Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna HusmanHagberg HusmanHagberg Solna Sundbyberg

HusmanHagberg Solna Sundbyberg

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna / Sundbyberg!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna och Sundbyberg växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att både Solna och Sundbyberg växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna eller Sundbyberg!

Läs vad 184 kunder tycker om HusmanHagberg Solna Sundbyberg

• Philip E
    Philip E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte lägenhet hösten 2017 och är som köpare otroligt nöjda med informationsflödet samt den professionalism som Niklas besitter. Otroligt förtroendeingivande i en bransch där vi i andra sammanhang ofta upplevt luriga mäklare som förmedlar en känsla av att man blir blåst.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar Shahi var ett strålande val.
    Vi började vår lägenhetsförsäljning med en annan mäklarbyrå men pga att vi inte kände att dialogen fungerade bytte vi till Husman Hagberg.
    Det är vi väldigt tacksamma för.

Kamjar var punktlig, lyhörd, professionell från början till slut.
    Hösten 2017 har varit trög, men vi har alltid känt oss trygga med Kamjars strategi. Vi fick bra betalt i tröga tider och kommer använda oss av Kamjar igen.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mycket trevligt bemötande.
    Gav tid till egen rundvandring.
    Var väldigt påläst och kunde svara på alla frågor.
    Ett varmt och genuint bemötande som skapade förtroende.
    Detta gjorde att vi valde Emelie till att sälja vår lägenhet.
    2017-11-10 Emelie Z svarar Jonas K
    Tusen tack för det fina omdömet och även för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!
  • Melody B
    Melody B skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Lyhörd, engagerad samt väldigt professionell mäklare! Han är alltid tillgänglig och är mån om att båda parter ska vara nöjda.
    Kan varmt rekommendera honom!
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Som köpare upplevde jag Niklas som en seriös, trevlig och ärlig mäklare. Han inger förtroende och agerar professionellt i sin roll som mäklare. Rådgivande både gällande lägenheten och dess potential samt kring försäljningsprocessen.
  • Josefin C
    Josefin C skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mycket trevlig och sympatisk.
  • Emma G
    Emma G skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Professionellt bemötande med stor erfarenhet av Arenastaden. Snabb återkoppling och mycket information om aktuelll status i säljprocessen.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bra bemötande, trevlig och hjälpsam mäklare vars mål var att alla skulle lämna affären nöjda. Väldigt tillmötesgående och hjälpte till med vad som blev en väldigt snabb affär.
  • Ramilla Y
    Ramilla Y skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Toppen mäklare även vid svåra försäljningstider!
  • Sara J
    Sara J skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    En duktig och engagerad mäklare som följde upp med oss från värdering och framåt vilket särskiljt sig mot andra mäklare i området.
    2017-09-14 Emelie Z svarar Sara J
    Stort tack för fin rekommendation, det har varit ett nöje att hjälpa er med affären!
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas är en proffsig mäklare med hög serviceanda som tar sitt uppdrag seriöst och lyssnar på säljarens behov och önskemål vid en försäljning. Jag kan varmt rekomendera att både sälja och köpa bostad via Niklas och Husman Hagberg.
  • Martina L
    Martina L skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Utmärkt mäklare som alltid svarade snabbt på mail och sms! Otroligt trevlig och proffsig, rekommenderar starkt!
    2017-09-14 Emelie Z svarar Martina L
    Tack för fina ord, det har varit jättekul att jobba med er! Lycka till med den nya lägenheten!
  • Hira S
    Hira S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Engagerad, professionell och lyhörd, vi är väldigt nöjda med Kamjar och rekommenderar alla i Solna att ta hjälp av honom!
  • Gustav T
    Gustav T skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bra återkoppling och ett professionellt bemötande genom hela processen
  • Ellinor L
    Ellinor L skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Min upplevelse var ett bra och positivt bemötande samt att mäklaren alltid var tillgänglig. Jag är nöjd med hur hela uppdraget utfördes!
  • Joel S
    Joel S skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag fick bra hjälp och vad jag uppfattade som ett ärligt bemötande. Fokus kändes som att det låg inte enbart på att sälja utan på att både köpare och säljare skulle vara trygga och nöjda med affären.
    Vad som saknas för att ge högsta betyg är lite uppföljning efter kontraktsskrivandet, så att man vet att allting flyter på.
  • Elinor S
    Elinor S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjars tillgänglighet och snabba kommunikation var imponerande även mitt under sommarsemestern. Hans erfarenhet talar sitt tydliga språk. Vi är mycket nöjda!
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bara positiv, lyhörd, konkret och tydlig.
  • Victor B
    Victor B skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar Shahi är klart den bästa mäklaren i solnaområdet!
  • Delia L
    Delia L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas was very active, competent and fast in answering our questions and concerns.
  • Sanna F
    Sanna F skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi är oerhört nöjda med vårat val av Emelie Zazzi som mäklare. Hon är ödmjuk , driven att göra sitt yttersta för att göra både säljare och köpare nöjda. Dessa egenskaper har vi saknat när vi haft andra mäklare vid tidigare försäljningar. /Sanna
  • Kim F
    Kim F skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Trevlig och glad tjej! Mycket energi!
    Pålitlig och trygg.
  • Sazia R
    Sazia R skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har haft kontakt med Niklas i två olika lägenhetssammanhang. Första gången då jag informerade honom om att jag inte var fortsatt intresserad av lägenheten, bemöttes jag trevligt och vänligt och Niklas frågade mig vad som inte hade passat och vad jag letade efter. Detta är något som jag i min bostadssökande uppskattade mycket då jag upplevt att många mäklare tenderar att bli något missnöjda och nästan otrevliga när man säger att man inte längre är intresserad av ett objekt dem försöker sälja.

