Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna HusmanHagberg HusmanHagberg Solna Sundbyberg

HusmanHagberg Solna Sundbyberg

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna / Sundbyberg!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna och Sundbyberg växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att både Solna och Sundbyberg växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna eller Sundbyberg!

Läs vad 226 kunder tycker om HusmanHagberg Solna Sundbyberg

• Milad R
    Milad R skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bra och proffsigt bemötande. Ser efter kundens bästa. Sålde lägenheten till ett bra pris trots "dålig" marknad. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mike D
    Mike D skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Allt gick mycket snabbt och smidigt!

Sålde min lägenhet o blev oerhört trevligt bemött av mäklaren. Han hanterade affären mycket professionellt och över levererade.
    Jag rekommenderar mer än gärna Kamjar Shahi på HusmanHagberg Solna Sundbyberg. Läs mer
  • Khaled A
    Khaled A skrev om Patrik Barej en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har köpt en lägenhet,Mäklaren var mycket trevlig Läs mer
    2018-08-13 Patrik B svarar Khaled A
    Hej Khaled!
    Tack så mycket för de fina orden och jag hoppas att du kommer trivas i bostaden.

Patrik
  • Hanus W
    Hanus W skrev om Patrik Barej en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    duktig och pålitlig!Som en god scout:alltid redo!
    Snarare optimist än pessimist. Läs mer
    2018-08-08 Patrik B svarar Hanus W
    Hej Hanus!
    Stort tack för de fina orden och ett lyckat samarbete samt att jag fick möjligheten att förmedla er bostad.

Med vänlig hälsning
    Patrik
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kontaktade själv Emelie då jag sedan tidigare har bra intryck från mäklarfirman! Tyckte även att vi behöver fler mäklare för Illerstigen i Solna! Emelie ger ett behagligt intryck och är supertrevlig i alla lägen! Hon är noggrann och pålitlig och inte för dominant! Jag kommer att rekommendera henne om en liknande situation uppkommer bland mina vänner! Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Botan hjälpte oss att fixa en tidspressad och komplicerad skrivelse som innehöll andelsöverlåtelse och säkerhetsbyte. Han var under hela processen mycket trevlig, professionell och serviceinriktad (Botan åkte över 20 mil hem till oss på en söndagsmorgon för att samla in underskrifter).

Kan varmt rekommendera Botan för hans enorma personliga engagemang. Läs mer
    2018-09-13 Botan B svarar Alexander W
    Stort tack för dem fina orden och önskar dig all lycka i din nya bostad Alexander!
  • Hussein A
    Hussein A skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Ni var väldigt tydlig och verkligen kämpat för att sälja mitt hus. Professonelt jobb. Läs mer
    2018-07-19 Emelie Z svarar Hussein A
    Tack Hussein för de fina omdömet, jättekul att ni är så nöjda med försäljningen. Hoppas allt går bra med det nya husbygget!
  • Eva S
    Eva S skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Emelie har varit tillmötesgående, trevlig, sakkunnig, skicklig, å helt underbar hon har sålt 2 lägenheter Wibomsväg 23 O Jungfrudansen 38, i Solma åt mig den ena gick som en dans och den andra sprang ifatt på slutet. Jag är så glad O tacksam att jag valde henne. Jag kan verkligen rekommendera henne.

Eva Sjöstedt Läs mer
    2018-07-19 Emelie Z svarar Eva S
    Stort tack Eva för de fina orden! Önskar dig lycka till i din nya fina lägenhet.
  • Elias G
    Elias G skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Använde mig av Emelie vid försäljning av min bostad, blev rekommenderad att det fanns en otroligt bra mäklare och jag tog chansen och det slutade väldigt bra! Såld lägenhet och nöjd säljare. Stort tack till Emelie för all hjälp! Läs mer
    2018-07-19 Emelie Z svarar Elias G
    Tusen tack Elias för de fina orden, det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas att du kommit i ordning i din nya lägenhet.
  • Ali T
    Ali T skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag sålde min 2:a på 53 kvm på Fridensborgsv 19 Solna (Järvastaden) med Kamjar som mäklare. Kamjars bemötande var utmärkt, han är en väldigt trevlig person och väldigt tillgänglig.
    Han levde upp till de förväntningar jag och min frun hade och vi fick det pris vi ville ha för vår lägenhet.

