Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna HusmanHagberg HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
Rekommenderat företag 2016 - HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Solna/Sundbyberg

HusmanHagberg Solna/Sundbyberg

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Läs vad 131 kunder tycker om HusmanHagberg Solna/Sundbyberg

• Jonas L
    Jonas L skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Proffsig mäklare som gav oss realistiska förväntningar. Affären gick snabbt och smidigt tillväga och gav bra utdelning. Vi är grymt nöjda med Kamjar som mäklare i alla avseenden!
  • Sara L
    Sara L skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kamjar gjorde ett kanonjobb och jag kommer varmt rekommendera honom till mina bekanta!
  • Shilan G
    Shilan G skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kamjar Shahi är en otroligt duktig mäklare. Han är riktigt duktig på sitt jobb och vet hur han ska hjälpa sina kunder/klienter på bästa möjliga sätt. Hans trevliga bemötande drar till sig uppmärksamhet och får en att känna sig lite extra speciell. Han får 10/10.
  • Rojen S
    Rojen S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kamjar hade god lokal kännedom och var oerhört proffsig under hela uppdraget.
  • Amir F
    Amir F skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kamjar är en mäklare i toppklass! Proffsig, saklig, trevlig och förtroendegivande. Han är i särklass den bästa mäklaren man kan hitta!
  • Yonas D
    Yonas D skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och servicen, rekommenderas starkt!
  • Martin D
    Martin D skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kamjar ingav förtroende och gjorde ett bra jobb ifrån början till slut.

Vi är mycket nöjda med Kamjar som mäklare och skulle rekommendera honom starkt!

/ Martin
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vill lämna några synpunkter om Niklas Lexander.
    Mitt första möte med Niklas var på visningen i bostaden på Hamngatan. Han ingav mig ett stort förtroende, han tog god tid på sig och förklarade hur allt skulle fungera vid ett köp. Han var alltid tillgänglig när jag hade behov av information om bostaden. När köpet var gjort tog han flera gånger kontakt och frågade hur jag trivdes. Jag kan verkligen rekommendera Niklas Lexander som mäklare.
    Vänliga hälsningar Kerstin Nordstedt
  • Maud G
    Maud G skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Hej
    Niklas har visat stor kompetens, vänlig och har fin social förmåga

Snabb med att besvara frågor från oss visade stort intresse för vårt objekt och dess omgivning
    mycket noga med all information såväl till oss som vår köpare
    vi kan rekommenderar honom till alla och ger honom högsta betyg
    Brf Balladen 1
    Maud Gardelius
    Dolns
  • Lars P
    Lars P skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi upplever Niklas Lexander som mycket professionell och närvarande i den bostadsaffär som vi tillsammans genomfört. Vi är mycket tillfredställda med hela upplägget från fotografering, informationsmaterial, dokumentation och genomförande av bostadsaffären. Visningarna gav önskat resultat och kontakten med köparen utvecklades alldeles utmärkt med hjälp av Niklas kompetens och förmåga till att skapa ett vänskapligt klimat gen om hela affären. Betyg 5 ++
  • Jamie W
    Jamie W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Har både köp och sålt lägenheter genom Niklas. Mycket välplanerade och proffsiga affärer. Rekommenderas starkt!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    En seriös, noggrann, och trevlig mäklare
  • David L
    David L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Hej!

