Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna HusmanHagberg HusmanHagberg Solna Sundbyberg

HusmanHagberg Solna Sundbyberg

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna / Sundbyberg!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna och Sundbyberg växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att både Solna och Sundbyberg växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna eller Sundbyberg!

Läs vad 342 kunder tycker om HusmanHagberg Solna Sundbyberg

• 2019-01-16

Staffan B skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte en Brf.
    Kamjar skötte det hela klanderfritt.
    Trevlig
    Snabbt genomförande
    Inget oklart
    Sammanfattningsvis helt nöjd ua.
    Att det ändå inte blir högsta betyg bygger på en princip jag har.
    Även det som är bra kan alltid bli lite bättre
    Med vänlig hälsning, Läs mer
  • 2019-01-15

Emira H skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har köpt en 3-a på evenemangsgatan 24 (nu produktion)
    Jag har såld en 2-a på evenemangsgatan 30

Alltid tillgängligt, ärlig, hjälpsam, bra och förklara när man ställer frågor. aldrig blir trött på frågor, ( det är inte lett och förklara hur går det till, när man köper eller säljer, speciellt vi som är inte sv).

Speciellt när jag skulle sälja en av minna 2 LGH, viste inte vilken jag skulle sälja, så fick jag tips vilka som gick bättre och sälja.
    Det gick bra med försäljningen, exakt som Kamjar sa.

Varje gång jag vi behöver och ha mäklare vi kommer och ha Kamjar som mäklare.

Med vänlig hälsning
    Familjen Emira & Bedri Halili
    från Varberg Läs mer
  • 2019-01-14

Agneta B skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte en tvåa på 48 kvm.
    Vi blev trevligt bemötta.
    Allt till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-01-14

Mazdak R skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Kamjar helped me to sell my new production apartment. Due Läs mer
  • 2019-01-10

Margareta B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    55 kvm Solna
    Snabbare försäljning än väntat och mer betalt!
    Bravo Botan! Läs mer
  • Neda J

2019-01-08

Neda J skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar är väldigt professional och snäll,man kan lita på honom utan stress. Läs mer
  • Saeed Sadeghi G

2019-01-08

Saeed Sadeghi G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Siyar är verkligen en professionell mäklare. Dessutom är han alltid tillgänglig! Läs mer
  • 2018-12-27

Harerta Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en tvåa. Ramzi bemötte mig alltid på ett varmt och tryggt förhållningssätt. Han var alltid tillgänglig, flexibel och tillmötesgående i förhandlingar och visningar - en rättvis och neutral part som jag verkligen kände att jag kunde lita på.

Ramzi levde upp till mina förväntningar då han pushade för min sida och mina krav på lägenheten (som var under renovering).

Sammanfattningsvis hade jag rekommenderat honom vidare till andra köpare som är intresserad av de områden han ansvarar för. Läs mer
  • Ergin K

2018-12-26

Ergin K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt och köpt ett tiotal objekt genom åren. Nu senast med Siyar. Professionell, ödmjuk och lyhörd. Processen var klockren från scratch till försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-25

Baver A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    I am feeling so lucky to have found him, he helped me a lot, I couldn't sell my house without him thank you. Läs mer
  • 2018-12-21

Amila N skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte en tvåa i Solna. Niklas är väldigt professionel och trevlig i sin kommuniation. Det bästa var att man inte kände sig pressad utan kunde tänka igenom sitt beslut under budgivningen samt att han besvarade alla frågor snabbt. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2018-12-21

Erkan C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Köpte en 1a på 34,5 kvm i kista. Fick ett jätte bra bemötande av mäklaren, han vet precis hur man ger service till sina kunder. Förklarade vad jag sökte efter och de slutade med att jag fick en lägenhet som jag va ute efter. Jag är riktigt nöjd av mitt köpt. Nöjd kund! Läs mer
  • 2018-12-20

Yvonne P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    vi var ute efter en snabb affär och det fungerade jättebra med mycket god service och bemötande Läs mer
  • 2018-12-20

