en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg

4.7 / 5 i betyg — 66 rekommendationer

Läs vad 66 användare tycker om Niklas Lexander

• Kerstin N
    Kerstin N skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vill lämna några synpunkter om Niklas Lexander.
    Mitt första möte med Niklas var på visningen i bostaden på Hamngatan. Han ingav mig ett stort förtroende, han tog god tid på sig och förklarade hur allt skulle fungera vid ett köp. Han var alltid tillgänglig när jag hade behov av information om bostaden. När köpet var gjort tog han flera gånger kontakt och frågade hur jag trivdes. Jag kan verkligen rekommendera Niklas Lexander som mäklare.
    Vänliga hälsningar Kerstin Nordstedt
  • Maud G
    Maud G skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Hej
    Niklas har visat stor kompetens, vänlig och har fin social förmåga

Snabb med att besvara frågor från oss visade stort intresse för vårt objekt och dess omgivning
    mycket noga med all information såväl till oss som vår köpare
    vi kan rekommenderar honom till alla och ger honom högsta betyg
    Brf Balladen 1
    Maud Gardelius
    Dolns
  • Lars P
    Lars P skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi upplever Niklas Lexander som mycket professionell och närvarande i den bostadsaffär som vi tillsammans genomfört. Vi är mycket tillfredställda med hela upplägget från fotografering, informationsmaterial, dokumentation och genomförande av bostadsaffären. Visningarna gav önskat resultat och kontakten med köparen utvecklades alldeles utmärkt med hjälp av Niklas kompetens och förmåga till att skapa ett vänskapligt klimat gen om hela affären. Betyg 5 ++
  • Jamie W
    Jamie W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Har både köp och sålt lägenheter genom Niklas. Mycket välplanerade och proffsiga affärer. Rekommenderas starkt!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    En seriös, noggrann, och trevlig mäklare
  • David L
    David L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Hej!

Jag kom in väldigt sent i budgivningen och vann den till slut. De tillfällena som jag träffade Niklas så fick jag ett mycket gott och professionellt intryck. Han var snabb på att svara på de frågor jag ställde och visade prov på stor kunskap om dels området men även frågor kring slutpriser och frågor om pris/kvm. Niklas var också lätt att prata med samt social. Rekommenderas!
  • Veronica M
    Veronica M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi har haft nöjet att anlita mäklaren Niklas Lexander vid 2 tillfällen. Han är en mycket trevlig, noggrann, ärlig, seriös, positiv och duktig mäklare. Vi kände att vi snabbt fick ett bra förtroende för honom. Han är snabb på att återkoppla och han håller alltid vad han lovar. Niklas är helt enkelt den bästa mäklaren!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Fick ett proffsigt bemötande.Var lyssnande. Levde upp till mina förväntningar.
    Fick hjälp efter försäljningen . Niklas tog tid & tog framuppgifterna som jag frågade efter. Kan varmt rekommendera Niklas till andra.
  • Susann S
    Susann S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet där Niklas var mäklare och vi är mycket nöjda med hela processen. Han är hjälpsam, proffsig, och snabb. Vi kan definitivt rekommendera Niklas som mäklare! /Lars & Susann
  • Emilie W
    Emilie W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Mycket bra bemötande från början. Jag har fått hjälp med att sälja en lägenhet i Järvastaden. Niklas har hela tiden gett ett förtroendeingivande intryck och har främst lyssnat på oss, vilket uppskattas. Vi ville ha en möklare som vi kände ett stort förtroende för och som vi trodde skulle få ut så mycket som möjligt för lägenheten. Niklas har absolut levt upp till våra förväntningar! Vi kommer starkt att rekommendera honom till vänner och bekanta.
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Bra bemötande och god/kompetent vägledning vid försäljning av bostadsrätt.
  • Pierre E
    Pierre E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vår upplevelse är att mäklaren var:
    Seriös, rak och tydlig i sin roll.
  • Christopher C
    Christopher C skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning genom Niklas. Niklas är kunnig, noggrann och engagerad.
  • Zahra M
    Zahra M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Niklas. Han var en lyhörd person som visade intresse för mina önskningar samt att han hade en bra bemötande.
  • Lena Ö
    Lena Ö skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag har anlitat Niklas som mäklare vid min lägenhetsförsäljning i Solna. Jag uppskattar Niklas' raka och tydliga framtoning utan krusiduller. Allt i hela processen löpte på smidigt, vi hade en bra dialog från början med kontakt, värdering, fotografi, annons, info om budgivning fram till avslutad av affär.
  • Simon D
    Simon D skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Niklas Lexander was the real estate agent responsible for the sale of our apartment in Solna in 2015. He is very professional yet always friendly and positive. The strategy he proposed for the sale worked nicely. He is always very responsive, open to suggestions and considerate. I would/will definitely recommend Niklas to friends!
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Niklas är en duktig mäklare som gjorde ett bra jobb vid försäljningen av vår lägenhet
  • Olle F
    Olle F skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Försäljning av bostad. Ett proffsigt och serviceinriktat bemötande.
  • Richard S
    Richard S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Allting fungerade utmärkt vid min lägenhetsförsäljning. Trevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderas!
  • Agneta P
    Agneta P skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Mitt möte med Niklas Lexander som Hus Mäklare har varit mycket positivt, trevlig, lätt att prata med, snabb återkoppling, kunnig.
  • David L
    David L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi anlitade Niklas som mäklare för försäljning av vår lägenhet i solna.
    Allt gick smidigt och proffsigt till från första kontakt till slutförd affär. Vi hade en mycket bra dialog hela vägen och Niklas som har stor koll på bostadsmarknaden har guidat oss mycket väl i varje detalj. Han får full pott av oss och rekommenderas till er som ska sälja sin bostad.