Utöver detta har vi haft snabb och enkel kommunikation generellt och jag upplever att Niklas alltid har gett en ärlig, genuin bild av sina objekt. Man har objektivt kunna diskutera fördelar men också brister, utan falska försköningar där man känner att mäklaren undviker det verkliga problemet eller funderingen. Jag är således väldigt nöjd med den kontakt jag haft med Niklas och kan genuint känna att jag gjort ett bra bostadsköp och inte på falska premisser.
  • Anders M
    Anders M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas är en jätteduktig, noggrann, lyhörd, flexibel och snäll mäklare som vi mer än gärna vill rekommendera.

Han återkopplade alltid våra mejl direkt vilken tidpunkt på dygnet det än var och det uppskattade vi väldigt mycket.

Tack Niklas för ett strålande jobb!
  • Evalena G
    Evalena G skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas levde med mycket väl godkänt upp till våra förväntningar som mäklare. Han hjälpte alltid till på ett mycket bra och professionellt sätt, samt var tillgänglig för frågor etc. vid vårt bostadsköp!
  • babak t
    babak t skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag fick väldigt bra hjälp från Niklas från visning till tillträdds dag . He's a professional and dedicated broker!
  • Saruthra H
    Saruthra H skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Allt bra. Han är snäll och trevlig personal
    Tack
    Saruthra
  • Johannes H
    Johannes H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kan bara bli 5/5. Rak, smidig, driven och förklarar på ett tydligt sätt. God lokalkännedom Sumpan/Solna. Prisvärd självklart också ett plus i kanten. Rekommenderas!
  • Georg H
    Georg H skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag är i alla avseenden helt nöjd. Såväl med bemötandet som med hur försäljningen genomfördes och med det ekonomiska utfallet.
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Väldigt proffsig, snabb, tillgänglig och glad mäklare som överträffade mina och min frus förväntningar ordentligt. Affären gick precis som vi ville - snabbt och smidigt och dessutom till ett betydligt högre säljpris än vad vi hade kunnat drömma om.
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bästa mäklaren! Så serviceminded, effektiv, tillgänglig och proffsig. Emelie en riktig toppmäklare!!
  • Delvin Y
    Delvin Y skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Anlita Kamjar Shahi på HusmanHagberg Solna/Sundbyberg så har du såld bostaden på ett föredömligt sätt. Proffsig mäklare med gedigen erfarenhet och fokus på det viktigaste för en god affär. Våra förväntningar uppfylldes med råge med ett utomordentligt skicklig sälprocess som följd. Kompetent, påläst om området, lätt att nås både per mail & telefon. Som sagt 100% engagemang och fötroende. Mäklare Kamjar Shahi. Helt enkelt bäst.
  • Wahid J
    Wahid J skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Tack Kamyar för allting, otrolig snabb respons och service på alla sätt!

Rekommenderas stark!

Super nöjd kund i Solna
  • Jaffar A
    Jaffar A skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Fabian Hedlund var en duktig och hjälpsam, trevlig mäklare. Vi är nöjda med hans jobb och vi tackar honom väldigt mycket för all hans hjälp tack tack
    2017-05-02 Fabian H svarar Jaffar A
    Tack själv Jaffar!

Jag uppskattar de fina orden och det viktigaste för mig är att ni är nöjda med er försäljning och att ni känner att ni gjort en bra affär! Ni är välkomna att kontakta mig när som helst för hjälp med er nya bostad! Lycka till!

Fabian
  • Johan H
    Johan H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Ett jättejobb från Niklas sida, att vända från en ganska trög marknad till ett mycket lyckat slutresultat. Niklas har verkligen varit en stöttepelare under denna försäljning.
  • Engin A
    Engin A skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Professionell och gör det lilla extra som jag tycker dagens mäklare inte gör!