Johan W skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    HusmanHagbergs Siyar Hamidanoglu är mycket förtroendeingivande och har visat att han vet vad han pysslar med. Kan hjälpa till med bra bank-kontakter och är bra på att hjälpa till att driva affären i mål. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-16

Anders W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har både som köpare och säljare upplevt Niklas som målmedveten, professionell, kommunikativ och lyhörd genom hela processen. Läs mer
  • 2018-12-16

Jessica J skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde en 3:a i Arenastaden i Solna i höstas. Vi har sen tidigare samarbetat med Niklas och är väldigt nöjda med hans insats. Allt har gått smidigt och kommunikationen har varit utmärkt. Läs mer
  • 2018-12-14

Tor I skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt en 2:a i Arenastaden
    Mycket bra mäklare - ett riktigt proffs. Kommunikativ och positiv.
    Prisförväntning uppfylld. Bra budgivning
    Rakt igenom en positiv upplevelse Läs mer
  • 2018-12-14

Nooshin S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet i Arenastaden åt vilken Niklas var mäklare för. Hela processen gick jättesmidigt och Niklas var otroligt hjälpsam och professionell. Jag rekommenderar verkligen Niklas till andra! Läs mer
  • Shahrzad B

2018-12-05

Shahrzad B skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Mäklaren uppdaterad mig med information om alla information gällande försäljningen.

Jag blev informerad i god tid för varje visning.

Mäklaren visade interesse för att sälja min bostad och satsade sitt bästa på att sälja min bostad till kunderna. Läs mer
  • Ahmet K

2018-11-30

Ahmet K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag sålde min trea på Helsingörsgatan i Kista via Siyar.
    Med hans goda kontakter i området så kunde han ordna privatvisningar till intressenter bara någon dag efter att vi kontaktat honom och lägenheten var såld till ett mycket högre pris än vi trott bara någon vecka efter det.
    Både jag och min fru är otroligt nöjda över Siyars arbete. Alltid tillgänglig vilken tid på dygnet vi än ringde, alltid trevlig och en riktig eldsjäl som verkligen gav sitt allt för att tillfredsställa oss säljare.
    Jag har aldrig känt en sån trygghet med en mäklare tidigare och jag rekommenderar han starkt till er som vill sälja i området.
    Tack så jätte mycket Siyar,verkligen! Tack vare dig så kommer det nya året att starta bättre än någonsin! TACK! Läs mer
    2018-12-12 Siyar H svarar Ahmet K
    Tusen tack Ahmet för den fina rekommendationen!
    Det var riktigt kul och samarbeta med dig och din fru och jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.

Tveka inte på att höra av er till mig om det skulle vara något.

• 2018-11-29

Gunvor L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt bostadsrätt för min mammas räkning.Trevlig att ha att göra med och håller det han lovat. Läs mer
  • 2018-10-29

Alexander H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpet gick väldigt smidigt. Mäklaren var ärlig och rak på sak vilket gjorde att affären kändes trygg. Läs mer
  • 2018-10-23

Mats O skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Han skötte sig bra och var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2018-10-23

Johan L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde mitt radhus i Kista. Min mäklare var lyhörd till våra behov. Hjälpte oss hela vägen i försäljningen och gav oss en helhetslösning. Han har en bred kundkrets och det finns ingen som känner till området lika bra. Kan varmt rekommendera Siyar för framtida bostads affärer. Läs mer
    2018-12-12 Siyar H svarar Johan L
    Tusen tack för den fina rekommendationen Johan!
    Lycka till med huset i Kälvesta,
    Tveka inte på att höra av er till mig om ni har frågor eller funderingar kring bostadsmarknaden.

