Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna HusmanHagberg HusmanHagberg Solna Sundbyberg

HusmanHagberg Solna Sundbyberg

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna / Sundbyberg!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna och Sundbyberg växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att både Solna och Sundbyberg växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna eller Sundbyberg!

Läs vad 200 kunder tycker om HusmanHagberg Solna Sundbyberg

• Simon T skrev om Patrik Barej en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Patrik visste att vi var intresserande av en lägenhet i Solna. Han kontaktade oss och bjöd in oss på en privatvisning, tre dagar senare skrev vi kontrakt. Det var väldigt smidigt med en så snabb affär! Patrik såg till att det blev en bra affär före både säljaren och köparen. Utmärkt! Läs mer
  • Rasmus S skrev om Patrik Barej en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde en 2 rok, Patrik sålde lägenheten innan visning vilket var väldigt uppskattat. Noga och allert mäklare som starkt kan rekommenderas. Läs mer
    2018-10-29 Patrik B svarar Rasmus S
    Hej Rasmus!
    Tack så mycket, kul att vi kunde komma till avslut på så kort varsel även fast marknaden och omständigheterna runt omkring inte varit de bästa.
    Lycka till med allt och jag ska göra allt jag kan för att hjälpa er att hitta er nästa bostad.

• Mirjana R skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt bostad och Botan hjälpte hos hela vägen med försäljning vi va nöjda med försäljning och Botan va väldigt professionell. Läs mer
  • Milad R skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bra och proffsigt bemötande. Ser efter kundens bästa. Sålde lägenheten till ett bra pris trots "dålig" marknad. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mike D skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Allt gick mycket snabbt och smidigt!

Sålde min lägenhet o blev oerhört trevligt bemött av mäklaren. Han hanterade affären mycket professionellt och över levererade.
    Jag rekommenderar mer än gärna Kamjar Shahi på HusmanHagberg Solna Sundbyberg. Läs mer
  • Khaled A skrev om Patrik Barej en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har köpt en lägenhet,Mäklaren var mycket trevlig Läs mer
    2018-08-13 Patrik B svarar Khaled A
    Hej Khaled!
    Tack så mycket för de fina orden och jag hoppas att du kommer trivas i bostaden.

• Hanus W skrev om Patrik Barej en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    duktig och pålitlig!Som en god scout:alltid redo!
    Snarare optimist än pessimist. Läs mer
    2018-08-08 Patrik B svarar Hanus W
    Hej Hanus!
    Stort tack för de fina orden och ett lyckat samarbete samt att jag fick möjligheten att förmedla er bostad.

Med vänlig hälsning
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Botan hjälpte oss att fixa en tidspressad och komplicerad skrivelse som innehöll andelsöverlåtelse och säkerhetsbyte. Han var under hela processen mycket trevlig, professionell och serviceinriktad (Botan åkte över 20 mil hem till oss på en söndagsmorgon för att samla in underskrifter).

Kan varmt rekommendera Botan för hans enorma personliga engagemang. Läs mer
    2018-09-13 Botan B svarar Alexander W
    Stort tack för dem fina orden och önskar dig all lycka i din nya bostad Alexander!
  • Ali T skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag sålde min 2:a på 53 kvm på Fridensborgsv 19 Solna (Järvastaden) med Kamjar som mäklare. Kamjars bemötande var utmärkt, han är en väldigt trevlig person och väldigt tillgänglig.
    Han levde upp till de förväntningar jag och min frun hade och vi fick det pris vi ville ha för vår lägenhet.

Sammanfattningsvis är Kamjar en duktig och lyhörd mäklare som kan sitt yrke väldigt bra! Jag kommer att rekommendera honom starkt till vänner och bekanta. Läs mer
  • Vedat S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mycket bra och väldigt professionella. Läs mer
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde en lägenhet i centrala Sundbyberg med Niklas som mäklare.
    Trots långdragen process från min sida så var Niklas alltid där med snabb respons när jag hade frågor och funderingar när det gäller min försäljning, men även om andra objekt som jag var intresserad av.
    Stor kompetens vilket även visade sig vid försäljning där slutpriset blev över mitt förväntade.
    Jag kommer använda mig av Niklas igen och kan rekommendera han starkt!

