en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg

5.0 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om John Nilsson

• Gustaf N
    Gustaf N skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi är väldigt nöjda över hur John har hanterat försäljningen av vår lägenhet. Lyhörd och proffsig!
  • Roberto B
    Roberto B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    John Nilsson har varit suveränt och gjort ett fantastiskt och mycket proffsigt jobb.
    Tack vare hans bistånd och råd bl.a. med styling har vi som säljare fått ett mycket bra pris för våt bostadsrättslägenhet.
    Avtalskeivande gick fort i och med allt var väl förberett.
    Vi är supernöjda.
    Katarina och Roberto Bauducco
  • Jonas J
    Jonas J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Korrekt och mycket kompetent fastighetsmäklare! Anlitade honom för en försäljning i Solna där han genomförde ett väldigt bra jobb!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    John Nilsson sålde vår lägenhet alldeles nyligen. Vi är väldigt glada för att han lyssnade på våra önskemål såsom vikten av återkoppling gällande allt som rör bostaden. Vi tycker att han är väldigt proffessionell i de avseenden vi förväntar oss av en mäklare. Vi rekommenderar honom varmt. Dessutom såldes den fort!! :)
  • Johan
    Johan skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Mycket proffsigt mäklare med hög kompetens, serviceinriktad, engagerad och ger bra stylingtips.
    Jag kommer absolut att använda mig av John Nilsson vid nästa försäljning, kan starkt rekommendera honom!
  • Goitom S
    Goitom S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    John är en professionell och kunnig mäklare, han gav mig ett väldigt bra första intryck då han var påläst, hjälpsam och lyhörd.
    Han har en stor kundbas vilket var väldigt fördelaktigt i min egen affär då han snabbt hittade den perfekta köparen. Super smidig och trevlig upplevelse att sälja med John Nilsson. Rekommenderar han starkt!
  • Andreas O
    Andreas O skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Husman Hagberg och John Nilsson har vi anlitat vid två försäljningar till högsta belåtenhet. Mycket proffsigt och med hög kompetens inom området kan jag rekommendera honom.
  • Viveca V
    Viveca V skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    John Nilsson är ett föredöme för sin yrkeskår. Han är inte bara en väldigt kompetent och driven mäklare, han är dessutom en erfaren civilekonom med många års erfarenhet från Bank och Finans. John har många fördelar som mäklare och förstår alla aspekter väl, från start till mål.
    Som kund är du alltid trygg med John.
    Jag anlitat honom flertalet gånger och har alltid varit väldigt nöjd.
    En liten parantes, men ack att förglömma, är att John även har förträfflig smak när det kommer till inredning och design. Han skulle enkelt platsa bland de bästa inredningsdesigners som idag erbjuder sina tjänster inför försäljning av din bostad. Jag har bett honom ta hand om förberedelser och styling av de lägenheter jag sålt via honom och det har han utfört med elegans och finess med otroliga resultat!

Om du söker en erfaren, driven och framförallt, multikompetent mäklare, som ser till att du får det bästa resultatet av din affär, så är John Nilsson det bästa valet.
  • Elin M
    Elin M skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    John sålde vår lägenhet på Kungsholmen och vi var väldigt nöjda med hela processen! Han är mycket serviceinriktad och engagerad och han gör verkligen sitt yttersta för en bra affär. Det var ett stort plus med alla bra styling-tips inför fotografering och visning, John har ett öga för detaljer och vet vad som funkar!
Niklas Lexander
Kamjar Shahi