Botan Barzanji
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får nya utmaningar varje dag och den ena dagen är aldrig den andra lik.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag drivs av rekord och ser varje enskild affär, oberoende av pris och storlek, som mitt viktigaste uppdrag.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som fokuserad mäklare med tydliga mål och struktur i mitt arbete.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett sekelskifteshus med ett stort vardagsrum med fiskbensparkett, öppen spis och burspråk. Läs mer

Läs vad 15 kunder tycker om Botan Barzanji

• Mirjana R skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt bostad och Botan hjälpte hos hela vägen med försäljning vi va nöjda med försäljning och Botan va väldigt professionell. Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Botan hjälpte oss att fixa en tidspressad och komplicerad skrivelse som innehöll andelsöverlåtelse och säkerhetsbyte. Han var under hela processen mycket trevlig, professionell och serviceinriktad (Botan åkte över 20 mil hem till oss på en söndagsmorgon för att samla in underskrifter).

Kan varmt rekommendera Botan för hans enorma personliga engagemang. Läs mer
    2018-09-13 Botan B svarar Alexander W
    Stort tack för dem fina orden och önskar dig all lycka i din nya bostad Alexander!
  • Anneli S skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vänlig, proffessionell, hjälpsam, korrekt, kunnig, snygg klädstil Läs mer
    Botan B gillar detta
  • Vi är jättenöjda med Botan som hjälpte oss sälja huset. Han var tålmodig och väldigt hjälpsam, mycket noggrann i sitt arbete. Våra varma rekommendationer! Vi önskar dig lycka till i framtida uppdrag. Läs mer
  • Fredrik K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Att ha Botan som mäklare vid din sida innebär att du kommer aldrig behöva oroa dig för att han ger upp.
    Han kommer hel hjärtat se till att göra det yttersta för att ditt objekt ska bli sålt.
    Botan Barzanji är professionell ung och hungrig, jag rekomenderar honom varmt till alla som befinner sig i en osäker bostadsmarknad.

Med vänlig hälsning,
    Fredrik Läs mer
  • Botan känns som en trygg och pålitlig mäklare som verkar engagerad och driven vilket gjort att jag och min sambo fått stort förtroende för honom.
    De vi har uppskattat speciellt är att han tar sig tid att förklara allt så att man hänger med och förstår alla processer och paragrafer osv. Han har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam.

Slutsats: grym mäklare - supernöjd kund. Läs mer
  • Micael B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bäst på alla sätt! Ett självklart förstahandsval ifall jag i framtiden kommer att sälja igen. Läs mer
  • Jeanette R skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Trevlig snäll och kan sitt yrke. Försäljningen av lägenheten gick snabbt och smidigt! Läs mer
    Botan B gillar detta
  • Mats Richard F skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Jättetrevlig o positiv kille,han hade koll på det mesta. Läs mer
  • Mariella A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Enbart positivt! Lugn, tålmodig, lyssnar, trovärdig. Urtrevligt att få ett mess när han lämnat över till kollega för sista kontraktsskrivningen, då han var på jobbresa. Läs mer

Senaste försäljningarna

Fogdevreten