Högsta betyg! Läs mer
  • Anneli S skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vänlig, proffessionell, hjälpsam, korrekt, kunnig, snygg klädstil Läs mer
  • Irene G skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar har på ett mycket professionellt sätt utfört det mäklaruppdrag vi gav honom. Han har varit trevlig, artig och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Nadine H skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt en bostadsrätt på 48 kvm i Järvastaden, Solna. Kamjar har bemött oss proffsigt och professionellt från dag 1. På en tuff marknad lyckades Kamjar sälja vår bostad till ett pris vi blev nöjda med. Jag kan rekommendera Kamjar! Läs mer
    Kamjar S gillar detta
  • Anna Katharina R skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Proffsig mäklare som lyckades nå önskvärt slutpris i en lite trögare marknad. Affären gick smidigt och han höll mig uppdaterad under hela processen. Kan rekommendera honom starkt! Läs mer
    Kamjar S gillar detta
  • Fatma Bent Mohamed Zaoui K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi är jättenöjda med Botan som hjälpte oss sälja huset. Han var tålmodig och väldigt hjälpsam, mycket noggrann i sitt arbete. Våra varma rekommendationer! Vi önskar dig lycka till i framtida uppdrag. Läs mer
  • Anders G skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Tydlig i strategi och ett positivt förhållningssätt! Läs mer
  • Fredrik K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Att ha Botan som mäklare vid din sida innebär att du kommer aldrig behöva oroa dig för att han ger upp.
    Han kommer hel hjärtat se till att göra det yttersta för att ditt objekt ska bli sålt.
    Botan Barzanji är professionell ung och hungrig, jag rekomenderar honom varmt till alla som befinner sig i en osäker bostadsmarknad.

Med vänlig hälsning,
    Fredrik Läs mer
  • Maja Susanna Sofie Jos B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Botan känns som en trygg och pålitlig mäklare som verkar engagerad och driven vilket gjort att jag och min sambo fått stort förtroende för honom.
    De vi har uppskattat speciellt är att han tar sig tid att förklara allt så att man hänger med och förstår alla processer och paragrafer osv. Han har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam.

Slutsats: grym mäklare - supernöjd kund. Läs mer
  • Xiaoyan Z skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bästa!!!!jätte snäll!
    Duktigt mäklaren Läs mer
  • Marcella P skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • Cecilia L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Hej!
    Jag har både köpt och sålt lägenhet mha Niklas.
    Jag valde honom att sälja min lägenhet efter att jag haft kontakt med honom i köpprocessen.

Han har ordning och reda och man får alltid snabba svar på frågor samt information om läget i köp- respektive säljprocessen. Det har jag uppskattat.

Niklas är kunnig, effektiv och trevlig! Läs mer
  • Micael B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bäst på alla sätt! Ett självklart förstahandsval ifall jag i framtiden kommer att sälja igen. Läs mer
  • Claes W skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag upplevde Kamjar som mycket professionell och kunnig
    Hade bra kunskap om föreningen och området
    Själva processen var enkel och tydlig med all väsentlig information Läs mer
  • Jeanette R skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Trevlig snäll och kan sitt yrke. Försäljningen av lägenheten gick snabbt och smidigt! Läs mer
    Botan B gillar detta
  • Mats Richard F skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jättetrevlig o positiv kille,han hade koll på det mesta. Läs mer
  • Mariella A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Enbart positivt! Lugn, tålmodig, lyssnar, trovärdig. Urtrevligt att få ett mess när han lämnat över till kollega för sista kontraktsskrivningen, då han var på jobbresa. Läs mer
  • Philip E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte lägenhet hösten 2017 och är som köpare otroligt nöjda med informationsflödet samt den professionalism som Niklas besitter. Otroligt förtroendeingivande i en bransch där vi i andra sammanhang ofta upplevt luriga mäklare som förmedlar en känsla av att man blir blåst. Läs mer
  • Ulla-Britt Palmryd S skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    vi är mycket nöjda med Botan Barzanjis försäljning av vår fastighet. Han har sköts sitt uppdrag mycket bra. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Daniel T skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar Shahi var ett strålande val.
    Vi började vår lägenhetsförsäljning med en annan mäklarbyrå men pga att vi inte kände att dialogen fungerade bytte vi till Husman Hagberg.
    Det är vi väldigt tacksamma för.

