sålt en bostadsrätt.

Ramzi har varit både kunnig och hjälpsam. Han har också ansträngt sig när det behövdes. Läs mer
  • Mohammad Ali A

2019-06-13

Mohammad Ali A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Hej han var smart och ärlig jag sålde lägenheten och nöjd med honom
    Han är bra mäklare Läs mer
  • 2019-06-13

Fadi A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jättetrevlig och hjälpsam rekomenderar starkt. Läs mer
  • Kosmo P

2019-06-12

Kosmo P skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    är väldigt nöjd med hans insats vid försäljningen Läs mer
  • 2019-06-08

Christer B skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt bostadsrätt

Ett mycket trevligt kundbemötande, där han var öppen för våra synpunkter och tog till sig våra önskemål

Våra förväntningar var ett lite högre pris än de blev - vi fick ändå de pris vi accepterat som lägsta pris

Snabb och professionellt genomförd affär. Läs mer
  • 2019-06-07

Ann L skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    En glad o positiv mäklare. Frågor vi ställde fick vi svar på, eller återkom med svar. Läs mer
  • 2019-06-06

Hans J skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Har köpt Solgatan 28 i Solna . Trevligt bemött när hivar där . Han gav oss svar om bostaden , förening . Vi var mycket nöjd med Andre Läs mer
  • 2019-06-05

Hans Bertil J skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Ett vänligt bemötande. En trevlig mäklare som gav svar på våra frågor. Läs mer
  • 2019-06-04

marjorie H skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Han var bra men dröj att ge feedback från visningarna. Läs mer
  • Aga A

2019-06-02

Aga A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    pålitlig och mycket professionell.
    skönt att göra affärer med personer som kan sitt jobb. Läs mer
    2019-07-03 Siyar H svarar Aga A
    Tack Aga för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas i bostaden ni köpte!
  • Puja B

2019-06-02

Puja B skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Very efficient and professional Läs mer
  • 2019-06-01

SARA M skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Fick Siyar rekommenderad i samband med min bostadsförsäljning i Solna och möttes mycket riktigt av en synnerligen tillmötesgående och vänlig mäklare med ett professionellt förhållningssätt och engagemang i sakfrågan. Pålitlig, tillgänglig, lyhörd och noggrann juridiskt under hela processen som för övrigt förlöpte smidigt även då tiden var knapp. Uppskattas att han inte var påstridig. Noga med ansvarsfördelningen mellan säljare och köpare men var själv behjälplig även om det inte var ålagt honom. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-07-03 Siyar H svarar SARA M
    Vad kul och läsa din fina rekommendation Sara. Exakt den känslan du beskriver är det jag vill förmedla till mina kunder om mig själv som mäklare.

Lycka till nu!
  • 2019-05-31

ALEX A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar är den absolut bästa mäklaren vi har haft att göra med. Proffisionellt bemötande, kunnigheten om marknaden och ett fantastiskt resultat är svårt att slå. Kan varmt rekommendera honom till den som är ute efter att köpa/sälja sin bostad! Läs mer
    2019-07-03 Siyar H svarar ALEX A
    Tusen tack Alex för de varma och fina orden.
    Det värmer att du är så nöjd.
  • 2019-05-31

Lisa P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Tydlig, trevlig, serviceminded. Läs mer
  • 2019-05-30

Puja B skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Reachable, transparent and professional. Läs mer
  • 2019-05-29

Henrik S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Seriös och erfaren mäklare med trovärdig approach. Läs mer
  • 2019-05-28

Andrew G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    This was my first time buying in Sweden so I don't have a benchmark, but he didn't come across as too pushy and respected that I needed to take my time which was much appreciated. Läs mer
  • Peter O

2019-05-28

Peter O skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi har sålt en bostadsrätt i Solna.
    Siyars bemötande var professionellt, trevligt och med uppenbart kunnande. Som alltid vill man ha så mycket pengar som möjligt men marknaden bestämmer. Där var Siyar väldigt aktiv och lyckades få upp priset genom eget arbete.

Vi år nöjda med resultatet, Siyar och hans insats och vi kan varmt rekommendera honom.
    /Peter Läs mer
    2019-07-03 Siyar H svarar Peter O
    Tusen tack för den fina rekommendationen.
    Vi hörs snart när det är dags att sälja nästa bostad.

• 2019-05-27

Yaseen R skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har upplevt stort engagemang och kunnighet i Siyars arbete. Jag sålde och köpte fastigheter under hans uppsykt och blev väldigt nöjd med slutresultatet. Siyar är nogrant och kreativ, han lyssnar på kundens behov och förväntningar.
    Jag skulle gärna rekommenrdera honom till de som värdesätter vällutförd arbete. Läs mer
  • 2019-05-26

Delir S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag sålde en lägenhet i Solna. Jag blev väldigt profosionellt bemött. Trotts dålig marknad så tog Kamjar hänsyn till mina önskemål och arbetade väldigt aktivt för att möta mina krav/önskemål. Med ömsesidig respekt kunna vi nå målet. Bra på att återkoppla och svara på frågor i tid som otid.
    Kan rekommendera alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2019-05-26

Sizhuo L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har både sålt och köpt bostad av Ramzi Hamam på husman&hagberg kista och är super nöjd med mäklare Ramzi. Läs mer
  • 2019-05-25

Agri I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevlig och kunnig mäklare som var oerhört hjälpsam i slutskedet av budgivningen. Läs mer
  • 2019-05-25

Roshan Vannathan V skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Met my expectations...showed what i needed Läs mer
  • Sean A

2019-05-24

Sean A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt en bostad på 3 rum och kök 74,5 KVM
    Väldig trevlig och kunnig mäklare.
    Sålde bostaden trotts svår marknad. Läs mer
  • Michael M

2019-05-23

Michael M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra ock de gick lätt o nånhan som återklmnde och hjölpte med deköaratilnen o allt. Läs mer
  • 2019-05-19

Luay M skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte bostad i Solna och André var alltid tillgänglig på telefon och gav nödvändig information för att köpet skulle gå tryggt till. Läs mer
  • 2019-05-18

Nina T skrev om Andre Zadeh en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt en 1 på 23kvm i Solna. Väldigt nöjd med samarbetet. Läs mer
  • Kahase A

2019-05-15

Kahase A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar Hamidanoglu hjälper mig med försäljningen av mitt första bostadsrätt och vi befinner oss i slutet av processen.
    Siyar är väldigt trevlig, engagerad, tillgäng, kunnig och professionell. Det känns som om man har känt honom länge och det underlättar kommunikationen jättemycket. Från början hade jag tänkt att träffa olika mäklare och "jämföra" lite, men det har inte behövts efter att ha träffat Siyar. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-07-03 Siyar H svarar Kahase A
    Så otroligt kul att läsa din fina rekommendation och att du kännt dig trygg i processen.

Vad kul att vi fick till en rekordförsäljning i föreningen med er bostad.
  • 2019-05-14

Tatiana N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har köpt en lägenhet som Ramzi var ärligt och hjälpsam från början! Vi är jättenöjda med hans hjälp. Läs mer
  • 2019-05-10

Farahnaz J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Hej
    Jag och min man har köpt rad hus i akalla och han är fantastik ärligt och hjälpsam och har varit med oss genom hela processen
    Vi är väldigt nöjda med honom .
    Han håller på att hjälpa min man för att sälja hans lägenhet
    Med vänlig hälsning,
    Farahnaz Läs mer