Niklas Lexander
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2017-12 - 2018-11

Läs vad 88 kunder tycker om Niklas Lexander

• Jessica J sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Arenastaden
    Sålde en 3:a i Arenastaden i Solna i höstas. Vi har sen tidigare samarbetat med Niklas och är väldigt nöjda med hans insats. Allt har gått smidigt och kommunikationen har varit utmärkt. Läs mer
  • Tor I sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt en 2:a i Arenastaden
    Mycket bra mäklare - ett riktigt proffs. Kommunikativ och positiv.
    Prisförväntning uppfylld. Bra budgivning
    Rakt igenom en positiv upplevelse Läs mer
  • Nooshin S köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Arenastaden
    Vi köpte en lägenhet i Arenastaden åt vilken Niklas var mäklare för. Hela processen gick jättesmidigt och Niklas var otroligt hjälpsam och professionell. Jag rekommenderar verkligen Niklas till andra! Läs mer
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålde en lägenhet i centrala Sundbyberg med Niklas som mäklare.
    Trots långdragen process från min sida så var Niklas alltid där med snabb respons när jag hade frågor och funderingar när det gäller min försäljning, men även om andra objekt som jag var intresserad av.
    Stor kompetens vilket även visade sig vid försäljning där slutpriset blev över mitt förväntade.
    Jag kommer använda mig av Niklas igen och kan rekommendera han starkt!

Högsta betyg! Läs mer
  • Cecilia L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Hej!
    Jag har både köpt och sålt lägenhet mha Niklas.
    Jag valde honom att sälja min lägenhet efter att jag haft kontakt med honom i köpprocessen.

Han har ordning och reda och man får alltid snabba svar på frågor samt information om läget i köp- respektive säljprocessen. Det har jag uppskattat.

Niklas är kunnig, effektiv och trevlig! Läs mer
  • Philip E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vi köpte lägenhet hösten 2017 och är som köpare otroligt nöjda med informationsflödet samt den professionalism som Niklas besitter. Otroligt förtroendeingivande i en bransch där vi i andra sammanhang ofta upplevt luriga mäklare som förmedlar en känsla av att man blir blåst. Läs mer
  • Rebecca B skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Som köpare upplevde jag Niklas som en seriös, trevlig och ärlig mäklare. Han inger förtroende och agerar professionellt i sin roll som mäklare. Rådgivande både gällande lägenheten och dess potential samt kring försäljningsprocessen. Läs mer
  • Åsa J skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas är en proffsig mäklare med hög serviceanda som tar sitt uppdrag seriöst och lyssnar på säljarens behov och önskemål vid en försäljning. Jag kan varmt rekomendera att både sälja och köpa bostad via Niklas och Husman Hagberg. Läs mer
  • Gustav T skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Bra återkoppling och ett professionellt bemötande genom hela processen Läs mer
  • Delia L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Niklas was very active, competent and fast in answering our questions and concerns. Läs mer

Senaste försäljningarna

4:a