HusmanHagberg Solna

HusmanHagberg Solna

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeTwelveYears

Att anlita HusmanHagberg i Solna är mer än en affär – det är en investering i trygghet, kompetens och en sömlös fastighetsupplevelse. Vi förstår att varje bostadsaffär är unik, och vi är dedikerade till att göra hela processen så smidig och framgångsrik som möjligt för dig som kund. Lokal Expertis: Vår lokalteam i Solna består...

932 omdömen om HusmanHagberg Solna

Sedan starten hos Reco 2014

Tom Henrik M
Råsunda

Bra tålamod med mina krav. Är nöjd med resultatet.

Ludwig A
Haga Norra

Toppen bra affär! Snabbt, smidigt och enkelt. Tack Eddie för ditt stora engagemang!

Bowen C
Haga Norra

Eddie is a great broker/agent, he help me with all the questions and unclear details. Take my calls in the late night and super professional and efficient on everything.

Alice B
Haga Norra

Jag har bara bra saker att säga om Eddie! Han är mycket trevlig och driven, allt gick smidigt och jag fick mycket bra rådgivning kring att sälja min bostad. Jag rekommenderar honom verkligen!

Sanna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
Solna Centrum

All kontakt med Niklas var enkel och smidig, trevligt bemötande och bra återkoppling under hela köpprocessen

Eske M
Järvastaden

Mycket trevlig mäklare som tog sig tid för oss köpare och visade på mycket god erfarenhet inom området. Skulle absolut rekommendera vidare Gabriel båda baserat på hans personlighet och tillvägagångssätt samt hans mycket goda erfarenhet.

Fredrik A
Järvastaden

Hade mycket bra och transparenta dialoger med Gabriel. Professionellt bemötande och krigade hela vägen in i kaklet.

Linda A
Ursvik

Gabriel var snabb på återkoppling och hängde med i mitt tempo. Bra kommunikation och hjälpte på alla sätt .jag hade svårt att gå på visning då jag bor långt bort. Jag var tvungen att förlita mig på ombud och Gabriel och det gick alldeles lysande. Fick en visning innan kontraktsskrivningen trots att Gabriel fick en något kortare lunch ….. sorry!!!

Cemile B
Ursvik

Gabriel är väldigt saklig informativ, pålitlig samt jordnära och professionell. Han är närvarande duktig på att läsa av sin kund och kan sin sak! Man känner sig trygg. Han är pålitlig och gör sitt bästa även under tuffa marknadstider när allt inte är sig likt gör han hela processen väldigt väl. Han är kunnig kring marknaden och omvärlds bevakar läget. Rekommenderar Starkt!

Veronica M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
Solna Centrum

Niklas är bästa mäklaren!!!! Han är alltid proffsig, trevlig, ger bra råd, rolig, återkopplar väldigt snabbt, flexibel, väldigt noggrann och mån om oss som säljare (även om köparna). Niklas får hösta betyg av oss och vi kommer alltid anlita honom. Tack bästa Niklas!!! Hälsningar från dina återkommande kunder Veronica och Anders

Alejandro E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ayman Darrar en del av HusmanHagberg Solna
Västra Skogen

Exceptional and professional treatment. A pleasure to work with and also made the effort to put our approach and priorities when selling as top of his mind. Absolutely recommend.

Helena N
Karolinska

Professionell, lyhörd och tillmötesgående. Har god social kompetens.

Wen-Hsien T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Dagher en del av HusmanHagberg Solna
Skytteholm

Michel sålde lägenheten på 7 dagar för bra pris. Väldigt rak tydlig. Enkel få kontakt , snabb svar på frågor gör lite mer än vad behövs. Ger bra information till säljaren och köparen Jag Jätte nöjd

Miriam T
Huvudsta

Efter att ha varit på flertal visningar och med erfarenhet av tidigare försäljningar och mäklare så blev jag glatt överraskad av att få träffa Gabriel. Väldigt professionell med god social kompetens och jag upplevde att han verkligen ville skapa trygghet även för mig som köpare. Han var tillgänglig och lyhörd. Fick ett bemötande av honom som var väldigt uppskattat och kände mig trygg med att kunna prata transparent med honom. Hans arbetssätt gör att jag absolut kommer vilja anlita honom i framtiden när jag planerar att sälja. Rekommenderar honom starkt!

Hendrik T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Dagher en del av HusmanHagberg Solna
Råsunda

Trevligt och proffsigt bemötande, affären gjordes smidigt och effektivt. Återkommer gärna som kund i framtiden.

Svar från Michel Dagher

Tack snälla för ditt omdöme Hendrik, jag uppskattar det väldigt mycket!!