Jag kom in väldigt sent i budgivningen och vann den till slut. De tillfällena som jag träffade Niklas så fick jag ett mycket gott och professionellt intryck. Han var snabb på att svara på de frågor jag ställde och visade prov på stor kunskap om dels området men även frågor kring slutpriser och frågor om pris/kvm. Niklas var också lätt att prata med samt social. Rekommenderas!
  • Veronica M
    Veronica M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi har haft nöjet att anlita mäklaren Niklas Lexander vid 2 tillfällen. Han är en mycket trevlig, noggrann, ärlig, seriös, positiv och duktig mäklare. Vi kände att vi snabbt fick ett bra förtroende för honom. Han är snabb på att återkoppla och han håller alltid vad han lovar. Niklas är helt enkelt den bästa mäklaren!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Fick ett proffsigt bemötande.Var lyssnande. Levde upp till mina förväntningar.
    Fick hjälp efter försäljningen . Niklas tog tid & tog framuppgifterna som jag frågade efter. Kan varmt rekommendera Niklas till andra.
  • Susann S
    Susann S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet där Niklas var mäklare och vi är mycket nöjda med hela processen. Han är hjälpsam, proffsig, och snabb. Vi kan definitivt rekommendera Niklas som mäklare! /Lars & Susann
  • Jack W
    Jack W skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Perfekt från start till slut. Kamjar är erfaren och professionell. Han svarar direkt på mejl eller samtal även om det skulle vara sent eller under helg. Jag har både köpt och sålt med hjälp av Kamjar och kan bara rekommendera honom. Det känns väldigt tryggt att ha honom som mäklare. Han får en och känna att allting är under kontroll. Han är också trevlig som person och man kan ställa andra frågor såsom bankfrågor som han gärna svarar på.
  • Emilie W
    Emilie W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Mycket bra bemötande från början. Jag har fått hjälp med att sälja en lägenhet i Järvastaden. Niklas har hela tiden gett ett förtroendeingivande intryck och har främst lyssnat på oss, vilket uppskattas. Vi ville ha en möklare som vi kände ett stort förtroende för och som vi trodde skulle få ut så mycket som möjligt för lägenheten. Niklas har absolut levt upp till våra förväntningar! Vi kommer starkt att rekommendera honom till vänner och bekanta.
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Bra bemötande och god/kompetent vägledning vid försäljning av bostadsrätt.
  • Pierre E
    Pierre E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vår upplevelse är att mäklaren var:
    Seriös, rak och tydlig i sin roll.
  • Christopher C
    Christopher C skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning genom Niklas. Niklas är kunnig, noggrann och engagerad.
  • Rucem O
    Rucem O skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag sålde min bostadsrätt på Arenastaden i Solna. Min mäklare Kamjar Shahi har varit väldigt tydlig, hjälpsam och proffsig. Han har stor och bred kunskap inom sin yrkesroll, allt gick väldigt snabbt och enkelt.
  • Nina K
    Nina K skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Det kändes bra att köpa lägenhet via Kamjar för att han är både duktig o kunnig. Vi kommer definitivt att rekommendera honom till våra vänner.
  • Darius O
    Darius O skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Han är både kunnig o hjälpsam. Vi fick bra introduction om området som gjorde att köpprocessen gick snabbt.
  • Zeynep U
    Zeynep U skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Snabb och smidig försäljning utav min bostad. Rekommenderas starkt!
  • Zahra M
    Zahra M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Niklas. Han var en lyhörd person som visade intresse för mina önskningar samt att han hade en bra bemötande.
  • Lena Ö
    Lena Ö skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag har anlitat Niklas som mäklare vid min lägenhetsförsäljning i Solna. Jag uppskattar Niklas' raka och tydliga framtoning utan krusiduller. Allt i hela processen löpte på smidigt, vi hade en bra dialog från början med kontakt, värdering, fotografi, annons, info om budgivning fram till avslutad av affär.
  • Simon D
    Simon D skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Niklas Lexander was the real estate agent responsible for the sale of our apartment in Solna in 2015. He is very professional yet always friendly and positive. The strategy he proposed for the sale worked nicely. He is always very responsive, open to suggestions and considerate. I would/will definitely recommend Niklas to friends!
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Niklas är en duktig mäklare som gjorde ett bra jobb vid försäljningen av vår lägenhet
  • Gustav G
    Gustav G skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Sålde lägenhet via Kamjar i Arenastaden.

Proffsigt bemötande. Arbetar effektiv och med rätt fokus. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med utförandet av affären.