// David & Jessica.
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Niklas var väldigt professionell och skötte hela affären proffsigt. Kan varmt rekommendera att båda köpa och sälja via honom.

Joakim Wiklander
  • Gustaw L
    Gustaw L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Niklas Lexander använde jag som mäklare våren 2015. Han var hjälpsam under hela processen och svarade alltid på frågor om det var något en inte förstod. Han var professionell och bemötte mig på ett genuint och trevligt sätt.

Jag kommer utan tvekan att rekommendera Niklas Lexander för andra som skall sälja sina lägenheter.
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Tjänst: Mäklare vid försäljning av bostadsrätt.
    Omdöme: Trevlig, proffsig, effektiv och (pro-)aktiv. Vi var nöjda med allt. (Pro-aktiviteten kan särskilt nämnas, eftersom vi inte var speciellt bra på det själva. Dessutom väldigt snabba och informativa svar varje gång vi hade en fråga.) Rekommenderas.
  • Amir D
    Amir D skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Har haft en hel del erfarenhet av mäklare tidigare. Niklas på Husman överträffade alla förväntningar, var otroligt proffsig i sitt bemötande samt väldigt trevlig i sitt sätt att vara. Har tidigare haft kontakt med en av hans kollegor på samma kontor, där jag inte alls var nöjd med bemötande, så tack och lov så ryckte Niklas in och gjorde ett suveränt jobb.

Rekommenderar starkt Niklas för alla som ska sälja sin bostad i Arenastaden, då han har en grym kundstock där ute.

Bra jobbat Niklas och trevlig sommar!
  • Jonatan N
    Jonatan N skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Niklas Lexander gav ett mycket kunnigt och trevligt bemötande. Han återkopplade snabbt och fanns alltid tillgänglig genom hela affären. Kändes tryggt och lyckat att sälja lägenheten genom Niklas!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Proffsig och seriös mäklare. Kändes erfaren och hade god kännedom om området.
  • Kjell W
    Kjell W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Fick ett utmärkt och professionellt bemötande.
    Försäljning av bostadsrätt.
    Fick mycket bra råd och försäljningen genomfördes på ett utmärkt sätt.
    Mycket nöjd med Niklas bemötande och kompetens.
  • Johan W
    Johan W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Mycket trevlig och kompetent. Väldigt lätt att samarbeta med. Lyhörd.
  • Emilie S
    Emilie S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Bra info hela vägen. Svara snabbt på mejl och transparent information.
  • Claes W
    Claes W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    I samband med försäljningen av min bostadsrätt tog jag kontakt med Niklas. Redan vid första mötet ingav han ett ärligt och professionellt intryck. Det kändes hela vägen under försäljningen att han lyssnade på mig och fungerade som ett bollplank.

Han låg alltid i framkant, hade 100% kontroll hela tiden samtidigt som han var mycket strukturerad.