Konstant kommunikationsflöde och jag kände att jag alltid var up to date med Säljprocessen!
  • Anna W
    Anna W skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi är främst nöjda med den snabba återkoppling vi har fått vid frågeställningar och i helhet är vi mycket nöjda med det professionella bemötande vi fått från vår mäklare på HusmanHagberg.
  • Ka-Chun C
    Ka-Chun C skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi anlitade Niklas som mäklare vid försäljning av vår lägenhet. Proffsig, trevlig och engagerad. Niklas är även nogrann i sitt arbete så att även köparen kan känna sig trygg.
  • Henrik D
    Henrik D skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag valde Emelie för att hon var påläst och gjorde ett bra intryck när vi träffades första gången. Hon visade ett stort engagemang inför försäljningen. Lägenheten blev såld på kort tid och till ett pris jag var mycket nöjd med.
  • Yuri I
    Yuri I skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Trevligt, konstruktivt, kundvänligt, målmedvetet, samarbetsvilligt, uttåligt
    Mycket nöjd som kund.
    2017-03-31 Fabian H svarar Yuri I
    Ett speciellt och unikt objekt krävde uthållighet från både min och din sida, men vi lyckades i ett gott samarbete sälja lägenheten till ett bra pris. Du är alltid välkommen tillbaka till mig om du behöver en värdering, tips på renoveringar eller inför en försäljning. Må bäst!
  • Tony A
    Tony A skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag köpte lägenhet via Kamjar och är väldigt nöjd med hans agerande genom hela processen. Informativ, tydligt och alltid tillgänglig. Rekommenderas!
  • Genevieve L
    Genevieve L skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mycket hjälpsam mäklare som gjorde allt vi behövde och mer därtill. Gjorde flytten till en annan stad på kort varsel mycket enklare än jag trodde möjligt. Stort tack. Kommer rekommendera Emelie Zazzi vidare.
  • Linda L
    Linda L skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Emelie har varit väldigt snabb på att återkomma med samtal och svar på sms. Under visningen var Emelie bra på att förklara årsredovisningen. Vid köpeavtalet var Emelie väldigt pedagogisk i sitt sätt att förklara de olika paragraferna i kontraktet. Hela affären känns väldigt trygg.
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Klockren mäklare, full pott på samtliga punkter!
  • Fahimeh A
    Fahimeh A skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Otroligt professionellt jobb. Tillgänglig och tillförlitlig som person. Snabba återkopplingar på alla frågor. Rekommenderar Kamjar varmt till de som vill köpa o sälja. En person som tänker båda på säljare och köpare vilket innebär att båda parten blir nöjda.
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mycket bra bemötande och hjälpsam genom hela försäljningen
    2017-03-31 Fabian H svarar Johannes B
    Ett lugnt och tålmodigt tillvägagångssätt gav ett bra pris. Detta var inte enbart min förtjänst utan även din då du visade förståelse om såväl marknad som processen i sig. Frukten av detta blev ett grymt försäljningspris och nu har du hittat ditt nästa drömboende!

Önskar dig lycka till och tveka inte på att höra av dig när du nästa gång ska sälja!!
  • Marcelle Kassab M
    Marcelle Kassab M skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mycket bra bemötande och återkoppling under hela processen. Trevlig och engagerad person
    2017-03-31 Fabian H svarar Marcelle Kassab M
    Tack så mycket för de fina orden! Jag är glad att jag fick vara med er på er resa från lägenhet till radhus. Med en lyckad försäljning parallellt med ett spännande husköp var det en intensiv tid, men det viktigaste var att allt blev bra och att ni är nöjda!

Hoppas ni trivs i nya huset!
  • Ali A
    Ali A skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bästa mäklaren i stan.

Har arbetar med flera mäklare tidigare, dock så var Fabian den bästa!!
    2017-03-31 Fabian H svarar Ali A
    Tack Ali, dina ord värmer en mäklares hjärta! Den smidiga kommunikation mellan oss underlättade hela processen och jag tror det var en bidragande orsak till det bra priset! Hör av er om ni ska sälja igen, skulle verkligen vilja samarbeta med er igen!

Må bäst!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Fabian ger ett professionellt och trevligt bemötande. Han är lättillgänglig och hjälpsam.
    2017-03-31 Fabian H svarar Cecilia K
    Tack för de fina kommentarerna Cecilia!

Hoppas du trivs i din nya lägenhet och att situationen nu är lättare med tanke på avstånd till bland annat jobb!

Tveka aldrig på att höra av dig till mig om du har några frågor gällande din bostad, dess värde eller en eventuell försäljning!
  • Shadi H
    Shadi H skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag vill varmt rekommendera Kamjar Shahi. En engagerad och positiv mäklare som lyckades sälja vår lägenhet snabbt och smidigt. Vi fick en god kontinuerlig uppdatering under hela processen vilket var väldigt uppskattat. Vi är väldigt nöjda!

Centralvägen 3, 171 68 Solna