Gustav
  • Mahmoud R
    Mahmoud R skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Väldigt kompetens och kunnig och lätt att arbeta med Kamjar.
    Jag är väldigt nöjd med att anlita er som mäklare och anlitar jag järna er i framtiden.
  • Shahla F
    Shahla F skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Hej!
    Kamjar är en trevlig kille lätt att samarbeta med, svara snabbt på meddelande.
  • Olle F
    Olle F skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Försäljning av bostad. Ett proffsigt och serviceinriktat bemötande.
  • Maryamsadat S
    Maryamsadat S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    It is my pleasure to recommend Kamjar Shahi as a real estate agent for any individual or family searching for the ideal home for their unique situation.
    A master with the contract negotiations, he came up with a deal that was good for us and made the buyer happy as well.
    We found Kamjar to be a highly experienced and attentive agent, he was honest about some minor changes that we needed to make in our flat to attract buyers quickly, and his advice worked like a charm.
    We are pleased to recommend Kamjar Shahi to anyone looking to buy or sell a home. He is hands down the best in the business in our opinion and if we ever need to move again he will be our first choice in real estate agents.
  • Linn L
    Linn L skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag kan varmt rekommendera Kamjar som mäklare, då han konsekvent förmedlad en trygg, kompetent och noggrann förmedling under mitt första lägenhetsköp. Från första mötet har han varit hjälpsam och tillgänglig med alla de frågor jag har ställt, och han visade tålamod och serviceanda under hela processen.

Jag skulle väldigt gärna kontakta honom vid behov av mäklare i framtiden och jag är mycket nöjd och tacksam!

/Linn
  • Kristian S
    Kristian S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    slåg rekord i området! Det tackar vi för :)
  • Sasa H
    Sasa H skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    The special one säger jag. Väldigt varm och tillmötesgående.
    Fanns alltid tillgänglig, oerhört smidigt.

3 dagar så var lägenheten såld!
  • Sassan
    Sassan skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Väldigt professionell och hjälpsam. Alltid tillgänglig och behjälplig och utförde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min bostad.
  • Gustaf N
    Gustaf N skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi är väldigt nöjda över hur John har hanterat försäljningen av vår lägenhet. Lyhörd och proffsig!
  • Hisham M
    Hisham M skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag är väldigt nöjd att valde Kamiar som mäklare. Jag har sålt flera lgh och har varit i kontakt med många mäklare men Kamiar var en av dem som verkligen kan sitt jobb. Kände mig tryggt. Rekommendera Kamiar till alla som vill sälja bostad.
  • Dino Z
    Dino Z skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Kamjar återkopplar snabbt, ger bra service och är otroligt trevlig.
  • Roberto B
    Roberto B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    John Nilsson har varit suveränt och gjort ett fantastiskt och mycket proffsigt jobb.
    Tack vare hans bistånd och råd bl.a. med styling har vi som säljare fått ett mycket bra pris för våt bostadsrättslägenhet.
    Avtalskeivande gick fort i och med allt var väl förberett.
    Vi är supernöjda.
    Katarina och Roberto Bauducco
  • Jonas J
    Jonas J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Korrekt och mycket kompetent fastighetsmäklare! Anlitade honom för en försäljning i Solna där han genomförde ett väldigt bra jobb!
  • Liangrui H
    Liangrui H skrev om HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Very responsive and responsible, easy to talk and communicate. Overall, it is very good and enjoyable experience to cooperate with him.
  • Richard S
    Richard S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Allting fungerade utmärkt vid min lägenhetsförsäljning. Trevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderas!
  • Perham P
    Perham P skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag fick fantastisk hjälp av Kamjar och uppdaterades kontinuerligt under hela processen. Jag kände mig verkligen super trygg.

Tack för hjälpen Kamjar.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Mäklartjänst som jag är väldigt nöjd med, snabb i återkoppling och jag kände att jag hade full inblick i hela affären därav mina bästa rekomendationer.
  • Agneta P
    Agneta P skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Mitt möte med Niklas Lexander som Hus Mäklare har varit mycket positivt, trevlig, lätt att prata med, snabb återkoppling, kunnig.
  • Agneta P
    Agneta P skrev om HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Trevligt bemötande, lätta att få kontakt med.
  • David L
    David L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi anlitade Niklas som mäklare för försäljning av vår lägenhet i solna.
    Allt gick smidigt och proffsigt till från första kontakt till slutförd affär. Vi hade en mycket bra dialog hela vägen och Niklas som har stor koll på bostadsmarknaden har guidat oss mycket väl i varje detalj. Han får full pott av oss och rekommenderas till er som ska sälja sin bostad.

// David & Jessica.

Centralvägen 3, 171 68 Solna