Kamjar var punktlig, lyhörd, professionell från början till slut.
    Hösten 2017 har varit trög, men vi har alltid känt oss trygga med Kamjars strategi. Vi fick bra betalt i tröga tider och kommer använda oss av Kamjar igen. Läs mer
    Kamjar S gillar detta
  • Viveca Nathalie K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Han är lugn, professionell och kunnig Läs mer
  • Samka B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Botan Barzanji, mycke kompetent, kunnig i sitt arbete, jätte trevlig, tillgänglig vid behov. Därför setter jag det högsta betyg. Läs mer
  • Nihad B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag anlitade Botan för att sälja min lägenhet och blev verkligen jättenöjd både med Botan som mäklare men även med försäljningen. Botan var väldigt lugn, metodisk och förståelig under hela processen. Han skötte det väldigt professionellt under hela försäljningen och jag som säljare kände mig väldigt trygg med Botan som mäklare. Läs mer
    2017-11-18 Botan B svarar Nihad B
    Tack för dem fina orden Nihad och hoppas att du trivs i din nya bostad!
  • Anton B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Härlig kille som går att lita på. Väldigt trevlig och proffsig. Finns alltid att nå när man behöver honom. Läs mer
    2017-11-16 Botan B svarar Anton B
    Stort tack Anton och ära att få förmedla din lägenhet samt slå rekord i förningen.
  • Melody B skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Lyhörd, engagerad samt väldigt professionell mäklare! Han är alltid tillgänglig och är mån om att båda parter ska vara nöjda.
    Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Rebecca B skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Som köpare upplevde jag Niklas som en seriös, trevlig och ärlig mäklare. Han inger förtroende och agerar professionellt i sin roll som mäklare. Rådgivande både gällande lägenheten och dess potential samt kring försäljningsprocessen. Läs mer
  • Emma G skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Professionellt bemötande med stor erfarenhet av Arenastaden. Snabb återkoppling och mycket information om aktuelll status i säljprocessen. Läs mer
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bra bemötande, trevlig och hjälpsam mäklare vars mål var att alla skulle lämna affären nöjda. Väldigt tillmötesgående och hjälpte till med vad som blev en väldigt snabb affär. Läs mer
  • Ramilla Y skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Toppen mäklare även vid svåra försäljningstider! Läs mer
  • Åsa J skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas är en proffsig mäklare med hög serviceanda som tar sitt uppdrag seriöst och lyssnar på säljarens behov och önskemål vid en försäljning. Jag kan varmt rekomendera att både sälja och köpa bostad via Niklas och Husman Hagberg. Läs mer
  • Hira S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Engagerad, professionell och lyhörd, vi är väldigt nöjda med Kamjar och rekommenderar alla i Solna att ta hjälp av honom! Läs mer
  • Gustav T skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bra återkoppling och ett professionellt bemötande genom hela processen Läs mer
  • Ellinor L skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Min upplevelse var ett bra och positivt bemötande samt att mäklaren alltid var tillgänglig. Jag är nöjd med hur hela uppdraget utfördes! Läs mer
  • Joel S skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag fick bra hjälp och vad jag uppfattade som ett ärligt bemötande. Fokus kändes som att det låg inte enbart på att sälja utan på att både köpare och säljare skulle vara trygga och nöjda med affären.
    Vad som saknas för att ge högsta betyg är lite uppföljning efter kontraktsskrivandet, så att man vet att allting flyter på. Läs mer
  • Elinor S skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjars tillgänglighet och snabba kommunikation var imponerande även mitt under sommarsemestern. Hans erfarenhet talar sitt tydliga språk. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Camilla L skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bara positiv, lyhörd, konkret och tydlig. Läs mer
  • Victor B skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar Shahi är klart den bästa mäklaren i solnaområdet! Läs mer
  • Delia L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas was very active, competent and fast in answering our questions and concerns. Läs mer
  • Sazia R skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har haft kontakt med Niklas i två olika lägenhetssammanhang. Första gången då jag informerade honom om att jag inte var fortsatt intresserad av lägenheten, bemöttes jag trevligt och vänligt och Niklas frågade mig vad som inte hade passat och vad jag letade efter. Detta är något som jag i min bostadssökande uppskattade mycket då jag upplevt att många mäklare tenderar att bli något missnöjda och nästan otrevliga när man säger att man inte längre är intresserad av ett objekt dem försöker sälja.

Utöver detta har vi haft snabb och enkel kommunikation generellt och jag upplever att Niklas alltid har gett en ärlig, genuin bild av sina objekt. Man har objektivt kunna diskutera fördelar men också brister, utan falska försköningar där man känner att mäklaren undviker det verkliga problemet eller funderingen. Jag är således väldigt nöjd med den kontakt jag haft med Niklas och kan genuint känna att jag gjort ett bra bostadsköp och inte på falska premisser. Läs mer
  • Anders M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas är en jätteduktig, noggrann, lyhörd, flexibel och snäll mäklare som vi mer än gärna vill rekommendera.

Han återkopplade alltid våra mejl direkt vilken tidpunkt på dygnet det än var och det uppskattade vi väldigt mycket.

Tack Niklas för ett strålande jobb! Läs mer

Centralvägen 3, 171 68 Solna