Liam N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Dagher en del av HusmanHagberg Solna
Råsunda

Min erfarenhet av Michel har varit helt fantastisk. Som en förstagångsköpare var jag osäker på hela processen med att köpa en lägenhet, men Michel var otroligt hjälpsam och professionell från början till slut.

Svar från Michel Dagher

Tack snälla för ditt omdöme Liam, jag uppskattar det väldigt mycket!!

Tobias Robin V
Skytteholm

Great communication, fast and super friendly. Gabriel easily answered any questions we had throughout the entire process of buying an apartement. I don't speak Swedish so everything had to be done in English which was no problem for him.

Andrew H
Skytteholm

Eddie Razaz har från början kommit med ett väldigt service inriktat och proffsigt bemötande, speciellt i svajiga bostads tider som denna! Alltid kommit med väldigt bra svar och förklaringar till sina frågor. Jag skulle rekommendera honom till väldigt många. Han har en riktig kämpar glöd även när de känns som att allt vänds mot en! Otroligt bra jobbat!

André N
Råsunda

Eddie var en skön person att ha med att göra, enkel att prata med samt få goda råd. Snabb på att svara men också flexibel med att visa lägenheten.

Maria G
Skytteholm

Andra gången vi säljer med Gabriel och han överträffar våra förväntningar ännu en gång. I en tuff marknad håller Gabriel både engagemang och humör på topp. Han är alltid tillgänglig och lyhörd och gör sitt yttersta för att både köpare och säljare ska bli nöjda. Han är också genomgående transparent vilket gör att man alltid känner sig trygg med honom vid sin sida.

David G
Skytteholm

Återigen bevisar Gabriel för oss varför just han är det rätta valet av mäklare. Med Gabriel kommer allt ifrån goda råd, snabb återkoppling samt ett ständigt glatt humör. Sist men inte minst, levererar han det han lovar när det kommer till en försäljning hela vägen från start till slut vilket också gör att vi är en återkommande kund.

Faris B
Råsunda

Jag har köpt via Eddie och kommer även att sälja via honom. Eddie var mycket professionell och mötesgående genom hela processen, han var enkelt att få tag på och svarade alltid på alla mina frågor och säkerställde att jag var välinformerade under hela processen och förstod mina behov. Rekommenderar starkt.

Elias B
Västra Skogen

Väldigt bra, trevlig och professionell!

Jesper E
Järvastaden

Seriös, professionell, Tillgänglig och engagerad; mycket bra mäklare! Gabriel levde absolut upp till mina förväntningar!

George S
Västra Skogen

Jag är så tacksam för att jag valde mäklaren som min partner i försäljningen av min bostad. Han var inte bara professionell och kunnig, utan också väldigt trevlig och omtänksam. Han lyssnade på mina önskemål och behov, och var alltid tillgänglig och engagerad. Han gjorde allt för att jag skulle känna mig trygg och nöjd under hela processen. Han skapade en fantastisk annons med lockande texter och bilder, och han hade en bra strategi för att nå ut till potentiella köpare. Han var realistisk och ärlig om vad jag kunde...

Veronica M
Solna Centrum

Siyar är en väldigt proffsig, trevlig och pålitlig mäklare. Man får lätt förtroende för honom och han är väldigt snabb på att återkoppla. Vi ger bästa betyg till Siyar!

Betty Mariyam Joy B
Råsunda

As first time apartment buyers, we were quite skeptical about the whole apartment buying process in Sweden. However, Gabriel is very pleasant, approachable and helped us understand the process all along and was quite patient with giving us the information we needed until now. He is very informative and is proactive in helping us with what we need. Our expectation was someone who would willingly explain the details and that is exactly who he is !

Binh H
Hagalund

Hej, Jag anlitade SIyar för försäljning av min lägenhet .Där jag satte tydligt med förväntningar och det var inga problem för honom. Siyar har både kännedom om yrket men även lång erfarenhet inom yrket och området när det kommer till tider där försäljning kan gå saktare men han jobbar på för att kunna stänga affären. Jag hade kontinuerligt kontakt med Siyar. Bemötning är jättebra., uppriktigt och öppen och kan föra dialog. Och att kontraktet kunde även ske efter kontorstid och hemma hos mig är ett extra stjärna:-)....

Marsa T
Järvastaden

Snabb, pålitlig mäklare. Rekommenderas starkt!

Tomas Echeverri V
Ursvik

Gabriel was awesome during our apartment buy. He set up a quick private viewing, answered all our questions, and got us a good deal. He made sure the move-in date worked for us. We could reach him easily by text or call, and he always took care of our requests. Gabriel is professional, friendly, and made the whole process easy. We appreciate his help and dedication!

Sofia J
Järvastaden

Enkel och smidig process, från start till mål. Eddie guidar och är ett perfekt stöd längs hela vägen.

