Nazz Mohideen

Nazz Mohideen

Nazz Mohideen är mäklare på HusmanHagberg Solna

Nazz Mohideen har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Nazz Mohideen har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Nazz Mohideen har haft 2 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2021-12

Läs vad 6 Läs vad Nazz Mohideen

• Centrala Sundbyberg
    2022-01-17
    Redan vid första kontakt har Naz gett ett mycket kompetent och professionellt intryck. Hon gick igenom försäljningsprocessen metodiskt och satte rimliga förväntningar. Under hela fprocessen har Naz varit tillgänlig inkl. helger och kvällar för att säkerställa ett bra slutresultat.
    Kommer definitvt att anlita Naz vid nästa försäljningstillfälle. Rekommenderas
    • Centrala Sundbyberg
    2022-01-17
    Träffade aldrig mäklaren pga sjukdom men hon skötte smidigt kontakten och kontraktsskrivningen med min familjemedlem som fick fullmakt.
    • Råsunda
    2022-01-03
    Bostadsköpet gick snabbt och smidigt.
    • Skytteholm
    2021-12-22
    Kontakt i samband med samtal och visning av lägenheten gick snabbt och smidigt
    • Skytteholm
    2021-12-14
    Kan inte annat än berömma Nazz för det arbetet hon gjorde med att sälja min och min sambos båda lägenheter. Hade höga krav på bostaden och trodde initialt att det skulle vara tufft att nå upp till den nivån jag ville ha, men Nazz trodde på det från sekund 1 och lyckades med att överträffa mina förväntningar (det gäller båda lägenheterna!).

Var väldigt tydlig och transparent med allt som hände - 6/5 till Nazz, märks att hon går the extra mile.
    • Råsunda
    2021-12-01
    Nazz är väldigt duktig och professionell.
    Hon ger inte upp & är tillmötesgående med ens önskemål.
    Sålde min lägenhet fort och var väldigt hjälpsam.