Kamjar Shahi
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-03 - 2019-02

Läs vad 89 Läs vad Kamjar Shahi

• Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-03-03

Köpt en lägenhet, toppbetyg på bemötande, information och hantering av allt. Tack Kamjar! Läs mer
  • Chun Kit T
    Chun Kit T sålde sin lägenhet med hjälp av Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-02-28

Hagalund
    Kamjar har på ett professionellt och effektivt sätt hjälpt mig med att sälja min tvåa i Solna till ett bra pris som mötte mina förväntningar.

Hans kommunikation har varit mycket bra under hela processen - snabb, responsiv och med god transparens gentemot mig som säljare. Som en förstagångssäljare har det känts oerhört tryggt, och jag rekommenderar Kamjar varmt. Läs mer
  • Diana P sålde sin lägenhet med hjälp av Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-02-28

Ulriksdal
    Sålde min första lägenhet snabbt och till ett bra pris. Det går att kontakta honom när som och man får alltid ett snabbt svar. Hjälpsam, tydlig och återkopplar vart efter vilket gör att man känner sig lugn. Jag är mycket nöjd ! Läs mer
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-02-11

Vi sålde vår lägenhet i Arenastaden med hjälp av Kamjar, han kändes väldigt professionell och trygg under hela processen. Det märks att han har lång erfarenhet och en gedigen yrkesstolthet och vill att det ska bli en bra affär för både säljare och köpare. I en tuff tid på bostadsmarknaden lyckades vi sälja vår lägenhet till ett pris som vi kände oss nöjda med. Läs mer
  • Christina D sålde sin lägenhet med hjälp av Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-01-27

Ursvik
    Sålt bostadsrätt. Kan varmt rekommendera Kamjar. Han är kunnig och trevlig. Det kändes tryggt och bra att ha Kamjar till hjälp under försäljningen. Läs mer
  • Staffan B köpte sin lägenhet med hjälp av Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-01-16

Järvastaden
    Vi köpte en Brf.
    Kamjar skötte det hela klanderfritt.
    Trevlig
    Snabbt genomförande
    Inget oklart
    Sammanfattningsvis helt nöjd ua.
    Att det ändå inte blir högsta betyg bygger på en princip jag har.
    Även det som är bra kan alltid bli lite bättre
    Med vänlig hälsning, Läs mer
  • Emira H sålde sin lägenhet med hjälp av Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-01-15

Arenastaden
    Jag har köpt en 3-a på evenemangsgatan 24 (nu produktion)
    Jag har såld en 2-a på evenemangsgatan 30

Alltid tillgängligt, ärlig, hjälpsam, bra och förklara när man ställer frågor. aldrig blir trött på frågor, ( det är inte lett och förklara hur går det till, när man köper eller säljer, speciellt vi som är inte sv).

Speciellt när jag skulle sälja en av minna 2 LGH, viste inte vilken jag skulle sälja, så fick jag tips vilka som gick bättre och sälja.
    Det gick bra med försäljningen, exakt som Kamjar sa.

Varje gång jag vi behöver och ha mäklare vi kommer och ha Kamjar som mäklare.

Med vänlig hälsning
    Familjen Emira & Bedri Halili
    från Varberg Läs mer
  • Agneta B köpte sin lägenhet med hjälp av Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-01-14

Järvastaden
    Vi köpte en tvåa på 48 kvm.
    Vi blev trevligt bemötta.
    Allt till belåtenhet. Läs mer
  • Mazdak R sålde sin lägenhet med hjälp av Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-01-14

Arenastaden
    Kamjar helped me to sell my new production apartment. I had difficulty securing the loan for the apartment, and I was under high pressure. Kamjar found a buyer with a reasonable agreement, and everything else during contract signing to final key delivery was handled smoothly and professionally. I am really satisfied and it was a relief to find him. Läs mer
  • Milad R skrev om Kamjar Shahi en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2018-09-17

Bra och proffsigt bemötande. Ser efter kundens bästa. Sålde lägenheten till ett bra pris trots "dålig" marknad. Rekommenderas varmt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Hagalundsgatan