Sammanfattningsvis är Kamjar en duktig och lyhörd mäklare som kan sitt yrke väldigt bra! Jag kommer att rekommendera honom starkt till vänner och bekanta. Läs mer
  • Vedat S
    Vedat S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mycket bra och väldigt professionella. Läs mer
  • Anton S
    Anton S skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Tack Emelie för en otroligt snabb och smidig försäljning av min lägenhet! Du är tydlig i din kommunikation och svarar alltid snabbt och med ett leende, någonting jag har uppskattat mycket! All lycka framöver! Läs mer
    2018-07-19 Emelie Z svarar Anton S
    Tack Anton för det fina omdömet, vad roligt att du är nöjd med försäljningen! Lycka till med det nya boendet.
  • Banafshe S
    Banafshe S skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Emelie är en trevlig flexibel och kunnig mäklare som jag rekommenderar varmt! Hon hjälpte mig sälja min lägenhet till ett pris som jag inte trodde jag skulle få. Så TACK bästa Emelie!!! Läs mer
    2018-07-19 Emelie Z svarar Banafshe S
    Tack för de fina orden! Ha en trevlig sommar så ses vi på tillträdesdagen!
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde min 2a i Solna med hjälp av Emelie vilket jag är väldigt glad för. Emelie ger ett proffsigt och tryggt bemötande med en fantastisk fingertoppskänsla från början till slut. Hon levde upp till mina förväntningar och mer där till under hela affären. Jag kan varmt rekommendera Emelie för kommande bostadsförsäljningar. Läs mer
    2018-07-19 Emelie Z svarar Jessica A
    Tack Jessica för det fina omdömet! Det har varit jättekul att hjälpa dig med försäljningen. Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde en lägenhet i centrala Sundbyberg med Niklas som mäklare.
    Trots långdragen process från min sida så var Niklas alltid där med snabb respons när jag hade frågor och funderingar när det gäller min försäljning, men även om andra objekt som jag var intresserad av.
    Stor kompetens vilket även visade sig vid försäljning där slutpriset blev över mitt förväntade.
    Jag kommer använda mig av Niklas igen och kan rekommendera han starkt!