Kan varmt rekomendera honom
  • Hanna Z
    Hanna Z skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Nicklas är super ordningsam .Har koll på allt .
    Jag har både köpt och sålt ,grym!!!!Han är rak och ärlig.
    Som kund kan man bara slappna av och vara 100%säker på att han gör sitt jobb.
    Kan varmt rekommendera :-)
  • Dan D
    Dan D skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Utmärkt bemötande från första kontakt tills nu. Utmärkt tips att anlita stylist, det höjde sannolikt slutpriset med minst 100 tkr, kanske mer. Tjänsten var att sälja en bostadsrätt. Sammanfattningsvis är Niklas den bäste mäklaren jag träffat (av totalt 7)
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Samarbetet har fungerat utmärkt. Synd att han inte kunde vara med då vi skrev kontrakt med köparen, kronan på verket vid en försäljning.
  • Kent H
    Kent H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Aktiv säljare som på ett korrekt sätt följde upp begärda svarstider och därigenom bidrog till ett snabbt avslut på vårt köp av bostadsrätt.
  • Britta S
    Britta S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag har låtit HusmanHagberg sälja min lägenhet i Solna. Jag har fått bra bemötande och goda råd genom hela processen. Jag kan rekommendera företaget.
  • Angelica E
    Angelica E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Köpt en lägenhet med Niklas som mäklare.
    Kände jag fick ett professionellt bemötande, kändes som han hade all nödvändig information och var ärlig i lägenhetens skick och hur allt fungerade. Gick smidigt med hela processen från första besök på visningen till nu efter inflytt.
  • Samir C
    Samir C skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Sålde min lägenhet via Niklas och fick all den information och hjälp som behövdes för att så smidigt som möjligt få lägenheten såld. Uppfattade Niklas som väldigt professionell och kunnig mäklare.
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Försäljning av min bostadsrätt.
  • Anna-stina K
    Anna-stina K skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Vi vände oss i juli 2012 till Husman-Hagberg för att sälja vår lägenhet i Sundbyberg. Försäljningen slutfördes i juni 2014 med Niklas, som vår mäklare. Hela processen tog tid då min man var sjuk och dog i mars 2013.
    Niklas har under hela tiden vi haft kontakt varit mycket lyhörd och stöttande.
    Jag bedömer honom som en mycket kunnig person både ekonomiskt och juridiskt. Han respekterade mig och lyssnade in när det var dags att ta nästa steg i försäljningsprocessen och förmedlade också ett lugn vid våra kontakter. Jag kände mig trygg och kunde lita på att han gjorde sitt yttersta för att jag som säljare skulle få all relevant information och så goda villkor som möjligt. Jag kan med nöje rekommendera honom som mäklare.
  • Jaqueline K
    Jaqueline K skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Rak, ärlig, snabb och lätt att arbeta med. Tycker att Niklas gör det jobb man förväntar sig av en mäklare. Kan varmt rekommendera honom till framtida säljare/köpare.
  • Claes K
    Claes K skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Lägenhetsmäklare. Mycket nöjd med hela hanteringen av visning/budgivning/försäljning. Klara och tydliga besked i alla frågor och inga tveksamheter.
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag anlitade Niklas Lexander för att sälja min lägenhet.
    Fick ett väldigt positivt intryck av Niklas första gången han var hemma hos mig för värdering av lägenheten.
    Och det har hållit i sig under hela försäljnings processen.

Så jag är jättenöjd att jag anlitade HusmanHagberg.
  • Mats M
    Mats M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag har fått ett mycket kunnigt och proffsigt bemötande från företaget.
    Jag har anlitat företaget för försäljning av bostadsrätter där uppskattat försäljningspris och verkligt försäljnings pris har stämt bra.
    Jag har fått den hjälp jag har förväntat och kommer att anlita företaget igen.
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Har inget att klaga på.
    Bra bemötande och kunnig mäklare-
  • Bettina H
    Bettina H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Jag tycker mkt bra om Niklas Lexander och Husman Hagberg. De bemötte oss på ett professionellt och välkomnande sätt och motsvarade våra förväntningar med råge vid försäljning av vår lägenhet.
  • Martin S
    Martin S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Bra bemötande och alltid snabba och sakkunniga svar på de frågor som vi hade under processen.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Har fått hjälp av HusmanHagberg (HH) vid både köp och försäljning av lägenhet. Hade främst kontakt med mäklare Niklas Lexander som jag tycker har en saklig och realistisk syn på uppdragen för både köpare/säljare. En lugn och trygg inställning som inte lovar för mycket utan håller en hög bra linje för alla inblandade. Kände att allt togs på allvar. Även på mäklarkontoret var bemötandet professionellt från dem jag pratade med där, även om de förstås inte var just "min mäklare". Jag är mycket nöjd med det nya boendet och med det samarbete som främst försäljningen innebar. Kan med gott samvete rekommendera en trygg lots genom bostadsrättsmarknaden i HH och Niklas. //Magnus, Sbg
  • Ingela K
    Ingela K skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Rekommenderar varmt. Kunnig mäklare, som ger god service.
  • Hans L
    Hans L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna/Sundbyberg
    Totalt sett vill jag ge företaget högt betyg. Från första kontakt var det ett mycket seriöst hanterande från mäklarens sida. Det stämde från början till slut och det mäklaren sa stämde i allt väsentligt.
    Jag tycker det gav ett mycket seriöst intryck och skulle fråga samma företag om jag säljer lägenheten.
Kamjar Shahi
John Nilsson