Sergey V
Vasalund/Råsunda

Eddie was very helpful and supportive throughout the entire process

Otto R
Gamla Råsunda

Eddie gjorde ett bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Snabb hantering och bra råd!

Liselotte F
Ursvik

Ingen information om undersökningsplikten. Fel i muntlig information vid visningen. Många fel i kontrakt och objektbeskrivning

Svar från Gabriel Mirza

Tack för ditt omdöme Liselott, Det gör mig oerhört ledsen att ni upplevt det på detta sätt och självklart vill jag inte att du ska känna så. Har under hela processen försökt vara så tillmötesgående och behjälplig som möjligt med att både guida dig igenom det och förmedla dina önskemål till säljaren. Jag har i egenskap som fastighetsmäklare varit så tydlig som möjligt i min kommunikation med dig, både på visningar och per telefon där jag svarat på dina frågor. Gällande månadsavgiften som du ansett varit felaktiga kan jag...

Milan R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
Hagalund

Niklas var en noga, duktig och vänligt , framförallt var han mycket bra på det han gjorde. Jag väljer gärna honom om jag ska sälja min bostad.

Ali Ö
Västra Skogen

Proffesionell mäklare rakt igenom. Ärlig och väldigt erfaren. Rekommenderar starkt

Peter H
Västra Skogen

Jag blev väldigt väl bemött av mäklaren vid visningen och han har skött det proffsigt hela vägen tills jag skrev på köpekontraktet.

Faduma Farah M
Järvastaden

Mycket nöjd som kund! Han har varit transparent och hjälpsam.

Synnöve K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
Huvudsta

Nicklas är en fantastisk mäklare. I en osäker bostadsmarknad stöttade han oss i en komplex säljsituation. Hans långa erfarenhet kombinerad med hans noggranna och ärliga sätt gjorde oss trygga från dag ett. Vi upplevde att han med sitt sympatiska sätt var till stor gagn för oss som säljare och även för den nya köparen. Vi kan bara ge Nicklas våra allra bästa rekommendationer.

Hanna C
Järvastaden

Kunnig, gott erfarenhet, hjälpsam, glad och mycket trevlig mäklaren!

Tuan A
Järvastaden

Vänlig, kunnig, glad och trevlig mäklaren. Stark rekommenderas!

Peter E
Rissne

Proffsig, trevlig, tydlig och inget krångel genom hela processen.

Nicole O
Rissne

Vi är oerhört nöjda med Gabriel som vår mäklare. Han har varit otroligt serviceinriktad, noggrann och trevlig genom hela försäljningen. Det har också känts extra tryggt och bra med honom nu när bostadsmarknaden har varit så instabil. Gabriel har verkligen gjort allt för att få ut det bästa möjliga priset för vår bostad. Han har alltid varit tillgänglig och lyhörd för våra önskemål och har förmedlat en trygg och smidig affär mellan oss och köparna. Vi är så glada och tacksamma för hans insats och vi rekommenderar honom...

Andreas H
Centrala Sundbyberg

Duktig, tillgänglig och transparent!

Jenny Q
Västra Skogen

Jag vill rikta ett stort tack till Siyar för den fantastiska hjälpen och professionalismen under försäljningen av min lägenhet! Att sälja min lägenhet innebar en betydande livsförändring, vilket ställer höga krav på mäklaren. Siyar uppfyllde dessa förväntningar! Vid vårt första möte imponerade han på mig med sin lyhördhet, ärlighet och erfarenhet. Visst, de andra mäklare jag träffade hade också sina kvaliteter, men det fanns något unikt med Siyar som gjorde att jag kände mig mer bekväm. Vi hade en öppen dialog och kunde...

Cemile B
Ursvik

Pålitlig och mål inriktad vet vad han ska göra jobbar mot uppsatta mål för att nå resultat.

Cecilia B
Järvastaden

Siyar förmedlar hög känsla av trygghet och stabilitet. Han har genom hela processen varit tillgänglig, engagerad och besvarat mina frågor med tydlighet, ärlighet och engagemang. Jag är 100% nöjd och skulle inte tveka att kontakta honom igen för framtida försäljningar.

Shahabaldin F
Sålde sin stuga med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna

Hjälpsam och super bra service

Sara A
Järvastaden

Väldigt trevligt bemötande både på visningen och över telefon. Kunnig och påläst om lägenheten. En mäklare som man vill köpa och sälja lägenhet med!

Walter F
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Solna
Om du söker dig en lantlig miljö ett stenkast bort från stan med närhet till både havet och naturen

Gabriel is an exceptional broker. Friendly, capable and incredibly fast moving. 5 stars for sure!