Högsta betyg! Läs mer
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte en lgh i Bergshamra, Mårdstigen 2, där Emelie var mäklare. Sedan valde vi att ha henne som mäklare vid försäljningen av vår lgh, Mårdstigen 14. Det blev en lite mer långdragen process än vad vi hade trott och hoppats, detta pga hur marknaden ser ut just nu. Vi är jättenöjda med Emelies insatser i både köp och försäljning. Hon har varit engagerad och trygg i hela processen och hon får absolut högsta betyg!!! Läs mer
    2018-04-29 Emelie Z svarar Lisa P
    Tack för det fina omdömet Lisa!
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vänlig, proffessionell, hjälpsam, korrekt, kunnig, snygg klädstil Läs mer
  • Irene G
    Irene G skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar har på ett mycket professionellt sätt utfört det mäklaruppdrag vi gav honom. Han har varit trevlig, artig och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Nadine H
    Nadine H skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt en bostadsrätt på 48 kvm i Järvastaden, Solna. Kamjar har bemött oss proffsigt och professionellt från dag 1. På en tuff marknad lyckades Kamjar sälja vår bostad till ett pris vi blev nöjda med. Jag kan rekommendera Kamjar! Läs mer
  • Per Ö
    Per Ö skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi bad Emelie hjälpa oss sälja mammas dödsbo, en lägenhet i Råsunda Solna.
    Vi fick direkt förtroende för henne och hon sålde lägenheten snabbt och till gott pris. Kunnig, proffsig , fokuserad, noggrann. Men dessutom informativ , genuint trevlig alltid nära till skratt.
    Hon måste vara ett ess i branschen! Läs mer
    2018-03-26 Emelie Z svarar Per Ö
    Hej Per! Stort tack för det fina omdömet. Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er mors lägenhet. Önskar er allt gott i framtiden!
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Emelie har uppfyllt alla våra förväntningar. Hon uppträder mycket professionellt och ärligt. Hon är närvarande och låter oss som kunder känna oss delaktiga. Det arbete som utförts kring fotografering, annonsering och marknadsföring upplever vi också som väldigt proffsigt. Dessutom är Emelie mycket ödmjuk vilket gör att förtroendet för henne är stort. Läs mer
    2018-03-23 Emelie Z svarar Jessica R
    Tusen tack för de fina orden Jessica! Det har varit jättekul att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet, önskar er stort lycka till med det nya huset!
  • Glend H
    Glend H skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Gullig och glad.🌷🌹🎊🎉🍰🐥🐣🐯🐱 Läs mer
  • Anna Katharina R
    Anna Katharina R skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Proffsig mäklare som lyckades nå önskvärt slutpris i en lite trögare marknad. Affären gick smidigt och han höll mig uppdaterad under hela processen. Kan rekommendera honom starkt! Läs mer
  • Fatma Bent Mohamed Zaoui K
    Fatma Bent Mohamed Zaoui K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi är jättenöjda med Botan som hjälpte oss sälja huset. Han var tålmodig och väldigt hjälpsam, mycket noggrann i sitt arbete. Våra varma rekommendationer! Vi önskar dig lycka till i framtida uppdrag. Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Tydlig i strategi och ett positivt förhållningssätt! Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Emelie Zazzi är en mycket trevlig mäklare på alla sätt. Men i vår försäljning saknade jag lite tydliga svar och bättre återkoppling vid budgivning som pågick. Läs mer
    2018-02-23 Emelie Z svarar Anna A
    Hej Anna! Tack för de fina orden samt feedbacken, jättebra att veta vad som kan förbättras! Hoppas ni trivs i det nya boendet.
  • Sara J
    Sara J skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Väldigt bra och engagerad, följde upp bra, särskilt innan försäljning. Efter försäljningen fick vi själva efterfråga tid för tillträde 2ggr om och sedan återstod en del hantering kopplat till tidigare ägare som inte var löst hos förvaltaren/hanterat fullt ut vilket drog ut på tiden. Läs mer
  • Anton L
    Anton L skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    proffessionell och väldigt kundfokuserad Läs mer
  • Aria Z
    Aria Z skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag rekommenderar verkligen Emelie som mäklare. Hon har genomgående haft ordentlig återkoppling till mig som kund, och följt upp de potentiella köparna ordentligt och fick till slut igenom en bra affär för mig och köparen!

Stark rekommendation! Läs mer
    2018-02-23 Emelie Z svarar Aria Z
    Hej! Stort tack för de fina orden. Jättekul att du är nöjd med mitt arbete.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Att ha Botan som mäklare vid din sida innebär att du kommer aldrig behöva oroa dig för att han ger upp.
    Han kommer hel hjärtat se till att göra det yttersta för att ditt objekt ska bli sålt.
    Botan Barzanji är professionell ung och hungrig, jag rekomenderar honom varmt till alla som befinner sig i en osäker bostadsmarknad.

Med vänlig hälsning,
    Fredrik Läs mer
  • Maja Susanna Sofie Jos B
    Maja Susanna Sofie Jos B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Botan känns som en trygg och pålitlig mäklare som verkar engagerad och driven vilket gjort att jag och min sambo fått stort förtroende för honom.
    De vi har uppskattat speciellt är att han tar sig tid att förklara allt så att man hänger med och förstår alla processer och paragrafer osv. Han har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam.

Slutsats: grym mäklare - supernöjd kund. Läs mer
  • Xiaoyan Z
    Xiaoyan Z skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bästa!!!!jätte snäll!
    Duktigt mäklaren Läs mer
  • Marcella P
    Marcella P skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Emelie gjorde ett jättebra jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Hon fick jobba hårt, p.g.a. marknadsläget, men det gjorde hon med den äran.
    Vi är jättenöjda med hennes insats. Läs mer
    2017-12-08 Emelie Z svarar Sanna S
    Stort tack Sanna för detta fina omdöme, det har varit roligt att få hjälpa er med denna affär. Önskar er all lycka i det nya huset!
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Hej!
    Jag har både köpt och sålt lägenhet mha Niklas.
    Jag valde honom att sälja min lägenhet efter att jag haft kontakt med honom i köpprocessen.

