Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna HusmanHagberg HusmanHagberg Solna Sundbyberg

HusmanHagberg Solna Sundbyberg

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna / Sundbyberg!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna och Sundbyberg växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att både Solna och Sundbyberg växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna eller Sundbyberg!

Läs vad 370 kunder tycker om HusmanHagberg Solna Sundbyberg

• 2019-04-12

Marcus E skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kunnig och hjälpsam för båda partier Läs mer
  • 2019-04-10

Md Mahfujun N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I have bought an apartment ! First day i tried to reach him in his office , he was busy ,so i have send him an email.
    He is very good in single word. Läs mer
  • 2019-04-08

Jonas E skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi var tydlig och saklig i sin information till mig som köpare. Dessutom agerade han med stort lugn när det som mest behövdes. Läs mer
  • 2019-04-01

ANNA-CARINA S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas arbetar snabbt och smidigt. Han uppdaterade mig regelbundet efter varje bud. Han sålde lägenheten på en vecka. Läs mer
  • 2019-03-31

JÖRGEN E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi har fått hjälp av Niklas med att sälja en bostadsrätt i Sundbyberg. Han tog sig an uppdraget på ett mycket seriöst sätt. Försäljningen gick fort och vi är mycket nöjda med den kontakt och det stöd vi fått av Niklas. Läs mer
  • 2019-03-30

David E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Hej ! Har Niklas Lexander som mäklare för att sälja min 3:a i Solna.Niklas var snabb att höra av sig o boka möte när jag letade efter mäklare på nätet.Trevlig tydlig kunnig o professionell.Har hjälp mig o mina köpare till en bra o snabb affär,där båda partner varit väldigt nöjda.Kan varmt rekommendera Niklas när ni behöver en riktigt bra mäklare.Hälsningar David. Läs mer
  • 2019-03-29

Arne H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag köpte lägenhet med hjälp av Niklas och fick ett professionellt och trevligt bemötande. Det märks att Niklas kan sin sak. Läs mer

Bahzad M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en trevlig samt social person som löser saker och ting bra. Oerhört kompetent inom sitt område. Läs mer

Rozeta F skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi är väldigt nöjda med Niklas! Väldigt engagerad, professionell, effektiv och flexibel! Hela processen blev mycket smidig. Läs mer

Teodor W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde min lägenhet i Råsunda med bra resultat. Bra service och stöd genom hela processen. Läs mer
  • 2019-03-26

Filippo G skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte och sålde lägenhet med hjälp av Kamjar och det gick väldigt smidigt.
    Duktig mäklare, Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-21

Mohamad A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Underbart och väldigt snabbt
    Jag rekommenderar det till alla. Läs mer
  • 2019-03-20

Maria L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte en lägenhet på 50m2 i Råsunda. Niklas hade från början ett professionellt bemötande. Han var tillgänglig när man hade frågor och han följde upp bra och kollade av läget efter visningen och under budgivningen. Hela affären gick smidigt, Niklas rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-07

Camilo Salvador O skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Allt gick smidigt och bra när jag och min sambo köpte lägenheten av Ramzi. Inga konstigheter alls. :D Läs mer
  • 2019-03-03

Rasmus G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mindre lägenhet i Solna.
    Bra bemötelse, smidigt hanterat, snabbt, enkelt och konkret.

Överlagt, nöjd. Läs mer
  • 2019-03-03

Maria S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpt en lägenhet, toppbetyg på bemötande, information och hantering av allt. Tack Kamjar! Läs mer
  • Chun Kit T

2019-02-28

Chun Kit T skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar har på ett professionellt och effektivt sätt hjälpt mig med att sälja min tvåa i Solna till ett bra pris som mötte mina förväntningar.

Hans kommunikation har varit mycket bra under hela processen - snabb, responsiv och med god transparens gentemot mig som säljare. Som en förstagångssäljare har det känts oerhört tryggt, och jag rekommenderar Kamjar varmt. Läs mer
  • 2019-02-28

Diana P skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde min första lägenhet snabbt och till ett bra pris. Det går att kontakta honom när som och man får alltid ett snabbt svar. Hjälpsam, tydlig och återkopplar vart efter vilket gör att man känner sig lugn. Jag är mycket nöjd ! Läs mer
  • Karl H

