Niklas Lexander
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 101 Läs vad Niklas Lexander

• Malin H
    Malin H köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-06-30

Sundbyberg Strand
    Köpt 4-rumslägenhet i Sundbyberg.

Trevlig och saklig. Alla frågor togs på allvar och tog sig tid att grundligt ta reda på svaren. Inte alltför stressig, man fick tid på sig att fundera.

Inte haft en så påläst mäklare tidigare. Mer påläst än förväntat. Gjorde det lilla extra som jag inte sett vid tidigare försäljningar/köp.

Bra jobb och man kände sig trygg i att han hade koll på vad som skulle göras och hade även koll på att det verkligen blev gjort. Läs mer
  • Sofia T sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-06-28

Sundbyberg Strand
    Niklas hjälpte oss nyligen att sälja våran 4:a i Sundbyberg. Vi blev bemötta väldigt väl. Niklas hade mycket kunskap om bostaden och området vilket gav en känsla av trygghet för oss. Vi kände att han bemötte oss proffsigt och var väldigt kommunikativ och peppande. Otroligt duktig mäklare! Läs mer
  • ANNA-CARINA S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-04-01

Niklas arbetar snabbt och smidigt. Han uppdaterade mig regelbundet efter varje bud. Han sålde lägenheten på en vecka. Läs mer
  • JÖRGEN E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-03-31

Vi har fått hjälp av Niklas med att sälja en bostadsrätt i Sundbyberg. Han tog sig an uppdraget på ett mycket seriöst sätt. Försäljningen gick fort och vi är mycket nöjda med den kontakt och det stöd vi fått av Niklas. Läs mer
  • David E sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-03-30

Huvudsta
    Hej ! Har Niklas Lexander som mäklare för att sälja min 3:a i Solna.Niklas var snabb att höra av sig o boka möte när jag letade efter mäklare på nätet.Trevlig tydlig kunnig o professionell.Har hjälp mig o mina köpare till en bra o snabb affär,där båda partner varit väldigt nöjda.Kan varmt rekommendera Niklas när ni behöver en riktigt bra mäklare.Hälsningar David. Läs mer
  • Arne H köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-03-29

Näckrosen/Råsunda
    Jag köpte lägenhet med hjälp av Niklas och fick ett professionellt och trevligt bemötande. Det märks att Niklas kan sin sak. Läs mer
  • Rozeta F köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-03-28

Huvudsta
    Vi är väldigt nöjda med Niklas! Väldigt engagerad, professionell, effektiv och flexibel! Hela processen blev mycket smidig. Läs mer
  • Teodor W sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-03-28

Näckrosen/Råsunda
    Sålde min lägenhet i Råsunda med bra resultat. Bra service och stöd genom hela processen. Läs mer
  • Maria L köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-03-20

Gamla Råsunda
    Köpte en lägenhet på 50m2 i Råsunda. Niklas hade från början ett professionellt bemötande. Han var tillgänglig när man hade frågor och han följde upp bra och kollade av läget efter visningen och under budgivningen. Hela affären gick smidigt, Niklas rekommenderas! Läs mer
  • Karl H
    Karl H köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg

2019-02-25

Arenastaden
    Jag har köpt en mindre lägenhet i Solna.
    Niklas bemötande var professionellt och saklig. Jag fick uppfattningen att Nicklas viste vad han pratade om och när man ställde en fråga som han ej kunde besvara direkt så utryckte han tydligt att han var osäker och skulle återkomma istället för att säga något som kanske låter bra men inte stämmer helt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Hamngatan