Niklas Lexander

Niklas Lexander

Niklas Lexander är mäklare på HusmanHagberg Solna

Niklas Lexander har varit registrerad mäklare sedan 2004-02. Niklas Lexander har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.9. Niklas Lexander har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

187 omdömen om Niklas Lexander

Sedan starten hos Reco 2014
Sanna H
Solna Centrum

All kontakt med Niklas var enkel och smidig, trevligt bemötande och bra återkoppling under hela köpprocessen

Veronica M
Solna Centrum

Niklas är bästa mäklaren!!!! Han är alltid proffsig, trevlig, ger bra råd, rolig, återkopplar väldigt snabbt, flexibel, väldigt noggrann och mån om oss som säljare (även om köparna). Niklas får hösta betyg av oss och vi kommer alltid anlita honom. Tack bästa Niklas!!! Hälsningar från dina återkommande kunder Veronica och Anders

Milan R
Hagalund

Niklas var en noga, duktig och vänligt , framförallt var han mycket bra på det han gjorde. Jag väljer gärna honom om jag ska sälja min bostad.

Synnöve K
Huvudsta

Nicklas är en fantastisk mäklare. I en osäker bostadsmarknad stöttade han oss i en komplex säljsituation. Hans långa erfarenhet kombinerad med hans noggranna och ärliga sätt gjorde oss trygga från dag ett. Vi upplevde att han med sitt sympatiska sätt var till stor gagn för oss som säljare och även för den nya köparen. Vi kan bara ge Nicklas våra allra bästa rekommendationer.

Mikaela Ö
Sundbyberg Strand

Niklas gav ett professionellt bemötande. Mycket kunnig mäklare och det var aldrig några frågetecken. Han gav alltid korrekt och saklig information. Dessutom svarade han alltid snabbt på sms/mejl, och vi fick alltid snabb och tydlig återkoppling under hela processen. Mycket nöjd!

Oscar Ä
Sundbyberg Strand

Niklas hanterade hela processen väldigt professionellt, kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Fredrik C
Gamla Råsunda

Niklas utförde försäljningen professionellt, seriöst och uthålligt.

Johan N
Gamla Råsunda

Super hjälpsam och proffsig genom hela processen!

Per-Johan S
Lilla Alby

Ordning och reda. Tryggt och säkert. Seriöst och proffsigt. Allt i en orolig och stökig marknad. Tack!

KRISTINA J
Skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

Kan varmt rekommendera Niklas. Han är professionell, noggrann, lugn och saklig, snabb med svar, tydlig, lättillgänglig, stor erfarenhet och trevlig. Kristina och Kenneth