2019-02-25

Karl H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har köpt en mindre lägenhet i Solna.
    Niklas bemötande var professionellt och saklig. Jag fick uppfattningen att Nicklas viste vad han pratade om och när man ställde en fråga som han ej kunde besvara direkt så utryckte han tydligt att han var osäker och skulle återkomma istället för att säga något som kanske låter bra men inte stämmer helt. Läs mer
  • 2019-02-24

Wondwossen Sisay D skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I was vary glad on Ramzis Husmanhåbärg kists they are quick and vary Responcible Läs mer
  • 2019-02-21

Ehsan R skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde en tvåa i Solna. Hela försäljningen gick väldigt smidigt till. Vi är nöjda med bemötande och försäljningspriset. Läs mer
  • 2019-02-13

Emil S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar jobbar hårt för att du som kund ska bli nöjd Läs mer
  • Ingrid L

2019-02-11

Ingrid L skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi sålde vår lägenhet i Arenastaden med hjälp av Kamjar, han kändes väldigt professionell och trygg under hela processen. Det märks att han har lång erfarenhet och en gedigen yrkesstolthet och vill att det ska bli en bra affär för både säljare och köpare. I en tuff tid på bostadsmarknaden lyckades vi sälja vår lägenhet till ett pris som vi kände oss nöjda med. Läs mer
  • 2019-02-08

Sun K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag uppskattar den raka, ärliga kommunikationen i alla steg, både vad gäller positiva och negativa aspekter. Vi säljer ju på en svår marknad och det har varit en jättestor tillgång att ha en mäklare som kan brannschen. När det känts trögt har Siyar hittat strategiska sätt att gå vidare i processen. Siyar har varit tillgängling och svarat snabbt på våra funderingar. Kort och gott så har det känts väldigt tryggt och bra. ☺️ Läs mer
  • 2019-02-07

Govinda Prasad T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är bra, trevlig och duktig. Läs mer
  • 2019-02-07

Suman Kumar C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar is a knowledgeable Broker. He guided us throughout the negotiation process and buying of the house. Läs mer
  • 2019-02-06

Leif G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Han är en bra strateg. Han har hjälpt oss att få det pris vi ville.ha. Läs mer
  • 2019-02-06

Gouri C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar is very professional , we met with him during the visiting of the house and he helped us with the processes and assisted whenever required. Läs mer
  • 2019-02-04

Mathias G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är en pålitlig mäklare som vill både säljarens och köpares bästa. Man märker snabbt att Ramzi har bred erfarenhet inom branschen och jag kunde känna mig trygg under hela säljprocessen. Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Per-Göran N

2019-02-04

Per-Göran N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Arbetsam och tillmötesgående. Rekommenderas å det varmaste. Läs mer
  • 2019-02-01

Gun S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde min bostadsrätt och uppfattade Ramzi som engagerad och förstående för de gränser jag hade på priser och överlåtelse tiden.

Ramzi höll mig uppdaterad under hela processen på ett bra sätt. Kan varmt rekommendera Ramzi till liknande uppdrag. Läs mer
  • 2019-01-30

Emma S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kanon! Hjälpte oss att sälja och köpa, vilket gick genom samma dag. Perfekt! Mycket trevlig å proffsig Läs mer
    2019-02-05 Siyar H svarar Emma S
    Hej Emma,
    Vad kul att ni köpte lägenheten och jag hoppas att ni kommer att trivas grymt i den bostaden. Tveka inte på att höra av er om det skulle vara några frågor ni har.

/Siyar
  • 2019-01-29

Soma S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Har köpt en bostadsrätt och blev väldigt väl bemött Siyar Hamidanoglu. Förväntningarna var höga och Siyar levde upp till dem, som helhet en väldigt trevlig upplevelse. Läs mer
  • 2019-01-27

Christina D skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt bostadsrätt. Kan varmt rekommendera Kamjar. Han är kunnig och trevlig. Det kändes tryggt och bra att ha Kamjar till hjälp under försäljningen. Läs mer
  • 2019-01-25

Elisabet L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    bostaden såldes för 2195.000,mäklare har gjort ett bra jobb,trevligt bemötande,rak på ,angagerad,kunnig och en snabb affär,så jag jag ger honom från en skala 1-10 en klar 10.så jag är mycket nöjd.rekommendera Siyar gärna till andra som står inför försäljning. Med vänlig hälsning Elisabeth Läs mer
  • 2019-01-20

Adam B skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    We meet Siyar while he was showing the property that we later purchased. He was very friendly and answered all of our questions. Later when we wanted to view the property again and Siyar was very accommodating and setup a private showing for us. Our experience with other brokers was very different. Many would not return our calls or would avoid committing to answering our questions. Siyar was one of the big factors in our decision to proceed with the purchase. In the future I will be sure to do business with Siyar. Läs mer
  • 2019-01-19