• 2018-10-19

Rebin A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jätte trevlig och ödmjuk. Inger förtroende. Allt gick väldigt smidigt till och var hjälpsam. Läs mer
  • 2018-10-18

Mirjana R skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt bostad och Botan hjälpte hos hela vägen med försäljning vi va nöjda med försäljning och Botan va väldigt professionell. Läs mer
    Botan B gillar detta
  • 2018-09-26

Farkad Al M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Smidig affär, lyhörd mäklare, klockren upplevelse. Läs mer
  • Rasmus I

2018-09-26

Rasmus I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Förklarade bra. Svarade på frågorna jag hade. Trevlig. Läs mer
  • 2018-09-26

Alexandra Barrera B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Snabb och jättebra återkoppling! Läs mer
  • 2018-09-24

Yunus Emre G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Husmanhagberg mäklare siyar hamidanoglu va trevlig bra person i visning jag kommer allti rekommenderar siyar som mäklare till mina vänner tack med hjälpen. Siyar hamidanoglu Läs mer
  • 2018-09-24

Roula Joseph S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mäklaren Ramzi har hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Akalla. Vi har blivit bemötta på ett professionellt sätt. Vi fick hjälp under hela processen och Ramzi var tillgänglig när vi behövde och svarade på våra frågor.
    Vi blev jättenöjda med försäljningen och jag skulle gärna anlita honom om vi tänker sälja vår nya lägenhet i framtiden.
    Ramzi är duktig och trevlig mäklare. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2018-09-23

Lokman B skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och genomgående professionell. Välinsatt i marknaden för området och skötte allt fantastiskt bra. Rekommenderar varmt. Läs mer
    2018-12-12 Siyar H svarar Lokman B
    Tusen tack för den fina rekommendationen Lokman!

• 2018-09-17

Milad R skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bra och proffsigt bemötande. Ser efter kundens bästa. Sålde lägenheten till ett bra pris trots "dålig" marknad. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-09-13

Mahmoud R skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi har varit i kontakt med några stycken mäklare, både när vi har köpt och sålt men ingen är som Siyar. Vi har sålt med Siyar några gånger och har varit väldigt nöjda varenda gång. Han bryr sig om dig som kund och är rak och ärlig. Han tar sin tid och besvarar på frågor och hjälper till om något är oklart. Vi kommer aldrig att välja någon annan förutom Siyar. Han är en toppen mäklare som sticker ut bland mängden och är grym på det han gör. Han ger dig trygghet genom hela affären. Vi skulle rekommendera honom och Husmanhagberg till alla som funderar på att sälja eller köpa. Läs mer
    2018-09-23 Siyar H svarar Mahmoud R
    Tusen tack Mahmoud för de fina orden.

Ni är varmt välkomna att höra av er igen om ni behöver hjälp med något

//Siyar
  • 2018-09-10

Resit G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jätte trevlig ,ganska duktig att informera nöjd än så länge Läs mer
  • 2018-08-30

Mohammad M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är bar kille så hjälper han båda säljare och köparen Läs mer
  • 2018-08-23

Khalid A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Fick hjälp att sälja en etta på Sorögatan. Väldigt bra bemötande och lägenheten såldes väldigt snabbt.
    Det hann knappt gå två veckor från det att lägenheten blev fotograferad till att kontraktet skrevs på. Läs mer
  • 2018-08-22

Mike D skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Allt gick mycket snabbt och smidigt!

Sålde min lägenhet o blev oerhört trevligt bemött av mäklaren. Han hanterade affären mycket professionellt och över levererade.
    Jag rekommenderar mer än gärna Kamjar Shahi på HusmanHagberg Solna Sundbyberg. Läs mer
    Kamjar S gillar detta
  • 2018-08-12

Khaled A skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag har köpt en lägenhet,Mäklaren var mycket trevlig Läs mer
    2018-08-13 Patrik B svarar Khaled A
    Hej Khaled!
    Tack så mycket för de fina orden och jag hoppas att du kommer trivas i bostaden.

Patrik
    Patrik B gillar detta
  • 2018-08-06

Hanus W skrev om HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    duktig och pålitlig!Som en god scout:alltid redo!
    Snarare optimist än pessimist. Läs mer
    2018-08-08 Patrik B svarar Hanus W
    Hej Hanus!
    Stort tack för de fina orden och ett lyckat samarbete samt att jag fick möjligheten att förmedla er bostad.