Han har ordning och reda och man får alltid snabba svar på frågor samt information om läget i köp- respektive säljprocessen. Det har jag uppskattat.

Niklas är kunnig, effektiv och trevlig! Läs mer
  • Micael B
    Micael B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bäst på alla sätt! Ett självklart förstahandsval ifall jag i framtiden kommer att sälja igen. Läs mer
  • Claes W
    Claes W skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag upplevde Kamjar som mycket professionell och kunnig
    Hade bra kunskap om föreningen och området
    Själva processen var enkel och tydlig med all väsentlig information Läs mer
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Trevlig snäll och kan sitt yrke. Försäljningen av lägenheten gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • Mats Richard F
    Mats Richard F skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jättetrevlig o positiv kille,han hade koll på det mesta. Läs mer
  • Mariella A
    Mariella A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Enbart positivt! Lugn, tålmodig, lyssnar, trovärdig. Urtrevligt att få ett mess när han lämnat över till kollega för sista kontraktsskrivningen, då han var på jobbresa. Läs mer
  • Philip E
    Philip E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte lägenhet hösten 2017 och är som köpare otroligt nöjda med informationsflödet samt den professionalism som Niklas besitter. Otroligt förtroendeingivande i en bransch där vi i andra sammanhang ofta upplevt luriga mäklare som förmedlar en känsla av att man blir blåst. Läs mer
  • Ulla-Britt Palmryd S
    Ulla-Britt Palmryd S skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    vi är mycket nöjda med Botan Barzanjis försäljning av vår fastighet. Han har sköts sitt uppdrag mycket bra. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar Shahi var ett strålande val.
    Vi började vår lägenhetsförsäljning med en annan mäklarbyrå men pga att vi inte kände att dialogen fungerade bytte vi till Husman Hagberg.
    Det är vi väldigt tacksamma för.

Kamjar var punktlig, lyhörd, professionell från början till slut.
    Hösten 2017 har varit trög, men vi har alltid känt oss trygga med Kamjars strategi. Vi fick bra betalt i tröga tider och kommer använda oss av Kamjar igen. Läs mer
  • Viveca Nathalie K
    Viveca Nathalie K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Han är lugn, professionell och kunnig Läs mer
  • Samka B
    Samka B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Botan Barzanji, mycke kompetent, kunnig i sitt arbete, jätte trevlig, tillgänglig vid behov. Därför setter jag det högsta betyg. Läs mer
  • Nihad B
    Nihad B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag anlitade Botan för att sälja min lägenhet och blev verkligen jättenöjd både med Botan som mäklare men även med försäljningen. Botan var väldigt lugn, metodisk och förståelig under hela processen. Han skötte det väldigt professionellt under hela försäljningen och jag som säljare kände mig väldigt trygg med Botan som mäklare. Läs mer
    2017-11-18 Botan B svarar Nihad B
    Tack för dem fina orden Nihad och hoppas att du trivs i din nya bostad!
  • Anton B
    Anton B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Härlig kille som går att lita på. Väldigt trevlig och proffsig. Finns alltid att nå när man behöver honom. Läs mer
    2017-11-16 Botan B svarar Anton B
    Stort tack Anton och ära att få förmedla din lägenhet samt slå rekord i förningen.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Emelie Zazzi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mycket trevligt bemötande.
    Gav tid till egen rundvandring.
    Var väldigt påläst och kunde svara på alla frågor.
    Ett varmt och genuint bemötande som skapade förtroende.
    Detta gjorde att vi valde Emelie till att sälja vår lägenhet. Läs mer
    2017-11-10 Emelie Z svarar Jonas K
    Tusen tack för det fina omdömet och även för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!
  • Melody B
    Melody B skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Lyhörd, engagerad samt väldigt professionell mäklare! Han är alltid tillgänglig och är mån om att båda parter ska vara nöjda.
    Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Som köpare upplevde jag Niklas som en seriös, trevlig och ärlig mäklare. Han inger förtroende och agerar professionellt i sin roll som mäklare. Rådgivande både gällande lägenheten och dess potential samt kring försäljningsprocessen. Läs mer

Centralvägen 3, 171 68 Solna