Hauraa Eddnan H skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte en bostadsrätt, mäklaren var lätt att få tag på. Blev lite besviken att vi inte kunde stanna budgivningen, men tydligen är det tillåtet. Annars bra! Läs mer
  • 2019-01-16

Staffan B skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte en Brf.
    Kamjar skötte det hela klanderfritt.
    Trevlig
    Snabbt genomförande
    Inget oklart
    Sammanfattningsvis helt nöjd ua.
    Att det ändå inte blir högsta betyg bygger på en princip jag har.
    Även det som är bra kan alltid bli lite bättre
    Med vänlig hälsning, Läs mer
  • 2019-01-15

Emira H skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har köpt en 3-a på evenemangsgatan 24 (nu produktion)
    Jag har såld en 2-a på evenemangsgatan 30

Alltid tillgängligt, ärlig, hjälpsam, bra och förklara när man ställer frågor. aldrig blir trött på frågor, ( det är inte lett och förklara hur går det till, när man köper eller säljer, speciellt vi som är inte sv).

Speciellt när jag skulle sälja en av minna 2 LGH, viste inte vilken jag skulle sälja, så fick jag tips vilka som gick bättre och sälja.
    Det gick bra med försäljningen, exakt som Kamjar sa.

Varje gång jag vi behöver och ha mäklare vi kommer och ha Kamjar som mäklare.

Med vänlig hälsning
    Familjen Emira & Bedri Halili
    från Varberg Läs mer
  • 2019-01-14

Agneta B skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte en tvåa på 48 kvm.
    Vi blev trevligt bemötta.
    Allt till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-01-14

Mazdak R skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar helped me to sell my new production apartment. I had difficulty securing the loan for the apartment, and I was under high pressure. Kamjar found a buyer with a reasonable agreement, and everything else during contract signing to final key delivery was handled smoothly and professionally. I am really satisfied and it was a relief to find him. Läs mer
  • Neda J

2019-01-08

Neda J skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar är väldigt professional och snäll,man kan lita på honom utan stress. Läs mer
  • Saeed Sadeghi G

2019-01-08

Saeed Sadeghi G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar är verkligen en professionell mäklare. Dessutom är han alltid tillgänglig! Läs mer
  • 2018-12-27

Harerta Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en tvåa. Ramzi bemötte mig alltid på ett varmt och tryggt förhållningssätt. Han var alltid tillgänglig, flexibel och tillmötesgående i förhandlingar och visningar - en rättvis och neutral part som jag verkligen kände att jag kunde lita på.

Ramzi levde upp till mina förväntningar då han pushade för min sida och mina krav på lägenheten (som var under renovering).

Sammanfattningsvis hade jag rekommenderat honom vidare till andra köpare som är intresserad av de områden han ansvarar för. Läs mer
  • Ergin K

2018-12-26

Ergin K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt och köpt ett tiotal objekt genom åren. Nu senast med Siyar. Professionell, ödmjuk och lyhörd. Processen var klockren från scratch till försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-25

Baver A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    I am feeling so lucky to have found him, he helped me a lot, I couldn't sell my house without him thank you. Läs mer
  • 2018-12-21

Amila N skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte en tvåa i Solna. Niklas är väldigt professionel och trevlig i sin kommuniation. Det bästa var att man inte kände sig pressad utan kunde tänka igenom sitt beslut under budgivningen samt att han besvarade alla frågor snabbt. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2018-12-21

Erkan C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte en 1a på 34,5 kvm i kista. Fick ett jätte bra bemötande av mäklaren, han vet precis hur man ger service till sina kunder. Förklarade vad jag sökte efter och de slutade med att jag fick en lägenhet som jag va ute efter. Jag är riktigt nöjd av mitt köpt. Nöjd kund! Läs mer
  • 2018-12-20

Yvonne P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    vi var ute efter en snabb affär och det fungerade jättebra med mycket god service och bemötande Läs mer
  • 2018-12-20

Johan W skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    HusmanHagbergs Siyar Hamidanoglu är mycket förtroendeingivande och har visat att han vet vad han pysslar med. Kan hjälpa till med bra bank-kontakter och är bra på att hjälpa till att driva affären i mål. Rekommenderas! Läs mer

Centralvägen 3, 171 68 Solna