Med vänlig hälsning
    Patrik
    Patrik B gillar detta
  • Alexander W

2018-07-27

Alexander W skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Botan hjälpte oss att fixa en tidspressad och komplicerad skrivelse som innehöll andelsöverlåtelse och säkerhetsbyte. Han var under hela processen mycket trevlig, professionell och serviceinriktad (Botan åkte över 20 mil hem till oss på en söndagsmorgon för att samla in underskrifter).

Kan varmt rekommendera Botan för hans enorma personliga engagemang. Läs mer
    2018-09-13 Botan B svarar Alexander W
    Stort tack för dem fina orden och önskar dig all lycka i din nya bostad Alexander!
  • Johan L

2018-07-20

Johan L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt en bostadsrätt,
    Ramzi känns professionell och trevlig.
    Försäljningen gick smidigt och uppfyllde absolut mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-07-03

Suren K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är proffs........................................................................................... Läs mer
  • Ropen S

2018-06-27

Ropen S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Riktigt nöjd med insatsen av Ramzi och jag kan starkt rekommendera honom!
    Sålde en 3:a i Kista torn våning 29
    Förväntningarna var lite högre på slutpriset, men då Stockholms priserna rasat en hel del så accepterade jag slutpriset och mötte marknadsvärdet.
    I helhet så är jag jättenöjd med Ramzi ✌️ Läs mer
    2018-07-05 Ramzi H svarar Ropen S
    Tack för din rekommendation Ropen! Det är alltid kul att ta över uppdrag från andra mäklare och göra kunden nöjd! Önskar er en trevlig sommar i er nya bostad.
  • Angelica S

2018-06-25

Angelica S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi sålde en trea i Akalla i bra skick.
    Affären gick ganska snabbt trots många visningar.
    Mäklaren gjorde allt han kunde och lite till för att få den såld och visade verkligen stor vilja samt bra service och bra information! Vi hade som förväntningar att få lägenheten såld till ett hyfsat pris med snabb inflytt och allt det fixade mäklaren så han levde upp till våra förväntningar! Läs mer
    2018-07-05 Ramzi H svarar Angelica S
    Detta var den tredje affären som jag fick förmånen att göra med er. Som de tidigare 2 så gick det bra. Eftersom vi sålde den under sommaren fick vi hade lite mer tålamod än vid tidigare tillfällen. Jag är precis lika nöjd som er och er köpare!
  • 2018-06-14

Hans-Uwe K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt bemötande redan vid besiktning. Kunde svara på alla frågor vi hade. Professionellt sköt bjudgivande och drog inte ut processen onödigt.
    En mäklare jug skulle rekommendera och jobba igen med. Läs mer
    2018-07-05 Ramzi H svarar Hans-Uwe K
    Tack Hans-Uwe! Affären gick smidigt även från Er sida. Jag hoppas att vi får möjlighet att göra fler affärer i framtiden. Fram tills dess så önskar jag er en bra tid i parhuset som ni köpt.
  • 2018-06-14

David S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Orofessionel och engagerade. Litet gäng som ger tillgänglighet samtidigt med hela HusmanHagbergs resursbank i bakfickan. En perfekt kombination. Läs mer
  • 2018-06-13

Pari I skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    mycket angegerad och smidig mäklare som kunde sin säljobjekt väl. Läs mer
  • 2018-06-13

Sabina B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte och sålde lägenhet med hjälp av ramzi , han är väldigt duktig trevlig och lugn och professionell , han vet vad han gör och han är en grym mäklare! Läs mer
  • 2018-05-19

Ali T skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jag sålde min 2:a på 53 kvm på Fridensborgsv 19 Solna (Järvastaden) med Kamjar som mäklare. Kamjars bemötande var utmärkt, han är en väldigt trevlig person och väldigt tillgänglig.
    Han levde upp till de förväntningar jag och min frun hade och vi fick det pris vi ville ha för vår lägenhet.

Sammanfattningsvis är Kamjar en duktig och lyhörd mäklare som kan sitt yrke väldigt bra! Jag kommer att rekommendera honom starkt till vänner och bekanta. Läs mer
    Kamjar S gillar detta

Centralvägen 3, 171 68 Solna